Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė dsanto Rodyti pranešimą

    Gal galima plačiau?
    https://www.citylab.com/transportati...demand/569455/

    Gan neblogai paaiškinta matau.
    Reziumė: kuo platesnės gatvės ir geresnis gatvių tinklas, tuo daugiau auto juose atsiranda...

    Comment


      Parašė dsanto Rodyti pranešimą

      Gal galima plačiau?
      Paprastai. Prieš 5 metus būčiau gal pasirinkęs autobusą ar dviratį, nes Laisvės prospektu nelabai buvo skirtumo, kuo važiuosi. Bac, atsirado platus greitkelis. Nu tai aišku, kad perkam visa šeimyna po mašiniuką ir lekiam. Aišku, kad kurioje nors atkarpoje kažkada bus pasiektas tas kritinis taškas, kai vėl reikia naujo aplinkkelio...

      Comment


        Norit įtikinti kad yra milžiniškas kiekis žmonių Vilniuje kurie priversti naudotis automobiliu ir su džiaugsmu persėstu ant dviračio bei kiekvieną dieną važinėtų net per lietų ir per sniegą, bet jie to nedaro nes jiems trūksta dviračių takų? Netikiu, aš manau visi jei yra galimybė nori važinėti automobiliais, nesvarbu kokiais atstumais tik kad kamsčių nebūtu. Žmogaus prigimtinis noras būti komforte.

        Comment


          Ačiū už paaiškinimus. Iš tiesų, apie tai girdėjau ir iš kelių inžinerijos ekspertų.

          Comment


            Parašė Gladiator Rodyti pranešimą
            Norit įtikinti kad yra milžiniškas kiekis žmonių Vilniuje kurie priversti naudotis automobiliu ir su džiaugsmu persėstu ant dviračio bei kiekvieną dieną važinėtų net per lietų ir per sniegą, bet jie to nedaro nes jiems trūksta dviračių takų? Netikiu, aš manau visi jei yra galimybė nori važinėti automobiliais, nesvarbu kokiais atstumais tik kad kamsčių nebūtu. Žmogaus prigimtinis noras būti komforte.
            Prigimtiniai norai nebūtinai sutampa su miesto visuomeniniais interesais. O interesai yra turėti kuo mažiau užkištą, triukšmingą ir smirdantį miestą.
            P.S. beja taip, jau darosi šalta važiuoti, bet varysiu, kol nereiks žieminių padangų

            Comment


              Parašė Gladiator Rodyti pranešimą
              Norit įtikinti kad yra milžiniškas kiekis žmonių Vilniuje kurie priversti naudotis automobiliu ir su džiaugsmu persėstu ant dviračio bei kiekvieną dieną važinėtų net per lietų ir per sniegą, bet jie to nedaro nes jiems trūksta dviračių takų? Netikiu, aš manau visi jei yra galimybė nori važinėti automobiliais, nesvarbu kokiais atstumais tik kad kamsčių nebūtu. Žmogaus prigimtinis noras būti komforte.
              Na, kas yra milžiniškas. 10-20% duotų labai ženklų rezultatą. Sezono metu gali būti 20%, žiemos - 5-10%. Tai jau būtų ženklu.

              Aš manau, kad būtų kas rinktųsi kitas transporto priemones. Nebūtinai juk dviračiai. Tie patys el. paspirtukai, ar VT. Bet reikia sąlygų. Paspirtuku ar dviračiu važiuot galima, nu bet tikrai ne visada patogu. Kai atsiras bent kažkoks konkretus takų tinklas, bent magistralinių, va jau tada bus ženkliai geriau. Vien Pilaitės - Konstitucijos pr. jungtis manau duos ženklų paskatinimą.

              Comment


                Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                Na, kas yra milžiniškas. 10-20% duotų labai ženklų rezultatą. Sezono metu gali būti 20%, žiemos - 5-10%. Tai jau būtų ženklu.

                Aš manau, kad būtų kas rinktųsi kitas transporto priemones. Nebūtinai juk dviračiai. Tie patys el. paspirtukai, ar VT. Bet reikia sąlygų. Paspirtuku ar dviračiu važiuot galima, nu bet tikrai ne visada patogu. Kai atsiras bent kažkoks konkretus takų tinklas, bent magistralinių, va jau tada bus ženkliai geriau. Vien Pilaitės - Konstitucijos pr. jungtis manau duos ženklų paskatinimą.
                Man atrodo darnaus judumo plane labiausiai daugėja kelionių pėsčiomis. Deja, bet apie pėsčiuosius dabar neretai negalvojama, pamirštama (pvz.: gruntinis takas Žvėryno take). Arba, atvirkščiai, pertekliniai plačiausi takai, kur nėra ir nenusimato srautų. Pėsčiomis galima eiti sudėtingomis oro sąlygomis ir net be takų. Kažkada ėjau naktį pėsčiomis prie -22 C iš Graičiūno g. galo iki Lazdynų

                Comment


                  Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                  P.S. beja taip, jau darosi šalta važiuoti, bet varysiu, kol nereiks žieminių padangų
                  Šalta ar ne yra tik tinkamos aprangos klausimas.
                  O vat ką daryt su žieminėm padangom Xiaomiui? Jaučiu reikia dairytis į Inokim'ą su off-roadinėm padangom.

                  Comment


                    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                    Paprastai. Prieš 5 metus būčiau gal pasirinkęs autobusą ar dviratį, nes Laisvės prospektu nelabai buvo skirtumo, kuo važiuosi. Bac, atsirado platus greitkelis. Nu tai aišku, kad perkam visa šeimyna po mašiniuką ir lekiam. Aišku, kad kurioje nors atkarpoje kažkada bus pasiektas tas kritinis taškas, kai vėl reikia naujo aplinkkelio...
                    Čia teoriniai pasvarstymai, o dabar faktai ir realybė:
                    1. Iš Pilaitės į Konstitucijos pr. automobiliu piko metu apie 40 min - 1 val., jei kokia avarija ir 1.30 val.
                    2. Tarp Pilaitės ir Konstitucijos pr. yra dviračių takai, ten kur jų kol kas nėra yra pėsčiųjų mažai naudojimas šaligatvis su pabraižytu dviračių taku. Esmė - norint važiuoti dviračiu, gatve važiuoti nereikia, dviračiu susisiekimas visai patogus iki pat Konstitucijos pr. galo ir toliau Upės, Olimpiečiu gatvėmis kur yra pilnaverčiai takai.
                    3. Sugaišto laiko prasme dviračiu nuvažiuoti į Konstitucijos pr . kokius du kartus greičiau. Ir vis tiek apie 99.5% važiuojančių iš Pilaitės renkasi automobilį arba viešajį transportą, bet ne dviratį. Taip sėdi kamsčiuose, keikiasi, bet apie važiavimą dviračiu net negalvoja.
                    4. Analogiškai bus ir kitose vietose nutiesus taip norimą infrastruktūrą.
                    5. Aš ne prieš dviračių takus kaip rekreacinę priemonę, bet grynai susisiekimui juos naudoja tik entuzijastai kurie taip jau atsitiko kad dominuoja šiame forume, todėl sudaro tokį melagingą vox populi. Realybėje liaudžiai nereikia dviračių takų kaip susisiekimo priemonės.

                    Comment


                      Parašė Gladiator Rodyti pranešimą

                      Čia teoriniai pasvarstymai, o dabar faktai ir realybė:
                      1. Iš Pilaitės į Konstitucijos pr. automobiliu piko metu apie 40 min - 1 val., jei kokia avarija ir 1.30 val.
                      2. Tarp Pilaitės ir Konstitucijos pr. yra dviračių takai, ten kur jų kol kas nėra yra pėsčiųjų mažai naudojimas šaligatvis su pabraižytu dviračių taku. Esmė - norint važiuoti dviračiu, gatve važiuoti nereikia, dviračiu susisiekimas visai patogus iki pat Konstitucijos pr. galo ir toliau Upės, Olimpiečiu gatvėmis kur yra pilnaverčiai takai.
                      3. Sugaišto laiko prasme dviračiu nuvažiuoti į Konstitucijos pr . kokius du kartus greičiau. Ir vis tiek apie 99.5% važiuojančių iš Pilaitės renkasi automobilį arba viešajį transportą, bet ne dviratį. Taip sėdi kamsčiuose, keikiasi, bet apie važiavimą dviračiu net negalvoja.
                      4. Analogiškai bus ir kitose vietose nutiesus taip norimą infrastruktūrą.
                      5. Aš ne prieš dviračių takus kaip rekreacinę priemonę, bet grynai susisiekimui juos naudoja tik entuzijastai kurie taip jau atsitiko kad dominuoja šiame forume, todėl sudaro tokį melagingą vox populi. Realybėje liaudžiai nereikia dviračių takų kaip susisiekimo priemonės.
                      Dar pamiršai apie kelionę atgal į kalną Bet kai stovėsi kamštyje pastoviai 1,5h, o nuvažiavęs už parkavimą mokėsi po kelis šimtus eurų mėnesiui, nes kitaip neprisiparkuosi, tada stovėdamas kamštyje ir stebėdamas paspirtukais pro šalį važiuojančius bėdžius pradėsi po truputį galvoti, kad gal verta pabandyti...

                      Comment


                        Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą

                        Dar pamiršai apie kelionę atgal į kalną Bet kai stovėsi kamštyje pastoviai 1,5h, o nuvažiavęs už parkavimą mokėsi po kelis šimtus eurų mėnesiui, nes kitaip neprisiparkuosi, tada stovėdamas kamštyje ir stebėdamas paspirtukais pro šalį važiuojančius bėdžius pradėsi po truputį galvoti, kad gal verta pabandyti...
                        O kaip ilgai teks laukti iki tai bus realybe? Ir ar iš vis taps realybe? Galbūt jei už stovėjimą teks mokėti kelis šimtus eurų ofisų centrai persikels į tas vietas kur nereiks mokėti ale dabar statomus ir planuojamus prie Litexpo ar prie Ikejos kur irgi beje patogiausias patekimas bus su automobiliu. Jei gyventume Los Angeles tai patikėčiau, bet su mūsų žiemomis? Nesu tikras bet man rodos CityBee ir Boltas žiemai paspirtukų nuomos iš vis nevykdys. Oranžinius dviračius tai tikrai surenka ir žiemą jų nėra.

                        Comment


                          Atsiprašau, bet nepavadinčiau esamos infrastruktūros patogiu maršrutu (Pilaitė - Konstitucijos pr.).

                          Išbyrėję šaligatviai Senojoje pilaitėje kažkada buvo įsivaizduoti kaip turintys dviračių taką.
                          Siaura trinkelių magistralė palei spūsties prospektą išjudina kaip tarka.
                          Iš vienkiemių atminti tenka kertant visokius Pilaitės pr. apvažinėtojus (per Gilužio g. ir pan.).
                          Kiek kartų reikia kirsti gatvę, norint važiuoti tais dvirtakiais? Visą laiką kvėpuoji rytiniu koncentruotu dūmeliu prie sankryžų (kur esi labai arti automobilių).
                          Kas ten per infrastruktūra po Laisvės pr. viaduku iš vis nesuprantama, lyg ir skirta pravažiuot, bet tam tikri elementai ir papaišymai verčia abejoti.
                          Na ir žinoma po visos darbo dienos smagu minti per tarką į Narbuto g.

                          Norint pritraukti kritinę masę žmonių, reikia ledinės infrastruktūros, kuria važiuotų ir tinginiai, ir entuziastai ir žiopliai neužsimuštų.
                          Nuties vientisą magistralę, užsipildys keliaujančiais. Lipdys pavienius gabaliukus, išnaudos tik entuziastai ir vietiniai vaikai.
                          Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                          Comment


                            Parašė Gladiator Rodyti pranešimą

                            O kaip ilgai teks laukti iki tai bus realybe? Ir ar iš vis taps realybe? Galbūt jei už stovėjimą teks mokėti kelis šimtus eurų ofisų centrai persikels į tas vietas kur nereiks mokėti ale dabar statomus ir planuojamus prie Litexpo ar prie Ikejos kur irgi beje patogiausias patekimas bus su automobiliu. Jei gyventume Los Angeles tai patikėčiau, bet su mūsų žiemomis? Nesu tikras bet man rodos CityBee ir Boltas žiemai paspirtukų nuomos iš vis nevykdys. Oranžinius dviračius tai tikrai surenka ir žiemą jų nėra.
                            Esamų gatvių po vieną juostą atiduodam dviračiams/paspirtukams. Vienu šūviu du zuikiai - platus asfaltuotas, nuvalytas kelias dviračiams ir žymiai sudėtingesis ar praktiškai neįmanomas judėjimas asmeniniu automobiliu.

                            Comment


                              Parašė Riedis Rodyti pranešimą
                              Norint pritraukti kritinę masę žmonių, reikia ledinės infrastruktūros, kuria važiuotų ir tinginiai, ir entuziastai ir žiopliai neužsimuštų.
                              Apgalvotos, kokybiškos, patogios infrastruktūros Vilniuje nėra niekur kalbant ne tik apie dvirtakius, bet ir apie šaligtavius, bei gatves tai vėlgi, o prie ko čia realybė, na nėra ir nenusimato - nemoka pas mus tokios nei projektuoti nei daryti.

                              Comment


                                Parašė Sula Rodyti pranešimą

                                Esamų gatvių po vieną juostą atiduodam dviračiams/paspirtukams. Vienu šūviu du zuikiai - platus asfaltuotas, nuvalytas kelias dviračiams ir žymiai sudėtingesis ar praktiškai neįmanomas judėjimas asmeniniu automobiliu.
                                Galima. O po to galima eiti į rinkimus ir pralaimėti arba atsistatydinti nesulaukus kadencijos galo dėl nesibaigiačių mitingų po savivaldybės langais ir asmeninio heito. Tiktai... kokia prasmė? Kad patenkinti dviračių entuziastus? Sorry, bet savivaldybės požiuriu neverti jūs tokios aukos
                                Paskutinis taisė Gladiator; 2019.10.30, 10:50.

                                Comment


                                  Parašė Gladiator Rodyti pranešimą

                                  Galima. O po to galima eiti į rinkimus ir pralaimėti arba atsistatydinti nesulaukus kadencijos galo dėl nesibaigiačių mitingų po savivaldybės langais ir asmeninio heito. Tiktai... kokia prasmė? Kad patenkinti dviračių entuziastus? Sorry, bet savyvaldybės požiuriu neverti jūs tokios aukos
                                  Galima pakeisti savivaldybę ar net šalies valdžią ir net santvarką. Įdomu, ar neišmestų iš ES socialistinės šalies? (bet čia jau off-topic).

                                  Beje, klausimas, kodėl socialistinėje Lietuvoje nevažinėta dviračiais, lieka atviras. Ir į temą.

                                  Comment


                                    Parašė Gladiator Rodyti pranešimą

                                    O kokia prasmė? Kaip susisiekimo priemonę naudoja vienetai ir tai tik vasaros sezonu, žiemą iš vis niekas nevažinėja. Dviračių takai yra just for fun, ekonominės vertės jie neturi.
                                    Dabar, kai atsirado elektriniai dviračiai/paspirtukai ir galima į darbą atvykti greitai, nesuprakaitavus, nepavargus ir aplenkiant visus kamščius, naudoja, ir labai daug. Naudotųsi ir dar daugiau, jei būtų tinkama infrastruktūra. Net Osle, kur nei klimatas, nei reljefas tikrai nepatogesni nei Vilniuje, net sausio mėn. mačiau nemažai dviratininkų. Dviračių takai kainuoja centus lyginant su visokiais aplinkkeliais, pvz. už tuos pinigus, kurie bus išleisti keliems kilometrams naujos Šiaurinės gatvės, būtų galima padaryti Amsterdamo lygio dviračių takų tinklą. Beto net jei dviratis naudojamas laisvalaikui, tai vis tiek naudinga sveikatai ir atitinkamai šalies biuždetui turėti daugiau sveikesnių, laimingesnių ir ilgiau išliekančiais darbingais žmonių, todėl reiktų kuo daugiau plėsti ir rekreacinių takų tinklą, pvz. palei Nerį, į Trakus, pastatyti daugiau pėstiesiems/dviratininkams skirtų tiltų ir pan.
                                    Paskutinis taisė Lettered; 2019.10.30, 11:12.
                                    Flickr

                                    Comment


                                      O kokia prasmė? Kaip susisiekimo priemonę naudoja vienetai ir tai tik vasaros sezonu, žiemą iš vis niekas nevažinėja. Dviračių takai yra just for fun, ekonominės vertės jie neturi.
                                      Konkretus pavyzdys iš panašios srities. Netoli mano namų buvo rekonstruotas ir apšviestas mokyklinis stadionas. Rezultatas? Seniau įvedus žiemos laiką tamsiais vakarais jis būdavo tuščias, o dabar pakanka ir bėgiojančių, ir žingsniuojančių. Moralas: reikia stimulo (geresnių sąlygų), o ne šnekų, kad neapsimoka ir niekam nereikia. Jei būtų pašiltinta / valoma danga (kad žiemą nebūtų sniego), tai paaiškėtų, kad jis naudingas ir reikalingas ištisus metus. Tas pats ir su kitokia infrastruktūra.

                                      Comment


                                        Parašė Sula Rodyti pranešimą

                                        Beje, klausimas, kodėl socialistinėje Lietuvoje nevažinėta dviračiais, lieka atviras. Ir į temą.
                                        Ką reiškia nevažinėta? Važinėta dar net intensyviau, nei šiomis dienomis.

                                        Comment


                                          Reikia but konkreciu savanaudziu, kad teigti, kad susisiekimas dviraciu nuo Spaudos rumu iki Konstitucijos pr "visai patogus". Tas kuris taip sako niekada nebuvo net bandes tos atkarpos dviraciu iveikti. Jis visai tam zmogui atrodo patogus, bet kazkodel niekas dviraciu ten nesinaudoja, reiskia ir toliau irengus normalu taka nesinaudos. Gelezine logika.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X