Parašė themanual
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis
Collapse
X
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
Reiškia dėl grožio aukojam gyvybes... Modernus miestas gali išgauti grožį ir neįrėmindamas bortais gyvybių. Ai pala, modernus ir Vilnius vienam sakiny nevartojama
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Bet niekas jokių gyvybių neaukoja. Jei nori lėkti su švyturėliais daryk tai ne kiemo lygio gatvėse.
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Su tokia logika tuoj bus siūlymai pasiieškot artimiausios laisvos parkavimo vietos ir pasivaikščiot iki laiptinės. Sekantis klausimas - kas mokės už parkavimą. Padengs ligonių kasos ar ekipažas susimes? Juk galėjo ir nemokamos vietos paieškot bei pataupyt mūsų visų pinigus.
Beje iki laiptinės pėsčiomis eiti dažniausiai tenka dėl nevietoje stovinčių, ką toks gatvės stilius panaikina.
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Na jei policija be problemos susimoka už stovėjima mokamoje zonoje tai ir greitoji lygiai taip pat susimoka (jau dabar).
Beje iki laiptinės pėsčiomis eiti dažniausiai tenka dėl nevietoje stovinčių, ką toks gatvės stilius panaikina.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Na jei policija be problemos susimoka už stovėjima mokamoje zonoje tai ir greitoji lygiai taip pat susimoka (jau dabar).
Beje iki laiptinės pėsčiomis eiti dažniausiai tenka dėl nevietoje stovinčių, ką toks gatvės stilius panaikina.
Prieš kelis metus VMSA teisės aktų bazėje buvo netgi neviešų policijos automobilių sąrašas su tikslu nemokėti už parkingą.
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
Ar tikrai policija susimoka?
Prieš kelis metus VMSA teisės aktų bazėje buvo netgi neviešų policijos automobilių sąrašas su tikslu nemokėti už parkingą.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Laikai pasikeitė - kelionių automobiliu poreikis padidėjo. O kadangi VT yra naikinamas ir savivladybė kaip alternatyvą siūlo pencininkams važinėti dviračiais, tai automobilių srautai išaugs nepriklausomai bus ta gatvė ar ne.
Paskutinis taisė Sula; 2021.09.20, 10:08.
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąLaikai pasikeitė - kelionių automobiliu poreikis padidėjo. O kadangi VT yra naikinamas ir savivladybė kaip alternatyvą siūlo pencininkams važinėti dviračiaisPaskutinis taisė digital; 2021.09.20, 11:25.
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Nelabai suprantu, kai valdžia numtato įgyvendinti savo nustatytą tikslą - 40% sumažinti kelionių automobiliu iki 2030 m.
Parašė digital Rodyti pranešimąIš kur čia tokia nesąmonė ištraukta?Paskutinis taisė digital; 2021.09.20, 11:29. Priežastis: Diskusija apie VT perkelta į https://www.miestai.net/forumas/forum/bendrosios-diskusijos/infrastrukt%C5%ABra-ir-pramon%C4%97/miest%C5%B3-vie%C5%A1asis-transportas/13521-vln-vilniaus-vie%C5%A1asis-tran
Comment
-
Parašė themanual Rodyti pranešimąŽiūrint į augančias infrastruktūros darbų kainas manau jog artimiausiu metu galima pamiršti daugelį naujų gatvių net ir prie sekančio mero, nes nebus pakankamai pinigų joms. Centrinė valdžia irgi matyt neduos nes pati planuoja nemažai kitų projektų, įskaitant ir Vilniuje.
Tai tikėkimės kad bent sekantis meras nebus pažadukas ir nesukels visiems lūkesčių, nes reikės rinktis tarp naujų troleibusų ar elektrobusų/ tautos namų/ naujų oro uosto terminalų/stadiono /naujų autobusų - traukinių stočių / Šiaurinės g. / ML g. / Galvės g. / Gariūnų viadukų / Pietinio aplinkkelio ir kt.
Manau jog per sekančio mero pirmą kadenciją realu jog Vilniuje pamatysime max tris ir įtariu jog tarp jų naujų gatvių nebus
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Kristisz Rodyti pranešimą
Mano pati didžiausė baimė yra kad sekančius rinkimus laimės kandidatas akcentuojantis visus nebaigtus grandiozinius gatvių projektus ir kitoje kadencijoje matysime visų miesto pinigų nukreipimą joms pabaigti. Viešojo transporto tolimesnį atnaujinimą, gyvenamųjų rajonų humanizavimą galėsim pamiršti, bet užtat visų priemiesčio kotedžų gyventojai galės patogiais plačiais keliais suvažiuoti į miestą ir stovėti kamščiuose arčiau jo centro.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Kristisz Rodyti pranešimą
Mano pati didžiausė baimė yra kad sekančius rinkimus laimės kandidatas akcentuojantis visus nebaigtus grandiozinius gatvių projektus ir kitoje kadencijoje matysime visų miesto pinigų nukreipimą joms pabaigti. Viešojo transporto tolimesnį atnaujinimą, gyvenamųjų rajonų humanizavimą galėsim pamiršti, bet užtat visų priemiesčio kotedžų gyventojai galės patogiais plačiais keliais suvažiuoti į miestą ir stovėti kamščiuose arčiau jo centro.
Juokas juokais, bet VT plėtra labiausiai susirūpintų Zuokas, nes jam žutbūt reiktų nutiesti tramvajų. Šimašiaus administracija tokių ambicingų planų vengia, o mažiau ambicingus vykdyti jau nustojo.
O kas liečia nepabaigtus gatvių projektus - nelabai suprantu, prie ko čia priemiesčio kotedžo gyventojai. Ozo, Šiaurinė gatvės būtų pastatytos/užbaigtos tankiai apgyvendintuose miegamuosiuose rajonuose, tad jų naudą pajustų vos ne pusė Vilniaus miesto. Kuris gi čia stambus projektas numatytas “priemiesčio kotedžo gyventojų” rajone ?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė 10.000 Rodyti pranešimąO kas liečia nepabaigtus gatvių projektus - nelabai suprantu, prie ko čia priemiesčio kotedžo gyventojai. Ozo, Šiaurinė gatvės būtų pastatytos/užbaigtos tankiai apgyvendintuose miegamuosiuose rajonuose, tad jų naudą pajustų vos ne pusė Vilniaus miesto. Kuris gi čia stambus projektas numatytas “priemiesčio kotedžo gyventojų” rajone ?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Kristisz Rodyti pranešimą
Šiaurine gatve į Ukmergės gatvę suvažiuos Buivydiškių, Zujūnų ir ko gyventojai, Galvės gatvė labiausiai reikalinga Lentvario apylinkių kotedžingo atstovams, Mykolo Lietuvio - Bajorų naujakuriams, o Nemenčinės plentas - Laurų kvartalo winneriams ir pigesnį slypą link Nemenčinės atradusiems.
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
O Kernavės gatve kotedžeriai į ofisynus važiuos...
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Kristisz Rodyti pranešimą
Šiaurine gatve į Ukmergės gatvę suvažiuos Buivydiškių, Zujūnų ir ko gyventojai, Galvės gatvė labiausiai reikalinga Lentvario apylinkių kotedžingo atstovams, Mykolo Lietuvio - Bajorų naujakuriams, o Nemenčinės plentas - Laurų kvartalo winneriams ir pigesnį slypą link Nemenčinės atradusiems.
Galvės gatvė - visi Vilniaus miesto gyventojai, penktadienį vakare važiuojantys į Trakų ežerų pusę, o sekmadienį vakare iš jo grįžtantys. Kamščiai ten būna kiekvieną vasaros savaitgalį
Mykolo Lietuvio gatvė bus reikalinga, visiems norintiems patekti iš VA į Santariškes. Vietiniai gyventojai (ar bent jau jų dalis) tai kaip tik protestuoja prieš tos gatvės tiesimą, nes nenori padidėjusio srauto po langais. Taip, kad nusišnekėjote čia.
Ir be to kaip minėjau ankstesniame pranešime - dabar mieste alternatyvos beveik nėra, nes VMS gerinti viešojo transporto sąlygas mieste nustojo
- 5 patinka
Comment
-
Parašė 10.000 Rodyti pranešimąGalvės gatvė - visi Vilniaus miesto gyventojai, penktadienį vakare važiuojantys į Trakų ežerų pusę, o sekmadienį vakare iš jo grįžtantys. Kamščiai ten būna kiekvieną vasaros savaitgalį
Nemenčinės plentui irgi tas pats galioja.
- 1 patinka
Comment
-
Išvada: vėluojantys projektai yra gudri miesto strategija apriboti miestiečių keliones autotransportu ir tuo pačiu tapti labai eco!
Perspektyvoje apriboti gyventojų ilgesnio atstumo keliones apskritai.
Mano žmona dirba kaip tik prie Galvės g. (įmonių ten labai daug). Dauguma darbuotojų važiuoja iki darbo 15-30 km, keli nuo keliasdešimt km iki 320 km (Klaipėda). Greitai jie tokios teisės neturės, nes Galvės gatvė bus uždaryta, kad į miestą neprasibrautų kotedžininkai. Nebent pėsčiomis, paspirtukais ar dviračiais, slidėmis ir pan. (nes normalaus vis žadamo dviračių tako iki Trakų per 20 metų nenutiesė)
P.S. gal čia šiek tiek per daug emocionaliai, bet reikia šiek tiek užgroteskinti siituaciją su mėtymaisi į kraštutinumus.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąIšvada: vėluojantys projektai yra gudri miesto strategija apriboti miestiečių keliones autotransportu ir tuo pačiu tapti labai eco!
Perspektyvoje apriboti gyventojų ilgesnio atstumo keliones apskritai.
Mano žmona dirba kaip tik prie Galvės g. (įmonių ten labai daug). Dauguma darbuotojų važiuoja iki darbo 15-30 km, keli nuo keliasdešimt km iki 320 km (Klaipėda). Greitai jie tokios teisės neturės, nes Galvės gatvė bus uždaryta, kad į miestą neprasibrautų kotedžininkai. Nebent pėsčiomis, paspirtukais ar dviračiais, slidėmis ir pan. (nes normalaus vis žadamo dviračių tako iki Trakų per 20 metų nenutiesė)
P.S. gal čia šiek tiek per daug emocionaliai, bet reikia šiek tiek užgroteskinti siituaciją su mėtymaisi į kraštutinumus.
Aš tai šiaip pats pasisakau už Galvės g. išplatinimą ir aplinkinių gatvių ir teritojų sutvarkymą ir dėl ten esančių darbo vietų, ir šiaip kad tai yra vienas svarbesnių kelių į miestą. Svarbu ten nepamiršti ir VT ir gatvių humanizavimo - kad automobilis nebūtų vienintelis racionalus būdas ten patekti.
- 2 patinka
Comment
Comment