Reikia pradėti nuo minimalių pakeitimų, nes lietuviai nėra įpratę keisti savo gyvenimo būdo iškart, todėl bandymai Centre ir Senamiestyje būtų suprantami labiau.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis
Collapse
X
-
Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimąReikia pradėti nuo minimalių pakeitimų, nes lietuviai nėra įpratę keisti savo gyvenimo būdo iškart, todėl bandymai Centre ir Senamiestyje būtų suprantami labiau.
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąUžkietėjusiems automobilistams svetimi paprastų žmonių poreikiai.
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąTenka daryti prielaidą, kad, eismo problemos bus ne sprendžiamos, o toliau kuriamos lygioje vietoje, tol, kol rinksime merus, kurie gyvena centre ir į darbą savivaldybėje gali ateiti pėsčiomis.Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.
Comment
-
/\ Mielieji autobusų keleiviai. Visada buvo raginančių grįžti į 1972 ar 1986 metus, kai absoliuti dauguma važinėjo tik viešuoju transportu. Ačiū, mes ten jau buvome.
Problema ta, kad pastaruoju metu dėl šviesoforų nureguliavimo labai pablogėjo eismo sąlygos, ypač iš šiaurinės miesto dalies į centrą.
Comment
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąSena tiesa: Lietuvoje žmonės važinėja nuosavais automobiliais, nes taip patogiau, NY niekas neturi nuosavų automobilių, nes taip patogiau
Comment
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąSena tiesa: Lietuvoje žmonės važinėja nuosavais automobiliais, nes taip patogiau, NY niekas neturi nuosavų automobilių, nes taip patogiau
Comment
-
Parašė andyour Rodyti pranešimąSvarbiausia, kad mieste vietos keliams nėra ir nebus. Tuo labiau, kad Vilnius augantis miestas.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąDar reiktų pridurti, kad Vilniaus VT lėtas, nepatogus, pergrūstas, smirdantis ir sąlyginai brangus. Dėl to ir yra kaip yra. Aš pats visada ir visur naudijuosi tik VT, kur tai įmanoma, bet Vilnius yra vienas nedaugelio miestų, kur tai darayti vengiu ir einu pėsčias, važiuoju mašina arba taksi.
Švarumo tikrai galėtų būti daugiau.
Senų transporto priemonių gana daug.
Piko metu tikrai daug žmonių.
Bet visos šios bėdos yra dėl nepakankamo finansavimo. Vienintelė išeitis didinti važiavimo VT įkainius. VT darbuotojai dirba gana pigiai. Kitaip, amžinai dejuosime...
Comment
-
Aš tai nieko prieš važinėt ir viešuoju transportu, jei pasirinkimo nėra. Važinėjau iki 3-o kurso autobusais, paskui sėdau prie vairo pats. Niekad nejutau tiek daug nepriklausomybės ir patogumo turint savo transportą, juolab nereikia dust dėl įvairių smirdinčių ar nuolat kosėjančių veikėjų, todėl manęs į kasdienį autobusą niekas nebeįvarys.
Comment
-
Daugumai laikas - pinigai, todėl renkasi automobilį. Kalbu apie Vilnių. Nesu vietinis, gyvenu mažam miestely, Vilniaus reikalai nedomino. Iki tol kol palietė mane. Vargu ar kas rinksis VT žinodamas, kad iš vieno miesto galo į kitą nuvažiuot užtrunka > 40 min, kai mašina 20 minučių. Man iš Šeškinės (Stanevičiaus g.) į stotį VT tiesioginiu reisu užtrukau 45 minutes... Specialiai skaičiavau. O mašina į bet kurį miesto galą, esantį šiauriau upės, nuo stoties užtrukdavo mažiau nei 20 minučių. Net ir perpildytame nuo transporto mieste vistiek patogiau ir komfortiškiau keliauti mašina, nei tarabanytis autobusais.. Sakykit ką norit, tokie masteliai man per dideli..kk3
Comment
-
Transporto iškvietimas internetu: „Uber“ prieš „eTAKSI“?
Skaityti daugiau: http://www.ivilnius.lt/naujienos/tra...69643d34333636
Comment
-
Parašė Mindzius-LT Rodyti pranešimą
O iš kur taip dažnai žmonės važiuoja, kad tiek laiko dažnai užtrunka kelionė?
Šiuo metu tvarkaraščiais labai skųstis neverta. Prieš dešimtmetį buvo vietų kur užsilaikęs po darbo neturėdavai galimybių nusigauti.
Planuojami dviračiai yra gerai, bet pabadykite žiemą prie -20C per 15-20 cm sniegą "relaksinti" kur nors nuo Aukštųjų Panerių į Jeruzalę.
Comment
Comment