Išnaikinti automobilius mieste yra beveik neįmanoma, nes net esant geros kokybės VT, niekas neleis autobusų kas 5 minutes į tolimuosius rajonus (deja, dar neužaugome iki to ir vargu ar užaugsime). Jeigu net ir visiškai naujas autobusas su visais "pribambasais" važiuos, pvz., į Mickūnus ar Antavilius dukart per valandą, automobilių niekas neatsisakys.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis
Collapse
X
-
Parašė andyour Rodyti pranešimąJeigu egzistuoja tokia koncepcija, tai turi būti ir numatyta metodika jai įgyvendinti.
Automobilis visada bus geriau, nes tai yra individuali transporto priemonė. Net jei kelionė su VT bus du kart greitesnė, vistiek bus pasirinktas automobilis.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąLenkijos nėra ko lyginti su Lietuva. Ji ekonomiškai auga, o Lietuva vegetuoja.
Comment
-
Parašė Ametistas Rodyti pranešimąNetiesa. Nebent kalbi tik apie save. Tačiau primesti savo nuomonę ir galbėti visuotinai nereikėtų. Ypač šiuo klausimu. Ir tai ne vien VT entuziastams būdinga. Taupyti laiką būdinga dirbantiems, studentams - taupantiems laiką.
Comment
-
Jau eina offtopic, bet norint atsisakyti automobilių, VT privalo būti ten, kur jo iki šiol nebuvo dėl blogų gatvių, dėl mažo gyventojų skaičiaus ir t.t. Tam užtikrinti reikėtų velniškai didelių investicijų, todėl manau, kad tokių rezultatų mes niekada nepasieksime. Nebent Zuokas visą laiką bus meras ir savo būdais bei nebijojimu naikins automobilius (kas, iš dalies, sveikintina).
Comment
-
Nereikia autobusų ten, kur nėra žmonių. Žmonės iki miesto privažiuot gali ir su savo automobiliu, jeigu po to turės kur jį pastatyti (miesto kraštuose) ir persėsti į normalų VT. Ir ši paprasta sistema bus diegiama Vilniuje. Tuomet beliks ateityje uždėti mokesčius už važiavimą mieste ir viskas.
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąNereikia autobusų ten, kur nėra žmonių. Žmonės iki miesto privažiuot gali ir su savo automobiliu, jeigu po to turės kur jį pastatyti (miesto kraštuose) ir persėsti į normalų VT. Ir ši paprasta sistema bus diegiama Vilniuje. Tuomet beliks ateityje uždėti mokesčius už važiavimą mieste ir viskas.
Taip pat parodykite man Vilniaus vietas, kur nėra žmonių. Jau dabar 3, 11, 14, 15, 17, 18, 21, 25, 27, 29, 31, 32, 38, 39, 50, 51, 52, 57, 58, 65, 67, 115, 116 maršrutai galėtų kursuoti dažniau. Jeigu autobusas neprisipildo, nereiškia, kad nėra žmonių. Leiskite midibusus, tačiau užtikrinkite dažną susisiekimą.
Taip pat skaitykite atidžiau, ES nori visiškai atsisakyti automobilių.
Comment
-
Parašė andyour Rodyti pranešimąKad tai pasiekti, turi būti smarkiai pakelta VT kokybė. Pvz. švarūs, nauji, greiti, kiek įmanoma gera klimato kontrolė, dėl saugumo kameros tiek VT tiek stotelėse, nepergrūsti keleiviais. Žinoma, visada galima uždėti automobilius mokesčiais, bet klausimas kaip tai bus įgyvendinta.
Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimąIšnaikinti automobilius mieste yra beveik neįmanoma, nes net esant geros kokybės VT, niekas neleis autobusų kas 5 minutes į tolimuosius rajonus (deja, dar neužaugome iki to ir vargu ar užaugsime). Jeigu net ir visiškai naujas autobusas su visais "pribambasais" važiuos, pvz., į Mickūnus ar Antavilius dukart per valandą, automobilių niekas neatsisakys.
Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimąJau eina offtopic, bet norint atsisakyti automobilių, VT privalo būti ten, kur jo iki šiol nebuvo dėl blogų gatvių, dėl mažo gyventojų skaičiaus ir t.t. Tam užtikrinti reikėtų velniškai didelių investicijų, todėl manau, kad tokių rezultatų mes niekada nepasieksime. Nebent Zuokas visą laiką bus meras ir savo būdais bei nebijojimu naikins automobilius (kas, iš dalies, sveikintina).Paskutinis taisė Al1; 2014.04.22, 13:33.
Comment
-
Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimąMokesčius? Už tai kad vieni gali naudotis tik VT, o kiti dar turi pirkti mašiną, kad su ja privažiuoti iki VT? Net jei atstumas nuo namo iki artimiausios stotelės 1 km? Tikras bullshit.
Taip pat parodykite man Vilniaus vietas, kur nėra žmonių. Jau dabar 3, 11, 14, 15, 17, 18, 21, 25, 27, 29, 31, 32, 38, 39, 50, 51, 52, 57, 58, 65, 67, 115, 116 maršrutai galėtų kursuoti dažniau. Jeigu autobusas neprisipildo, nereiškia, kad nėra žmonių. Leiskite midibusus, tačiau užtikrinkite dažną susisiekimą.
Taip pat skaitykite atidžiau, ES nori visiškai atsisakyti automobilių.Gerbkite kitų forumo narių nuomones.
Comment
-
Parašė autobusas36 Rodyti pranešimą65 maršruto autobusai per par parą pervežą 402 keleivius. Net kai kuriais reisais jau nesutalpina visų norinčių važiuoti. Norintys pamatyti prezentaciją parašykite į AŽ. Jį viešai neplatinama.
Žinant, kad 65 maršrutas aptarnauja Balsių mokyklą, tie 402 keleiviai atrodo visai padoriai (deja, nežinau kiek iš viso žmonių dirba/mokosi šioje mokykloje). Taip pat galimas atvejis, kad didesnis srautas keleivių yra būtent popiet, kai vaikai grįžta namo, nes ryte daugelis tėvų juos veža nuosavu automobiliu.
Comment
-
Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimąŠiuo metu Vilniuje tik 14 ir 65 maršrutai aptarnauja grynai vieną gyvenvietę. Tai yra labai gerai, tačiau tokių maršrutų turėtų būti žymiai daugiau.
Žinant, kad 65 maršrutas aptarnauja Balsių mokyklą, tie 402 keleiviai atrodo visai padoriai (deja, nežinau kiek iš viso žmonių dirba/mokosi šioje mokykloje). Taip pat galimas atvejis, kad didesnis srautas keleivių yra būtent popiet, kai vaikai grįžta namo, nes ryte daugelis tėvų juos veža nuosavu automobiliu.
Mokykloje iki 2014 m. balandžio mėn. 14 d. mokėsi 830 mokinių.
Nuo 2014 m. balandžio mėn. 22 d. mokosi 829 mokiniai (vienas žuvo, kai nukrito Vilniaus baldų vadovo dvivietis lėktuvas). Dirba 80 mokytojų. 7 Valgyklos darbuotojos, ir 9 mokyklos ūkio priežiūros darbuotojai.
Į mokyklą pilniausi 7:31 val. (nuo st. Ožkinių žiedas) ir 7:25 val. (nuo st. Birelių žiedas). Kitu metu važiuoja apie 10-15 keleivių.Gerbkite kitų forumo narių nuomones.
Comment
-
Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimąTaip pat skaitykite atidžiau, ES nori visiškai atsisakyti automobilių.
Comment
-
Į didmiesčius iš rajonų dažnai važiuojama į: prekybos centrus, turgų, mugę, vienu žodžiu apsipirkti. Dar vienas iš dažnų važiavimo priežasčių tai pas gydytojus, po kurių irgi dažnai planuose užsukti į didesnius prekybos centrus. Šiuo atveju automobilis prieš VT turi labai didelį pranašumą pavadinimu - bagažinė. Kurioje ne tik gali parsivežti tokį kiekį kokio vienu kartu gal net nepaneštum, bet taip pat ji tarnauja kaip saugojimo kamera keičiant prekybos vietas. Apsipirkus pavyzdžiui turguje vėliau nereikia su 3-4 krepšiais grūstis į autobusą ir vaiksčioti su jais po kokį prekybos centrą. Be to kaina važiuoti automobiliu, ypač jeigu važiuoji ne vienas, o apsipirkti dažniausiai važiuojama šeimomis tampa jau kartais pigesnė, nes vien miesto transporto bilietai dažnai kainuoja tiek kiek visa kelionė automobiliu į ten ir atgal, o kur dar bilieto kainą iki miesto?
Comment
-
Taigi nekalbama apie visišką automobilių likvidavimą. Kaimiečiai ir toliau galės atvažiuoti į miestą, palikti jo pakraštyje automobilį ir toliau keliauti VT. Lietuvoje tai atrodo kaip utopija, Vakaruose tai realybė. Nors visų kol kas neverčia, ateityje matyt privers. Kaina - politikos reikalas. Jei paskaičiavus, kiek reikia miestui kišti pinigų į gatvių, kurios atlaikytų milžiniškus srautus, tiesimą, priežiūrą, parkingų mieste užimamą brangų plotą, užteršto oro įtaką sveikatai, ar tik ne pigiau gausis dotuoti VT ir padaryti jį pigiu.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTaigi nekalbama apie visišką automobilių likvidavimą. Kaimiečiai ir toliau galės atvažiuoti į miestą, palikti jo pakraštyje automobilį ir toliau keliauti VT. Lietuvoje tai atrodo kaip utopija, Vakaruose tai realybė. Nors visų kol kas neverčia, ateityje matyt privers. Kaina - politikos reikalas. Jei paskaičiavus, kiek reikia miestui kišti pinigų į gatvių, kurios atlaikytų milžiniškus srautus, tiesimą, priežiūrą, parkingų mieste užimamą brangų plotą, užteršto oro įtaką sveikatai, ar tik ne pigiau gausis dotuoti VT ir padaryti jį pigiu.
Tad ne kaina čia pagrindinis klausimas (nors kažkiek įtakos irgi turi), o pati paslaugos kokybė. Kad žmonės naudotųsi viešuoju transportu, jis turi būti greitas (greitesnis už automobilį), saugus, komfortiškas, ir, žinoma, nebrangus. Akivaizdu, kad kol kas Lietuvos miestuose VT tiek neišvystytas ir dar negreit bus. Žinoma, pamažu situacija gerėja- perkami nauji autobusai, reformuojamas VT tinklas. Bet kol kas VT dar ne tiek patrauklus, kad būtų galima kalbėti apie visišką automobilių atsisakymą.
Comment
-
Aš asmeniškai vairuoju ir vairuosiu automobilį, vien dėl malonumo vairuoti pačiam. Bagažinė visada tuščia, važiuoju visada vienas, kaip buvęs moksleivis / dabar studentas už benziną susimoku didžiąją dalį pajamų, nekalbant jau apie remontus...
Teko pabūt Londone. Dabar suvokiu, kad tik tokio dydžio mieste sutikčiau persėsti į viešąjį (metro) transportą, kai su automobiliu bus fiziškai neįmanoma kasdien važinėt iš taško A į tašką B.♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
Comment
-
VT lyginant su pajamomis Lietuvoje yra brangus. Automobilio eksploatacija yra kur kas pigesnė nei Vakaruose, nes remontas, draudimas kartais pigesni, TA liberali, kontrabandinio kuro irgi yra, mokesčių už automobilius nėra visiškai, keliai nemokami. Dar kartą kartoju, kad niekas ir Vakaruose iš automobilių nepersėstų į VT, jei nebūtų tenai ekonominių priemonių - didelių mokesčių, draudimų įvažiuoti į miesto centrus, labai brangių parkingų centrinėje miesto dalyje arba jų nebuvimo ir t.t.
Comment
-
Vilniaus centro ribos yra Kauno g., Smolensko g., J. Basanavičiaus g., dalis Geležinio Vilko g., A. Goštauto g., J. Jasinskio g., stotelė "LEU", Konstitucijos pr., Šeimyniškių g., T. Kosciuškos g., Maironio g., Rasų g., Geležinkelio g.
Taigi šioje teritorijoje reikėtų atsisakyti automobilių arba daryti mokamą įvažiavimą. Tačiau norint, kad būtų uždarytas automobilių eismas Šeimyniškių ir Konstitucijos prospekte, reikia Šiaurinės gatvės, nes kitaip užsikimš ir taip užkimšta Ozo gatvė.
Geležinio Vilko gatvė (nors jos dalis yra centro teritorijoje) privaloma palikti, nes tai greito eismo gatvė.
Norint uždrausti eismą Pylimo gatvėje, reikia žiauriai platinti Olandų gatvę. O ką daryti su Švitrigailos gatve? Nebent priversti gyventojus važiuoti Tūkstantmečio gatve ir sukti į Geležinio Vilko gatvę.
Tačiau dar didesnė problema - VT kiekis. Norint aptarnauti vien tik Centro maršrutus, teks pasiimti 2/3 visų turimų autobusų ir 1/3 visų troleibusų, nes gyventojų tankis Centre yra milžiniškas, o gyventojai privalo visada turėti galimybę važiuoti viešuoju transportu (ir ne Saffle autobusais, o naujais). O kas aptarnaus kitus miesto maršrutus? 1/3 autobusų? Kentės atitolę rajonai kaip Naujoji Vilnia, Grigiškės, Salininkai, Skaidiškės, Balsiai, Tarandė ir t.t.
Comment
Comment