Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Reikia pradėti nuo minimalių pakeitimų, nes lietuviai nėra įpratę keisti savo gyvenimo būdo iškart, todėl bandymai Centre ir Senamiestyje būtų suprantami labiau.

    Comment


      Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimą
      Reikia pradėti nuo minimalių pakeitimų, nes lietuviai nėra įpratę keisti savo gyvenimo būdo iškart, todėl bandymai Centre ir Senamiestyje būtų suprantami labiau.
      Gal padėtų mažas ekranėlis virš gatvės su užrašu 5 Lt ar 2 EUR, kad požiūris pasikeistų, visai kaip Stokholme, kur taip buvo padaryta, kad kuo mažiau žmonių užkimštų butelio kaklelį ties miesto centru. Bet aišku kaip sako A|1, reikia nuosekliai siekti tikslo - plėsti dviračių sistemą, P+R infrastruktūrą, sureguliuoti eismą aplinkinėse gatvėse, reformuoti VT.

      Comment


        Užkietėjusiems automobilistams svetimi paprastų žmonių poreikiai.
        Viešojo transporto temų rodyklė >>

        Comment


          Parašė Mettal Rodyti pranešimą
          Užkietėjusiems automobilistams svetimi paprastų žmonių poreikiai.
          Dauguma tų "paprastų žmonių" ir tampa automobilistais dėl ribotų galimybių (nebūtinai fizinių) įveikti tuos kelis šimtus metrų. Kitą vertus - nūnai tokios mados.

          Comment


            Parašė Romas Rodyti pranešimą
            Tenka daryti prielaidą, kad, eismo problemos bus ne sprendžiamos, o toliau kuriamos lygioje vietoje, tol, kol rinksime merus, kurie gyvena centre ir į darbą savivaldybėje gali ateiti pėsčiomis.
            Važinėkite visi į darbą mieste autobusais/troleibusais ir kamščiai sumažės.
            Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

            Comment


              Parašė Romas
              Dėl nemokšiško šviesoforų reguliavimo ir tie autobusai stovi kamščiuose net ne piko metu .
              Priartinkite savo darbovietę prie namų (arba atvirkščiai) ir bus galima ramiai eiti į darbą pėsčiomos.
              Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

              Comment


                Autobusai kamščiuose stovi dėl to, kad prie nemokšiškai sureguliuotų šviesoforų driekiasi eilės iš norinčių ten pastovėti junginių 1 mašina + 1 žmogus.
                Viešojo transporto temų rodyklė >>

                Comment


                  /\ Mielieji autobusų keleiviai. Visada buvo raginančių grįžti į 1972 ar 1986 metus, kai absoliuti dauguma važinėjo tik viešuoju transportu. Ačiū, mes ten jau buvome.

                  Problema ta, kad pastaruoju metu dėl šviesoforų nureguliavimo labai pablogėjo eismo sąlygos, ypač iš šiaurinės miesto dalies į centrą.

                  Comment


                    Sena tiesa: Lietuvoje žmonės važinėja nuosavais automobiliais, nes taip patogiau, NY niekas neturi nuosavų automobilių, nes taip patogiau

                    Comment


                      Svarbiausia, kad mieste vietos keliams nėra ir nebus. Tuo labiau, kad Vilnius augantis miestas.

                      Comment


                        Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                        Sena tiesa: Lietuvoje žmonės važinėja nuosavais automobiliais, nes taip patogiau, NY niekas neturi nuosavų automobilių, nes taip patogiau
                        NY irgi įmanoma turėti automobilį, manau. Pvz. jeigu mėgsti gamtą. Tam ir naudoji.

                        Comment


                          Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                          Sena tiesa: Lietuvoje žmonės važinėja nuosavais automobiliais, nes taip patogiau, NY niekas neturi nuosavų automobilių, nes taip patogiau
                          Dar reiktų pridurti, kad Vilniaus VT lėtas, nepatogus, pergrūstas, smirdantis ir sąlyginai brangus. Dėl to ir yra kaip yra. Aš pats visada ir visur naudijuosi tik VT, kur tai įmanoma, bet Vilnius yra vienas nedaugelio miestų, kur tai darayti vengiu ir einu pėsčias, važiuoju mašina arba taksi.

                          Comment


                            Parašė andyour Rodyti pranešimą
                            Svarbiausia, kad mieste vietos keliams nėra ir nebus. Tuo labiau, kad Vilnius augantis miestas.
                            Betkur bedus ne, bet vietos yra. O dė; augimo juolab ne argumentas, nes iš anksto galima suplanuoti viską.
                            GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                            Comment


                              Parašė John Rodyti pranešimą
                              Dar reiktų pridurti, kad Vilniaus VT lėtas, nepatogus, pergrūstas, smirdantis ir sąlyginai brangus. Dėl to ir yra kaip yra. Aš pats visada ir visur naudijuosi tik VT, kur tai įmanoma, bet Vilnius yra vienas nedaugelio miestų, kur tai darayti vengiu ir einu pėsčias, važiuoju mašina arba taksi.
                              Dėl brangumo tikrai nesutikčiau, pigiausias bilietas nesiekia 1eur(jei ne pas vairuotoją perki).
                              Švarumo tikrai galėtų būti daugiau.
                              Senų transporto priemonių gana daug.
                              Piko metu tikrai daug žmonių.

                              Bet visos šios bėdos yra dėl nepakankamo finansavimo. Vienintelė išeitis didinti važiavimo VT įkainius. VT darbuotojai dirba gana pigiai. Kitaip, amžinai dejuosime...

                              Comment


                                Aš tai nieko prieš važinėt ir viešuoju transportu, jei pasirinkimo nėra. Važinėjau iki 3-o kurso autobusais, paskui sėdau prie vairo pats. Niekad nejutau tiek daug nepriklausomybės ir patogumo turint savo transportą, juolab nereikia dust dėl įvairių smirdinčių ar nuolat kosėjančių veikėjų, todėl manęs į kasdienį autobusą niekas nebeįvarys.

                                Comment


                                  Daugumai laikas - pinigai, todėl renkasi automobilį. Kalbu apie Vilnių. Nesu vietinis, gyvenu mažam miestely, Vilniaus reikalai nedomino. Iki tol kol palietė mane. Vargu ar kas rinksis VT žinodamas, kad iš vieno miesto galo į kitą nuvažiuot užtrunka > 40 min, kai mašina 20 minučių. Man iš Šeškinės (Stanevičiaus g.) į stotį VT tiesioginiu reisu užtrukau 45 minutes... Specialiai skaičiavau. O mašina į bet kurį miesto galą, esantį šiauriau upės, nuo stoties užtrukdavo mažiau nei 20 minučių. Net ir perpildytame nuo transporto mieste vistiek patogiau ir komfortiškiau keliauti mašina, nei tarabanytis autobusais.. Sakykit ką norit, tokie masteliai man per dideli..
                                  kk3

                                  Comment


                                    Transporto iškvietimas internetu: „Uber“ prieš „eTAKSI“?

                                    Skaityti daugiau: http://www.ivilnius.lt/naujienos/tra...69643d34333636

                                    Comment


                                      Keista, kad straipsnyje nėra nieko apie taxify.

                                      Comment


                                        Nesusimokėjo už paminėjimą greičiausiai.

                                        Comment


                                          Parašė Mindzius-LT Rodyti pranešimą

                                          O iš kur taip dažnai žmonės važiuoja, kad tiek laiko dažnai užtrunka kelionė?
                                          Daug kur http://stops.lt/vilnius/#plan/2136,2137/4114

                                          Šiuo metu tvarkaraščiais labai skųstis neverta. Prieš dešimtmetį buvo vietų kur užsilaikęs po darbo neturėdavai galimybių nusigauti.
                                          Planuojami dviračiai yra gerai, bet pabadykite žiemą prie -20C per 15-20 cm sniegą "relaksinti" kur nors nuo Aukštųjų Panerių į Jeruzalę.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X