Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Gerai, kad 4 juostų kelyje susidūrus automobiliams nebus blokuojamas eismas... oh wait



    Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/naujiena/aktual...1561970?copied
    ir dar visiškai neseniai Tuskulėnų gatvėje:

    https://www.tv3.lt/naujiena/lietuva/...ustis-n1113521

    Comment


      Parašė Creatium Rodyti pranešimą
      Gerai, kad 4 juostų kelyje susidūrus automobiliams nebus blokuojamas eismas... oh wait



      Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/naujiena/aktual...1561970?copied
      Matyt jei jau rašo 15min, tai "savaitės svarbumo avarija". T.y. reta, netipinė. Apie šimtą paros techninių įvykių, kurie nutinka kasdien, niekas neparašo

      Comment


        Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

        Matyt jei jau rašo 15min, tai "savaitės svarbumo avarija". T.y. reta, netipinė. Apie šimtą paros techninių įvykių, kurie nutinka kasdien, niekas neparašo
        Tai galės parašyt, jeigu užkimš Kernavės g.

        Comment


          Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

          Matyt jei jau rašo 15min, tai "savaitės svarbumo avarija". T.y. reta, netipinė. Apie šimtą paros techninių įvykių, kurie nutinka kasdien, niekas neparašo
          įdomu kaip Italijoje ar Graikijoje eismas vyksta jei ne itin svarbaus gatvės/kelio juosta tokio pločio... Galbūt jie turi skraidančias Fiat Pandas?

          Comment


            Parašė bimbam Rodyti pranešimą
            įdomu kaip Italijoje ar Graikijoje eismas vyksta jei ne itin svarbaus gatvės/kelio juosta tokio pločio... Galbūt jie turi skraidančias Fiat Pandas?
            Nežinau, todėl ir klausiu

            PS tokių mandagių kaip Kretoje vairuotojų sunku kur rasti... Susitikus turistų autobusą, vietinė "Fiat panda" ir 200 m atbula pavažiuoja. Nes autobusas didesnis. Čia tokia buka priežastis. O užslėpta priežastis - turistų autobusas atveža pinigus į ekonomiką.

            Gaila "Vilniaus valdže" nesupranta, kad Molėtų pl. laukuose gyvenantis kotetdže, vedantis vaiką į darželį Žvėryne, užsiregistravęs pas bobutę Lazdynuose taip pat finansuoja "Vilniaus valdžę". Kitąsyk daugiau už naujamiesčio gyventoją, freelancerį, paspirtuko vartotoją.

            Comment


              Parašė Creatium Rodyti pranešimą

              Tai galės parašyt, jeigu užkimš Kernavės g.
              Matyt kurį laiką apie tai rašys. OK, nėra persirikiavimų, nėra lenkimo, nėra apvažiavimo - rizika mažesnė. Bet įvykių bus.

              Aš būčiau už guminiais kalniukais atskirtą centrinę dalį (kaip žieduose) arba už kitą dangą - akmenis ar trinkeles.

              Comment


                Na galiu pasakyt kad eismas tikrai vyksta (beveik) taip pat efektyviai ir saugiai Graikijoje (kalbant apie tokius srautus), bet kelių kaina daug mažesnė, atmosfera gražesnė ir automobilyje sėdinčiam, ir ypač pėsčiajam.
                Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                Gaila "Vilniaus valdže" nesupranta, kad Molėtų pl. laukuose gyvenantis kotetdže, vedantis vaiką į darželį Žvėryne, užsiregistravęs pas bobutę Lazdynuose taip pat finansuoja "Vilniaus valdžę". Kitąsyk daugiau už naujamiesčio gyventoją, freelancerį, paspirtuko vartotoją.
                Moka tiek pat, bet ar suvartoja infrastruktūros tiek pat? Kotedžiuke gynenančiam atvesti 6 metrų pločio kelią prie pat namų kainuoja daug daugiau nei tankiame rajone, automobiliu beveik nesinaudojančiam žmogui. Bet mokesčių moka tiek pat. labai nesąžininga pastarojo atžvilgiu. Jei šiem dviem steriotipam reikėtų patiems susimokėti už infrastruktūrą, kotedžiukininkų būtų kur kas mažiau.

                Comment


                  Parašė bimbam Rodyti pranešimą
                  Na galiu pasakyt kad eismas tikrai vyksta (beveik) taip pat efektyviai ir saugiai Graikijoje (kalbant apie tokius srautus), bet kelių kaina daug mažesnė, atmosfera gražesnė ir automobilyje sėdinčiam, ir ypač pėsčiajam.

                  Moka tiek pat, bet ar suvartoja infrastruktūros tiek pat? Kotedžiuke gynenančiam atvesti 6 metrų pločio kelią prie pat namų kainuoja daug daugiau nei tankiame rajone, automobiliu beveik nesinaudojančiam žmogui. Bet mokesčių moka tiek pat. labai nesąžininga pastarojo atžvilgiu. Jei šiem dviem steriotipam reikėtų patiems susimokėti už infrastruktūrą, kotedžiukininkų būtų kur kas mažiau.
                  Kotedžiuke gyvenantis nesitiki asfalto iki jo, nes mato ką perka. Bet jis tikisi komforto "antrame gale", t.y. prie darbovietės padorių sąlygų. Tie kas centre gyvena, šalinasi "lizinginių iš kotedžų". Siaurų gatvių nori kas gyvena, "nuo Vingio kino teatro iki Moksleivių rūmų". Plačių - kas gyvena už Pašilaičių troleibusų žiedo (abiejų) arba už "Circle K oro uostas". Nes 10 min pagramdęs plikšalą nuo langų, pilietis jokiam park and ride nebepersės į VT. Jis sutiks su tuo, kad ne algą pakels 100 eur, o apmokės parkingą 70 eur.

                  Ką su tuo daryti? Ko gero, padėtų, Vilniaus skaidymas smulkesnėmis savivaldybėmis. Pvz. "Verkių savivaldybė" - nuo Baltupių iki Ažulaukės. Šiai dienai miestas dirba centrui - kilpinis eismas ne už ačiū atsirado. Mero frazė, kad "gerus butus nustojo statyti XX pradžioje, todėl jis tokiame gyvena" irgi parodo, kad ne Karoliniškės jam rūpi. Karoliniškės suneša GPM, 88 autobusui paleisti ir klombom senamiestyje sustatyti. Va jų, Karoliniškių gyventojų, funkcija. Pakraščiai mieliau finansuotų paslaugas sau pakraščiuose. Gali būti, kad pvz Karoliniškėse ne mokyklų reik, o poliklinikos dar vienos. Atitinkamai prie HBH pastatyt mokyklą. Decentralizacija galėtų išjudinti darnų judrumą.

                  Comment


                    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

                    Kotedžiuke gyvenantis nesitiki asfalto iki jo, nes mato ką perka. Bet jis tikisi komforto "antrame gale", t.y. prie darbovietės padorių sąlygų. Tie kas centre gyvena, šalinasi "lizinginių iš kotedžų". Siaurų gatvių nori kas gyvena, "nuo Vingio kino teatro iki Moksleivių rūmų". Plačių - kas gyvena už Pašilaičių troleibusų žiedo (abiejų) arba už "Circle K oro uostas". Nes 10 min pagramdęs plikšalą nuo langų, pilietis jokiam park and ride nebepersės į VT. Jis sutiks su tuo, kad ne algą pakels 100 eur, o apmokės parkingą 70 eur.

                    Ką su tuo daryti? Ko gero, padėtų, Vilniaus skaidymas smulkesnėmis savivaldybėmis. Pvz. "Verkių savivaldybė" - nuo Baltupių iki Ažulaukės. Šiai dienai miestas dirba centrui - kilpinis eismas ne už ačiū atsirado. Mero frazė, kad "gerus butus nustojo statyti XX pradžioje, todėl jis tokiame gyvena" irgi parodo, kad ne Karoliniškės jam rūpi. Karoliniškės suneša GPM, 88 autobusui paleisti ir klombom senamiestyje sustatyti. Va jų, Karoliniškių gyventojų, funkcija. Pakraščiai mieliau finansuotų paslaugas sau pakraščiuose. Gali būti, kad pvz Karoliniškėse ne mokyklų reik, o poliklinikos dar vienos. Atitinkamai prie HBH pastatyt mokyklą. Decentralizacija galėtų išjudinti darnų judrumą.
                    Vilnių galima skaldyti, o Kauną.. mažinti

                    Mes, asmeniniam rate, "rajoniškai" Centrą vadinam "miestu", o viską kas už Žaliakalnio ir Aleksoto, "rajonu"

                    Kaunas galėtų būti Centras ir keletas aplinkinių rajonų, o miegamieji rajonai būtų "rajonas" Pats Kauno rajonas (žiedinė savivaldybė) galėtų būti padalintas jūsų minimu Vilniaus pavyzdžiu.

                    Tada Kaunui būtų žymiai paprasčiau vystyti darnų judumą, ten gatvės pačios prašosi darnaus judumo sprendimų, o "rajonams" leisti įsivertinti poreikį patiems. Ten daugiau darbo su pačiu aplinkos tvarkymu, ten iki "darnaus judumo" nepribręsta, klausimas ar iš vis bus pribręsta, nors šiokie tokie dviračių takai atsiranda, bet jie daugiau dėl laisvalaikio paaugliams ir jaunimui atrodo nutiesti kol kas.
                    Paskutinis taisė PoDV; 2021.09.12, 23:18.

                    Comment


                      Parašė Romas Rodyti pranešimą
                      Keletą metų teko dirbti NMC ir stovėti kamščiuose. Todėl gerai įsivaizduojju, kas ten dedasi po darbo, kai NMC pastatyti dar keli biurų pastatai.
                      O nors kartą bandėte visuomeniniu transportu važiuoti į darbą?

                      Comment


                        Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                        Šitą tai verta ant sienos pasikabint.
                        Siaura ir nejauki gatvė yra maždaug kaip dūmijantis troleibusas
                        O šiaip gana komiška, kad iš oponentų pusės beliko tik tokie argumentai.

                        Comment


                          Parašė digital Rodyti pranešimą
                          O nors kartą bandėte visuomeniniu transportu važiuoti į darbą?
                          bachuras su viešojų? NESAMONĖ!!!

                          Comment


                            Parašė digital Rodyti pranešimą
                            O nors kartą bandėte visuomeniniu transportu važiuoti į darbą?
                            o jie nestovi kamsciuose?
                            When a man lies, he murders some part of the world

                            Comment


                              Parašė liutass Rodyti pranešimą

                              o jie nestovi kamsciuose?
                              Stovi, bet tuomet kamštis būtų 2-3 metrais trumpesnis. Jau progresas
                              Viešojo transporto temų rodyklė >>

                              Comment


                                Šiaip vienintelis autobusas, kurį Vilniuje pakenčiu ir naudojuosi yra 3G, nes nuo miesto pakraščio iki Konstitucijos prospekto važiuoja ištisa A juosta ir atveža greitai. Kažkuo primena BRT. Visi kiti aktualūs maršrutai pralaimi prieš automobilį šviesmečiais, nes geriau kamštyje patogiai sėdėti automobilyje negu stovėti pergrūstame autobuse. Kol taip bus, galima bet kiek svaigti apie darnų judrumą, bet žmonės į autobusus nepersės.
                                O dviračiai gerai, bet jie aktualūs tik kokiems 6 centriniams miesto rajonams.

                                Comment


                                  O jeigu visus didelius automobilius (VW Golf ir didesni) pakeisti į normalius - kamščiai dar sutrumpėtų.
                                  Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

                                  Comment


                                    Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                    Netrukus išaiškės, kokiai funkcijai iš tikrųjų skirta nauja Kernavės gatvės atkarpa - susisiekimui pagerinti ar tik dėl grožio.
                                    Kernavės gatvės atkarpa yra kernavės gyventojų aptarnavimui, o ne miesto susisiekimui. Kadangi ji neturėtu būti tranzitinė tai ir bendro miesto susisiekimo niekaip įtakoti neturėtu.

                                    Parašė Premier Rodyti pranešimą

                                    reiškia reikia uždrausti vaikams eiti į visai kitame rajone, nei gyvenamas, esančias mokyklas,darželius. būtent dėl vaikų vežiojimo kyla didžiausi kamščiai
                                    O ką daryti jegu pvz tavo rajone yra lygiai 0 mokyklų?

                                    Parašė dondc Rodyti pranešimą
                                    Vat kažkaip vizualiai užkliuvo ta piramidė – dėčiau viešąjį transportą kartu su Taxi, juk esmė ta pati. Piramidė kažkodėl neišskiria greitųjų talpesnių autobusų ir „oro uosto–Gedimino pr.” kelių vietų autobusioko, etc.
                                    Manau skirtumas yra pervežamų žmonių kiekyje. pvz vienam žmogui autobuse teks tikrai mažiau išmetamos taršos ar užimamos kelio vietos nei taksi.

                                    Matau pats gali smulkiau paskirstyti VT dalį pagal autobusų dydį jei yra poreikis.
                                    Dar ir paspirtukus gali idėti tarp dviračio ir autobuso.

                                    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

                                    Kas nutiks jei šioje gatvėje "užges-susidurs-suges"?
                                    Senamiestis pasižymi žemais/neaštriais bortais ir visi lipa ant jų prireikus.
                                    Už laipiojimus ant bortų reikėtu teises į stalčių dėti.

                                    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                                    Aš būčiau už guminiais kalniukais atskirtą centrinę dalį (kaip žieduose) arba už kitą dangą - akmenis ar trinkeles.
                                    O kam ten kita danga jeigu ten vis tiek niekada, jokiu atveju, neturi važiuoti automobilis?

                                    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                                    Siaurų gatvių nori kas gyvena, "nuo Vingio kino teatro iki Moksleivių rūmų". Plačių - kas gyvena už Pašilaičių troleibusų žiedo (abiejų) arba už "Circle K oro uostas". Nes 10 min pagramdęs plikšalą nuo langų, pilietis jokiam park and ride nebepersės į VT. Jis sutiks su tuo, kad ne algą pakels 100 eur, o apmokės parkingą 70 eur.
                                    O jeigu aš gyvenu už pašilaičių troleibuso žiedo ir noriu siaurų gatvių? Vokietijoje kažkaip be problemos persėdinėja į VT, bet matyt lietuviai yra kažkokie ypač myžniai ir to nesugeba.





                                    Comment


                                      Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                                      O kam ten kita danga jeigu ten vis tiek niekada, jokiu atveju, neturi važiuoti automobilis?

                                      O jeigu aš gyvenu už pašilaičių troleibuso žiedo ir noriu siaurų gatvių? Vokietijoje kažkaip be problemos persėdinėja į VT, bet matyt lietuviai yra kažkokie ypač myžniai ir to nesugeba.
                                      Tam, kad ekstra atveju, jei kažkam baigėsi benzinas ir jis sustojo, nebūtų gatvė nepravažiuojama.
                                      Tuo pačiu, kitokia danga arba kitaip sakant dangų skirtumas, sukurtu vizualų efektą. Bet išliktų galimybė judėti.

                                      Berlynas, tiesiog random gatvė
                                      https://goo.gl/maps/XfMAjyxJWJFmQt4g8

                                      Random dviguba gatvelė
                                      https://goo.gl/maps/Bi5Xyg3wQFMBF8Rv5

                                      Lyginimas Vilniaus ir kokio nors Vokietijos kalnų miestelio iš atviruko negalimas.

                                      Lietuvoje persėdimas į VT nelabai vyksta pirmiausiai dėl COVID. Manau taip pat Vokietijoje VT važiavimas nukrito COVID metu. Tiek vokietis, tiek Lietuvos gyventojas saugiau jaučiasi asmeninėje mašinoje. Va ir turim paradoksą - kamščiai panašūs kaip 2019 m. rugsėjį, o VT tuštokas (ne piko metu). Covid atrodė laikina, "iki skiepų". Deja, rizikos grupės gauna po trečiąją dozę, o vilties, kad greitu metu bus sugrįžta į 2019 m. rudenį pagal laisvumą nelabai yra.

                                      Comment


                                        Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                                        Tokia ir turėtų būti Kernavės g. Tik ne su parkavimui, o VT skirta pirma juosta. Ir problemos neliktų.
                                        Lietuva visiems.

                                        Comment


                                          Parašė liutass Rodyti pranešimą

                                          o jie nestovi kamsciuose?
                                          Tokiose gatvėse kaip ši, t.y. neturinčiose A juostų, stovi taip pat.
                                          Flickr

                                          Comment

                                          Working...
                                          X