Parašė MindesAcc
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis
Collapse
X
-
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
vyksta "dorozhnaja revoliucija" pagal sekminga Celiabinsko pavyzdi. Kasmet reikia dadet po viena juosta ir kamsciai stebuklingai sumazeja!
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Turi omenyje aplinkkelių kaipo vakarinis, ar tiesiog gatvių jungčių? Nes elementarių C kategorijos gatvių Vilniuje yra katastrofiškas trūkumas. Turime begales atvejų, kai iš kiemų išsukama tiesiai į B kategorijos arterijas ir tuomet visi stovi bendroje eilėje, nors kelionės tikslai gal visiškai skirtingi - vienam tik reikia patekti į gretimą mikrorajoną, o kitam reikia į kitą miesto galą. Tai ir gaunasi, kad net Tūkstantmečio gatvė stovi kamštyje ir platink tu tuos kakliukus be galo.
Kokį Tūkstantmečio gatvės kamštį turi omenyje? Minsko sankryža yra labai aiškus probleminis butelio kakliukas. Išvažiavimas iš Oslo gatvės į Vakarinį taip pat yra labai konkreti projektuotojų klaida, kuri anksčiau ar vėliau bus sąlyginai nebrangiai pataisyta. Kaip buvo pataisytas išvažiavimas iš Vakarinio link Gariūnų ir įvažiavimas į Vakarinį nuo Gariūnų. Nepanašu, kad ten po poros metų vėl grįžtume prie ankstesnių kamščių.
Gerosios Vilties tiltas + žiedas tai taip, probleminė vieta. Ir Tūkstantmečio su VA atvedimas į ją situacijos nepagerino. Kita vertus - srautai buvo perkelti iš kitų gatvių į stambesnes ir toliau nuo žmonių lankomų vietų. Negerai kai aplinkelis tuo pačiu yra ir miesto arterija.
Dėl siaurų gatvelių pagrindinis dalykas yra bendras miesto suplanavimas. Dominuoja izoliuoti daugiabučių kvartalai su pravažiavimais per kiemus ir siaurom gatvelėm bei magistralinėm gatvėj tarp jų. Norint turėti kvartalinį smulkių gatvių tinklą reiktų iš principo perstatyti didelę dalį miesto. Reljefas tam irgi nelabai palankus.
Šnekant apie atseit beprasmybę platint gatves ir kaip jos užsikiša... Tik priminsiu, kad prieš 15-20 metų ir žmonių judėjimo kryptys buvo kitos. Pvz kiek žmonių kasdien važiuoja į Konstitucijos prospektą ar Saltoniškes šiandien ir 2000aisiais? Ir tas padidėjimas tikrai nėra dėl to, kad praplatino gatves ir žmonės jas užildė automobiliais
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimąŠnekant apie atseit beprasmybę platint gatves ir kaip jos užsikiša... Tik priminsiu, kad prieš 15-20 metų ir žmonių judėjimo kryptys buvo kitos. Pvz kiek žmonių kasdien važiuoja į Konstitucijos prospektą ar Saltoniškes šiandien ir 2000aisiais? Ir tas padidėjimas tikrai nėra dėl to, kad praplatino gatves ir žmonės jas užildė automobiliais
Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąTen kur Europa buvo tik čiliakas dykynėje. O kur Panorama tik pieno kombinatas kitoje dykynėje.
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimąKokį Tūkstantmečio gatvės kamštį turi omenyje?
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Su praplatinimu tai neturi tiesioginio ryšio. Tiesiog automobilių padaugėjo dvigubai. O lyginant su sovietmečiu net ir dešimteriopai.
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Kaip ir minėjau, šitas susidaro dėl labai probleminio išsukimo iš Oslo į Vakarinį. Kuris yra didelis projektuotojų lepsusas ir kurį nebrangiai galima pataisyti. Čia būtų ne platinimas, o klaidos ištaisymas.
Comment
-
Jo automobiliu daugeja, zmoniu keliaujanciu su automobiliu taip pat daugeja, bet kazkodel Vakaru Europoj zmones suprato kad platinti gatviu neapsimoka, nes is to nieko gero nebus. Ten atvirksciai - siaurina gatves, naikina parkavima, uzdeda tarsos mokescius, riboja automobiliu eisma centrinese miesto dalyse.
Cia juokinga, sitoje Lietuveleje. Kalba apie darnu juduma, kalba apie "gerus" pokycius, bet kad toks infrastrukturos "tobulinimas" tik bando pasalinti pesciuosius, dviratininkus, ir kitus eismo dalyvius is to miesto dalies. Niekas nenores artintis prie tokio greitkelio miesto centre - jeigu nesinaudoji automobiliu. As kaip ejau pestute link Panoramos, kirtau Ukmerges g, tai pasijauciau kaip koks ateivis, kuris nepriklauso egzistuoti tokioje atmosferoje.
Comment
-
Parašė RiedisSeime – tarptautinė konferencija „Ar skatina darnų judumą nemokamas viešasis transportas?“
Rugpjūčio 19 d., pirmadienį 10-14h transliacija iš Seimo
Comment
-
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
Kaip sita paaiskint?Aviate, navigate, communicate
Comment
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
Post sovietinis mentalitetas. Lygiai tas pats ir su stotelė is, jos nėra įgilinamos, kai rekonstruojama g. su perėjom padėtis geresnė, su ženklinimu tragedija.
1. Isvaziavimas is VT kisenes yra avaringa ir sudetinga procedura. Taip,pagal KET autobusa vairuotojai turi praleist, bet gyvenime tai vyksta ne visada ir autobusas laukia papildoma laika praleisdamas artimiausiai buvusias masinas.
Kai kelias neturi kišenės viešajam transportui autobusas nuo sustojimo važiuoja tiesiai. Jam nereikia nieko praleidineti laukti ir daryti ivaziavimo i juosta manevra. Tai miesto prioritetai. Jei mes VT prioretizuojam prieš automobilius, reiškia nieko blogo, jei automobiliams bus sukurti laiko trikdžiai, o VT bus patogiau. Nieko blogo neatsitiks,jei vairuotojai palauks keliasdešimt sek. už sustojusio autobuso, arba jį aplenks.
2. Kai VT kisene neilga, kaip daznai buna priemiesciuose, autobusai nedavaziuoja iki bardiuro ir zmonems tenka is pradziu nulipt nuo borto, o paskui uzlipt i autobusa. Apacioje gali buti slidu, bala, sniego kose. Kai kisenes nera autobusui nereikia jokiu pastangu sustoti kuo arciausiai bordiuro, kad keleiviai galetu i ji ilipti tiesiai is saligatvio.
3. Siuolaikiniame pasaulyje populiareja net taip vadinamos VT ANTIkisenes, kai stoteles vietoje saligatvis uzeina giliau i vaziuojamosios dalies plota, arba ten padaroma speciali platforma.
Keli pvz:
antikisene:
Sprendimas Stochholme:
autobusas sustos ir kol jis nepajudes nevaziuos isvis niekas. Sitoki ekstremizma musiskiams nesuprast dar kokius 40 metu.
- 20 patinka
Comment
-
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
Stoteles neturi buti igilinamos. Trumpai leisiu sau paaiskint kodel:
1. Isvaziavimas is VT kisenes yra avaringa ir sudetinga procedura. Taip,pagal KET autobusa vairuotojai turi praleist, bet gyvenime tai vyksta ne visada ir autobusas laukia papildoma laika praleisdamas.Человека, облеченного властью и использующего эту власть в угоду собственных называют самодуром.
Comment
-
Parašė AudriusV Rodyti pranešimą
Savivaldybė atmetė pasiūlymą darnaus judumo planui atsisakyti VT sustojimo "kišenių". Argumentuoja, kad tokių atveju negalės pravažiuoti "greitųjų" maršrutų autobusai.
- 5 patinka
Comment
-
Parašė AudriusV Rodyti pranešimą
Savivaldybė atmetė pasiūlymą darnaus judumo planui atsisakyti VT sustojimo "kišenių". Argumentuoja, kad tokių atveju negalės pravažiuoti "greitųjų" maršrutų autobusai.
Mazai jiems dveju eismo juostu greitajam autobusui apvaziuoti kita autobusa sustojusi stoteleje. Absurdu absurdas. Vietoj to kad ta dalyka reglamentuoti is tikruju siaurose gatvese po viena eismo juosta kiekviena puse ir ten pat eina ir greitieji marsrutai, tai jie kaip visada tiesiog aklai tai taiko kiekvienai stotelei, tuo tarpu ir ten kur yra A juostos vistiek daro kisenes. Tiesiog cinovnikai.
- 10 patinka
Comment
-
Parašė AudriusV Rodyti pranešimą
Savivaldybė atmetė pasiūlymą darnaus judumo planui atsisakyti VT sustojimo "kišenių". Argumentuoja, kad tokių atveju negalės pravažiuoti "greitųjų" maršrutų autobusai.
O ar nėra įstatymo numatančio įvažas B kategorijos gatvėse?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Blaze Rodyti pranešimą
Šitas argumentas skamba kaip biurokrato sugalvotas paaiškinimas norint atsikratyti klausimo.
O ar nėra įstatymo numatančio įvažas B kategorijos gatvėse?
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Sutinku, kad galiojančius druadimus reikia taikyti, bet tai reikia taikyti tada, kai alternatyva nėra kabinti mašiną ore nes vienaaukštė aikštelė ir taip talpinaa daugiau nei turėtų.
Jei ši alternatyva netinka, galima kraustytis į nuosavą namą, ir laikyti autonobilį jo kieme. Alternatyvų pilna.If a lion could speak, we could not understand him.
- 5 patinka
Comment
Comment