Parašė Fulgur
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis
Collapse
X
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Bet tada senamiestis bus be nuolatinių gyventojų, tik kaip muziejus ar pasilinksminimų vietą, ar tikrai tai būtų geras sprendimas?
Manau užtenka 1 vieta 1 būstui Mėlynojoje ir Raudonojoje zonoje. Viskas "ranka pasiekiama".
Comment
-
Parašė Valiukas Rodyti pranešimą
Na o jei kokiai nors kirpyklai, kuri įsikūrusi Pilies gatvėje, bet gyvena vien iš tokių klientų, dėl to teks užsidaryti ir išsikraustyti, tai jos vietą netrukus užims kita. Kur čia bėda?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
Neužims, nes paspirtukininkų/dviratukininkų nebus tiek daug, kad sudarytų kritinę mokių klientų masę. Dėl to visa infrastruktūra susikraustys į Akropolį ir nesibaigiančius prekybcentrių kvartalus Pilaitės prospekte, o miesto centrą turėsim numirusį. Kas čia gero ?
- 7 patinka
Comment
-
Parašė Eidvis Rodyti pranešimąĮsivaizduoju kaip kažkas iš Savanorių prospekto galo sandėlių veža prekes į parduotuvę su dviračiu
o dar ir prie mūsų klimato - tai žinoma įmanoma, bet tai yra utopija.
Antras niuansais, kad mes nepadarome mašinų stovėjimo vietų, bet kartu ir uždraudžiame net trumpam sustoti ir į tą vietą atvykti taxi. Kaip kokiai 50 metų moteriai iš Pašilaičių reikėtų nuvykti į ten įsikūrusią kirpyklą? Atsakymas būtų - tegul važiuoja dviračiu ar autobusu. Problema ta, kad jos atsakymas bus - "gal aš geriau tada nuvažiuosiu į kirpyklą Akropolyje".
Mes liepiam toje vietoje esančiam verslui prekes prisistatyti dviračiais, kas jų prekių savikainą išaugina dešimtimis procentų,
- 3 patinka
Comment
-
Parašė ttttt Rodyti pranešimą
O į Londono ar Stokholmo centrus <...>
Nu jau čia tai senas geras šlageris Švedijoj, kur kiekvieną žiemą būna belenkiek sniego, klimatas nėra problema ir dviračiais visus metus vežą ir maistą, ir siuntas, ir tie patys paštininkai tik su jais, o pas mus arktiniame Vilniuje, kur per paskutinius kelis metus buvo tik viena tikra žiema, tai nėra įmanoma, nes klimatas per žiaurus
Vilnius record low SAUSIS -37,2 https://en.wikipedia.org/wiki/Vilnius#Climate
Tai nebereikia Vilniaus lyginti su Londonu ar Stokholmu.
Tereikia kai -30 sekmadienį nuvažiuoti į degalinę Verkių g. prie autobusų parko ir pamatyti kaip gal du šimtai autobusų yra užvesti, išgirsti dyzelių stuksenimą, užuosti dūmų debesį - nes kitaip pirmadienį rytą į darba jie neišvažiuos.
Aš to važiavau žiūrėti, aš tą matęs ir Vilniaus su Londonu ar Stokholmu nelyginu.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
Stokholmas record low SAUSIS -19,3 https://en.wikipedia.org/wiki/Stockholm#Climate
Vilnius record low SAUSIS -37,2 https://en.wikipedia.org/wiki/Vilnius#Climate
Tai nebereikia Vilniaus lyginti su Londonu ar Stokholmu.
Aš to važiavau žiūrėti, aš tą matęs ir Vilniaus su Londonu ar Stokholmu nelyginu.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė ttttt Rodyti pranešimą
Tiesiog genialus palyginimas. Pagal sausio record low... Lenkiu galvą.
Ok, ok, jeigu "važiavot žiūrėt", tai tada automatiškai laimėjot šioje diskusijoje, nes be jūsų Lietuvoje 2021 metais niekas nėra matęs pasaulio ir tikrai nėra buvęs, o jau tuo labiau gyvenęs šiuose miestuose...
Stokholmiečiai pasmerktų iškastinio kuro deginimą, nes nesuprastų poreikio.
Record high yra vienoda (+11), vidutinė temperatūra jau šiek tiek skiriasi. Bet dviratininkas nevažiuoja vidutinėje. Pilietis atsikelia ryte ir kokia 7 val. išmina. Tuo metu dar tamsu ir pats šaltis. Vilniuje sausį bus kokie -8, o Stokholme -3.
Ką reiškia 5 laipsnių skirtumas? Palangoje galite pasižiūrėti kiek maudosi prie +12 ir kiek prie +17. Paaiškės, kad niekingi 5 laipsniai keičia žmogaus elgseną iš esmės.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąStokholmas record low SAUSIS -19,3 https://en.wikipedia.org/wiki/Stockholm#Climate
Vilnius record low SAUSIS -37,2 https://en.wikipedia.org/wiki/Vilnius#Climate.
Aišku kitur Suomijoje bus mažiau dviratininkų, nes prastesnė infrastruktūra.
Comment
-
Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
Gal nereikėtų lyginti Pilies gatvės su Šnipiškėmis ir visgi net į Pilies gatvės viešbutį turistas gali laisvai su taxi atvažiuoti. Kernavės gatvė yra visai kitas dalykas - ten ne tik kad negalima mašinos statyti, kas galbūt yra normalu, bet net ir taxi negali sustoti ir išleisti ar pasiimti savo kliento. Ir taip, kadangi tokia gatvė Vilniuje tik viena, tai veikiausiai joje atsiras verslų, bet jeigu tai taptų nauju Vilniaus standartu, tai reikštų, kad centre esantis verslas būtų pasiekiamas tik dviratininkams ir tiems, kas viešuoju transportu naudojasi. Ir ta 50 metė iš Pašilaičių tebuvo tik kaip payzdys, realybėje tokių dėja bet yra dauguma. Mes galim naiviai tikėtis ir save apgaudinėti, kad tokiu atveju visi ant dviračių persėstų, bet realybė būtų visai kita - centras paprasčiausiai prarastų didelius žmonių srautus, taptų negyvas ir su daug mažiau verslo, o iš to labiausiai išloštų visokie Akropoliai. Kovoti su automobilizacija centre reikia visai kitais būdais ir visų pirma tai yra tankus miesto užstatymas, nes taip yra pasiekiame jau themanual minėtas "15 minučių miestas", t.y. kada miesto tankumas sugeneruoja tiek gyvenamo ploto ir įvairių verslų, kad dauguma reikalingų paslaugų ir parduotuvių yra pasiekiamos 15 minučių atstumu pėsčiomis. Dabar gi Kernavės gatvės vidury nutiesė 2 metrų pločio niekieno nenaudojamą juostą. Jokios normalios funkcijos neturinčiai juostai mes sunaudojom tiek ploto, kiek jo užtektų kokiems trims namams pastatyti, taip pritraukiant tiek ir daugiau gyventojų, tiek ir daugiau komercijos ir taip labiau priartinant miesto centrą prie '15 minučių miesto' standarto su mažiau automobilių. Dabar gi švaistomas brangus miesto centro plotas kažkokioms beprasmybėms, taip pridarant tik daugiau problemų, o ne naudos ir tikslas neva mažinti automobilizaciją centre, kai realybėje tai reiškia, kad tas gyvenamas plotas, kuris galėjo būti pastatytas centre, bus pastatytas kur nors Pašilaičiuose iš kurio gyventojai į tą patį centrą su mašina važinės. Reikia suprasti, kad kiekvienas metras miesto centre yra aukso vertės ir turi būti kuo efektyviau panaudotas jo tankinimui, arba viešosioms erdvėms kurti, arba viešajai infrastruktūrai. Šiuo atveju tai yra didelė ir brangiai centro vystymui kainuojanti nesąmonė, kuri neva yra dėl to, kad ten automobilių neparkuotų - tai pastatyta tvora vidury gatvės būtų atlikusi tokią pačią funkciją, tik tiek bereikalingai ploto nebūtų iššvaistyta.
O themanual minėtas 15 min miestas tėra tiesiog clasterių teorijos tesinys ir čia nei nauja nei keista urbanistikos kryptis.
Ta 2 metrų juosta turi labai aiškią funkciją - neleidžia vienos eismo krypties užstatyti automobiliais.
Šiaip norėčiau pamatyti tvorą vidurį gatvės vietoj ištisinės juostos. Turbūt puse vairuotojų infarktas ištiktų, kaip suprasti negalima važiuoti pavojingai manevruojant?
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Bet tada senamiestis bus be nuolatinių gyventojų, tik kaip muziejus ar pasilinksminimų vietą, ar tikrai tai būtų geras sprendimas?
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąTereikia kai -30 sekmadienį nuvažiuoti į degalinę Verkių g. prie autobusų parko ir pamatyti kaip gal du šimtai autobusų yra užvesti, išgirsti dyzelių stuksenimą, užuosti dūmų debesį - nes kitaip pirmadienį rytą į darba jie neišvažiuos.
Beje čia tas -30 būna kada, kartą į 10 metų?
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąRecord high yra vienoda (+11), vidutinė temperatūra jau šiek tiek skiriasi. Bet dviratininkas nevažiuoja vidutinėje. Pilietis atsikelia ryte ir kokia 7 val. išmina. Tuo metu dar tamsu ir pats šaltis. Vilniuje sausį bus kokie -8, o Stokholme -3.
Sausio Daily Mean:
Vilnius: −3.9C
Stockholmas: −1.0C
Vilnius šiek tiek vėsesnis, bet abiem atvejais važinėji nedideliame minuse.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė ttttt Rodyti pranešimą
Tiesiog genialus palyginimas. Pagal sausio record low... Lenkiu galvą.
Ok, ok, jeigu "važiavot žiūrėt", tai tada automatiškai laimėjot šioje diskusijoje, nes be jūsų Lietuvoje 2021 metais niekas nėra matęs pasaulio ir tikrai nėra buvęs, o jau tuo labiau gyvenęs šiuose miestuose...
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Kukumalu Rodyti pranešimą
Nereikia nei record low. Jei lauke 5 laipsniai šilumos ar mažiau - dviračiais ir kitomis nešildomomis transporto priemonėmis gali važiuot nebent maniakai (Ir keli forumiečiai).
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Kukumalu Rodyti pranešimą
Nereikia nei record low. Jei lauke 5 laipsniai šilumos ar mažiau - dviračiais ir kitomis nešildomomis transporto priemonėmis gali važiuot nebent maniakai (Ir keli forumiečiai).
- 5 patinka
Comment
-
apibendrinant ir pabaigiant orų prognozių rubriką.
MIESTO CENTRE nėra parkingo vietos - nėra automobilio. Oslo pavyzdys. pinigų daugiau atneša pėstysis/dviratininkas nei automobilistas (per km.). čia tiek visuomenei bendrai (aplinkosauga, sveikata ir pan.), tiek verslui gatvėje (pėstysis pats iš savęs yra max mobilus ir multimodalus). Bluberiai, broliai, jų yra ir prekybcentriuose. X6 bmw gali skusti į akropolį, jei negali puskilometrio paeiti. nebankrutuos.
induced demand veikia ne tik su automobiline infrastruktura, bet ir su kita. Plėti dviračių infrastruktūrą, jie ateis. Ir paradoksalu, tai veikia atvirkščiai – mažini infrastrktūra (siaurini gatves, riboji automobilius), jų mažėja.
čia daugiau mažiau konstantos, kurias galite lengvai rasti guglėje su pagrindimu.
- 2 patinka
Comment
-
Dar vat kaip tik paštą atvežė. Ramiai parkuojasi ir ant šaligatvių, ir tarpuose tarp lygiagrečiai prisiparkavusių mašinų, nes yra ne didesni už Smart'ą, nesugadintų net pigiasių šimašinių trinkelių, nes yra labai lengvi. Tokius naudoja ir paštas, ir vietiniai "Žirmūnų būstai", ir "Grindos" ir t.t.
Tokius Vilniaus centre irgi dėl klimato nėra įmanoma nauduot? Mūsų klimatas (šitą iš tikrųjų reikia skaityt kaip "mentalitetas") tinkamas tik VW Caddy ir Dacia Dokker? O gal Lietuvoje neegzistuoja telefonų ir interneto, todėl žmonės bendrauja tik laiškais ir paštininkams tenka kiekvieną rytą vežt po pilną kabluką?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Kukumalu Rodyti pranešimą
Nereikia nei record low. Jei lauke 5 laipsniai šilumos ar mažiau - dviračiais ir kitomis nešildomomis transporto priemonėmis gali važiuot nebent maniakai (Ir keli forumiečiai).
Tiksliau tikrai ne prie +5, Oulu kur yra infrastruktūra ir ji tinkamai prižiūrima ženkliau dviratininkų skaičius krenta tik prie -20
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Kukumalu Rodyti pranešimą
Nereikia nei record low. Jei lauke 5 laipsniai šilumos ar mažiau - dviračiais ir kitomis nešildomomis transporto priemonėmis gali važiuot nebent maniakai (Ir keli forumiečiai).
- 4 patinka
Comment
-
Parašė ttttt Rodyti pranešimąDar vat kaip tik paštą atvežė. Ramiai parkuojasi ir ant šaligatvių, ir tarpuose tarp lygiagrečiai prisiparkavusių mašinų, nes yra ne didesni už Smart'ą, nesugadintų net pigiasių šimašinių trinkelių, nes yra labai lengvi. Tokius naudoja ir paštas, ir vietiniai "Žirmūnų būstai", ir "Grindos" ir t.t.
Comment
-
Neturėtų būti problemos naudotis dviračiu iki kažkur -15 šalčio jutiminės temperatūros. Po -15-20 šalčio jau suprantu, kad kai kuriems gali būti sunku Veido kaukė ir kailinė striukė gal dar padėtų.
Išimtis nebent pūga, ypač jei temperatūra krenta stipriai žemiau nulio.
Dar yra pavojingas laikotarpis, kai temperatūra stipriai krenta dėl stipraus šiaurinio vėjo, tada net per orų prognozes pataria be būtino reikalo neiti iš namų, ypač kaimuose. Tada galima rekomenduoti keliauti šildomu transportui (VT, automobilis).Paskutinis taisė PoDV; 2021.10.08, 15:17.
Comment
-
Parašė ttttt Rodyti pranešimą
O į Londono ar Stokholmo centrus veža iš priemiesčių su dviračiais? Ne. Ir prie ko čia Savanorių prospekto sandėliai? Kas iš jų veža kažką jums į namus? Picą jums atveža ne iš ten, Barbora renka užsakymus Akropolyje
Nu jau čia tai senas geras šlageris Švedijoj, kur kiekvieną žiemą būna belenkiek sniego, klimatas nėra problema ir dviračiais visus metus vežą ir maistą, ir siuntas, ir tie patys paštininkai tik su jais, o pas mus arktiniame Vilniuje, kur per paskutinius kelis metus buvo tik viena tikra žiema, tai nėra įmanoma, nes klimatas per žiaurus
Parašė ttttt Rodyti pranešimąYra toks netikėtas variantas, vadinasi viešasis transportas, girdėjau Europoje gan populiarus dalykas, net 50 metų moterys iš jų vietinių Pašilaičių naudojasi ir nesijaučia pamojnai. Na o jeigu jau poniai reikia būtinai su taksu, kame yra problema išlipti ten, kur tai yra leidžiama, o paskui praeiti šimtą metrų? Ar čia jau irgi skaitosi pamojnai, nes "ką čia bl.. už taksą mokėjau kad dar pėškom eit"?Paskutinis taisė Eidvis; 2021.10.08, 20:19.
- 3 patinka
Comment
Comment