Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Dar geriau įrengti adekvačią infrastruktūrą, niekas su paspirtukais gatvėse nevažinės, ypač, kol dar tokia eismo kultūra. Nenorit gatves siaurinti ir įrenginėti dviračių takus kaip Prancūzijoje ir Vokietijoje - turėsite paspirtukus šaligatviuose.
    Na, belieka viltis kad su laiku ir pas mus ateis tvarka. O iki to laiko galima tik brūkštelti į Susisiekimo ministeriją, ir gal dar savo Seimo nariui ir iškelti tuos klausimus.

    Ir žiūrėk, tvarka ateis greičiau, negu tu norėtum.
    If a lion could speak, we could not understand him.

    Comment


      Parašė Lettered Rodyti pranešimą

      Žvėryne, senamiestyje ir aš važiuoju, bet kokia Ukmergės, Žirmūnų, Kalvarijų ar Kareivių gatve (beje, ten ir pėsčiųjų labai mažai) važiuoti paspirtuku yra savižudybė, jei uždraus tada tikrai geriau su automobiliu važiuosiu.
      Na jo, aš tomis gatvėmis net dviračiu nedrįstu važiuot. Ir nemanau, kad reikėtų. Gerai tai, kad jau kelios jų turi dviračių takus. Greitai turės ir Kareivių g.

      Comment


        Parašė Lettered Rodyti pranešimą

        Dar geriau įrengti adekvačią infrastruktūrą, niekas su paspirtukais gatvėse nevažinės, ypač, kol dar tokia eismo kultūra. Nenorit gatves siaurinti ir įrenginėti dviračių takus kaip Prancūzijoje ir Vokietijoje - turėsite paspirtukus šaligatviuose.
        Kuo blogai su paspirtuku ar dviračiu važiuoti ne magistralinėm gatvėm? Kokia prasmė šalia kiekvienos gatvelės daryt dvirtakius? Pinigų švaistymas ir tiek.

        Comment


          Parašė mantasm Rodyti pranešimą

          Kuo blogai su paspirtuku ar dviračiu važiuoti ne magistralinėm gatvėm? Kokia prasmė šalia kiekvienos gatvelės daryt dvirtakius? Pinigų švaistymas ir tiek.
          is vienos puses lyg ir teisinga, bet is kitos, kai maksimalus greitis arba greitis nurodytas zenkluose bus suprastas kaip maksimalus, o ne "aj tai galiu dar +20", tuomet tokiomis gatvemis turbut bus galima vaziuoti paspirtukais ir dviraciais. Bet vel gi tik commutinimui, o vaikams vistiek patogiau atskirais dvirtakiais

          Comment


            Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

            is vienos puses lyg ir teisinga, bet is kitos, kai maksimalus greitis arba greitis nurodytas zenkluose bus suprastas kaip maksimalus, o ne "aj tai galiu dar +20", tuomet tokiomis gatvemis turbut bus galima vaziuoti paspirtukais ir dviraciais. Bet vel gi tik commutinimui, o vaikams vistiek patogiau atskirais dvirtakiais
            Kam dvirtakiai pavyzdžiui Žvėryne iš rytų į vakarus einančiose gatvėse? Gal dar sovietiniuose miegamuose rajonuose pravažiavimuose tarp kiemų daryt dvirtakius?

            Comment


              Parašė mantasm Rodyti pranešimą

              Kam dvirtakiai pavyzdžiui Žvėryne iš rytų į vakarus einančiose gatvėse? Gal dar sovietiniuose miegamuose rajonuose pravažiavimuose tarp kiemų daryt dvirtakius?
              as uz tai kad jie butu visur nes pas mus saligatviai daromi plytelemis, o jomis judeti mazais ratais labai nekomfortiska.

              Comment


                Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

                as uz tai kad jie butu visur nes pas mus saligatviai daromi plytelemis, o jomis judeti mazais ratais labai nekomfortiska.
                Tai reikia gatves paversti dvirtakiais. Seniai apie tai kalbama.

                Comment


                  Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

                  as uz tai kad jie butu visur nes pas mus saligatviai daromi plytelemis, o jomis judeti mazais ratais labai nekomfortiska.
                  Kiemuose tarp sovietinių daugiabučių gal irgi vengi važiuojamosios dalies ir šaligatviais važinėji?

                  Comment


                    Parašė Sula Rodyti pranešimą

                    Tai reikia gatves paversti dvirtakiais. Seniai apie tai kalbama.
                    Kiekviena gatvelė turi būti su 3m pločio dvirtakiu, atitvarais kaip autostradoj ir po to reikia skųstis kodėl pas mus tiek daug asfalto ir kodėl visi važinėja +20...

                    Comment


                      Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                      Kam dvirtakiai pavyzdžiui Žvėryne iš rytų į vakarus einančiose gatvėse? Gal dar sovietiniuose miegamuose rajonuose pravažiavimuose tarp kiemų daryt dvirtakius?
                      Dviračių takai šiaip tiesiami, pagal STR, C ir aukštesnės kategorijos gatvėse. Tai tiesti atskirą taką ar ne priklauso nuo to, koks eismas vyksta gatve. Privažiavimo gatvėse tikrai nereikia atskirų takų, eismas turi vykti bendroje erdvėje. Todėl tarkim Žvėryne beveik visur galima drąsiai važiuot gatve.

                      Click image for larger version  Name:	Annotation 2019-10-31 221248.jpg Views:	1 Size:	110,0 kB ID:	1759174

                      Comment


                        Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                        Dviračių takai šiaip tiesiami, pagal STR, C ir aukštesnės kategorijos gatvėse. Tai tiesti atskirą taką ar ne priklauso nuo to, koks eismas vyksta gatve. Privažiavimo gatvėse tikrai nereikia atskirų takų, eismas turi vykti bendroje erdvėje. Todėl tarkim Žvėryne beveik visur galima drąsiai važiuot gatve.

                        Click image for larger version Name:	Annotation 2019-10-31 221248.jpg Views:	1 Size:	110,0 kB ID:	1759174
                        Apie gatvių kategorijas galima diskutuoti be galo. Pas mus jos vis dar kažkaip iškreiptai suvokiamos. D kategorijos gatvėmis (kaip Upės g.) kursuoja tranzitas, C kategorijos gatvės (būsima Pavilnionių) projektuojama ne siauresnė už Ukmergės gatvę ir t.t. Stengiuosi asfaltu važinėtis tik D kategorijos gatvėmis, bet ir tai piko metu ne visada užtenka drąsos.

                        Comment


                          Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                          Apie gatvių kategorijas galima diskutuoti be galo. Pas mus jos vis dar kažkaip iškreiptai suvokiamos. D kategorijos gatvėmis (kaip Upės g.) kursuoja tranzitas, C kategorijos gatvės (būsima Pavilnionių) projektuojama ne siauresnė už Ukmergės gatvę ir t.t. Stengiuosi asfaltu važinėtis tik D kategorijos gatvėmis, bet ir tai piko metu ne visada užtenka drąsos.
                          Taip, problemų yra. Bet diskusija buvo apie tai, kur tiesti atskirus takus, o kur ne.

                          Comment


                            Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                            Apie gatvių kategorijas galima diskutuoti be galo. Pas mus jos vis dar kažkaip iškreiptai suvokiamos. D kategorijos gatvėmis (kaip Upės g.) kursuoja tranzitas, C kategorijos gatvės (būsima Pavilnionių) projektuojama ne siauresnė už Ukmergės gatvę ir t.t. Stengiuosi asfaltu važinėtis tik D kategorijos gatvėmis, bet ir tai piko metu ne visada užtenka drąsos.
                            Prieš pusvalandį važiavau Eišiškių plentu (ten jau nėra gatvės žibintų) - varo dviratininkas beveik per vidurį, be žibintų, atšvaitų, liemenės. Ir tai ne vienetinis atvejis. Nežinau ar tai darnus judumas...

                            Comment


                              Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                              Taip, problemų yra. Bet diskusija buvo apie tai, kur tiesti atskirus takus, o kur ne.
                              Na tai viskas glaudžiai susiję. Jei ta pati Šimulionio gatvė būtų buvusi tokia, kaip ir priklauso D kategorijai, tai gal net nebūtų buvę poreikio tą dvirtakį ten piešti. žmonės įpratę skraidyti dabar verkšlena, kad jiems pravažiuoti nebeįmanoma. Ir vėl dviratistai gyvenima gadina.

                              Comment


                                Ir vėl kelininkai visiškai negalvoja apie srautų dydį ir apie eismo eiliškumą.

                                Šiandien jau paleistas eismas A14 tarp Raudondvario (senojo Molėtų plento 172 kelio pradžia) ir sankryžos su keliu KK108 Maišiagala-Nemenčinė .
                                Važiuojant link Vilniaus A14 ir eklio sankryžoje nėra įrengta žiedinė sankryža. Pirmenybę link Vilniaus turi važiuojantys KK 172 senuoju Molėtų keliu .
                                Kamštis link Vilniaus persikėlė iš Pikeliškių (108 ir 172 kelių sankryža) į Raudondvarį, kur įsiliek(prie Žaldokynės / HBH)

                                Todėl grįžtant į Vilnių po ilgojo savaitgalio iš Molėtų rekomenduojama važiuoti taip, tartum naujas kelias nebūtų nutiestas - važiuojant KK108 ir KK 172 pro Pikeliškes turėtų pavykti išvengti stovėjimo kamštyje ties Raudondvariu.

                                Comment


                                  Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                                  Na tai viskas glaudžiai susiję. Jei ta pati Šimulionio gatvė būtų buvusi tokia, kaip ir priklauso D kategorijai, tai gal net nebūtų buvę poreikio tą dvirtakį ten piešti. žmonės įpratę skraidyti dabar verkšlena, kad jiems pravažiuoti nebeįmanoma. Ir vėl dviratistai gyvenima gadina.
                                  Gyvenimą gadina ne dviratistai, o kiti vairuotojai.
                                  Lietuva visiems.

                                  Comment


                                    Parašė abruo Rodyti pranešimą

                                    Gyvenimą gadina ne dviratistai, o kiti vairuotojai.
                                    Bent jau Šimulionio gatvės atveju gyvenimo išvis niekas niekam negadina. Visiems, įskaitant visus vairuotojus gyvenimas tapo geresnis ir aiškesnis. Atsirado aiškiai sužymėtose juostos, dingo visokie neapibrėžtumai ir neaiškumai. Tiesiog dalis žmonių turi labai liguistą ir keistą supratimą, kas yra "trukdymas" ir kas yra gyvenimo gadinimas. Panašiai, kaip kai kurie žmonės jaučia malonumą, pavyzdžiui, pjaustydami sau rankas peiliu ir jiems tai atrodo kaip labai geras ir prasmingas užsiėmimas. Panašiai yra su tais, kuriems ankstesnė Šimulionio gatvės situacija buvo geresnė, nei dabartinė.

                                    Comment


                                      Parašė John Rodyti pranešimą

                                      Bent jau Šimulionio gatvės atveju gyvenimo išvis niekas niekam negadina. Visiems, įskaitant visus vairuotojus gyvenimas tapo geresnis ir aiškesnis. Atsirado aiškiai sužymėtose juostos, dingo visokie neapibrėžtumai ir neaiškumai. Tiesiog dalis žmonių turi labai liguistą ir keistą supratimą, kas yra "trukdymas" ir kas yra gyvenimo gadinimas. Panašiai, kaip kai kurie žmonės jaučia malonumą, pavyzdžiui, pjaustydami sau rankas peiliu ir jiems tai atrodo kaip labai geras ir prasmingas užsiėmimas. Panašiai yra su tais, kuriems ankstesnė Šimulionio gatvės situacija buvo geresnė, nei dabartinė.
                                      Tai, kaip dabar subraižyta yra geriau, nei kad buvo, dėl to niekas nesiginčija. Svarbu yra tai, ar padaryta iki galo, ar nepalikta vietų, kuriose tapo nesaugiau, nei kad buvo. Jei prisideda papildomi manevrai išvažiuojant į priešpriešinę eismo juostą, tai reikia šitai išspręsti, o ne sakyti "Va, dabar juk geriau, nei buvo, tai ko jūs norit, naudokitės ir tylėkit". Norim, kad būtų geriausia, kaip tik įmanoma padaryti.
                                      Lietuva visiems.

                                      Comment


                                        Parašė abruo Rodyti pranešimą

                                        Tai, kaip dabar subraižyta yra geriau, nei kad buvo, dėl to niekas nesiginčija. Svarbu yra tai, ar padaryta iki galo, ar nepalikta vietų, kuriose tapo nesaugiau, nei kad buvo. Jei prisideda papildomi manevrai išvažiuojant į priešpriešinę eismo juostą, tai reikia šitai išspręsti, o ne sakyti "Va, dabar juk geriau, nei buvo, tai ko jūs norit, naudokitės ir tylėkit". Norim, kad būtų geriausia, kaip tik įmanoma padaryti.
                                        Išvažiuoti į priešpriešinę juostą ten niekur nereikia. Jau važiavau ta gatvė bent 5 kartus par paskutines 4 dienas. Viskas ten dabar labai normaliai ir veikia puikiai.

                                        Comment


                                          Greičiau subraižo Lietuvoj gatves plius minus kaip Taline, gyvenimas tikrai taps bent keliais civilizaciniais laiptais aukštesnis.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X