Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Kitose gatvėse kamščių, pvz. važiuojant nuo centro į kokią Tokvilą Linkmenų gatvę ar būtent šita sankryža yra vienintelė problema.
    Beje, kodėl tada statom Šiaurinę gatvę ir dar su krūna viadukų? Kad pravažiavęs viaduką greičiau kamštį privažiuotum?
    Šiaurinė gatvė, kokia ji planuojama, irgi yra klaida. Tiesiog dabar dėl politinių priežasčių per vėlu viską keisti, kai netrukus turi būti daromi pirkimai.

    Comment


      Parašė John Rodyti pranešimą

      Šiaurinė gatvė, kokia ji planuojama, irgi yra klaida. Tiesiog dabar dėl politinių priežasčių per vėlu viską keisti, kai netrukus turi būti daromi pirkimai.
      Tai vat, gal reiktų pirma išnaudoti esamų gatvių potencialą, maksimaliai padidinti pralaidumą mazguose ir tik po to statyti grandiozines naujas gatves. Lenkai Olštyne (Klaipėdos dydžio miestas) už 90 mln. eur, t. y. tiek pat, kiek kainuos Šiaurinės gatvės vien pirmas etapas, pasistatė tris tramvajaus linijas 20 km. Kas geriau?
      Paskutinis taisė Lettered; 2019.10.29, 20:18.
      Flickr

      Comment


        Parašė Romas Rodyti pranešimą
        Be komentarų



        Deja, be PiaRinių dviračių takų, "strateginės" Santaros gatvės ir bet kaip padarytos Taurupės gatvės pastariaisias metais jokių rimtų projektų nepradėta.
        Na, aš manau, kad dviračių takų Vilniui labiau reikia nei naujų gatvių, kurias vėl greitai užkiš orą teršiantys automobilistais. Ir visur kur įmanoma nebetrukdys taip nekenčiami paspirtukininkai, nes jiems nebereikės važiuoti gatvėmis ar šaligatviais.
        Post in English - fight censorship!

        Comment


          Parašė Lettered Rodyti pranešimą

          Tai vat, gal reiktų pirma išnaudoti esamų gatvių potencialą, maksimaliai padidinti pralaidumą mazguose ir tik po to statyti grandiozines naujas gatves.
          Nereiktų. Jau paaiškinta kodėl.

          Comment


            Parašė index Rodyti pranešimą

            Na, aš manau, kad dviračių takų Vilniui labiau reikia nei naujų gatvių, kurias vėl greitai užkiš orą teršiantys automobilistais. Ir visur kur įmanoma nebetrukdys taip nekenčiami paspirtukininkai, nes jiems nebereikės važiuoti gatvėmis ar šaligatviais.
            problema tame, kad investicijos i dviraciu takus kazkodel desimtimis kartu mazesnes nei i automobiliu gatves. Atrodytu, apkeisk tu vietomis finansavima ir per metus-du turetume isvystyta dviraciu taku tinkla mieste. Bet yra zmones, kurie tokiai idejai nepritaria.

            Comment


              Parašė John Rodyti pranešimą

              Nereiktų. Jau paaiškinta kodėl.
              Dar būtų įdomu išgirsti paaiškinimą, kuom geriau 90 mln. eur išleisti pirmam šiaurinės gatvės etapui, o ne kelioms tramvajaus linijoms.
              Flickr

              Comment


                Parašė Riedis Rodyti pranešimą
                Riedžių ir dviračių saugyklos po stogu kompleksinių kelionių aikštelėse gali turėti darnaus judumo potencialą periferijoje.

                Pvz. Ukmergės gatvėje esančią aikštelę modifikavus, atmini/atriedi iki jos iš Gineitiškių/Pavilnionių/Fabijoniškių/Pašilaičių/Justiniškių Pavilnionių bei Mykolo Lietuvio ir Ukmergės g. perspektyviais dvirtakiais.

                Saugiai ir uždengtai nuo oro sąlygų parkuojiesi. Toliau keliauji greituoju autobusu, kad kelionė būtų maksimaliai trumpa.

                Potencialas išnaudoti greituosius maršrutus, o pirmus kelis (ar grįžtant paskutinius kelis) kilometrus įveikti bevarikle priemone. Oro sąlygos ir parkavimo ypatumai darbe dalinai išspręsti.
                Kažkaip čia atvirkščiai gaunasi Daugiau prasmės būtų laikyti paspirtukus tokiose aikštelėse važinėjimui centrinėje dalyje. O iki jų atvažiuoti kitokiu transportu. Kaip civilizuotose šalyse žmonės nuo traukinio pavažiuoja iki paskirties taško.

                Comment


                  Parašė Riedis
                  mantasm pabandysiu perfrazuot ir iliustruoti, gal logiškiau pasirodytų pagal esamą situaciją. Išvardinau neitin tinkamus rajonus tam pavyzdžiui
                  Nuo tų teritorijų apsimokėtų pavažiuot iki artimiausios stotelės, ne pusę kelio iki centro. Kai jau pusę kelio nuvažiuoji - kam sėst į VT kuris kuo arčiau centro tuo lėtesnis?

                  Tvarkingas, saugus ir sausas parkavimas aišku būtų gerai. Bet kurioje miesto dalyje.

                  Comment


                    Bandžiau apsiriboti numatomomis aikštelėmis, kad toje artimiausioje rajono stotelėje nepalikti visai dienai. Visur infrastruktūrą pritaikyti - nerealu.

                    Dėl atstumų, tai galima daryti prielaidą, jog kelionė vyksta iki galutinių "express" maršrutų stotelių. (Tarkim du studentai iš šiaurės vakarų keliauja ryte į Saulėtekio (5G) ir Kaziemiero Simonavičiaus (3G) universitetus.

                    Viltis, kad bus tinkama infrastruktūra tiek keliauti darniai yra nerealu. Galų gale - tai iššūkis kasdienai, net su elektrinėm priemonėm.
                    Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                    Comment


                      Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                      Atrodytu, apkeisk tu vietomis finansavima ir per metus-du turetume isvystyta dviraciu taku tinkla mieste. Bet yra zmones, kurie tokiai idejai nepritaria.
                      O kokia prasmė? Kaip susisiekimo priemonę naudoja vienetai ir tai tik vasaros sezonu, žiemą iš vis niekas nevažinėja. Dviračių takai yra just for fun, ekonominės vertės jie neturi.

                      Comment


                        Parašė Gladiator Rodyti pranešimą

                        O kokia prasmė? Kaip susisiekimo priemonę naudoja vienetai ir tai tik vasaros sezonu, žiemą iš vis niekas nevažinėja. Dviračių takai yra just for fun, ekonominės vertės jie neturi.
                        Neabejoju, kad lygiai tą patį sakė ir Amsterdame ar Kopenhagoje 1960 metais.
                        Paskutinis taisė Ginthus; 2019.10.30, 09:11.

                        Comment


                          Parašė ballonfire Rodyti pranešimą
                          Jūs man paaiškinkit - nuo 7:00 stovintis vakarinis aplinkelis nuo Pilaitės iki pat Savanorių žiedo yra pastarojo perdarymo pasekmė? Nes visąlaik važiuoju, žiūrių, gal kur avarija, bet ne! Ir taip jau nuo rugsėjo 1 d...
                          Tai yra Induced demand pasekmė. Bet jeigu vat šitoj vietoj dar praplatinsim, tai tada viskas tikrai važiuos...

                          Comment


                            Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                            Tai yra Induced demand pasekmė.
                            Gal galima plačiau?

                            Comment


                              Parašė Gladiator Rodyti pranešimą

                              O kokia prasmė? Kaip susisiekimo priemonę naudoja vienetai ir tai tik vasaros sezonu, žiemą iš vis niekas nevažinėja. Dviračių takai yra just for fun, ekonominės vertės jie neturi.
                              Tame ir yra prasmė, kad naudotų beveik visi ir ištisus metus.

                              Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                              Neabejoju, kad lygiai tą patį sakė ir Amsterdame ar Kopenhagoje 1960 metais.
                              Tais metais Šanchajuje ar Saigone su tuo tikrai nebuvo problemų.

                              Paskutinis taisė Sula; 2019.10.30, 09:23.

                              Comment


                                Ten tie dviračių takai eina su olandiškais ir daniškais 100 proc. mokesčiais automobiliams taip sakant prievartiniu būdu ant dviračių sodina. Ir šiaip kaipo susisiekimo priemonė ten irgi galioja tik miesto centrui, net danas nemintu iš kokios Pilaitės į Kirtimus ar iš Tarandės į Panerius.
                                Paskutinis taisė Gladiator; 2019.10.30, 09:24.

                                Comment


                                  Parašė Sula Rodyti pranešimą

                                  Tame ir yra prasmė, kad naudotų beveik visi ir ištisus metus.
                                  Nenaudotu, ką dabar jau labai kas trukdo dviračiu naudotis? Vakar vakare ėjau Gedimino pr. tai skaičiuoklė rodė 44 dviračius už tą dieną, automobiliu tiek tikriausiai per 5 minutes pravažiuoja vat ir atsakymas panaudojimo.

                                  Comment


                                    Parašė Gladiator Rodyti pranešimą
                                    Ten tie dviračių takai eina su Olandiškais ir Daniškais 100 proc. mokesčiais automobiliams taip sakant prievartiniu būdu ant dviračių sodina. Ir šiaip kaipo susisiekimo priemonė ten irgi galioja tik miesto centrui, net danas nemintu iš kokios Pilaitės į Kirtimus ar iš Tarandės į Panerius.
                                    Todėl dažnas turi po 2 dviračius, kuriuos palieka priparkuotus persėdimo mazguose. Tai yra vadinama miesto infrastruktūra.

                                    Comment


                                      Parašė Gladiator Rodyti pranešimą
                                      Ten tie dviračių takai eina su Olandiškais ir Daniškais 100 proc. mokesčiais automobiliams taip sakant prievartiniu būdu ant dviračių sodina. Ir šiaip kaipo susisiekimo priemonė ten irgi galioja tik miesto centrui, net danas nemintu iš kokios Pilaitės į Kirtimus ar iš Tarandės į Panerius.
                                      Aišku, akd nemintu, nes nėra infrastruktūros. O panašų atstumą savo miestuose ir dar kaip mina.

                                      Comment


                                        Siūlau visus kelius uždaryti. Tada galėsime sakyti, kam tie keliai, juk žiurėkite, nieks gi nevažiuoja vistiek

                                        Šiaip neaišku kodėl diskusija net kyla. Šie klausimai jau senai išspręsti ir praktiškai įrodyti, kad miestas ekonomiškai, ekologiškai, finansiškai vystosi daug geriau, jeigu jis pritaikytas pestiesiems, dviratininkams ir viešajam transportui. Vilnius (ar bet kuris Lietuvos miestas) nieko neišsiskyria nuo tų miestų, nei klimatu, nei reljefu - viskas pritaikoma pas mus, ir kaikurie sprendimai jau ir pas mus pasiteisina.
                                        Paskutinis taisė Resutas; 2019.10.30, 09:30.

                                        Comment


                                          Parašė Gladiator Rodyti pranešimą

                                          Nenaudotu, ką dabar jau labai kas trukdo dviračiu naudotis? Vakar vakare ėjau Gedimino pr. tai skaičiuoklė rodė 44 dviračius už tą dieną, automobiliu tiek tikriausiai per 5 minutes pravažiuoja vat ir atsakymas panaudojimo.
                                          Jei būtų uždrausti asmeniniai automobiliai, bei VT liktų panašiame lygyje, tai gal ir naudotųsi. Tiesa, nei 60-aisiais, nei 70-aisiais jų nesimatė. Gal dėl to, kad pas mus net dviratis buvo prabangos prekė?

                                          Priedo, dar ir darbdaviai, įstaigos turėtų priprasti, kad žmonės važiuos dviračiais. Nes dabar, pvz. kai kuriuose ofisuose tai yra tabu. O ir nėra sąlygų nei apsiprausti, nei persirengti, nei vietos laikyti dviratį.

                                          Trečia, savivaldybė šaltojo sezono metu nesirūpina dviračių takais ir aikštelėmis. Jų nevalo, nebarsto.
                                          Paskutinis taisė Sula; 2019.10.30, 09:31.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X