Parašė Riedis
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis
Collapse
X
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Esamų gatvių po vieną juostą atiduodam dviračiams/paspirtukams. Vienu šūviu du zuikiai - platus asfaltuotas, nuvalytas kelias dviračiams ir žymiai sudėtingesis ar praktiškai neįmanomas judėjimas asmeniniu automobiliu.Paskutinis taisė Gladiator; 2019.10.30, 10:50.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Gladiator Rodyti pranešimą
Galima. O po to galima eiti į rinkimus ir pralaimėti arba atsistatydinti nesulaukus kadencijos galo dėl nesibaigiačių mitingų po savivaldybės langais ir asmeninio heito. Tiktai... kokia prasmė? Kad patenkinti dviračių entuziastus? Sorry, bet savyvaldybės požiuriu neverti jūs tokios aukos
Beje, klausimas, kodėl socialistinėje Lietuvoje nevažinėta dviračiais, lieka atviras. Ir į temą.
Comment
-
Parašė Gladiator Rodyti pranešimą
O kokia prasmė? Kaip susisiekimo priemonę naudoja vienetai ir tai tik vasaros sezonu, žiemą iš vis niekas nevažinėja. Dviračių takai yra just for fun, ekonominės vertės jie neturi.Paskutinis taisė Lettered; 2019.10.30, 11:12.
- 8 patinka
Comment
-
O kokia prasmė? Kaip susisiekimo priemonę naudoja vienetai ir tai tik vasaros sezonu, žiemą iš vis niekas nevažinėja. Dviračių takai yra just for fun, ekonominės vertės jie neturi.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Beje, klausimas, kodėl socialistinėje Lietuvoje nevažinėta dviračiais, lieka atviras. Ir į temą.
Comment
-
Reikia but konkreciu savanaudziu, kad teigti, kad susisiekimas dviraciu nuo Spaudos rumu iki Konstitucijos pr "visai patogus". Tas kuris taip sako niekada nebuvo net bandes tos atkarpos dviraciu iveikti. Jis visai tam zmogui atrodo patogus, bet kazkodel niekas dviraciu ten nesinaudoja, reiskia ir toliau irengus normalu taka nesinaudos. Gelezine logika.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Ką reiškia nevažinėta? Važinėta dar net intensyviau, nei šiomis dienomis.
Comment
-
Parašė senasnamas Rodyti pranešimąGal nebent provincijoje. O vadinamų rekreacinių dviratininkų išvis nebuvo. Į dviratį buvo labiau žiūrima kaip į vaikišką žaislą.
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąKas buvo ganėtinai populiaru, tai motociklai ir motoroleriai. Ir laikomi pilnaverte transporto priemone. Gal ir nelabai ekologiška, bet nepelnytai pas mus pamiršta. Beje, Prancūzijoje ir Italijoje jau mačiau elektrinius motorolerius.
Comment
-
Parašė Aukštaitis Rodyti pranešimą
Dauguma žmonių mūsų didmiesčiuose gyvena daugiabučiuose, tai pagrindinė problema – kur juos saugiai palikti?AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba
- 1 patinka
Comment
-
Parašė MindesAcc Rodyti pranešimą^^ Ir reikia valyti dviraciu takus ziema, o neuzstumpti sniego kruvas ant ju kaip daznai daroma.
Comment
-
Parašė booraz Rodyti pranešimą
Būtų prie kiekvieno daugiabučio po 10-20 motorolerių, tai būtų saugu palikti tiesiog lauke, prirakinti prie stovų kažkokių, bet kai per visą rajoną pamatai vieną motorolerį laikomą lauke, tai tada aišku nesaugu.
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Taisyklių laikymosi prievolė nepriklauso nuo infrastruktūros padėties. Jeigu pažeidėjai būtų baudžiami tai ir siaurinti nieko neriekėtų.
Comment
-
Mano nuomone centrinėje miesto dalyje reikia bent po kažkiek naikinti parkingo vietas palei gatvę ir vietoje jų statyti dviračių/paspirtukų takus. Po centrinę miesto dalį važinėti automobiliu tikrai nėra daug prasmės, o tiems, kuriems tai reikalinga turi būti užkelta kaina tiek, kad visada būtų viena kita laisva vieta.
Taip atsiras ir darnus judumas, ir pėstieji bus saugūs ir miesto centras nebedus nuo automobilių. Aš iki šiol negaliu patikėti, kodėl Vilniaus centre visos gatvės šonuose nuparkuotos automobiliais.
Comment
-
Parašė sankauskas Rodyti pranešimąNa, bet paspirtukininkus sunku sukontroliuoti, sunku nubausti. Kur kas geriau būtų vykdyti pažeidimų prevenciją, ir paspirtukus palikti ten, kur jiems ir vieta - važiuojamojoje kelio dalyje, kaip ir Vokietijoje ar Prancūzijoje.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Dar geriau įrengti adekvačią infrastruktūrą, niekas su paspirtukais gatvėse nevažinės, ypač, kol dar tokia eismo kultūra. Nenorit gatves siaurinti ir įrenginėti dviračių takus kaip Prancūzijoje ir Vokietijoje - turėsite paspirtukus šaligatviuose.
Comment
Comment