Parašė Lettered
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis
Collapse
X
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Šiaurinė gatvė, kokia ji planuojama, irgi yra klaida. Tiesiog dabar dėl politinių priežasčių per vėlu viską keisti, kai netrukus turi būti daromi pirkimai.Paskutinis taisė Lettered; 2019.10.29, 20:18.
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąBe komentarų
Deja, be PiaRinių dviračių takų, "strateginės" Santaros gatvės ir bet kaip padarytos Taurupės gatvės pastariaisias metais jokių rimtų projektų nepradėta.Post in English - fight censorship!
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Tai vat, gal reiktų pirma išnaudoti esamų gatvių potencialą, maksimaliai padidinti pralaidumą mazguose ir tik po to statyti grandiozines naujas gatves.
Comment
-
Parašė index Rodyti pranešimą
Na, aš manau, kad dviračių takų Vilniui labiau reikia nei naujų gatvių, kurias vėl greitai užkiš orą teršiantys automobilistais. Ir visur kur įmanoma nebetrukdys taip nekenčiami paspirtukininkai, nes jiems nebereikės važiuoti gatvėmis ar šaligatviais.
- 5 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Nereiktų. Jau paaiškinta kodėl.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Riedis Rodyti pranešimąRiedžių ir dviračių saugyklos po stogu kompleksinių kelionių aikštelėse gali turėti darnaus judumo potencialą periferijoje.
Pvz. Ukmergės gatvėje esančią aikštelę modifikavus, atmini/atriedi iki jos iš Gineitiškių/Pavilnionių/Fabijoniškių/Pašilaičių/Justiniškių Pavilnionių bei Mykolo Lietuvio ir Ukmergės g. perspektyviais dvirtakiais.
Saugiai ir uždengtai nuo oro sąlygų parkuojiesi. Toliau keliauji greituoju autobusu, kad kelionė būtų maksimaliai trumpa.
Potencialas išnaudoti greituosius maršrutus, o pirmus kelis (ar grįžtant paskutinius kelis) kilometrus įveikti bevarikle priemone. Oro sąlygos ir parkavimo ypatumai darbe dalinai išspręsti.
Comment
-
Parašė Riedismantasm pabandysiu perfrazuot ir iliustruoti, gal logiškiau pasirodytų pagal esamą situaciją. Išvardinau neitin tinkamus rajonus tam pavyzdžiui
Tvarkingas, saugus ir sausas parkavimas aišku būtų gerai. Bet kurioje miesto dalyje.
Comment
-
Bandžiau apsiriboti numatomomis aikštelėmis, kad toje artimiausioje rajono stotelėje nepalikti visai dienai. Visur infrastruktūrą pritaikyti - nerealu.
Dėl atstumų, tai galima daryti prielaidą, jog kelionė vyksta iki galutinių "express" maršrutų stotelių. (Tarkim du studentai iš šiaurės vakarų keliauja ryte į Saulėtekio (5G) ir Kaziemiero Simonavičiaus (3G) universitetus.
Viltis, kad bus tinkama infrastruktūra tiek keliauti darniai yra nerealu. Galų gale - tai iššūkis kasdienai, net su elektrinėm priemonėm.
Comment
-
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimąAtrodytu, apkeisk tu vietomis finansavima ir per metus-du turetume isvystyta dviraciu taku tinkla mieste. Bet yra zmones, kurie tokiai idejai nepritaria.
Comment
-
Parašė Gladiator Rodyti pranešimą
O kokia prasmė? Kaip susisiekimo priemonę naudoja vienetai ir tai tik vasaros sezonu, žiemą iš vis niekas nevažinėja. Dviračių takai yra just for fun, ekonominės vertės jie neturi.Paskutinis taisė Ginthus; 2019.10.30, 09:11.
- 5 patinka
Comment
-
Parašė ballonfire Rodyti pranešimąJūs man paaiškinkit - nuo 7:00 stovintis vakarinis aplinkelis nuo Pilaitės iki pat Savanorių žiedo yra pastarojo perdarymo pasekmė? Nes visąlaik važiuoju, žiūrių, gal kur avarija, bet ne! Ir taip jau nuo rugsėjo 1 d...
Comment
-
Parašė Gladiator Rodyti pranešimą
O kokia prasmė? Kaip susisiekimo priemonę naudoja vienetai ir tai tik vasaros sezonu, žiemą iš vis niekas nevažinėja. Dviračių takai yra just for fun, ekonominės vertės jie neturi.
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Neabejoju, kad lygiai tą patį sakė ir Amsterdame ar Kopenhagoje 1960 metais.
Paskutinis taisė Sula; 2019.10.30, 09:23.
Comment
-
Ten tie dviračių takai eina su olandiškais ir daniškais 100 proc. mokesčiais automobiliams taip sakant prievartiniu būdu ant dviračių sodina. Ir šiaip kaipo susisiekimo priemonė ten irgi galioja tik miesto centrui, net danas nemintu iš kokios Pilaitės į Kirtimus ar iš Tarandės į Panerius.Paskutinis taisė Gladiator; 2019.10.30, 09:24.
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Tame ir yra prasmė, kad naudotų beveik visi ir ištisus metus.
Comment
-
Parašė Gladiator Rodyti pranešimąTen tie dviračių takai eina su Olandiškais ir Daniškais 100 proc. mokesčiais automobiliams taip sakant prievartiniu būdu ant dviračių sodina. Ir šiaip kaipo susisiekimo priemonė ten irgi galioja tik miesto centrui, net danas nemintu iš kokios Pilaitės į Kirtimus ar iš Tarandės į Panerius.
Comment
-
Parašė Gladiator Rodyti pranešimąTen tie dviračių takai eina su Olandiškais ir Daniškais 100 proc. mokesčiais automobiliams taip sakant prievartiniu būdu ant dviračių sodina. Ir šiaip kaipo susisiekimo priemonė ten irgi galioja tik miesto centrui, net danas nemintu iš kokios Pilaitės į Kirtimus ar iš Tarandės į Panerius.
Comment
-
Siūlau visus kelius uždaryti. Tada galėsime sakyti, kam tie keliai, juk žiurėkite, nieks gi nevažiuoja vistiek
Šiaip neaišku kodėl diskusija net kyla. Šie klausimai jau senai išspręsti ir praktiškai įrodyti, kad miestas ekonomiškai, ekologiškai, finansiškai vystosi daug geriau, jeigu jis pritaikytas pestiesiems, dviratininkams ir viešajam transportui. Vilnius (ar bet kuris Lietuvos miestas) nieko neišsiskyria nuo tų miestų, nei klimatu, nei reljefu - viskas pritaikoma pas mus, ir kaikurie sprendimai jau ir pas mus pasiteisina.Paskutinis taisė Resutas; 2019.10.30, 09:30.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Gladiator Rodyti pranešimą
Nenaudotu, ką dabar jau labai kas trukdo dviračiu naudotis? Vakar vakare ėjau Gedimino pr. tai skaičiuoklė rodė 44 dviračius už tą dieną, automobiliu tiek tikriausiai per 5 minutes pravažiuoja vat ir atsakymas panaudojimo.
Priedo, dar ir darbdaviai, įstaigos turėtų priprasti, kad žmonės važiuos dviračiais. Nes dabar, pvz. kai kuriuose ofisuose tai yra tabu. O ir nėra sąlygų nei apsiprausti, nei persirengti, nei vietos laikyti dviratį.
Trečia, savivaldybė šaltojo sezono metu nesirūpina dviračių takais ir aikštelėmis. Jų nevalo, nebarsto.Paskutinis taisė Sula; 2019.10.30, 09:31.
- 2 patinka
Comment
Comment