Parašė John
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis
Collapse
X
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Tai nuo to ir pradėjom kad laiptinėse stovintys dviračiai irgi turėtu gauti baudą.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Jei turėtų, tai ir gautų. O šiaip galėtum griebti į rankas fotoaparatą ir vietoj vaflių rašymo eiti fotografuoti dvriačių laiptinėse ir siųsti policijai, kaip aš darau su KET pažeidimais
Į svetimas laiptines nevaikštau (pas mane dviračiai nestovi), o mano fotoaparatas ir taip darbuojasi su KET pažeidėjais.
Comment
-
Negalima lyginti kažkokių daugiabučių kiemų pravažiavimų su normalia miesto gatve. Nemanau, kad su tuo nelegaliu mašinų parkavimu daug problemų yra kokiam Gedimino prospekte, ar kad užbaigus vystyti jų bus Paupio centrinėje gatvėje. Jeigu gatvė yra neintensyvi - tai trumpi sustojimai nėra nieko labai blogo. Apskritai jeigu mes norime išvengti mašinų stovėjimo aikštelių centrinėje miesto dalyje - tai reikėtų atlaidžiau žiūrėti į tuos trumpalaikius sustojimus ten, kur aplenkti mašiną nėra jokių didelių problemų. Pvz. per google street view radau, kad Gedimino prospekte stovi prie bankomato inkasatorių mašina - tai jeigu mes vystysim taip miestą, kad nebus nei mašinų stovėjimo aikštelių nei galimybės porai minučių neintensyvioje gatvėje sustoti - tai kaip tiems patiems inkasatoriams reikia dirbti? Kaip dirbti kokiai barborai, kuri maistą pristatinėja? Kaip kurjeriams dirbti? Kaip į pirmų aukštų parduotuves ir kavines pristatyti prekes? Statyti mašiną už kilometro ir vežti vežimėliais? Apskritai jau į rinką po truputi ateina savavaldžiai automobiliai, klausimas ar jie supratimą apie mašinas pakeis po 5, po 10 ar po 15 metų yra atviras, bet kad jie padarys revoliuciją bent jau man tai nekelia jokių abejonių. Revoliucija bus ta, kad neapsimokės turėti savo automobilio, nes savavaldžiais taxi naudotis bus kur kas pigiau, o priedo jiems ir jokių mašinų stovėjimo aikštelių nereikės. Bet jeigu mes vystysim tokią infrastruktūrą, kur negalima bus sustoti ir išleisti keleivio - nu tada reikia statyti mašinų stovėjimo aikšteles ir užkimšti centrą parkingais. Jeigu nebus nei galimybės trumpam sustoti, nei galimybės prisiparkuoti mašinos - vadinas ta vieta nebus patraukli komercijai, nebus patogi žmonėms iš priemiesčių atvykti, viešbučiai tokiuose vietose irgi nesikurs, nes nenorės, kad taksi jų klientus išleistų už kilometro nuo jų. Aš suprantu norą mažinti mašinų kiekį centre, bet tai turi būti daroma protingai ir atsižvelgiant į realybę, o ne į fikciją kad nuo turisto iki banko inkasatoriaus visi gali persėsti ant dviračių.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
Negalima lyginti kažkokių daugiabučių kiemų pravažiavimų su normalia miesto gatve. Nemanau, kad su tuo nelegaliu mašinų parkavimu daug problemų yra kokiam Gedimino prospekte, ar kad užbaigus vystyti jų bus Paupio centrinėje gatvėje. Jeigu gatvė yra neintensyvi - tai trumpi sustojimai nėra nieko labai blogo. Apskritai jeigu mes norime išvengti mašinų stovėjimo aikštelių centrinėje miesto dalyje - tai reikėtų atlaidžiau žiūrėti į tuos trumpalaikius sustojimus ten, kur aplenkti mašiną nėra jokių didelių problemų. Pvz. per google street view radau, kad Gedimino prospekte stovi prie bankomato inkasatorių mašina - tai jeigu mes vystysim taip miestą, kad nebus nei mašinų stovėjimo aikštelių nei galimybės porai minučių neintensyvioje gatvėje sustoti - tai kaip tiems patiems inkasatoriams reikia dirbti? Kaip dirbti kokiai barborai, kuri maistą pristatinėja? Kaip kurjeriams dirbti? Kaip į pirmų aukštų parduotuves ir kavines pristatyti prekes? Statyti mašiną už kilometro ir vežti vežimėliais? Apskritai jau į rinką po truputi ateina savavaldžiai automobiliai, klausimas ar jie supratimą apie mašinas pakeis po 5, po 10 ar po 15 metų yra atviras, bet kad jie padarys revoliuciją bent jau man tai nekelia jokių abejonių. Revoliucija bus ta, kad neapsimokės turėti savo automobilio, nes savavaldžiais taxi naudotis bus kur kas pigiau, o priedo jiems ir jokių mašinų stovėjimo aikštelių nereikės. Bet jeigu mes vystysim tokią infrastruktūrą, kur negalima bus sustoti ir išleisti keleivio - nu tada reikia statyti mašinų stovėjimo aikšteles ir užkimšti centrą parkingais. Jeigu nebus nei galimybės trumpam sustoti, nei galimybės prisiparkuoti mašinos - vadinas ta vieta nebus patraukli komercijai, nebus patogi žmonėms iš priemiesčių atvykti, viešbučiai tokiuose vietose irgi nesikurs, nes nenorės, kad taksi jų klientus išleistų už kilometro nuo jų. Aš suprantu norą mažinti mašinų kiekį centre, bet tai turi būti daroma protingai ir atsižvelgiant į realybę, o ne į fikciją kad nuo turisto iki banko inkasatoriaus visi gali persėsti ant dviračių.
Matyt seniai lankeisi gedimino propsekte, jei manai kad nėra ten problemų, bet taip, centrinėje dalyje kuri yra apmokestinta bent dalinai dirba viešoji tvarka.
Šiaip tai barboros kurjeriams visiems reikėtu atimti teises ir persodint ant dviračių, nes jie pastoviai kelia pavojų pėstiesiems. Turbūt dažniausiai pranešami kurjeriai važinėjantys šaligatviais.
Jeigu kurjeris nemoka dirbti nepažeisdamas KET, tai tada jis neturėtu dirbti kurjeriu. Ir man visiškai nesvarbu kad jam teks 20 metrų toliau nešti prekes.
Savaeigiai automobiliai padidins automobilizmą, o ne jį sumažins. Kam rinktis viešajį transportą jeigu vienintis pliusas - galėjimas skaityti knyga kamštyje, dabar galimas ir automobilyje? Reikia vaikus nuvežti į mokyklą - automobilis pats nuveš, sugrįš namo, tada dar nuvažiuos pasiimti.
Galimybės sustoti centre trumpam neturi reikėti nes į centrą ne automobiliu važiuoti reikia. Jeigu nori kad atvežtu prekes ar pas tave važinėtu taksi - tai tada ir darai specialiai tam privačia stovėjimo vietą.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Tai nuo to ir pradėjom kad laiptinėse stovintys dviračiai irgi turėtu gauti baudą.
Comment
-
Parašė Kukumalu Rodyti pranešimą
Net ir sovietinių daugiabučių laiptinėse yra patalpų kuriomis naudojasi tik šalia tos patalpos esantys butai, ir tos patalpos nėra niekaip pereinamos (t.y. gaisro atveju ten neitum nes neretai jos ir rakinamos). Jei kaimynai susitaria kad tokioj patalpoj vienas laiko dviratį, kitas vaikišką vežimėlį ar bulves - kur problema ?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Kukumalu Rodyti pranešimą
Net ir sovietinių daugiabučių laiptinėse yra patalpų kuriomis naudojasi tik šalia tos patalpos esantys butai, ir tos patalpos nėra niekaip pereinamos (t.y. gaisro atveju ten neitum nes neretai jos ir rakinamos). Jei kaimynai susitaria kad tokioj patalpoj vienas laiko dviratį, kitas vaikišką vežimėlį ar bulves - kur problema ?
Comment
-
Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
Pvz. per google street view radau, kad Gedimino prospekte stovi prie bankomato inkasatorių mašina - tai jeigu mes vystysim taip miestą, kad nebus nei mašinų stovėjimo aikštelių nei galimybės porai minučių neintensyvioje gatvėje sustoti - tai kaip tiems patiems inkasatoriams reikia dirbti?
Kaip dirbti kokiai barborai, kuri maistą pristatinėja?
Kaip kurjeriams dirbti?
O ateityje (nors galima ir jau dabar, bet kam investuot, jeigu yra jauni vergai dirbantys už juokingus pinigus) išvis kaip Estijoj:
Kaip į pirmų aukštų parduotuves ir kavines pristatyti prekes?
Paskutinis taisė ttttt; 2021.10.07, 20:03.
- 10 patinka
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Tai kur kiemuose bet kaip numesti automobiliai ten kaimynai žinokit irgi susitarę ir visiems viskas ok.
Comment
-
Parašė ttttt Rodyti pranešimą
Čia yra vienas iš išskirtinių atvejų ir toks transportas kaip greitosios, policijos ir gaisrininkų mašinos, inkasatoriai, avarinės ir t.t. gali laisvai nagliausiu būdu trumpam užvažiuot ant šaligatvio (na, aišku ne ant mūsų dabar statomų, nes mūsų dabartinė piguva iškart sutrupės) kaip tai yra daroma Skandinavijoje, kur tai niekam nesukelia jokių problemų.
Visokie aukso viduriukai kur visiems viskas patogu ir galima judėti kokiu nori būdu (būkim realistai - dauguma tuomet toliau sukios baranką) yra nepraktiški dėl neefektyvaus vietos panaudojimo arba reikalauja labai brangių sprendimų (Musko tunelių sistema po visu miestu), todėl vis tiek viskas normalizuosis arba į pigų chaosėlį, kurį turime dabar, arba į miestą kuriame dauguma judės be automobilių ir visokių profesijų atstovai, kuriems automobilis būtinas kaip darbo įrankis, bus mažuma kuri bus ne tik per maža jog sukeltų nepatogumus judantiems viešuoju transportu, dviračiais ar pėsčiomis, bet ir pakankamai maža jog nekels nepatogumų vieni kitiems.
Tai sakyčiau Eidvio miesto vizija būtent ir yra fikcija, kuri yra negalima prie dabartinių ribotų resursų, o realybė yra arba pigus kompromisas paremtas "nu kaip nors" principu, arba miestas su žema automobilizacija - taip vadinamas 15 minučių miestas, kurio viziją dabar bandoma įgyvendinti Paryžiuje (ir visai sėkmingai pagal augančią dviratininkų statistiką).Paskutinis taisė themanual; 2021.10.07, 11:58.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė ttttt Rodyti pranešimąKam investuot, jeigu yra jauni vergai dirbantys už juokingus pinigus.
<...> Vėlgi, kaip Vakarų Europos miestų centruose:
♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
- 1 patinka
Comment
-
O neturėtų automobilizacija būti mažinama pirmiausiai sudarant normalias sąlygas:
1. Keliauti viešuoju transportu
2. Palikti automobilius už centro ir tęsti keliones dviračiu/viešuoju transportu
3. Keliauti dviračiais/paspirukais/pėsčiomis
Pirmi du punktai Viniuje neveikia. Autobusų pakeitimas kitais autobusais, tik tiek kad naujesniais esmės nekeičia. Tik viešąjam transportui skirtų juostų plėtra pernelyg lėta. Apie Park & Ride aikštelių įrengimą su viešojo transporto stotelėm šalia/dviračių saugojimo vietom kažkaip netenka girdėti (gal tiesiog aš nežinau).
Tik 3-čias punktas juda sparčiau (dviračių takai), bet apie kitą dviračių infrastruktūrą kažkaip mažai pagalvota (pvz., kur palikti dviračius). Na ir dar žiemos sezonu kolkas nelabai kas važiuoja dviračiais, o ir takai nevalomi.
Gatvių siaurinimas, apmokestinimai ir ribojimai - viskas ok, bet manau kad jie neturėtų būti prioritetu, tie trys punktai (ypač pirmas) - turėtų, o jau kai jie bus rimtai tvarkomi - prašom įvedam daug ribojimų, siaurinam gatves ir bandom perspjauti Amsterdamą (tokiu atveju tai būtų sveikintina). Dabar bandom perspjauti Amsterdamą bet ne nuo to galo, todėl atrodom kartais juokingai ir gaunasi daugiau kvailokas PRinimasis kokie mes darnūs su savo labiausiai atsilikusiu viešuoju transportu Europoje užnugaryje.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Edd Rodyti pranešimąO neturėtų automobilizacija būti mažinama pirmiausiai sudarant normalias sąlygas:
Gal prie sekančio mero įvyks pilnas lūžis, o gal neįvyks, o gal ir bonusų nebeliks. Nieks nežino kas laukia ateityje Ačiū Šimašiui ne tik už suteiktą viltį bet ir pirmus žingnius, ko kiti merai per pirmus 25 nepriklausomybės metus arba išvis nedarė arba apsiribodavo viltimis, o praktikoje gaudavom nutepliotus šaligatvius, naujus senus autobusus ir asmeninių ambicijų įgyvendinimą miesto skolos sąskaita.Paskutinis taisė themanual; 2021.10.07, 12:50.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė ttttt Rodyti pranešimą
Čia yra vienas iš išskirtinių atvejų ir toks transportas kaip greitosios, policijos ir gaisrininkų mašinos, inkasatoriai, avarinės ir t.t. gali laisvai nagliausiu būdu trumpam užvažiuot ant šaligatvio (na, aišku ne ant mūsų dabar statomų, nes mūsų dabartinė piguva iškart sutrupės) kaip tai yra daroma Skandinavijoje, kur tai niekam nesukelia jokių problemų.
Kaip Vakarų Europos miestų centruose:
Kaip visame pasaulyje (čia yra debiliškumas leisti be papildomų mokesčių dirbti kurjeriu su mašina, kaip yra daroma Lietuvoje) :
O ateityje (nors galima ir jau dabar, bet kam investuot, jeigu yra jauni vergai dirbantys už juokingus pinigus) išvis kaip Estijoj:
Vėlgi, kaip Vakarų Europos miestų centruose:
- 4 patinka
Comment
Comment