Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė themanual Rodyti pranešimą
    Olandijoje tokiose vienos juostos pločio gatvėse (nors apskritai tai visose jeigu piko metas ir kamščiai per visas juostas) greitosios važiuoja per dviračių ir pėsčiųjų takus, o ne laukia kol automobiliai prasistumdys, kas dėl siaurų juostų nelabai ir įmanoma.
    Vilniuje kelis kartus teko matyti kaip greioji braunasi tarp automobilių nors priešpriešinio eismo juostos yra tuščios.
    Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

    Comment


      Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

      Reiškia dėl grožio aukojam gyvybes... Modernus miestas gali išgauti grožį ir neįrėmindamas bortais gyvybių. Ai pala, modernus ir Vilnius vienam sakiny nevartojama
      Bet niekas jokių gyvybių neaukoja. Jei nori lėkti su švyturėliais daryk tai ne kiemo lygio gatvėse.

      Comment


        Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

        Bet niekas jokių gyvybių neaukoja. Jei nori lėkti su švyturėliais daryk tai ne kiemo lygio gatvėse.
        Su tokia logika tuoj bus siūlymai pasiieškot artimiausios laisvos parkavimo vietos ir pasivaikščiot iki laiptinės. Sekantis klausimas - kas mokės už parkavimą. Padengs ligonių kasos ar ekipažas susimes? Juk galėjo ir nemokamos vietos paieškot bei pataupyt mūsų visų pinigus.

        Comment


          Parašė mantasm Rodyti pranešimą

          Su tokia logika tuoj bus siūlymai pasiieškot artimiausios laisvos parkavimo vietos ir pasivaikščiot iki laiptinės. Sekantis klausimas - kas mokės už parkavimą. Padengs ligonių kasos ar ekipažas susimes? Juk galėjo ir nemokamos vietos paieškot bei pataupyt mūsų visų pinigus.
          Na jei policija be problemos susimoka už stovėjima mokamoje zonoje tai ir greitoji lygiai taip pat susimoka (jau dabar).

          Beje iki laiptinės pėsčiomis eiti dažniausiai tenka dėl nevietoje stovinčių, ką toks gatvės stilius panaikina.

          Comment


            Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

            Na jei policija be problemos susimoka už stovėjima mokamoje zonoje tai ir greitoji lygiai taip pat susimoka (jau dabar).

            Beje iki laiptinės pėsčiomis eiti dažniausiai tenka dėl nevietoje stovinčių, ką toks gatvės stilius panaikina.
            čia jų argumentai, iš serijos jei padarys žiedini eismą senamiesti, Vokiečių turistai nebevažios į Lietuvą.

            Comment


              Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

              Na jei policija be problemos susimoka už stovėjima mokamoje zonoje tai ir greitoji lygiai taip pat susimoka (jau dabar).

              Beje iki laiptinės pėsčiomis eiti dažniausiai tenka dėl nevietoje stovinčių, ką toks gatvės stilius panaikina.
              Ar tikrai policija susimoka?

              Prieš kelis metus VMSA teisės aktų bazėje buvo netgi neviešų policijos automobilių sąrašas su tikslu nemokėti už parkingą.

              Comment


                Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

                Ar tikrai policija susimoka?

                Prieš kelis metus VMSA teisės aktų bazėje buvo netgi neviešų policijos automobilių sąrašas su tikslu nemokėti už parkingą.
                Taip, tikrai. Mačiau kaip išlipa iš tarnybinio automobilio ir eina prie aparato mokėti net. Aišku tikrintojai irgi turėtu būti drąsus tikrinti policijos auto apmokėjimą

                Comment


                  Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                  Laikai pasikeitė - kelionių automobiliu poreikis padidėjo. O kadangi VT yra naikinamas ir savivladybė kaip alternatyvą siūlo pencininkams važinėti dviračiais, tai automobilių srautai išaugs nepriklausomai bus ta gatvė ar ne.
                  Nelabai suprantu, kai valdžia numato įgyvendinti savo nustatytą tikslą - 40% sumažinti kelionių automobiliu iki 2030 m.
                  Paskutinis taisė Sula; 2021.09.20, 10:08.

                  Comment


                    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                    Laikai pasikeitė - kelionių automobiliu poreikis padidėjo. O kadangi VT yra naikinamas ir savivladybė kaip alternatyvą siūlo pencininkams važinėti dviračiais
                    Iš kur čia tokia nesąmonė ištraukta? Diskusijos tęsinys perkeltas https://www.miestai.net/forumas/foru...s-transportas/
                    Paskutinis taisė digital; 2021.09.20, 11:25.

                    Comment


                      Parašė Sula Rodyti pranešimą

                      Nelabai suprantu, kai valdžia numtato įgyvendinti savo nustatytą tikslą - 40% sumažinti kelionių automobiliu iki 2030 m.
                      Koks tas posakis buvo, šunys loja o karavanas važiuoja toliau? Registruotų automobilių skaičius didėja visais metais nuo to tikslo iškėlimo.

                      Parašė digital Rodyti pranešimą
                      Iš kur čia tokia nesąmonė ištraukta?
                      Kuri būtent vieta nesąmonė? Automobilių registruotau daugiau ir jaus naudojama daugiau - faktas.
                      Paskutinis taisė digital; 2021.09.20, 11:29. Priežastis: Diskusija apie VT perkelta į https://www.miestai.net/forumas/forum/bendrosios-diskusijos/infrastrukt%C5%ABra-ir-pramon%C4%97/miest%C5%B3-vie%C5%A1asis-transportas/13521-vln-vilniaus-vie%C5%A1asis-tran

                      Comment


                        Parašė themanual Rodyti pranešimą
                        Žiūrint į augančias infrastruktūros darbų kainas manau jog artimiausiu metu galima pamiršti daugelį naujų gatvių net ir prie sekančio mero, nes nebus pakankamai pinigų joms. Centrinė valdžia irgi matyt neduos nes pati planuoja nemažai kitų projektų, įskaitant ir Vilniuje.

                        Tai tikėkimės kad bent sekantis meras nebus pažadukas ir nesukels visiems lūkesčių, nes reikės rinktis tarp naujų troleibusų ar elektrobusų/ tautos namų/ naujų oro uosto terminalų/stadiono /naujų autobusų - traukinių stočių / Šiaurinės g. / ML g. / Galvės g. / Gariūnų viadukų / Pietinio aplinkkelio ir kt.

                        Manau jog per sekančio mero pirmą kadenciją realu jog Vilniuje pamatysime max tris ir įtariu jog tarp jų naujų gatvių nebus
                        Mano pati didžiausė baimė yra kad sekančius rinkimus laimės kandidatas akcentuojantis visus nebaigtus grandiozinius gatvių projektus ir kitoje kadencijoje matysime visų miesto pinigų nukreipimą joms pabaigti. Viešojo transporto tolimesnį atnaujinimą, gyvenamųjų rajonų humanizavimą galėsim pamiršti, bet užtat visų priemiesčio kotedžų gyventojai galės patogiais plačiais keliais suvažiuoti į miestą ir stovėti kamščiuose arčiau jo centro.

                        Comment


                          Parašė Kristisz Rodyti pranešimą

                          Mano pati didžiausė baimė yra kad sekančius rinkimus laimės kandidatas akcentuojantis visus nebaigtus grandiozinius gatvių projektus ir kitoje kadencijoje matysime visų miesto pinigų nukreipimą joms pabaigti. Viešojo transporto tolimesnį atnaujinimą, gyvenamųjų rajonų humanizavimą galėsim pamiršti, bet užtat visų priemiesčio kotedžų gyventojai galės patogiais plačiais keliais suvažiuoti į miestą ir stovėti kamščiuose arčiau jo centro.
                          Čia mano didžiausia baimė irgi. Iš pažįstamų rato niekas nepritaria kelių siaurinimui, visi gavloja, kad kamščių ir parkavimo problemą galima išspręsti tik parkovkėm ir platinamais keliais.

                          Comment


                            Parašė Kristisz Rodyti pranešimą

                            Mano pati didžiausė baimė yra kad sekančius rinkimus laimės kandidatas akcentuojantis visus nebaigtus grandiozinius gatvių projektus ir kitoje kadencijoje matysime visų miesto pinigų nukreipimą joms pabaigti. Viešojo transporto tolimesnį atnaujinimą, gyvenamųjų rajonų humanizavimą galėsim pamiršti, bet užtat visų priemiesčio kotedžų gyventojai galės patogiais plačiais keliais suvažiuoti į miestą ir stovėti kamščiuose arčiau jo centro.
                            Tai viešojo transporto atnaujinimas ir dabar užmirštas. Aišku, su autobusais jau viskas kaip ir gerai, tad jokia tragedija per artimiausius kelerius metus neištiks, tačiau su troleibusais situacija anaiptol nėra aiški. Lyg ir yra viešai deklaruota pozicija, kad bus perkama 200 autonominių troleibusų, tačiau jokių realių veiksmų nesiimama. Tas pats ir su A juostomis - sąrašai yra, projektai yra ir viskas, nieko realaus ar apčiuopamo. Toks jausmas kad Šimašiaus administracija užtraukė rankinį stabdį, tad jei artimiausius rinkimus laimės koks nors automobilistas - na, tai VT liks su užtrauktu rankiniu stabdžiu ir tiek (t.y. situacija negerės, bet ir neblogės dar labiau)

                            Juokas juokais, bet VT plėtra labiausiai susirūpintų Zuokas, nes jam žutbūt reiktų nutiesti tramvajų. Šimašiaus administracija tokių ambicingų planų vengia, o mažiau ambicingus vykdyti jau nustojo.

                            O kas liečia nepabaigtus gatvių projektus - nelabai suprantu, prie ko čia priemiesčio kotedžo gyventojai. Ozo, Šiaurinė gatvės būtų pastatytos/užbaigtos tankiai apgyvendintuose miegamuosiuose rajonuose, tad jų naudą pajustų vos ne pusė Vilniaus miesto. Kuris gi čia stambus projektas numatytas “priemiesčio kotedžo gyventojų” rajone ?

                            Comment


                              Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
                              O kas liečia nepabaigtus gatvių projektus - nelabai suprantu, prie ko čia priemiesčio kotedžo gyventojai. Ozo, Šiaurinė gatvės būtų pastatytos/užbaigtos tankiai apgyvendintuose miegamuosiuose rajonuose, tad jų naudą pajustų vos ne pusė Vilniaus miesto. Kuris gi čia stambus projektas numatytas “priemiesčio kotedžo gyventojų” rajone ?
                              Šiaurine gatve į Ukmergės gatvę suvažiuos Buivydiškių, Zujūnų ir ko gyventojai, Galvės gatvė labiausiai reikalinga Lentvario apylinkių kotedžingo atstovams, Mykolo Lietuvio - Bajorų naujakuriams, o Nemenčinės plentas - Laurų kvartalo winneriams ir pigesnį slypą link Nemenčinės atradusiems.

                              Comment


                                Parašė Kristisz Rodyti pranešimą

                                Šiaurine gatve į Ukmergės gatvę suvažiuos Buivydiškių, Zujūnų ir ko gyventojai, Galvės gatvė labiausiai reikalinga Lentvario apylinkių kotedžingo atstovams, Mykolo Lietuvio - Bajorų naujakuriams, o Nemenčinės plentas - Laurų kvartalo winneriams ir pigesnį slypą link Nemenčinės atradusiems.
                                O Kernavės gatve kotedžeriai į ofisynus važiuos...

                                Comment


                                  Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                  O Kernavės gatve kotedžeriai į ofisynus važiuos...
                                  Nu kaip ir logiška, kad jeigu dabar yra mieste kamščiai, ir yra priemiestyje kamščiai, tai išsprendus kamščius priemiestyje, kamščiai didės mieste. Čia va taip didžiajai daliai miestiečių pasitarnaus platinami keliai pakraščiuose.

                                  Comment


                                    Parašė Kristisz Rodyti pranešimą

                                    Šiaurine gatve į Ukmergės gatvę suvažiuos Buivydiškių, Zujūnų ir ko gyventojai, Galvės gatvė labiausiai reikalinga Lentvario apylinkių kotedžingo atstovams, Mykolo Lietuvio - Bajorų naujakuriams, o Nemenčinės plentas - Laurų kvartalo winneriams ir pigesnį slypą link Nemenčinės atradusiems.
                                    Šiaurine gatve naudosis žymiai didesnių miegamųjų rajonų Justiniškių, Pašilaičių, Šeškinės, Fabijoniškių gyventojai
                                    Galvės gatvė - visi Vilniaus miesto gyventojai, penktadienį vakare važiuojantys į Trakų ežerų pusę, o sekmadienį vakare iš jo grįžtantys. Kamščiai ten būna kiekvieną vasaros savaitgalį
                                    Mykolo Lietuvio gatvė bus reikalinga, visiems norintiems patekti iš VA į Santariškes. Vietiniai gyventojai (ar bent jau jų dalis) tai kaip tik protestuoja prieš tos gatvės tiesimą, nes nenori padidėjusio srauto po langais. Taip, kad nusišnekėjote čia.

                                    Ir be to kaip minėjau ankstesniame pranešime - dabar mieste alternatyvos beveik nėra, nes VMS gerinti viešojo transporto sąlygas mieste nustojo

                                    Comment


                                      Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
                                      Galvės gatvė - visi Vilniaus miesto gyventojai, penktadienį vakare važiuojantys į Trakų ežerų pusę, o sekmadienį vakare iš jo grįžtantys. Kamščiai ten būna kiekvieną vasaros savaitgalį
                                      Tegu ex-kaimiečiai susipranta, kad savaitgalius reikia leist kaip padoriems miestiečiams paspirtukais suvažiavus į senamiestį. Kas čia per nesąmonė važiuot į gamtą ir išvežinėt €€€ į Trakus/Druskininkus/Merkines.

                                      Nemenčinės plentui irgi tas pats galioja.

                                      Comment


                                        Išvada: vėluojantys projektai yra gudri miesto strategija apriboti miestiečių keliones autotransportu ir tuo pačiu tapti labai eco!
                                        Perspektyvoje apriboti gyventojų ilgesnio atstumo keliones apskritai.
                                        Mano žmona dirba kaip tik prie Galvės g. (įmonių ten labai daug). Dauguma darbuotojų važiuoja iki darbo 15-30 km, keli nuo keliasdešimt km iki 320 km (Klaipėda). Greitai jie tokios teisės neturės, nes Galvės gatvė bus uždaryta, kad į miestą neprasibrautų kotedžininkai. Nebent pėsčiomis, paspirtukais ar dviračiais, slidėmis ir pan. (nes normalaus vis žadamo dviračių tako iki Trakų per 20 metų nenutiesė)

                                        P.S. gal čia šiek tiek per daug emocionaliai, bet reikia šiek tiek užgroteskinti siituaciją su mėtymaisi į kraštutinumus.

                                        Comment


                                          Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                          Išvada: vėluojantys projektai yra gudri miesto strategija apriboti miestiečių keliones autotransportu ir tuo pačiu tapti labai eco!
                                          Perspektyvoje apriboti gyventojų ilgesnio atstumo keliones apskritai.
                                          Mano žmona dirba kaip tik prie Galvės g. (įmonių ten labai daug). Dauguma darbuotojų važiuoja iki darbo 15-30 km, keli nuo keliasdešimt km iki 320 km (Klaipėda). Greitai jie tokios teisės neturės, nes Galvės gatvė bus uždaryta, kad į miestą neprasibrautų kotedžininkai. Nebent pėsčiomis, paspirtukais ar dviračiais, slidėmis ir pan. (nes normalaus vis žadamo dviračių tako iki Trakų per 20 metų nenutiesė)

                                          P.S. gal čia šiek tiek per daug emocionaliai, bet reikia šiek tiek užgroteskinti siituaciją su mėtymaisi į kraštutinumus.
                                          Labai geras užgroteskinimas į kitą pusę, aš pats groteskinau į kitą radikalumą

                                          Aš tai šiaip pats pasisakau už Galvės g. išplatinimą ir aplinkinių gatvių ir teritojų sutvarkymą ir dėl ten esančių darbo vietų, ir šiaip kad tai yra vienas svarbesnių kelių į miestą. Svarbu ten nepamiršti ir VT ir gatvių humanizavimo - kad automobilis nebūtų vienintelis racionalus būdas ten patekti.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X