Parašė Elis
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis
Collapse
X
-
Parašė taccido Rodyti pranešimą
Kas gali pakomentuoti, kaip čia yra? .
- 1 patinka
Comment
-
Parašė penkiolika Rodyti pranešimą(pėstysis pats iš savęs yra max mobilus ir multimodalus).
-
Comment
-
Parašė ttttt Rodyti pranešimąNa, aš kaip tik šiais metais gyvenu per dvi šalis ir didesnę dalį laiko praleidžiu Švedijoje, kurioje praktiškai kiekvieną savaitę siunčiuos kažką ir iš Amazon, ir iš kitų parduotuvių, tad puikiai žinau kaip tai veikia.
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Palyginimui kaip vystoma infrastruktūra galima paimti naujausią Stokholmo rajoną.Paskutinis taisė Eidvis; 2021.10.10, 15:03.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Eidvis Rodyti pranešimąJeigu nelegalus parkavimas yra esmė - tai yra dešimtis kartų pigesnis būdas jį spręsti. Mes gyvename XXI amžiuje ir laisvai galima pastatyti kameras, fiksuojančias parkavimo pažeidėjus.Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
Palyginimui kaip vystoma infrastruktūra galima paimti naujausią Stokholmo rajoną.
Dabar per streetview rodo 31 metro pločio asfalto ir trinkelių lauką į kurį sutalpinta tik dviejų juostų gatvė su papildoma gatvele parkingui, nors pagrindinėje gatvėje greitis 30kmp, įrengtos nereguliuojamos perėjos, o dviračiai ties stotelėmis (jų nesimato, turbūt atsirado vėliau) juda bendrame sraute. Tai ar tikrai reikia tos papildomos juostos parkingui, jeigu tikslas turėtų būti ir taip pristabdyti eismą iki 30kmph?
Ir kai sakau "tik" dviejų juostų, turiu omeny ne tai kad reikėtų daugiau bet tai kad niekad nebūčiau patikėjęs, jog turint 31 metrą ir poreikį dviems juostoms galima vis tiek kažkaip pritrūkti vietos viskam kitam.
Per ją dabar dviračių juostos siauros, ties stotelėmis nutrūksta, šaligatviai siauri, kai kur ties seno pastato laiptais susiaurėja išvis iki metro ar pusės, tuo tarpu kitoje pusėje net du šaligatviai - ties gatve ir ties parkingo gatvele.
Noriu pamatyti foto kaip ta gatvė atrodo po renovacijos, nes jeigu čia galutinis vaizdas tai geriau tokių pavyzdžių nedėkitPaskutinis taisė themanual; 2021.10.10, 15:55.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Eidvis Rodyti pranešimąMes gyvename XXI amžiuje ir laisvai galima pastatyti kameras, fiksuojančias parkavimo pažeidėjus.
Comment
-
Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
Kad Švedijoje yra paštomatai, ar kad ten laiškus pristatinėja ne su autobusiukais - tai tas pats yra ir Lietuvoje. Visgi ko Švedijoje nėra, tai tokių 'išradimų':
Ir net jeigu kažkur labai giliai pasiknisus galbūt netgi pavyktų išknisti kokį nors analogą, tačiau esmės tai nekeičia. Esmė ta, kad niekas tokiais 'dviračių išradinėjimais' neužsiiminėja, nes tai paprasčiausiai ne logiška, tai sprendimas, kuris sukelia daug praktinių problemų. Ir neva tos visos problemos yra nesvarbu, nes svarbiausia čia yra kovoti su nelegaliu parkavimu. Jeigu nelegalus parkavimas yra esmė - tai yra dešimtis kartų pigesnis būdas jį spręsti. Mes gyvename XXI amžiuje ir laisvai galima pastatyti kameras, fiksuojančias parkavimo pažeidėjus.
Palyginimui kaip vystoma infrastruktūra galima paimti naujausią Stokholmo rajoną.
Paskutinis taisė Lettered; 2021.10.11, 01:35.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąKopenhaga, ten daug tokių gatvių su žalia skiriamąja juosta:
Parašė John Rodyti pranešimąO tai ką blogai daro Nyderlandai, kur tokių gatvių, kaip Kernavės, yra belenkiek ir belenkur? Gal reiktų jiems nusiųsti išaiškinimą, kaip reiktų viską daryti teisingai? Ar ne, Eidvi?
Comment
-
Parašė Eidvis Rodyti pranešimąŽmonės nėra kvaili, jeigu jie gyvena kokiam Londone ar Paryžiuje - žinoma, kad jie ten automobilio neturės, nes tai yra tokie dideli miestai, kad metro ten yra geriausias ir ekonomiškiausias laiko prasme pasirinkimas. Bet jeigu gyvena kokioje Švedijoje - tai ten automobilių turi netgi daugiau, nei Lietuvoje ir kad ir kaip dviračių takai ten būtų išvystyti, visgi didžioji dalis žmonių ten naudojasi automobiliais. Ir čia nereikėtų manęs suprasti neteisingai - aš žinoma pasisakau už automobilizacijos mažinimą centre. Bet kai tu sakai 'o tai negi sunku taxi ten kažkur pavažiuoti už kelių šimtų metrų ir nusukus į kitą gatvę išleisti keleivį, kuris po to turės paeiti kelis šimtus metrų iki reikiamo taško' - tai per kurią vietą čia yra automobilizacijos mažinimas Vilniaus centre? Vietoj to, kad tas taxi tiesiog trumpam sustotų išleisti žmogų, jis turės važiuoti į kažkokias gretimas gatves už kelių šimtų, išleidus keleivį ten sukinėtis arba važiuoti ne jam artimiausiu maršrutu. Kas tai, jei ne automobilizacijos centre didinimas ar nusukus iš Kernavės gatvės į Daugėliškio tai jau skaitosi 'nebe centras'?
Dėl automobilių skaičiaus esate neteisus. Eurostato duomenimis 1000 gyvnetojų Lietuvoje - 536 automobiliai, Švedijoje - 473. Šaltinis.
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Realiai skirtumas labai mažas, dar įvertinus, kiek Lietuvoje registruota visokių fūrų, kuriuos vežioja krovinius toje pačioje Švedijoje, skirtumo realiai nėra. Plius Lietuvoje nėra automobilių mokesčio, tai realiai dar reikia atmesti keliolika procentų nevažinėjančių lavonų. Beje, Lietuvoje VT prastai išvystytas, Švedijoje ne tik tarp Stokholmo, bet ir kitų didesnių miestų priemiesčių kursuoja tankiai traukiniai, tai Lietuvoje net į Vilniaus priemiesčius kaip pvz. Nemenčinė, Vievis nėra jokio normalaus VT ir nei vienas miestas neturi bėginio VT. Sakyčiau, kad dar palyginus mažai automobilizuoti esam įvertinus visa tai.
Parašė gerietis Rodyti pranešimą
gudrūs žodžiai nepaneigia fakto kad pėstininkas ryšis tempti iš parduotuvės už kilometro tik tai kas būtiniausia.
Comment
-
Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
Čia gi keturių juostų gatvė ir ne miesto centro, o tranzitinė. Tai kaip lyginti kokią Geležinio Vilko gatvę su Gedimino prospektu.
Bet grįžtant prie to apie ką ėjo kalba, kad Kopenhagoje daug vidinių kvartalo gatvių su žalia skiriamąja juosta.
- 3 patinka
Comment
-
Dar truputį prie paštininkųMan rodos Vilniuje absoliuti dauguma paštininkų laiškus nešioja pėsti. Bent jau mano namą tikrai aptarnauja dėdulė, kuris kasiden žiemą vasarą su krepšiuku pėsčias vaikšto po aplinkinius namus ir nešioja laiškus. Kažkodėl esu įsitikinęs, kad visame Vilniuje laiškai išnešiojami būtent pėsčiomis, kuriuos paštininkas pasiima iš artimiausio pašto skyriaus.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Valiukas Rodyti pranešimąDar truputį prie paštininkųMan rodos Vilniuje absoliuti dauguma paštininkų laiškus nešioja pėsti. Bent jau mano namą tikrai aptarnauja dėdulė, kuris kasiden žiemą vasarą su krepšiuku pėsčias vaikšto po aplinkinius namus ir nešioja laiškus. Kažkodėl esu įsitikinęs, kad visame Vilniuje laiškai išnešiojami būtent pėsčiomis, kuriuos paštininkas pasiima iš artimiausio pašto skyriaus.
Plius kaip minėjau ankščiau - reik būt išprotėjusiu kad per lietų ar esant šalčiau nei +10 važiuoti dviračiu.
Comment
-
Parašė Kukumalu Rodyti pranešimą
Kaune tas pats. Kito logiškesnio būdo nelabai ir yra, nes kur tu su tuo dviračiu nuvažiuosi - atstumas tarp laiptinių ir gretimų namų yra toks kad greičiau ji nueisi nei užsineši ant dviračio, numinsi 10 metrų, ir tada nulipsi/pastatysi dviratį.
Plius kaip minėjau ankščiau - reik būt išprotėjusiu kad per lietų ar esant šalčiau nei +10 važiuoti dviračiu.
Comment
-
Parašė Taj Mahal Rodyti pranešimą
– Vidutinis automobilis EU nuvažiuoja 10'000 - 15'000 km per metus.
– Dideli elektromobiliai, kaip Tesla Model X 90D, sunadoja 25-35 kWh/100km
– Imant intervalų viduriukus, vienas elektromobilis per metus sunadoja = 12500*30/100 = 3750 kWh = 3,75 MWh
– Ignalinos atomine pagamindavo apie 20 TWh per metus. Čia su dviem reaktoriais. Modernūs reaktoriai kaip Olkiluoto 3 pagamina 13-15 TWh per metus (vienas reaktorius).
Ignalinos/Visagino atominė elektrinė pagamindavo elektros kurios pakaktų 5,3 milijono elektromobilių.
20 TWh = 20'000'000 MWh
20'000'000 / 3,75 = 5'333'333
Manyčiau Lietuvoje (didelė teritorija/mažas gyventojų tankis) reiškia, kad vidutinis automobilis, tenkindamas socialinius gyventojo ryšius, nuvažiuoja dvigubai daugiau. 20000-30000 km.
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
Manyčiau Lietuvoje (didelė teritorija...
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Šiek tiek ginčytinas teiginys.
1) VVT yra neišvystytas. Paryžietis metro į darbą važiuoja. Savaitgalį su auto. Vilnietis dažnas visas dienas su auto, nes vieną vaiką iš Bajorų reikia nuvežti į mokyklą Žvėrynę, o kitą į darželį Žirmūnuose.
2) Vilniuje yra Akropolis, Panorama, Ozas, Gariūnai ir pan. - prekybos centrai, kur visi savaitgaliais suvažiuoja iš savo Pavilnių, Bajorų ir Balsių. Megapoliai turi lokalius centriukus, pasiekiamus metro arba, kad ir mašina, bet ne po 15-20 km.
3) Lietuvoje dažnas turi sodybą arba tėvus ne Vilniuje ir lekia aplankyti, kas prisuka ridos.
Kokie būtų Jūsų argumentai, kad lietuvis VOS prisuka 10000 km per metus (833 km/men)? Na gerai, tegu VOS 12000 ir 1000 ?
- 1 patinka
Comment
Comment