Parašė Kukumalu
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis
Collapse
X
-
Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
Pvz. per google street view radau, kad Gedimino prospekte stovi prie bankomato inkasatorių mašina - tai jeigu mes vystysim taip miestą, kad nebus nei mašinų stovėjimo aikštelių nei galimybės porai minučių neintensyvioje gatvėje sustoti - tai kaip tiems patiems inkasatoriams reikia dirbti?
Kaip dirbti kokiai barborai, kuri maistą pristatinėja?
Kaip kurjeriams dirbti?
O ateityje (nors galima ir jau dabar, bet kam investuot, jeigu yra jauni vergai dirbantys už juokingus pinigus) išvis kaip Estijoj:
Kaip į pirmų aukštų parduotuves ir kavines pristatyti prekes?
Paskutinis taisė ttttt; 2021.10.07, 20:03.
- 10 patinka
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Tai kur kiemuose bet kaip numesti automobiliai ten kaimynai žinokit irgi susitarę ir visiems viskas ok.
Comment
-
Parašė ttttt Rodyti pranešimą
Čia yra vienas iš išskirtinių atvejų ir toks transportas kaip greitosios, policijos ir gaisrininkų mašinos, inkasatoriai, avarinės ir t.t. gali laisvai nagliausiu būdu trumpam užvažiuot ant šaligatvio (na, aišku ne ant mūsų dabar statomų, nes mūsų dabartinė piguva iškart sutrupės) kaip tai yra daroma Skandinavijoje, kur tai niekam nesukelia jokių problemų.
Visokie aukso viduriukai kur visiems viskas patogu ir galima judėti kokiu nori būdu (būkim realistai - dauguma tuomet toliau sukios baranką) yra nepraktiški dėl neefektyvaus vietos panaudojimo arba reikalauja labai brangių sprendimų (Musko tunelių sistema po visu miestu), todėl vis tiek viskas normalizuosis arba į pigų chaosėlį, kurį turime dabar, arba į miestą kuriame dauguma judės be automobilių ir visokių profesijų atstovai, kuriems automobilis būtinas kaip darbo įrankis, bus mažuma kuri bus ne tik per maža jog sukeltų nepatogumus judantiems viešuoju transportu, dviračiais ar pėsčiomis, bet ir pakankamai maža jog nekels nepatogumų vieni kitiems.
Tai sakyčiau Eidvio miesto vizija būtent ir yra fikcija, kuri yra negalima prie dabartinių ribotų resursų, o realybė yra arba pigus kompromisas paremtas "nu kaip nors" principu, arba miestas su žema automobilizacija - taip vadinamas 15 minučių miestas, kurio viziją dabar bandoma įgyvendinti Paryžiuje (ir visai sėkmingai pagal augančią dviratininkų statistiką).Paskutinis taisė themanual; 2021.10.07, 11:58.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė ttttt Rodyti pranešimąKam investuot, jeigu yra jauni vergai dirbantys už juokingus pinigus.
<...> Vėlgi, kaip Vakarų Europos miestų centruose:
♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
- 1 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Žinoma.When a man lies, he murders some part of the world
Comment
-
O neturėtų automobilizacija būti mažinama pirmiausiai sudarant normalias sąlygas:
1. Keliauti viešuoju transportu
2. Palikti automobilius už centro ir tęsti keliones dviračiu/viešuoju transportu
3. Keliauti dviračiais/paspirukais/pėsčiomis
Pirmi du punktai Viniuje neveikia. Autobusų pakeitimas kitais autobusais, tik tiek kad naujesniais esmės nekeičia. Tik viešąjam transportui skirtų juostų plėtra pernelyg lėta. Apie Park & Ride aikštelių įrengimą su viešojo transporto stotelėm šalia/dviračių saugojimo vietom kažkaip netenka girdėti (gal tiesiog aš nežinau).
Tik 3-čias punktas juda sparčiau (dviračių takai), bet apie kitą dviračių infrastruktūrą kažkaip mažai pagalvota (pvz., kur palikti dviračius). Na ir dar žiemos sezonu kolkas nelabai kas važiuoja dviračiais, o ir takai nevalomi.
Gatvių siaurinimas, apmokestinimai ir ribojimai - viskas ok, bet manau kad jie neturėtų būti prioritetu, tie trys punktai (ypač pirmas) - turėtų, o jau kai jie bus rimtai tvarkomi - prašom įvedam daug ribojimų, siaurinam gatves ir bandom perspjauti Amsterdamą (tokiu atveju tai būtų sveikintina). Dabar bandom perspjauti Amsterdamą bet ne nuo to galo, todėl atrodom kartais juokingai ir gaunasi daugiau kvailokas PRinimasis kokie mes darnūs su savo labiausiai atsilikusiu viešuoju transportu Europoje užnugaryje.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Su notaro patvirtinimu.When a man lies, he murders some part of the world
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Edd Rodyti pranešimąO neturėtų automobilizacija būti mažinama pirmiausiai sudarant normalias sąlygas:
Gal prie sekančio mero įvyks pilnas lūžis, o gal neįvyks, o gal ir bonusų nebeliks. Nieks nežino kas laukia ateityjeAčiū Šimašiui ne tik už suteiktą viltį bet ir pirmus žingnius, ko kiti merai per pirmus 25 nepriklausomybės metus arba išvis nedarė arba apsiribodavo viltimis, o praktikoje gaudavom nutepliotus šaligatvius, naujus senus autobusus ir asmeninių ambicijų įgyvendinimą miesto skolos sąskaita.
Paskutinis taisė themanual; 2021.10.07, 12:50.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė ttttt Rodyti pranešimą
Čia yra vienas iš išskirtinių atvejų ir toks transportas kaip greitosios, policijos ir gaisrininkų mašinos, inkasatoriai, avarinės ir t.t. gali laisvai nagliausiu būdu trumpam užvažiuot ant šaligatvio (na, aišku ne ant mūsų dabar statomų, nes mūsų dabartinė piguva iškart sutrupės) kaip tai yra daroma Skandinavijoje, kur tai niekam nesukelia jokių problemų.
Kaip Vakarų Europos miestų centruose:
Kaip visame pasaulyje (čia yra debiliškumas leisti be papildomų mokesčių dirbti kurjeriu su mašina, kaip yra daroma Lietuvoje) :
O ateityje (nors galima ir jau dabar, bet kam investuot, jeigu yra jauni vergai dirbantys už juokingus pinigus) išvis kaip Estijoj:
Vėlgi, kaip Vakarų Europos miestų centruose:
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Kukumalu Rodyti pranešimą
Net ir sovietinių daugiabučių laiptinėse yra patalpų kuriomis naudojasi tik šalia tos patalpos esantys butai, ir tos patalpos nėra niekaip pereinamos (t.y. gaisro atveju ten neitum nes neretai jos ir rakinamos). Jei kaimynai susitaria kad tokioj patalpoj vienas laiko dviratį, kitas vaikišką vežimėlį ar bulves - kur problema ?
Comment
-
Parašė Eidvis Rodyti pranešimąĮsivaizduoju kaip kažkas iš Savanorių prospekto galo sandėlių veža prekes į parduotuvę su dviračiu, o dar ir prie mūsų klimato - tai žinoma įmanoma, bet tai yra utopija. Vien dėl šito faktoriaus verslas labai rimtai pagalvos ar verta tokioje vietoje, kur nėra galimybės normaliai pristatyti prekes, steigti kažkokias parduotuves. Antras niuansais, kad mes nepadarome mašinų stovėjimo vietų, bet kartu ir uždraudžiame net trumpam sustoti ir į tą vietą atvykti taxi. Kaip kokiai 50 metų moteriai iš Pašilaičių reikėtų nuvykti į ten įsikūrusią kirpyklą? Atsakymas būtų - tegul važiuoja dviračiu ar autobusu. Problema ta, kad jos atsakymas bus - "gal aš geriau tada nuvažiuosiu į kirpyklą Akropolyje". Mes liepiam toje vietoje esančiam verslui prekes prisistatyti dviračiais, kas jų prekių savikainą išaugina dešimtimis procentų, uždraudžiam jų klientams atvykti ne tik automobiliu, bet ir taxi ir po to stebimės kodėl visi į Akropolį važiuoja? Automobilizaciją centre reikia mažinti, bet tą reikia daryti protingai, nes kitu atveju rezultatas bus tas pats - verslas ir jų klientai rinksis akropoliuose miegamuosiuose rajonuose, o centrą toliau galėsime užstatinėti miegamasis rajonais be gyvybės.
- 5 patinka
Comment
-
Parašė Valiukas Rodyti pranešimą
Nu blin, negaliu skaityt tokių išvedžiojimų. "Akropoliai miegamuosiuose rajonuose" ir centras nėra konkurentai! Kokia 50 metų moteris iš Pašilaičių yra pati įgali pasirinkti kur jai patogiau ar pėstute prie namų, ar automobiliu į Akropolį, ar dviračiu į centrą, ar lėktuvu į Paryžių. Centre būtent ir kuriasi tokie verslai, kurie sugeba segmentuoti savo klientūrą ir nesiorientuoja į 50-metes moteris iš Pašilaičių, kurioms sunku pas juos atvykti. DOH.
Comment
-
Parašė Valiukas Rodyti pranešimą
Nu blin, negaliu skaityt tokių išvedžiojimų. "Akropoliai miegamuosiuose rajonuose" ir centras nėra konkurentai! Kokia 50 metų moteris iš Pašilaičių yra pati įgali pasirinkti kur jai patogiau ar pėstute prie namų, ar automobiliu į Akropolį, ar dviračiu į centrą, ar lėktuvu į Paryžių. Centre būtent ir kuriasi tokie verslai, kurie sugeba segmentuoti savo klientūrą ir nesiorientuoja į 50-metes moteris iš Pašilaičių, kurioms sunku pas juos atvykti. DOH.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Bet senamiestis ir centras pilnų prabangių visureigių vairuojamų tų 50'ečių, manot iš savo visokių laurų ir gulbinų važiuos autobusu?Ta prasme, jūs sakote, kad tokie žmonės važiuos į centrą, NET jeigu ten nebus galimybės įvažiuoti ir prisiparkuoti? Gal ir važiuos kokį kartą, apsuks tris ratus ir išvažiuos atgal arba pasistatys mašiną ten kur galima ir nueis ten kur jiems reikia. Na o jei kokiai nors kirpyklai, kuri įsikūrusi Pilies gatvėje, bet gyvena vien iš tokių klientų, dėl to teks užsidaryti ir išsikraustyti, tai jos vietą netrukus užims kita. Kur čia bėda?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Taip, tada centre dominuoja kabokai kur su mašina važiuot nesigauna. Nebent vieną kartą per 3 metus.
Comment
-
Parašė Valiukas Rodyti pranešimą
Greičiausiai nevažiuos, nebent nebus kitos išeities ir labai reikėsTa prasme, jūs sakote, kad tokie žmonės važiuos į centrą, NET jeigu ten nebus galimybės įvažiuoti ir prisiparkuoti? Gal ir važiuos kokį kartą, apsuks tris ratus ir išvažiuos atgal arba pasistatys mašiną ten kur galima ir nueis ten kur jiems reikia. Na o jei kokiai nors kirpyklai, kuri įsikūrusi Pilies gatvėje, bet gyvena vien iš tokių klientų, dėl to teks užsidaryti ir išsikraustyti, tai jos vietą netrukus užims kita. Kur čia bėda?
- 4 patinka
Comment
Comment