Parašė SoulMulticast
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis
Collapse
X
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Dažniausiai ta fantastika būna "nuvažiavau į XYZ miestą, studentaudamas pamačiau milijoninio miesto senamiestį, reikia mano miegamajam rajone Vilniuje irgi daryti taip pat".
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Geras pastebėjimas, nuvažiuoja į Amsterdamo centrą ir galvoja, kad visi tik su dviračiais važinėja ar pėsčiomis vaikšto, o kad keli km nuo centro visur po miestą eina tikrų tikriausi 8 juostų greitkeliai, prieš kuriuos šiaurinė gatvė atrodo kaip eilinė siaura vidinė kvartalo gatvelė, to aišku nesužino.
Comment
-
Stovėjimas kamščiuose piko metu yra kiekvieno pasirinkimas. Viešasis beje piko metu gana pakankamai ir taip apkrautas. Kamščiai yra trumpalaikė bėda, o rajonų kiemai nukrauti belekaip numestais automobiliais pastoviai. Aš priešingai - skatinčiau važinėjimą viešuoju savaitgaliais ir vakarais centro kryptimi, kad žmonės juo naudotųsi laisvalaikiui ir keliaujant į renginius. Taip gal viešasis ir taps gyvenimo būdo dalimi ir pirmu žingsniu automobilio atsisakymui. O kuriems jis būtinas išvykai į kaimą ar prie jūros, reiktų sudaryti sąlygas saugiai laikyti ir kur tolėliau nuo namų, bet kur būtų garantuota tvarkinga vieta.
Comment
-
Jau ne kartą kartojau ir dar kartą pakartosiu, kad spūstys neišnyks niekada. Tai elementarus paklausos-pasiūlos klausimas. Vos paplatinus gatves ar dalį persodinus į viešąjį transportą, atsilaisvinusią vietą užims nauji automobiliai. Tad nuo kamščių negelbės nei vienas, nei kitas, jie bus tokie, kokius pasirengę iškęsti vairuotojai. Šią tendenciją pasaulyje jau senai pastebėjo ir išnagrinėjo, ta tema straipsnis: "WHAT'S UP WITH THAT: BUILDING BIGGER ROADS ACTUALLY MAKES TRAFFIC WORSE" https://www.wired.com/2014/06/wuwt-t...il_onsiteshare
Bet užtat, kaip nekeista pastebimą efektą duoda ekonominės priemonės, kaip įvažiavimo apmokestinimas, nes žmonės ima skaičiuotis ir daryti mažiau neplanuotų kelionių.
Lygiai tas pats galioja ir parkavimo vietoms.Paskutinis taisė Ginthus; 2019.03.21, 07:10.
- 7 patinka
Comment
-
Atsimenu per debatus visi peike statyk ir vaziuok aiksteliu vietas, mat jos turetu buti prie miesto ivaziavimu. Nei dabartiniu nei siulomu atveju jos tikrai neveiks pagal savo paskirti. Joks durnius nepalikines masinos dar kazkur prie Perkunkiemio kad paskui valanda su autobusu baladotis iki centro. Tai tikrai butu kvaila. Vienintelis atvejis kai statyk ir vaziuok turetu apciuopiamos naudos ir is tikruju kazkiek suveiktu tai kai viesuoju transportu butu nusigauti greiciau nei automobiliu. Bet taip tikrai nebus nei prie vieno ivaziavimo i Vilniu. Visu antra kiek zmoniu galetu palikti masinas vienoje aiksteleje, pvz 40? Tai nieko nepakeistu kamsciu prasme. Kazkoks pazaidimas uz biudzeto pinigus.
Kitavertus tikrai padetu dviraciu nuomos ispletimas i miegamosius rajonus bei padaryti ji veikianti dar nors menesi anksciau ir veliau. Kazkoks nonsensas, kad as negaliu nuvaziuoti is darbo namo isnuomotu dviraciu iki Karoliniskiu, uz kuriu dar yra ir Pilaite ir viskas tai nepasiekiama.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimąKitavertus tikrai padetu dviraciu nuomos ispletimas i miegamosius rajonus bei padaryti ji veikianti dar nors menesi anksciau ir veliau. Kazkoks nonsensas, kad as negaliu nuvaziuoti is darbo namo isnuomotu dviraciu iki Karoliniskiu, uz kuriu dar yra ir Pilaite ir viskas tai nepasiekiama.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Tai Lietuvoje ir yra pigu. Kitaip aš tikrai nesipirkčiau naujos mašinos savaitgalio pasivažinėjimui į kavinę arba į pažintinį taką vasarą. Mašinos turėjimą reikia apmokestinti. Tai padaryti yra be galo lengva ir būtų nušauti keli zuikiai vienu šūviu: surinkta pinigų į biudžetą, kuriuos aš esu pasirengęs pradėti mokėti kad ir nuo rytojaus. Ir apvalytos gatvės nuo dūmijančių kregždžių ir Passatų. Na ir kiemai atsilaisvintų nuo laužų.
Valdžia šitų lengvai surenkamų ir administruojamų pinigų kažkodėl pasiimti nenori.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą
Aš tikiuosi, kad bent paspirtukai ateis į šiuos rajonus. Ar gal jau yra žinomi kokie nors konkretūs planai apie tai?
Comment
-
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimąVienintelis atvejis kai statyk ir vaziuok turetu apciuopiamos naudos ir is tikruju kazkiek suveiktu tai kai viesuoju transportu butu nusigauti greiciau nei automobiliu.
Человека, облеченного властью и использующего эту власть в угоду собственных называют самодуром.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė MindesAcc Rodyti pranešimą^^ As nesuprantu, ar jie dar platina ta gatve?
- 2 patinka
Comment
-
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
vyksta "dorozhnaja revoliucija" pagal sekminga Celiabinsko pavyzdi. Kasmet reikia dadet po viena juosta ir kamsciai stebuklingai sumazeja!
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Turi omenyje aplinkkelių kaipo vakarinis, ar tiesiog gatvių jungčių? Nes elementarių C kategorijos gatvių Vilniuje yra katastrofiškas trūkumas. Turime begales atvejų, kai iš kiemų išsukama tiesiai į B kategorijos arterijas ir tuomet visi stovi bendroje eilėje, nors kelionės tikslai gal visiškai skirtingi - vienam tik reikia patekti į gretimą mikrorajoną, o kitam reikia į kitą miesto galą. Tai ir gaunasi, kad net Tūkstantmečio gatvė stovi kamštyje ir platink tu tuos kakliukus be galo.
Kokį Tūkstantmečio gatvės kamštį turi omenyje? Minsko sankryža yra labai aiškus probleminis butelio kakliukas. Išvažiavimas iš Oslo gatvės į Vakarinį taip pat yra labai konkreti projektuotojų klaida, kuri anksčiau ar vėliau bus sąlyginai nebrangiai pataisyta. Kaip buvo pataisytas išvažiavimas iš Vakarinio link Gariūnų ir įvažiavimas į Vakarinį nuo Gariūnų. Nepanašu, kad ten po poros metų vėl grįžtume prie ankstesnių kamščių.
Gerosios Vilties tiltas + žiedas tai taip, probleminė vieta. Ir Tūkstantmečio su VA atvedimas į ją situacijos nepagerino. Kita vertus - srautai buvo perkelti iš kitų gatvių į stambesnes ir toliau nuo žmonių lankomų vietų. Negerai kai aplinkelis tuo pačiu yra ir miesto arterija.
Dėl siaurų gatvelių pagrindinis dalykas yra bendras miesto suplanavimas. Dominuoja izoliuoti daugiabučių kvartalai su pravažiavimais per kiemus ir siaurom gatvelėm bei magistralinėm gatvėj tarp jų. Norint turėti kvartalinį smulkių gatvių tinklą reiktų iš principo perstatyti didelę dalį miesto. Reljefas tam irgi nelabai palankus.
Šnekant apie atseit beprasmybę platint gatves ir kaip jos užsikiša... Tik priminsiu, kad prieš 15-20 metų ir žmonių judėjimo kryptys buvo kitos. Pvz kiek žmonių kasdien važiuoja į Konstitucijos prospektą ar Saltoniškes šiandien ir 2000aisiais? Ir tas padidėjimas tikrai nėra dėl to, kad praplatino gatves ir žmonės jas užildė automobiliais
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimąŠnekant apie atseit beprasmybę platint gatves ir kaip jos užsikiša... Tik priminsiu, kad prieš 15-20 metų ir žmonių judėjimo kryptys buvo kitos. Pvz kiek žmonių kasdien važiuoja į Konstitucijos prospektą ar Saltoniškes šiandien ir 2000aisiais? Ir tas padidėjimas tikrai nėra dėl to, kad praplatino gatves ir žmonės jas užildė automobiliais
Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąTen kur Europa buvo tik čiliakas dykynėje. O kur Panorama tik pieno kombinatas kitoje dykynėje.
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimąKokį Tūkstantmečio gatvės kamštį turi omenyje?
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Su praplatinimu tai neturi tiesioginio ryšio. Tiesiog automobilių padaugėjo dvigubai. O lyginant su sovietmečiu net ir dešimteriopai.
Comment
Comment