Parašė Lettered
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis
Collapse
X
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Kuo blogai su paspirtuku ar dviračiu važiuoti ne magistralinėm gatvėm? Kokia prasmė šalia kiekvienos gatvelės daryt dvirtakius? Pinigų švaistymas ir tiek.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Pinigų švaistymas sėdėjimas automobilyje kamštyje, dviračių takų padarymas/nupaišymas gatvėje praktiškai nieko nekainuoja, tai tą reikia daryti tiek dėl dviratininkų/paspirtukininkų saugumo, tiek dėl pačių pėsčiųjų, kad ant šaligatvių neliktų dviračių, tiek dėl ekonominės ir ekologinės naudos statinti žmones kiek įmanoma mažiau vežinėti automobiliais, taip pat ir dėl tų pačių kamščių mažinima. Žodžių naudų labai nedaug, neveltui civilizuotos šalys kaip Danija, Olandija, Švedija dviračių takus daro visur, kur tik fiziškai įmanoma.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė themanual Rodyti pranešimąManau nereikia išradinėti dviračio, danai tikrai žino geriau už mus kaip įrenginėti dviračių takus ir yra padarę nė vieną tyrimą/apklausą ir to pasekoje visur kur įmanoma įrenginėja takus bent minimaliai atskirtus nuo važiuojamosios dalies.
Comment
-
Parašė themanual Rodyti pranešimąManau nereikia išradinėti dviračio, danai tikrai žino geriau už mus kaip įrenginėti dviračių takus ir yra padarę nė vieną tyrimą/apklausą ir to pasekoje visur kur įmanoma įrenginėja takus bent minimaliai atskirtus nuo važiuojamosios dalies.
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Mano kaip dviratininko nuomone - eilinėm gatvėm daug saugiau yra važiuoti su srautu nei kreivai šleivai įspraustais dvirtakiais su prastu matomumu. "Dvirtakiai" kur teisiškai neturėtų būti pėsčiųjų, bet realiai vistiek visi eina kur nori (pvz Santaros gatvė) irgi nei tin džiugina. Daugiau problemų turiu su už nieką neatsakingais pėsčiaisias "dviračių takuose" nei su teises išsilaikiusiais ir aiškią atsakomybę nešančiais vairuotojais važiuojamojoje dalyje/
P.S. atrodo, kad net rusai sau elgiasi vakarietiškai ir nebebijo piktų automobilistų siaurinti gatvių, tai mes su savo požiūriu tuoj galėsim su visokiais afrikiečiais lygintis.
Paskutinis taisė Lettered; 2019.11.04, 13:33.
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąGerai būtų, jei dviračių takai apskritai būtų mažiau "pririšti" prie gatvių.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąTodėl ir reikia daryti gerai kaip pvz. skandinavai, o ne bet kaip kaip kokie rusai ir po to skųstis, kodėl niekas nenori naudotis automobilio alternatyvomis ir kodėl esam labiausiai automobilizuota valstybė visoje Europoje.
P.S. atrodo, kad net rusai sau elgiasi vakarietiškai ir nebebijo piktų automobilistų siaurinti gatvių, tai mes su savo požiūriu tuoj galėsim su visokiais afrikiečiais lygintis.
Gatvių siaurinimas neprieštarauja dvirtakių nedarymui šalutinėse gatvelėse. Nemagistralinės gatvės turėtų būti tokios siauros, kad mašinos nenorėtų lakstyti ir dviračiams būtų saugu važiuoti kartu bendrame eisme.
Comment
-
Parašė themanual Rodyti pranešimąManau nereikia išradinėti dviračio, danai tikrai žino geriau už mus kaip įrenginėti dviračių takus ir yra padarę nė vieną tyrimą/apklausą ir to pasekoje visur kur įmanoma įrenginėja takus bent minimaliai atskirtus nuo važiuojamosios dalies.
If a lion could speak, we could not understand him.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė sankauskas Rodyti pranešimą
Na, bent jau britai dviračių takus visur daro kartu su bendru kitų transporto priemonių srautu. Atskirimai irgi dažniausiai tik vizualūs.
Comment
-
Parašė sankauskas Rodyti pranešimą
Na, bent jau britai dviračių takus visur daro kartu su bendru kitų transporto priemonių srautu. Atskirimai irgi dažniausiai tik vizualūs.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Ar vizualūs ar fiziniai nelabai svarbu, esmė, kad jie yra.
Parašė themanual Rodyti pranešimąAr man tik atrodo ar takas čia pakeltas papildomu asfalto sluoksniu vos ne iki šaligatvio? Jei taip, tai iš esmės panašiai kaip Kopenhagoje, tik ten dažniausiai statesnis atskyrimas nuo automobilių juostosIf a lion could speak, we could not understand him.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė sankauskas Rodyti pranešimą
Esmė tai, kad dviračiai neturėtų perdėtai būti atskirti nuo kitų srautų. Apie ką ir buvo mano komentaras.
Ne, automobilių ir dviračių juostos viename lygyje.
Post in English - fight censorship!
Comment
-
Parašė index Rodyti pranešimą
Bėda ta, kad su mūsų vairuotojų kultūra toks dviračių takas būtų visas užparkuotas ir pravažiuoti dviračiu būtų neįmanoma.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė sankauskas Rodyti pranešimą
Ne, automobilių ir dviračių juostos viename lygyje.
Aš irgi nemanau, kad reikia kažkokio ypatingo atskyrimo nuo paprastų miesto gatvių, bet manau Kopenhagoj esantys sprendimai arčiausi idealių vidutiniam dviratininkui. Kai kur skiriasi tik danga realiai, dviračių takas išasfaltuotas, o automobilių juosta turbūt iš seno palikta grįsta.Paskutinis taisė themanual; 2019.11.04, 18:53.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Būtent, taip, kaip reikia(reikėjo) fiziškai atskirti VT juostas Ukmergės g., kad pagaliau ten nebevažinėtų automobiliai, tas pats ir su dviračių takais.
Arba kokie padangas prakiurdantys smaigai gal padėtų.
Post in English - fight censorship!
- 1 patinka
Comment
-
Parašė index Rodyti pranešimąArba kokie padangas prakiurdantys smaigai gal padėtų.
Lietuva visiems.
Comment
-
Parašė abruo Rodyti pranešimą
Tie smaigai, kaip suprantu, pasikelia dėl atvažiuojančio automobilio svorio, taip? Visai smagiai atrodoPost in English - fight censorship!
Comment
-
Parašė index Rodyti pranešimąArba kokie padangas prakiurdantys smaigai gal padėtų.
Comment
Comment