Hm, keista, jau du kart pravažiavau ten po naujo ženklinimo, jokių esminių problemų nemačiau, ar tik nebus, kad autorius išsigalvoja jas? Foto irgi žurnalistų iš dar kol vyko darbai (ar pirmos dienos po darbų)
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis
Collapse
X
-
Problemų tikrai yra, prie tų naujų daugiabučių Šimulionio g. arba reikia panaikinti stovėjimo vietas (ir įvažą, kurioje statomi automobiliai), arba padaryti jas lygiagrečiomis eismui. Aš ten nestatyčiau mašinos vien dėl baimės įvažiuoti į ką nors iš tos vietos išvažiuojant. Taip pat labai pavojingu tapo išvažiavimai iš Šimulionio g. 1 ir 3 - per užstatytus automobilius nieko nesimato.
Šiaip visa kita gerai, išskyrus dviračių tako vingius ties Vaitkaus g. Maloniai nustebino, kad nesilaikančių naujos parkavimo tvarkos beveik nėra, gerai ir įrengtos saugumo salelės ties Povilaičio g. (nepastebėjau, ar jos įrengtos ties kitomis perėjomis).Lietuva visiems.
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąDarnaus judumo fanai tikriausiai džiūgauja.
Comment
-
Juokinga matyti kokie prioritetai kalbant apie darnu juduma ir gatviu platinima. Butu idomu pamatyti kokiu nors pavyzdziu is Vakarau Europos miestu (su panasiu gyventoju skaiciumi) kurie dar platina gatves ir tiesia greitkelius miesto centre. Jeigu idomu kam, galite paskaityti kaip Utrecht miestas panaikino motorway mieste ir atstate buvusi vandans kanala - https://bicycledutch.wordpress.com/2...riginal-water/
Cia aiskus miesto prioritetai ir infrastrukturos vizija. Trumpa citata is teksto - "The removal of the motorway is perfectly in line with the new Utrecht policies that determine that the main road users in the city are people cycling and walking, not people using private cars...The space in the city is not there for the flow of motor traffic, but for people living their lives."
- 5 patinka
Comment
-
Parašė index Rodyti pranešimą
Bijau, kad tik laikinai, nes kaip John ir aiškina, šiaurinės Vilniaus dalies gyventojams pasidarys patogiau važiuoti nuosavais automobiliais, pirkti ten pigesnius butus ir greitai vėl bus tas pats (o vėl užsikišus gatvei pablogės saugumas, nes greit atsiras visokių "gudručių", kurie sugalvos kaip kur nors užlįsti, kokią nors juostą apvažiuoti etc.). Kai tuo tarpu yra būdų kaip spręsti vairavimo konfliktus ir didinti saugumą tuo pačiu nedarant važiavimo nuosavu automobiliu patogesniu ir to neskatinant. Užtektų perdaryti keletą išvažiavimų ir turėtum kažką tokio (ir šviesoforų atsisakyti būtų galima, kas irgi saugumą padidintų, nes ten daug bandančių per raudoną šviesoforą pravažiuoti, vienas šiemet ir į mane taip atsitrenkė). Žiedas dar padidina saugumą ir tuo, kad sulėtina eismą ir priverčia vairuotojus būti atidesniais ir dairytis, vietoj lėkimo kaip akis išdegus nežinia kur.
- 7 patinka
Comment
-
Parašė themanual Rodyti pranešimą
Yra objektyvių priežasčių. Ankstesnis meras .....
.... ir asfalto tiesimas
Comment
-
Riedžių ir dviračių saugyklos po stogu kompleksinių kelionių aikštelėse gali turėti darnaus judumo potencialą periferijoje.
Pvz. Ukmergės gatvėje esančią aikštelę modifikavus, atmini/atriedi iki jos iš Gineitiškių/Pavilnionių/Fabijoniškių/Pašilaičių/Justiniškių Pavilnionių bei Mykolo Lietuvio ir Ukmergės g. perspektyviais dvirtakiais.
Saugiai ir uždengtai nuo oro sąlygų parkuojiesi. Toliau keliauji greituoju autobusu, kad kelionė būtų maksimaliai trumpa.
Potencialas išnaudoti greituosius maršrutus, o pirmus kelis (ar grįžtant paskutinius kelis) kilometrus įveikti bevarikle priemone. Oro sąlygos ir parkavimo ypatumai darbe dalinai išspręsti.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Kitose gatvėse kamščių, pvz. važiuojant nuo centro į kokią Tokvilą Linkmenų gatvę ar būtent šita sankryža yra vienintelė problema.
Beje, kodėl tada statom Šiaurinę gatvę ir dar su krūna viadukų? Kad pravažiavęs viaduką greičiau kamštį privažiuotum?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Šiaurinė gatvė, kokia ji planuojama, irgi yra klaida. Tiesiog dabar dėl politinių priežasčių per vėlu viską keisti, kai netrukus turi būti daromi pirkimai.Paskutinis taisė Lettered; 2019.10.29, 20:18.
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąBe komentarų
Deja, be PiaRinių dviračių takų, "strateginės" Santaros gatvės ir bet kaip padarytos Taurupės gatvės pastariaisias metais jokių rimtų projektų nepradėta.Post in English - fight censorship!
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Tai vat, gal reiktų pirma išnaudoti esamų gatvių potencialą, maksimaliai padidinti pralaidumą mazguose ir tik po to statyti grandiozines naujas gatves.
Comment
-
Parašė index Rodyti pranešimą
Na, aš manau, kad dviračių takų Vilniui labiau reikia nei naujų gatvių, kurias vėl greitai užkiš orą teršiantys automobilistais. Ir visur kur įmanoma nebetrukdys taip nekenčiami paspirtukininkai, nes jiems nebereikės važiuoti gatvėmis ar šaligatviais.
- 5 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Nereiktų. Jau paaiškinta kodėl.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Riedis Rodyti pranešimąRiedžių ir dviračių saugyklos po stogu kompleksinių kelionių aikštelėse gali turėti darnaus judumo potencialą periferijoje.
Pvz. Ukmergės gatvėje esančią aikštelę modifikavus, atmini/atriedi iki jos iš Gineitiškių/Pavilnionių/Fabijoniškių/Pašilaičių/Justiniškių Pavilnionių bei Mykolo Lietuvio ir Ukmergės g. perspektyviais dvirtakiais.
Saugiai ir uždengtai nuo oro sąlygų parkuojiesi. Toliau keliauji greituoju autobusu, kad kelionė būtų maksimaliai trumpa.
Potencialas išnaudoti greituosius maršrutus, o pirmus kelis (ar grįžtant paskutinius kelis) kilometrus įveikti bevarikle priemone. Oro sąlygos ir parkavimo ypatumai darbe dalinai išspręsti.
Comment
-
Parašė Riedismantasm pabandysiu perfrazuot ir iliustruoti, gal logiškiau pasirodytų pagal esamą situaciją. Išvardinau neitin tinkamus rajonus tam pavyzdžiui
Tvarkingas, saugus ir sausas parkavimas aišku būtų gerai. Bet kurioje miesto dalyje.
Comment
-
Bandžiau apsiriboti numatomomis aikštelėmis, kad toje artimiausioje rajono stotelėje nepalikti visai dienai. Visur infrastruktūrą pritaikyti - nerealu.
Dėl atstumų, tai galima daryti prielaidą, jog kelionė vyksta iki galutinių "express" maršrutų stotelių. (Tarkim du studentai iš šiaurės vakarų keliauja ryte į Saulėtekio (5G) ir Kaziemiero Simonavičiaus (3G) universitetus.
Viltis, kad bus tinkama infrastruktūra tiek keliauti darniai yra nerealu. Galų gale - tai iššūkis kasdienai, net su elektrinėm priemonėm.
Comment
-
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimąAtrodytu, apkeisk tu vietomis finansavima ir per metus-du turetume isvystyta dviraciu taku tinkla mieste. Bet yra zmones, kurie tokiai idejai nepritaria.
Comment
-
Parašė Gladiator Rodyti pranešimą
O kokia prasmė? Kaip susisiekimo priemonę naudoja vienetai ir tai tik vasaros sezonu, žiemą iš vis niekas nevažinėja. Dviračių takai yra just for fun, ekonominės vertės jie neturi.Paskutinis taisė Ginthus; 2019.10.30, 09:11.
- 5 patinka
Comment
-
Parašė ballonfire Rodyti pranešimąJūs man paaiškinkit - nuo 7:00 stovintis vakarinis aplinkelis nuo Pilaitės iki pat Savanorių žiedo yra pastarojo perdarymo pasekmė? Nes visąlaik važiuoju, žiūrių, gal kur avarija, bet ne! Ir taip jau nuo rugsėjo 1 d...
Comment
Comment