Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Riedis Rodyti pranešimą
    Norint pritraukti kritinę masę žmonių, reikia ledinės infrastruktūros, kuria važiuotų ir tinginiai, ir entuziastai ir žiopliai neužsimuštų.
    Apgalvotos, kokybiškos, patogios infrastruktūros Vilniuje nėra niekur kalbant ne tik apie dvirtakius, bet ir apie šaligtavius, bei gatves tai vėlgi, o prie ko čia realybė, na nėra ir nenusimato - nemoka pas mus tokios nei projektuoti nei daryti.

    Comment


      Parašė Sula Rodyti pranešimą

      Esamų gatvių po vieną juostą atiduodam dviračiams/paspirtukams. Vienu šūviu du zuikiai - platus asfaltuotas, nuvalytas kelias dviračiams ir žymiai sudėtingesis ar praktiškai neįmanomas judėjimas asmeniniu automobiliu.
      Galima. O po to galima eiti į rinkimus ir pralaimėti arba atsistatydinti nesulaukus kadencijos galo dėl nesibaigiačių mitingų po savivaldybės langais ir asmeninio heito. Tiktai... kokia prasmė? Kad patenkinti dviračių entuziastus? Sorry, bet savivaldybės požiuriu neverti jūs tokios aukos
      Paskutinis taisė Gladiator; 2019.10.30, 10:50.

      Comment


        Parašė Gladiator Rodyti pranešimą

        Galima. O po to galima eiti į rinkimus ir pralaimėti arba atsistatydinti nesulaukus kadencijos galo dėl nesibaigiačių mitingų po savivaldybės langais ir asmeninio heito. Tiktai... kokia prasmė? Kad patenkinti dviračių entuziastus? Sorry, bet savyvaldybės požiuriu neverti jūs tokios aukos
        Galima pakeisti savivaldybę ar net šalies valdžią ir net santvarką. Įdomu, ar neišmestų iš ES socialistinės šalies? (bet čia jau off-topic).

        Beje, klausimas, kodėl socialistinėje Lietuvoje nevažinėta dviračiais, lieka atviras. Ir į temą.

        Comment


          Parašė Gladiator Rodyti pranešimą

          O kokia prasmė? Kaip susisiekimo priemonę naudoja vienetai ir tai tik vasaros sezonu, žiemą iš vis niekas nevažinėja. Dviračių takai yra just for fun, ekonominės vertės jie neturi.
          Dabar, kai atsirado elektriniai dviračiai/paspirtukai ir galima į darbą atvykti greitai, nesuprakaitavus, nepavargus ir aplenkiant visus kamščius, naudoja, ir labai daug. Naudotųsi ir dar daugiau, jei būtų tinkama infrastruktūra. Net Osle, kur nei klimatas, nei reljefas tikrai nepatogesni nei Vilniuje, net sausio mėn. mačiau nemažai dviratininkų. Dviračių takai kainuoja centus lyginant su visokiais aplinkkeliais, pvz. už tuos pinigus, kurie bus išleisti keliems kilometrams naujos Šiaurinės gatvės, būtų galima padaryti Amsterdamo lygio dviračių takų tinklą. Beto net jei dviratis naudojamas laisvalaikui, tai vis tiek naudinga sveikatai ir atitinkamai šalies biuždetui turėti daugiau sveikesnių, laimingesnių ir ilgiau išliekančiais darbingais žmonių, todėl reiktų kuo daugiau plėsti ir rekreacinių takų tinklą, pvz. palei Nerį, į Trakus, pastatyti daugiau pėstiesiems/dviratininkams skirtų tiltų ir pan.
          Paskutinis taisė Lettered; 2019.10.30, 11:12.
          Flickr

          Comment


            O kokia prasmė? Kaip susisiekimo priemonę naudoja vienetai ir tai tik vasaros sezonu, žiemą iš vis niekas nevažinėja. Dviračių takai yra just for fun, ekonominės vertės jie neturi.
            Konkretus pavyzdys iš panašios srities. Netoli mano namų buvo rekonstruotas ir apšviestas mokyklinis stadionas. Rezultatas? Seniau įvedus žiemos laiką tamsiais vakarais jis būdavo tuščias, o dabar pakanka ir bėgiojančių, ir žingsniuojančių. Moralas: reikia stimulo (geresnių sąlygų), o ne šnekų, kad neapsimoka ir niekam nereikia. Jei būtų pašiltinta / valoma danga (kad žiemą nebūtų sniego), tai paaiškėtų, kad jis naudingas ir reikalingas ištisus metus. Tas pats ir su kitokia infrastruktūra.

            Comment


              Parašė Sula Rodyti pranešimą

              Beje, klausimas, kodėl socialistinėje Lietuvoje nevažinėta dviračiais, lieka atviras. Ir į temą.
              Ką reiškia nevažinėta? Važinėta dar net intensyviau, nei šiomis dienomis.

              Comment


                Reikia but konkreciu savanaudziu, kad teigti, kad susisiekimas dviraciu nuo Spaudos rumu iki Konstitucijos pr "visai patogus". Tas kuris taip sako niekada nebuvo net bandes tos atkarpos dviraciu iveikti. Jis visai tam zmogui atrodo patogus, bet kazkodel niekas dviraciu ten nesinaudoja, reiskia ir toliau irengus normalu taka nesinaudos. Gelezine logika.

                Comment


                  Ką reiškia nevažinėta? Važinėta dar net intensyviau, nei šiomis dienomis.
                  Gal nebent provincijoje. O vadinamų rekreacinių dviratininkų išvis nebuvo. Į dviratį buvo labiau žiūrima kaip į vaikišką žaislą.

                  Comment


                    ^^ Ir reikia valyti dviraciu takus ziema, o neuzstumpti sniego kruvas ant ju kaip daznai daroma.

                    Comment


                      Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                      Ką reiškia nevažinėta? Važinėta dar net intensyviau, nei šiomis dienomis.
                      Kur? Vilniuje prie didžiausių gamyklų po kelis tūkstančius darbuotojų net stovų dviračiams nebuvo. Pats pas sargus palikdavau retkarčiais, tai žiūrėdavo kaip į keistuolį arba "sportsmen navernoje"

                      Comment


                        Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
                        Gal nebent provincijoje. O vadinamų rekreacinių dviratininkų išvis nebuvo. Į dviratį buvo labiau žiūrima kaip į vaikišką žaislą.
                        True

                        Comment


                          Kas buvo ganėtinai populiaru, tai motociklai ir motoroleriai. Ir laikomi pilnaverte transporto priemone. Gal ir nelabai ekologiška, bet nepelnytai pas mus pamiršta. Beje, Prancūzijoje ir Italijoje jau mačiau elektrinius motorolerius.

                          Comment


                            Parašė Sula Rodyti pranešimą
                            Kas buvo ganėtinai populiaru, tai motociklai ir motoroleriai. Ir laikomi pilnaverte transporto priemone. Gal ir nelabai ekologiška, bet nepelnytai pas mus pamiršta. Beje, Prancūzijoje ir Italijoje jau mačiau elektrinius motorolerius.
                            Dauguma žmonių mūsų didmiesčiuose gyvena daugiabučiuose, tai pagrindinė problema – kur juos saugiai palikti?

                            Comment


                              Parašė Aukštaitis Rodyti pranešimą

                              Dauguma žmonių mūsų didmiesčiuose gyvena daugiabučiuose, tai pagrindinė problema – kur juos saugiai palikti?
                              Būtų prie kiekvieno daugiabučio po 10-20 motorolerių, tai būtų saugu palikti tiesiog lauke, prirakinti prie stovų kažkokių, bet kai per visą rajoną pamatai vieną motorolerį laikomą lauke, tai tada aišku nesaugu.
                              AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                              Comment


                                Parašė MindesAcc Rodyti pranešimą
                                ^^ Ir reikia valyti dviraciu takus ziema, o neuzstumpti sniego kruvas ant ju kaip daznai daroma.
                                Pernai buvo pirma žiema, kai žiemą važinėjau dviračiu mieste - pavasarį labai pasijautė druskos poveikis. Šaligatvius žvyru (turbūt su druska) dar stipriau barsto, nei kelius.

                                Comment


                                  Parašė booraz Rodyti pranešimą

                                  Būtų prie kiekvieno daugiabučio po 10-20 motorolerių, tai būtų saugu palikti tiesiog lauke, prirakinti prie stovų kažkokių, bet kai per visą rajoną pamatai vieną motorolerį laikomą lauke, tai tada aišku nesaugu.
                                  Beje, kai kur rekonstruojant daugiabučius būna išplečiamas stiklinis holas priešais laiptinę ir ten įrengiama patalpa visokiems vežimėliams bei dviračiams. Pas mus ne tik kad prioritetai visai kiti, bet jaučiu dar ir biurokratinių kliūčių begalė.

                                  Comment


                                    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                    Taisyklių laikymosi prievolė nepriklauso nuo infrastruktūros padėties. Jeigu pažeidėjai būtų baudžiami tai ir siaurinti nieko neriekėtų.
                                    Kodėl tada gatvės siaurinamos vakaruose, kur eismo kultūra kaip ir gera?
                                    Flickr

                                    Comment


                                      Mano nuomone centrinėje miesto dalyje reikia bent po kažkiek naikinti parkingo vietas palei gatvę ir vietoje jų statyti dviračių/paspirtukų takus. Po centrinę miesto dalį važinėti automobiliu tikrai nėra daug prasmės, o tiems, kuriems tai reikalinga turi būti užkelta kaina tiek, kad visada būtų viena kita laisva vieta.

                                      Taip atsiras ir darnus judumas, ir pėstieji bus saugūs ir miesto centras nebedus nuo automobilių. Aš iki šiol negaliu patikėti, kodėl Vilniaus centre visos gatvės šonuose nuparkuotos automobiliais.

                                      Comment


                                        Parašė sankauskas Rodyti pranešimą
                                        Na, bet paspirtukininkus sunku sukontroliuoti, sunku nubausti. Kur kas geriau būtų vykdyti pažeidimų prevenciją, ir paspirtukus palikti ten, kur jiems ir vieta - važiuojamojoje kelio dalyje, kaip ir Vokietijoje ar Prancūzijoje.
                                        Dar geriau įrengti adekvačią infrastruktūrą, niekas su paspirtukais gatvėse nevažinės, ypač, kol dar tokia eismo kultūra. Nenorit gatves siaurinti ir įrenginėti dviračių takus kaip Prancūzijoje ir Vokietijoje - turėsite paspirtukus šaligatviuose.
                                        Flickr

                                        Comment


                                          Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                          Dar geriau įrengti adekvačią infrastruktūrą, niekas su paspirtukais gatvėse nevažinės, ypač, kol dar tokia eismo kultūra. Nenorit gatves siaurinti ir įrenginėti dviračių takus kaip Prancūzijoje ir Vokietijoje - turėsite paspirtukus šaligatviuose.
                                          Nu nežinau. Aš tai kur galiu visada važiuoju gatve. Pavyzdžiui, Žvėryne. Gyvenamuosiuose rajonuose važiuoju šaligatviu, jei gera kokybė arba gatve (jeigu tai nėra koks Laisvės pr.). Problemų, ačiū Dievui, kol kas neturėjau.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X