Parašė mantasm
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis
Collapse
X
-
Человека, облеченного властью и использующего эту власть в угоду собственных называют самодуром.
- 1 patinka
-
Parašė AudriusV Rodyti pranešimą
Aišku, ne apie dviračius ir paspirtukus turėta mintyje. O kamščiai - tai skatinamoji priemonė naudotis VT. Gatves reikia ne tiesti , o skirti piko metu atskiras juostas VT, taip būtų paskatinimas juo naudotis. Kuo daugiau mieste naudojasi VT tuo geriau visiems eismo dalyviams, kuo daugiau automobiliais - tuo blogiau.
Comment
-
Parašė AudriusV Rodyti pranešimą
Aišku, ne apie dviračius ir paspirtukus turėta mintyje. O kamščiai - tai skatinamoji priemonė naudotis VT. Gatves reikia ne tiesti , o skirti piko metu atskiras juostas VT, taip būtų paskatinimas juo naudotis. Kuo daugiau mieste naudojasi VT tuo geriau visiems eismo dalyviams, kuo daugiau automobiliais - tuo blogiau.
Dar geriau kai mieste nevažinėjama nereikalingų kilometrų, ką leidžia tankus gatvių tinklas su jungtimis visomis kryptimis. Tada ir pėsčiom ar dviračiu yra daugiau motyvacijos, nes kiekvienas kilometras pro aplinkui jaučiasi daug labiau nei su motoriniu transportu.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Nauja gatvė gerina ir VT populiarumą, nes atsiranda papildomos galimybės įveikti miestą. Tankesnės gatvės taip pat reiškia, kad viešŲjŲ transportŲ pasiekiamumas didėja
Человека, облеченного властью и использующего эту власть в угоду собственных называют самодуром.
Comment
-
Parašė AudriusV Rodyti pranešimą
Pagerinant sąlygas automobiliams, visų pirma paskatinami VT transporto keleviai įsigyti ir naudotis automobilu. Sugrąžinti į VT ar pakeisti įpročius urbanistai sako - sunku, man atrodo, sprendžiant iš daug ko, misija beveik neįmanoma
Comment
-
Parašė AudriusV Rodyti pranešimą
Pagerinant sąlygas automobiliams, visų pirma paskatinami VT transporto keleviai įsigyti ir naudotis automobilu. Sugrąžinti į VT ar pakeisti įpročius urbanistai sako - sunku, man atrodo, sprendžiant iš daug ko, misija beveik neįmanoma
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąO tai kokie siūlymai? Nes video tai išvis maždaug, kad nereik statyt tos gatvės. Tai palikt dykynę skersai visą miestą? Ar įrengt dar vieną mišką? O gal tiesti gatvę, bet leisti tik VT?Paskutinis taisė Briedis; 2019.02.07, 20:44.
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Tai šita jau aišku. Klausimas dar kartą: kokie siūlymai konkrečiai dėl Šiaurinės g.?Человека, облеченного властью и использующего эту власть в угоду собственных называют самодуром.
Comment
-
Parašė AudriusV Rodyti pranešimą
Kelio netiesti, o pinigus skirti VT transporto juostoms ir dviračių takams įrengti. Gal galimos kažkurios atskiros atkarpos šio kelio, leidžiančios VT sutrumpinti maršrutus tarp kai kurių taškų. Tokiose atkarpose gali būti uždraustas kitas, ne VT ir dviračių judėjimas.
Be to, ši gatvė pagerintų ir tranzitinį eismą. Pvz atvažiavus iš Nemenčinės plento pusės ir norint važiuoti link A1 ar A2 dabar reikia daug sukinėtis po miestą. Šita gatvė gerokai supaprastintų Antakalnis/Nemenčinės plentas <-> VA. Ar miesto VT turėtų išspręsti ir tarpmiestinį susisiekimą?
Comment
-
Aš suprantu, kad kiekvienas turi teisę į problemų sprendimą žvelgti tik iš savo asmeninės patirties ir gyvenimo patogumo, kaip jis tai supranta, pozicijų. Iš kitos pusės, manau, kad negalima ignoruoti ką įrodė urbanistikos mokslas ir praktika, atmesti ką kalba žmonės, kurie įgijo specializuotą išsilavinimą ir turi nepalyginamai daugiau žinių šiais klausimais. Aš turiu mintyse ne tik M.Marozą, bet ir tuos urbanistus, kurių video galima pamatyti ar perskaityti jų išleistas knygas. Įdomu, kiek iš čia esančių skaito ar žiūri jų pasisakymus apie miestų vystymą?Paskutinis taisė AudriusV; 2019.02.07, 21:30.Человека, облеченного властью и использующего эту власть в угоду собственных называют самодуром.
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimąBe to, ši gatvė pagerintų ir tranzitinį eismą. Pvz atvažiavus iš Nemenčinės plento pusės ir norint važiuoti link A1 ar A2 dabar reikia daug sukinėtis po miestą. Šita gatvė gerokai supaprastintų Antakalnis/Nemenčinės plentas <-> VA. Ar miesto VT turėtų išspręsti ir tarpmiestinį susisiekimą?
Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Parašė AudriusV Rodyti pranešimąAš suprantu, kad kiekvienas turi teisę į problemų sprendimą žvelgti tik iš savo asmeninės patirties ir gyvenimo patogumo, kaip jis tai supranta, pozicijų. Iš kitos pusės, manau, kad negalima ignoruoti ką įrodė urbanistikos mokslas ir praktika, atmesti ką kalba žmonės, kurie įgijo specializuotą išsilavinimą ir turi nepalyginamai daugiau žinių šiais klausimais. Aš turiu mintyse ne tik M.Marozą, bet ir tuos urbanistus, kurių video galima pamatyti ar perskaityti jų išleistas knygas. Įdomu, kiek iš čia esančių skaito ar žiūri jų pasisakymus apie miestų vystymą?
Be to, susisiekimas nėra izoliuota problema kurią galima spręsti kaip nori. Ji susijus su n+k kitų faktorių. Daryt talibaninę politiką - bus atitinkama ir reakcija. O mūsuose ta reakcija dažniausiai yra padėjimas ant taisyklių. Pvz talibaniniai sovietiniai parkingai, skaičiuoti juokingam auto skaičiui. Kokio nors urbanisto akimis gali būti idealus automobilizacijos mažinimo būdas. Bet mūsų realybė yra kitokia...
- 1 patinka
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Lygiai taip pat negalima ignoruoti, kad moderni urbanistika dažniausiai šneka kaip keisti esamus pilnai išpildytus miestus. O ne pusiau sutvarkytą, pusiau palopytą sistemą kaip Vilniuje.Человека, облеченного властью и использующего эту власть в угоду собственных называют самодуром.
Comment
-
Jokių naujų gatvių, ir tik autobusų juostos ir dviračių takai! Taip po 15 metų siekiant naujakurius paskatinti naudotis VT Ukmergės g. autobusų juosta pasibaigs ties Maišiagala ir ja iškilmingai važinės 3G autobusas maršrutu Maišiagala-Rudamina. Tiesa, nelabai populiarus, nes piko metu atkarpą Avižieniai-Žirnių g. labiau apsimokės įveikti pėsčiomis.
- 6 patinka
Comment
-
Parašė digital Rodyti pranešimąMažiau jūs kreipkite dėmesį į tą "urbanistą", jam ir Narbuto viadukas gi buvo blogai.Человека, облеченного властью и использующего эту власть в угоду собственных называют самодуром.
Comment
-
Parašė AudriusV Rodyti pranešimą
Kelio netiesti, o pinigus skirti VT transporto juostoms ir dviračių takams įrengti. Gal galimos kažkurios atskiros atkarpos šio kelio, leidžiančios VT sutrumpinti maršrutus tarp kai kurių taškų. Tokiose atkarpose gali būti uždraustas kitas, ne VT ir dviračių judėjimas.Aš neliūdnas - aš blaivus
- 2 patinka
Comment
-
Parašė AudriusV Rodyti pranešimą
Nelaikau savęs urbanistu, o siūlau domėtis, specialistų ir mokslininkų požiūriu, jų pateikiama visuomenei argumentacija. Jei kas įsivaizduoja, kad jų miesto tvarkymo vizijos yra šlamštas, tai tik jų problema.
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Šiaurinė gatvė nereikalinga privačiam transportui - tai gal pasvarstome apie pirmą VT/dviračių/alternatyvaus transporto arteriją.
Tas pats vyksta, tik sparčiau, labiau apgalvotai ir su geresniu finansavimu ir Vakarų bei Šiaurės Europos miestuose.
TIkrai taip nera kad vakaru europa staiga nustojo daryt naujas gatves ir stampuoja vien dvirtakius. Is fantastikos srities kazkas jau.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė dondc Rodyti pranešimą
Vakar valandą važinėjau po pietų. Sutikau studentą su miesto dviračiu Pašiluose, sportininką vidutinio amžiaus Fabuose, tvarkingai apsirengusį pensininką su tašėm Viršuluose. Vakar pats tik antrą kart gyvenime išlindau esant sniegui ir daug kur aplediję. Išvada: klimatas tinkamas visom amžiaus grupėm. Kaip čia bus Kopenhaga, jei tik dabar pradėti tiesti ir valyti dvirtakiai?
Esu žiemą numynęs ne vieną tūkstantį kilometrų. Įskaitant ir prie -20c. Bet nesakyčiau, kad vidutiniam piliečiui mūsų klimatas tinkamas važinėt į darbą kiaurus metus. Nesvarbu dvirtakiai valomi ar ne.
Comment
Comment