Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    na jeigu mužikai nori gyventi kaime mužikiškai be pajamų tai ir transporto priemonės yra atitinkamos. O jeigu norima gyventi normaliai tai ir kaimo gyventojai gali nusipirkti techniškai tvarkingą automobilį.

    O jeigu norima gyventi kaime, turėti miesto infrastruktūrą ir dar nemokamą automobilį tai taip nebus ir neturi būti.
    Techniškai tvarkingas gali būti bet kokių metų automobilis šiaip, nebūtinai naujas. O galimybes puikiai parodo Lietuvos autoparko amžiaus vidurkis. Ir šiaip kaime nieks nesitikėjo niekados ir nereikalavo nei miesto infrastruktūros, nei nemokamo auto.
    Tad sėkmės toliau įrodinėjant savo neginčijamas tiesas

    Comment


      Ar kada pagalvojote, iš ko kyla (ar tiksliau, jau kilo) viešasis transportas? Ogi iš to, kad žmonės gyvena viename miesto gale, o dirba kitame. Taigi reikia kažkaip nusigauti... Kitas dalykas - kodėl nesusirandama darbo arčiau namų? Pvz. aš iš Šnipiškių į kokius Kirtimus - su 3G iki Spartos, o ten į 3/4. Atgal persėdame Naujininkuose, nes jei lipsi Spartoje, turėsi kirsti gatvę. Tiesiog tobula. O kur dar malonus akiai vaizdelis - užtvertas priekis, bei keleiviai, pagal LRV nurodymą be pirštinių, bet su kaukėmis. Aš tik taip ir galėčiau, nes dauguma darbų prasideda nuo ankstyvo ryto, kasdien tiek vaikščioti pėsčiomis užknistų/išsekintų, o stovėti stotelėje, kur kaip Damoklo kardas kabo idėja, jog vienas iš stotelėje tarp lygių lygus stovėjęs žmogus per sekundę tampa ponu, kai jį kažkoks kolega ar šiaip draugelis paima ir įsisodina, taip paniekindamas likusius. Tada viduje kyla tokia agresija, kuri, bijau, kad netektų parodyti realiai, visa ugnimi ir įniršiu smogiant tam VIP `iniui. Tiesa, išlaipinimas irgi nepatinka. Kuo aš nusikaltau, kad turėčiau būti šio reginio liudytoju?

      Comment


        Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

        Techniškai tvarkingas gali būti bet kokių metų automobilis šiaip, nebūtinai naujas. O galimybes puikiai parodo Lietuvos autoparko amžiaus vidurkis. Ir šiaip kaime nieks nesitikėjo niekados ir nereikalavo nei miesto infrastruktūros, nei nemokamo auto.
        Tad sėkmės toliau įrodinėjant savo neginčijamas tiesas
        Gali. Ir tada jis terš mažiau, taigi ir mokesčiai jam bus mažesni. Bet lietuvoje yra įprasta nusipirkti už 500 eurų atgyveną kuri nei prieš tai nei po to bus prižiūrima ir tada važinėti kol nebeužsikurs. Vien kiek ištekėjusio tepalo žala aplinkai yra pridaryta, nors teoriškai tokio automobilio eksplotuoti iš vis negalima.

        Lietuvos autoparko vidurkis nėra nei kiek įpatingas palyginus su kitomis panašių pajamų šalimis. Turtingesniuose vakrų šalyse jis yra šiek tiek mažesnis, bet irgi kaikur tai yra dirbtinai, kaip Vokietijoje, kur už senos keitimą nauja pridėdavo net iki 8000 eurų iš biudžeto.

        Comment


          Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
          Taigi jau aiškinau - kad sunaudoto kuro kiekis netapatus taršai. Turi būti apmokestinama pagal realų taršumą, o ne tik sudeginto kuro kiekį.
          Jei jau žiūrėt pagal realią taršą, reikia pradėt tikrinti visus DPFus, katalizatorius ir t.t....

          Comment


            Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

            Gali. Ir tada jis terš mažiau, taigi ir mokesčiai jam bus mažesni. Bet lietuvoje yra įprasta nusipirkti už 500 eurų atgyveną kuri nei prieš tai nei po to bus prižiūrima ir tada važinėti kol nebeužsikurs. Vien kiek ištekėjusio tepalo žala aplinkai yra pridaryta, nors teoriškai tokio automobilio eksplotuoti iš vis negalima.
            Lietuvos autoparko vidurkis nėra nei kiek įpatingas palyginus su kitomis panašių pajamų šalimis. Turtingesniuose vakrų šalyse jis yra šiek tiek mažesnis, bet irgi kaikur tai yra dirbtinai, kaip Vokietijoje, kur už senos keitimą nauja pridėdavo net iki 8000 eurų iš biudžeto.
            Nei esamas, nei busimi taršos mokesčio variantai deja nė kiek nesusiję su mašinos techniniu stoviu. Iš mokesčiai nebus mažesni.
            Va būtent, gal ir neišsiskiriame iš panašių šalių konteksto, bet verksmai dėl to ant kiekvieno kampo. O ir ekologinius reikalavimus jau kaip dedam tai dedam po maksimum, lyg Europos finansų lyderiai.

            Comment


              Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

              Nei esamas, nei busimi taršos mokesčio variantai deja nė kiek nesusiję su mašinos techniniu stoviu. Iš mokesčiai nebus mažesni.
              Va būtent, gal ir neišsiskiriame iš panašių šalių konteksto, bet verksmai dėl to ant kiekvieno kampo. O ir ekologinius reikalavimus jau kaip dedam tai dedam po maksimum, lyg Europos finansų lyderiai.
              Kad tu pats sau prieštarauji. Lyg ir gini paprastą žmogų, bet lyg ir nutyli, kad į daug ką ypač rajonuose žiūrima pro pirštus. Tau kliūna vadybininkai, bet jie su savo naujom, salone pirktom auto suka kilometrus, remontuoja servisuose, pila kurą degalinėse ir t.t. Tuo tarpu rajone viskas vyksta paprasčiau: perkami seni pigūs automobiliai, pjaunami visokie katalizai ir dpf, remontuojama garažuose, detalės ieškomos visokiuose šrotuose, TA varoma su pagalbom, kuras pilamas irgi visokių spalvų. Visa tai sukontroliavus- spėk ar paprastam kaimo žmogui bus nuo to geriau?

              Comment


                Parašė Garbanius Rodyti pranešimą

                Kad tu pats sau prieštarauji. Lyg ir gini paprastą žmogų, bet lyg ir nutyli, kad į daug ką ypač rajonuose žiūrima pro pirštus. Tau kliūna vadybininkai, bet jie su savo naujom, salone pirktom auto suka kilometrus, remontuoja servisuose, pila kurą degalinėse ir t.t. Tuo tarpu rajone viskas vyksta paprasčiau: perkami seni pigūs automobiliai, pjaunami visokie katalizai ir dpf, remontuojama garažuose, detalės ieškomos visokiuose šrotuose, TA varoma su pagalbom, kuras pilamas irgi visokių spalvų. Visa tai sukontroliavus- spėk ar paprastam kaimo žmogui bus nuo to geriau?
                Kam aš prieštarauju? Aš sakau, arba bandom sąžiningai vertint kas kiek teršia, arba toliau apsimetam, kad čia mokestis už taršą, ir pagal lentelę štampuojam visus vienodai. O paprastam žmogui nuo bet kurio varianto nebus geriau, nes provincijoje jis atsisakyti auto negali ir alternatyvų neturi(kaip čia kažkas iš Vilniaus balkono siūlo). Net jei ir dabartinis mokestis taptų periodiniu, jis nieko nepakeis, nes jis vistiek bus mažesnis nei periodinės lizingo įmokos už naują auto. Ne iš meilės senam auto visi jais važinėja. Pseudo taršos mokestis tikrai ne tas skatinimo būdas. Kodėl nieks neperka elektromobiliu net su valstybės duodamais pinigais? Negi visi tokie durni? Ne durni, tiesiog neįperka.

                Comment


                  Būtent dabartinė tvarka ir palankiausia mažas pajamas gaunantiems rajono gyventojams. Jei viskas būtų sužiūrėta, (o tas anksčiau ar vėliau bus) taip pigu išlaikyti automobilį nebus galimybės ir tas palies visų pirma mažas pajamas gaunančius. Nuosavas, kad ir senas kledaras, jei jį pigu išlaikyt(kaip yra dabar) beveik visuomet yra patogiau nei naujas ir dažnai kursuojantis VT.

                  Comment


                    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                    Būtent dabartinė tvarka ir palankiausia mažas pajamas gaunantiems rajono gyventojams. Jei viskas būtų sužiūrėta, (o tas anksčiau ar vėliau bus) taip pigu išlaikyti automobilį nebus galimybės ir tas palies visų pirma mažas pajamas gaunančius. Nuosavas, kad ir senas kledaras, jei jį pigu išlaikyt(kaip yra dabar) beveik visuomet yra patogiau nei naujas ir dažnai kursuojantis VT.
                    Pavažinėti ir kas pusmeti keisti kledarus su dar papildomu mokesčiu nžn kam čia palanku. Taip visados taip ir buvo, kad bet koks mokestis pirma paliečia mažesnių pajamų gyventojus. O šis taršos mokestis yra dar ir lazda į kuprą, kad neturi pakankamų pajamų ir neperki naujos. Bet lazda visados turi antrą galą... jei tik uždėsi per didelį mokesti, gausi atgal. Žmogaus išlaidos bus per didelės išlaikyti transportui, užkirs galimybę nuvykti į darbą ir jis priverstinai taps bedarbiu, taps valstybės išlaikytiniu. Ar valstybei tai bus į naudą, abejoju...

                    Comment


                      Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
                      Žmogaus išlaidos bus per didelės išlaikyti transportui, užkirs galimybę nuvykti į darbą
                      Galima persikraustyti gyventi netoli (iki 20min pėsčiomis) darbovietės.
                      Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

                      Comment


                        Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                        Galima persikraustyti gyventi netoli (iki 20min pėsčiomis) darbovietės.
                        Optimistas. Žinok galima ir darbe teoriskai apsigyvent. Kiek daug žinai realiu pavyzdžiu kur Lietuvoje žmones taip keičia būstus pagal darboviete? Darbas ne amžinas siandien čia ryt gal kitoj miesto ar rajono pusej. Jei žmogui sunku mašina naują įsigyti tai bus lengviau būsta ipirkt arčiau darbo. Sėkmes pačiam tokiu pasiūlymu pasinaudoti.. laukčiau įspūdžių.???? Nuomos tik nepradėk siūlyt. nes ilgalaikės pasiūla labai ribota.

                        Comment


                          Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
                          Kiek daug žinai realiu pavyzdžiu kur Lietuvoje žmones taip keičia būstus pagal darboviete?
                          Įsidarbink normalioje įmonėje (ir dirbsi ten nuo univerkės iki pensijos), o ne kažkokioje vienadienėje kontoroje.
                          Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

                          Comment


                            Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                            Įsidarbink normalioje įmonėje (ir dirbsi ten nuo univerkės iki pensijos), o ne kažkokioje vienadienėje kontoroje.
                            ???? čia anektotas?

                            Comment


                              Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
                              ???? čia anektotas?
                              Ne, tai yra mano šeima - įmonės skirtingos, bet darbo stažas jose skaičiuojamas dešimtimis metų.
                              Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

                              Comment


                                Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                Ne, tai yra mano šeima - įmonės skirtingos, bet darbo stažas jose skaičiuojamas dešimtimis metų.
                                Ok galbūt, bet tai greičiau išimtys nei taisyklė. Savo giminių,draugų, pažystamų, bendradarbių rate tokio darbo stabilumo deja negirdėjau. Jei jums pasiseke, tai šaunu. Bet globaliai toks pasiūlymas sunkiai pasiekiamas deja. O šiaip tai krypstam nuo forumo temos...

                                Comment


                                  Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                  Jei jau žiūrėt pagal realią taršą, reikia pradėt tikrinti visus DPFus, katalizatorius ir t.t....
                                  Teoriškai be šitų tu technikinio net praeiti negali. Jeigu bent ten patikrintų tai jau dauguma tokių nebeliktų.

                                  Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

                                  Nei esamas, nei busimi taršos mokesčio variantai deja nė kiek nesusiję su mašinos techniniu stoviu. Iš mokesčiai nebus mažesni.
                                  Va būtent, gal ir neišsiskiriame iš panašių šalių konteksto, bet verksmai dėl to ant kiekvieno kampo. O ir ekologinius reikalavimus jau kaip dedam tai dedam po maksimum, lyg Europos finansų lyderiai.
                                  Tai kad ne, ekologiniai reikalavimai pas mus yra niekiniai. Ir tuo labiau niekiniai kai niekas jų nekontroliuoja.

                                  Kokie bus taršos mokesčiai dar ateities klausimas, bet dabartinis tikrai su niekuo nesusijęs.

                                  Comment


                                    Daug logiškiau kol kas būtų ne mokestis už taršą, o už galią. Dažnai baxūriukams ne lygis 1.6 ar net 2.0, reikia iškart 3.0+. O didesnė galia = didesnė tarša.
                                    Taip pat ir tiems, kas pirktų automobilį, būtų papildoma paskata pagalvoti, ar tikrai važinėjant vien asfaltuotais keliais, būtinas SUV su trim litrais.

                                    Comment


                                      Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                                      Daug logiškiau kol kas būtų ne mokestis už taršą, o už galią. Dažnai baxūriukams ne lygis 1.6 ar net 2.0, reikia iškart 3.0+. O didesnė galia = didesnė tarša.
                                      Taip pat ir tiems, kas pirktų automobilį, būtų papildoma paskata pagalvoti, ar tikrai važinėjant vien asfaltuotais keliais, būtinas SUV su trim litrais.
                                      Jeigu mokestis už taršą būtų priklausomai nuo automobilio tai saviame suprantama kad tokie varikliai ir apmokestinti būtų daugiau.

                                      o SUV'ų madą tikrai reikia išgyvendinti.

                                      Comment


                                        Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                        Prie ko čia autobusas? O kas atsitiko su motociklais, dviračiais, galu gale dabar ir elektriniai paspirtukai pakankamai galingi kad iki vietinio gyventojų centro nuvažiuosi ir kainuoja pigiau nei automobilis.
                                        Lietuviškas klimatas atsitiko ? Pastovūs lietūs, sniegas, šaltis ir kitos velniavos.

                                        Comment


                                          Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                          Jeigu mokestis už taršą būtų priklausomai nuo automobilio tai saviame suprantama kad tokie varikliai ir apmokestinti būtų daugiau.

                                          o SUV'ų madą tikrai reikia išgyvendinti.
                                          SUV yra paskutine galimybe "miestiečiui" parodyti, kad nesi finansinis ubagas, bet tik dvasios, ar norime atimti tą galimybę?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X