Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Kukumalu Rodyti pranešimą

    Striuke aš turiu, bet man nepatinka kai sušlampa kelnės, batai, veidas. Pučiantis į veidą vėjas irgi nepadeda. Ir dar - balos, kai kurių neįmanoma apeit nesukant belekokio rato arba nelipant į purvyną. Dar reikia saugotis balų palei gatvę kad automobiliai nepataškytų. Kodėl kažkas savo noru tai renkasi ? Suprantu jei nėra kitos išeities, bet savanoriškai ?
    Kad veidas, kelnės ir batai būtų šlapi, tai reikia vaikščiot per gana normalų lietų. Akivaizdu, kad tam jau reik būti pasiruošus, turėti neperšlampamus drabužius.

    Bet daugumą dienų Lietuvoje nelyja taip, kad būtum kiaurai šlapias. Štai, oficialiais skaičiavimais lietingos dienos yra apie 50% dienų, bet į šią statistiką pakliūna ir pakrapnojimai, tad realaus intensyvaus lietaus būna dar mažiau (https://www.delfi.lt/news/daily/lith....d?id=76790493).

    Comment


      pastaruosius kelis metus beveik kiekviena diena po darbo einu pasivaiksciot (vaikai ir pan.) ir buvo tik keli atvejai, kai teko likt namie del oro (kaip ir keli atvejai, kai lietus uzklupo bevaikstant)

      Comment


        tai paprasčiausiai elementarus nusišnekėjimas tų, kurie be automobilio negali nė pajudėti. jie visuomet suranda priežastį kodėl ne. tikrai ne visi automobilistai turi požemines saugojimas vietas daugiabučiuose. kokią agoniją jie turi iškęsti, kuomet reik atsikasti nuo sniego mašiną.

        Comment


          Parašė digital Rodyti pranešimą
          Bet Pilaitės pr. užskaitom, tad Lettered teiginys klaidingas (nors aišku, kad A juostų galėjo ir daugiau padaryti, čia tai be kalbų).
          O nėra taip, kad net šios Pilaitės pr. juostos buvo nutiestos ne savivaldybės(Šimašiaus), o prekybos centro vystytojų (Vilnius Outlet) lėšomis vietoj infrastruktūros mokesčio? Aišku ten daryta per kokius keturis kartus po gabaliuką, tai tos pirmosios juostos lyg ir savivaldybės statytos kartu su dviračių tako projektu.
          Ir ar nebus taip pat ir su Kalvarijų g. A juostomis. Savivaldybė laukia kol prasidės Hero verslo centro statybos ir lieps vystytojams sutvarkyti Kalvarijų g. įrengiant A juostas. Toks jausmas, kad daugumoje vietų stagnuoja suplanuotas infrastruktūros atnaujinimas, nes savivaldybė bando pigiai prasisukti įdarbindama vystytojus (kaip pavyzdys: nepabaigta Geležinio vilko ir Žalgirio g. mazgo rekonstrukcija - trūksta pietinės dalies sutvarkymo, nes darė etapais vienas pastatytas ofisas sutvarkydavo gabaliuką gatvės, o paskui sustojo(?) ofisų plėtra).
          Ir tą pastebiu visame mieste. Gatvių remontas, rekonstrukcijos ar naujų įrengimas vyksta tik už vystytojų pinigus. Kažkas stato daugiabutį ar ofisą, tai patvarko šaligatvius, paasfaltuoja gatvę šalia. O savivaldybė iš savo 75 mln. eurų per metus skirtų judumui tesugeba pora km dviračių ir pėsčiųjų takų įrengti bei humanizuoti pora gatvelių, o tuo tarpu rimtesniems projektams (nekalbant jau apie Šiaurines, Mykolo Lietuvio, naujus tiltus per Nerį, tramvajus, tunelius ir pan.) kaip A juostoms (Narbuto g. A juostos būtų visai brangus projektas - neužtektų tik perdažymo) pinigų nebeužtenka.

          Comment


          • rPn
            rPn commented
            Editing a comment
            Parašė digital Rodyti pranešimą
            Nu nežinau, Viršuliškėse atnaujino šaligatvius neseniai, tikrai nemanau, kad už kažkokių vystytojų pinigus.
            Tai taip, tą ir bandau pasakyti. Pėstieji - prioritetas. Savivaldybė skiria pinigų per metus atnaujinti ar nutiesti naujai keliolika kilometrų šaligatvio. Dviračiai - antras prioritetas. Savivaldybė skiria pinigų keliems kilometrams dviračių tako.
            Bet tai yra santykinai pigūs projektai, todėl jie ir daromi.
            Viešasis transportas - trečias prioritetas. BET A juostų įrengimui šiais metais pinigų nebeliko.
            Automobilių gatvės - nėra prioritetas. Todėl išvis niekas nedaroma, tik humanizavimas. O ten kur daroma, pvz Pilaitės pr. platinimas iki 6 juostų į vieną pusę yra už vystytojų pinigus, ne savivaldybės.

          Parašė penkiolika Rodyti pranešimą
          tai paprasčiausiai elementarus nusišnekėjimas tų, kurie be automobilio negali nė pajudėti. jie visuomet suranda priežastį kodėl ne. tikrai ne visi automobilistai turi požemines saugojimas vietas daugiabučiuose. kokią agoniją jie turi iškęsti, kuomet reik atsikasti nuo sniego mašiną.
          Not Just Bikes ne kartą komentavo šita tema. Juokinga, kai žmonės, kurie niekada gyvenime nevažiavę dviračiu aiškina apie priežastis, kodėl to negalima daryti, tiems, kas dviračiu važinėja kasdien daugelį metų. Čia panašiai kaip aš dalinčiau patarimus naikintuvo pilotams, kodėl negalima skristi blogu oru, kai šalta ir lyja, nes gali sugesti variklis

          Comment


            Nu nežinau, Viršuliškėse atnaujino šaligatvius neseniai, tikrai nemanau, kad už kažkokių vystytojų pinigus.

            Comment


              Parašė John Rodyti pranešimą

              Not Just Bikes ne kartą komentavo šita tema. Juokinga, kai žmonės, kurie niekada gyvenime nevažiavę dviračiu aiškina apie priežastis, kodėl to negalima daryti, tiems, kas dviračiu važinėja kasdien daugelį metų.
              Jie aiškina sau, kodėl nevažinėja, o ne kitiems, kurie važinėja.
              Flickr

              Comment


                Kaip ką tik matėme šioje temoje, jie užtikrintu tonu aiškina visiems

                Comment


                  Parašė penkiolika Rodyti pranešimą
                  tai paprasčiausiai elementarus nusišnekėjimas tų, kurie be automobilio negali nė pajudėti. jie visuomet suranda priežastį kodėl ne. tikrai ne visi automobilistai turi požemines saugojimas vietas daugiabučiuose. kokią agoniją jie turi iškęsti, kuomet reik atsikasti nuo sniego mašiną.
                  Prie ko čia atsikasimas? Visada žiemą atsikasu 20m privažiavimo ir ~15m viešos gatvės+šaligatvio. Kepurė nenukrenta.

                  Comment


                    Parašė Kukumalu Rodyti pranešimą

                    Striuke aš turiu, bet man nepatinka kai sušlampa kelnės, batai, veidas. Pučiantis į veidą vėjas irgi nepadeda. Ir dar - balos, kai kurių neįmanoma apeit nesukant belekokio rato arba nelipant į purvyną. Dar reikia saugotis balų palei gatvę kad automobiliai nepataškytų. Kodėl kažkas savo noru tai renkasi ? Suprantu jei nėra kitos išeities, bet savanoriškai ?
                    Jums reikėtų rimtai apsvarstyti gyvenamosios vietos keitimą, jei tikrai nuolat šlampat, balas reikia apeidinėt ir automobiliai taško. Tikrai nepavydėtinas gyvenimas, ačiū dievui, dauguma su tuo nesusiduria, nes būtų labai liūdna. Arba esat patologiškas nelaimėlis, tokiam yra net neverčiamas terminas berods vokiečių kalboje - schlimazel. Google it.

                    Comment


                      Parašė rPn Rodyti pranešimą

                      Tai taip, tą ir bandau pasakyti. Pėstieji - prioritetas. Savivaldybė skiria pinigų per metus atnaujinti ar nutiesti naujai keliolika kilometrų šaligatvio. Dviračiai - antras prioritetas. Savivaldybė skiria pinigų keliems kilometrams dviračių tako.
                      Bet tai yra santykinai pigūs projektai, todėl jie ir daromi.
                      Viešasis transportas - trečias prioritetas. BET A juostų įrengimui šiais metais pinigų nebeliko.
                      Automobilių gatvės - nėra prioritetas. Todėl išvis niekas nedaroma, tik humanizavimas. O ten kur daroma, pvz Pilaitės pr. platinimas iki 6 juostų į vieną pusę yra už vystytojų pinigus, ne savivaldybės.
                      Puiku, dėl automobilių galėtų ir tiek nedaryti.

                      Comment


                        Parašė mr_miegas Rodyti pranešimą
                        pastaruosius kelis metus beveik kiekviena diena po darbo einu pasivaiksciot (vaikai ir pan.) ir buvo tik keli atvejai, kai teko likt namie del oro (kaip ir keli atvejai, kai lietus uzklupo bevaikstant)
                        Jeigu tikslas pasivaikščiot - tai aš irgi liberaliau žiūrų i orą, užsidedu batus ir kelnes "kurių negaila", neperšlampama striukę ir ok.

                        Comment


                          Idomu, jie vaikus i/is mokyklu/darzeliu/bureliu per lietu/salti ant dviraciu rėmų vezioja?
                          When a man lies, he murders some part of the world

                          Comment


                            Parašė penkiolika Rodyti pranešimą
                            tai paprasčiausiai elementarus nusišnekėjimas tų, kurie be automobilio negali nė pajudėti. jie visuomet suranda priežastį kodėl ne. tikrai ne visi automobilistai turi požemines saugojimas vietas daugiabučiuose. kokią agoniją jie turi iškęsti, kuomet reik atsikasti nuo sniego mašiną.
                            O kam atkasinėti? - atsisėdai į mašiną, nuvalei langus nuo sniego ir nuvažiavai. Lietuvoje labai retai būna taip, kad mašiną reikia "atkasinėti".
                            Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

                            Comment


                              Parašė digital Rodyti pranešimą
                              Kaip ką tik matėme šioje temoje, jie užtikrintu tonu aiškina visiems
                              Palygink kiek važinėjančių vasarą ir kiek dabar ? Neturiu tikslių skaičių, bet prie namų praeinančiame dviračių take (Palei vieną pagrindinių Kauno gatvių) vasara kas nors ne rečiau kaip kas minutę pravažiuoja. Dabar - į valandą keletas (ir tie patys dažniau panašus į rekreacinius pasivažinėtojus nei i commuterius) Tie kas gyvena savo burbule, važinėja žiemą dviračiu, galvoja kad trūksta tik geresnės infrastruktūros ir padaugės metančių mašinas ir važinėjančių dviračiais kiaurus metus. Tu tarpu matau kaip su ta pačia infrastruktūra pasikeičia važiuojančių kiekis atšalus orams. Dabar net lapais neapibyrėję dauguma dviračių takų, o ir temperatūra dar apie +10+12 dienom būna. Aš kaip pavyzdį įvardinau savo priežastis, ant kiek aš netoleruoju vėjo, drėgmes ir kito š. Jeigu turit kitą teoriją kodėl atšalus orams drastiškai sumažėja dviratininkų - papasakokit

                              Comment


                                Parašė liutass Rodyti pranešimą
                                Idomu, jie vaikus i/is mokyklu/darzeliu/bureliu per lietu/salti ant dviraciu rėmų vezioja?
                                "jie" tai čia kas? Šiaip dauguma žmonių darželius / mokyklas renkasi prie namų, į kuriuos vaikų vežioti nereikia, nei dviračiu nei automobiliu, nes puikiausiai nuveda pėsčiomis. Į būrelius kartais tenka, bet vėlgi, tinkamai apsirengus bet kokiu oru galima puikiausiai ir vaiką vežti, tik ne ant rėmo, o spec. kėdutėje / priekaboje / tandemu. Aš savo aplinkoje matau tokių žmonių ne taip ir mažai.

                                Comment


                                  Parašė liutass Rodyti pranešimą
                                  Idomu, jie vaikus i/is mokyklu/darzeliu/bureliu per lietu/salti ant dviraciu rėmų vezioja?
                                  Yra gi priekaba vaikams arba rogės.

                                  Comment


                                    Parašė Valiukas Rodyti pranešimą

                                    "jie" tai čia kas? Šiaip dauguma žmonių darželius / mokyklas renkasi prie namų, į kuriuos vaikų vežioti nereikia, nei dviračiu nei automobiliu, nes puikiausiai nuveda pėsčiomis. Į būrelius kartais tenka, bet vėlgi, tinkamai apsirengus bet kokiu oru galima puikiausiai ir vaiką vežti, tik ne ant rėmo, o spec. kėdutėje / priekaboje / tandemu. Aš savo aplinkoje matau tokių žmonių ne taip ir mažai.
                                    turiu kaminą su viršsvorių kuris 3 aukštus žemyn leidžiasi liftų, kiekvienas pagal savo galimybės žiūri.

                                    Comment


                                      Parašė Valiukas Rodyti pranešimą

                                      "jie" tai čia kas? Šiaip dauguma žmonių darželius / mokyklas renkasi prie namų, į kuriuos vaikų vežioti nereikia, nei dviračiu nei automobiliu, nes puikiausiai nuveda pėsčiomis. Į būrelius kartais tenka, bet vėlgi, tinkamai apsirengus bet kokiu oru galima puikiausiai ir vaiką vežti, tik ne ant rėmo, o spec. kėdutėje / priekaboje / tandemu. Aš savo aplinkoje matau tokių žmonių ne taip ir mažai.
                                      Čia taip būdavo tarybiniais laikais, dabar darželius, mokyklas renkasi pagal gerumą. Plius bent Vilniuje dažnai šalia namų net nebūna laisvų vietų mokyklose/darželiuose.
                                      Flickr

                                      Comment


                                        Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                        Čia taip būdavo tarybiniais laikais, dabar darželius, mokyklas renkasi pagal gerumą. Plius bent Vilniuje dažnai šalia namų net nebūna laisvų vietų mokyklose/darželiuose.
                                        Jei 10% naujiems keliams skiriamų pinigų būtų skiriama darželiams ir mokykloms, tai šalia namų būtų darželių ir mokyklų ir juose būtų vietų. Pvz vakarinis aplinkelis kainavo 200mln EUR, Liepkalnio sankryžos rekonstrukcija 33 mln. ir t.t. ir pan. Mokykla ar darželis kainuoja 4-5mln. Bet gatvės svarbiau, nes gi kamščiai, nes gi reikia žmonėms vaikus į darželius į mokyklas nuvežti.

                                        Comment

                                        Working...
                                        X