Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė dondc Rodyti pranešimą
    Gali ir sumažėti, kai nereiks šiknom braukytis susiaurėjusiose šaligatvio vietose, jei jie taptų labai plačiais, būtų galima išsinešti kavinių staliukus ir tarp vienų staliukų iki kitų kitoj gatvės pusėj atstumas sutrumpėtų. Per mažiau juostų irgi greičiau gautųsi praeiti.

    Šiaip jei dar šį projektą (vėl!) taisys, tai susidarys įspudis, kad absoliučiai beveik visus projektus savivaldybė taiso. Kažkoks siurelizmas.
    Neisjaudink ,akvinės staliukais užstatys ir tuos susiaurėjimus kir tenka šiknom baukytis. Vilniujue visiška laisvė kavinėms, net ant dviračių takų statytis staliukus.

    Comment


      Parašė dondc Rodyti pranešimą
      Šiaip jei dar šį projektą (vėl!) taisys, tai susidarys įspudis, kad absoliučiai beveik visus projektus savivaldybė taiso. Kažkoks siurelizmas.
      Taisymas iš savęs nėra blogas dalykas. Yra modernioje vadyboje kalbama apie tai, kad fokusas turi pereiti iš ouput į outcome (gaila, nėra gerų vertimų lietuvių kalboj). Didžioji dalis miestiečių vertina savivaldybės darbą pagal output'ą - kiek darbų padaryta, tai taisymas atrodo blogai nes jis mažina output'ą. Tačiau taisymas gali pagerinti outcome - nutiesus siauresnę gatvę padidės teritorijos patrauklumas, iš vis netiesiant gal laisvi pinigai geriau bus panaudoti kitiems dalykams ir automobilio naudojimas bus mažiau skatinamas, kas prisidės prie VT ir dviračių populiarėjimo ir visi gyvensim jaukesniam švaresniam mieste. Jeigu pereini prie galvojimo apie outcome tai taisymas ir koregavimas nebeatrodo kaip stabdys, bet kaip ieškojimas rezultato, kuris tiks didžiajai daliai iš pusės milijono suinteresuotų šalių.

      Comment


        Parašė Kristisz Rodyti pranešimą
        ouput į outcome (gaila, nėra gerų vertimų lietuvių kalboj)
        kokybė/kiekybė

        Comment


          Visgi ne visus projektus taisydami, taiso į gerą. Pvz. tas pats T. Narbuto g. takas, buvo PP stadijoj suderėtas ar iškart pristatytas 3,5 m pločio, slapta suprojektavo 3 m. Išlindus į viešumą, dabar piarinantis giriasi taisydami iki tų anksčiau numatytų 3,5 m – bet prisipažįsta, jog „platins” tik atskirose atkarpose, nors vietos ten visur yra. Aišku, numato atskirai ir kitų naujų smulkmenų.

          Kaip tame posakyje: „Norėdamas padaryti geriau – padaryk blogiau, o po to atstatyk, kaip buvo.” Yra daugiau tokių suknisimo pavyzdžių, tiek remonto būdu tiesti takai Justiniškių g. (siaurino šaligatvius nuo pristatytų schemų), tiek viadukas per T. Narbuto g. visaip nupigintas.
          ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

          Comment


            Parašė mantasm Rodyti pranešimą

            kokybė/kiekybė
            Kad toks įspūdis susidaro iš pastarųjų projektų, kad svarbiausia prakišti kiekį, o į kokybę vargiai ar atsižvelgiama.
            Daugiau mano nuotraukų >>
            Mano rajonas ir apylinkės >>

            Comment


              Kurie Lietuvos miestai labiausiai automobilizuoti? Skaityti visą straipsnį

              Kiek mačiau, dar niekur nebuvo Lietuvos miestų palyginimo pagal modalinį pasiskirstymą. Prireikė atsidaryti kiekvieną DJP, susirašyti skaičius į Excelį ir padaryti kelias diagramas. Deja, Druskininkus ir Tauragę teko išmesti, nes neaišku, kiek kelionių ten atliekama pėsčiomis. Taip pat įdomumo dėlei palikau atskirus Birštono miesto ir Birštono „vienkiemio“ (nemiesto) duomenis. Rezultatas toks (pradedant nuo labiausiai automobilizuotų iki mažiausiai):

              Click image for larger version  Name:	modalinis pasiskirstymas lietuvos miestuose.png Views:	0 Size:	103,1 kB ID:	1872304

              TOP 4 labiausiai vaikščiojantys miestai:
              Visaginas (47 % kelionių),
              Vilniaus centras (41,7 %),
              Birštonas (40,3 %),
              Plungė (37 %).

              TOP 3 labiausiai dviračius mėgstantys miestai:
              Palanga (23 %, patys gyventojai tiek važinėja?),
              Alytus (11 %),
              Jonava (7,7 %).
              Po to: Kėdainiai, Trakai ir Visaginas (7-6 %).

              B. Viešojo transporto populiarumas
              Šičia tiesiog išėmiau automobilių dalį ir išrikiavau miestus pagal VT:

              Click image for larger version  Name:	vt-populiarumas Lietuvoje A.png Views:	0 Size:	56,5 kB ID:	1872305
              Kuo mažesnis miestas, nuo nepatrauklesnis VT
              Jeigu keturiuose didžiuosiuose miestuose VT kelionių dalis siekia 25-30 %, tai nuo Panevėžio prasideda garmėjimas į dugną: Panevėžyje dar 14 %, o visuos mažesniuose miestuose viso labo nuo 11 iki vos 3 %. Jeigu Visagine, Palangoje ar Plungėje dar nemažai žmonių vaikšto, tai kokioje Jonavoje belieka automobilis (spėju, tą lemia miestų (ne)kompaktiškumas).

              Nuoroda į pilną tinklaraščio straipsnį
              Paskutinis taisė taccido; 2021.03.24, 17:53.
              100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

              Comment


                Parašė taccido Rodyti pranešimą
                Kurie Lietuvos miestai labiausiai automobilizuoti? Skaityti visą straipsnį


                TOP 3 labiausiai dviračius mėgstantys miestai:
                Palanga (23 %, patys gyventojai tiek važinėja?),
                Alytus (11 %),
                Jonava (7,7 %).
                Po to: Kėdainiai, Trakai ir Visaginas (7-6 %).
                Kažkur buvo kalbėta, kad miestai skirtingai skaičiuoja keliones dviračiu - pvz Vilnius neįtraukia į statiską poilsinių/pramoginių kelionių, o skaičiuoja tik tikslines keliones (į darbą, parduotuvę ir pan), dauguma kitų miestų įtraukia visus pasivažinėjimus dviračiais. Ne veltui Palangos procentas toks didelis, net Kauno 4% atrodo smarkiai per didelis lyginant su Vilniaus 1% (iš akies Vilniuje dviratininkų daugiau).

                Comment


                  Parašė Kristisz Rodyti pranešimą

                  Kažkur buvo kalbėta, kad miestai skirtingai skaičiuoja keliones dviračiu - pvz Vilnius neįtraukia į statiską poilsinių/pramoginių kelionių, o skaičiuoja tik tikslines keliones (į darbą, parduotuvę ir pan), dauguma kitų miestų įtraukia visus pasivažinėjimus dviračiais. Ne veltui Palangos procentas toks didelis, net Kauno 4% atrodo smarkiai per didelis lyginant su Vilniaus 1% (iš akies Vilniuje dviratininkų daugiau).
                  Na taip, bet ir šiaip duomenys nelabai patikimi. Bet kažkiek situacija matosi.
                  Vilniaus duomenys iš 2016 m., tai įdomu, kokiais tempais dviratininkų dalis paaugo/augs artimiausiais metais dėl geresnės infrastruktūros.
                  100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

                  Comment


                    Pasirodo Birštono kaime nevaikštoma išvis

                    Comment


                      Tai kad ten niekur nenueisi, reik per greitkelį (tiksliau sakant, greitkeliuką) pereiti. Arba:
                      Parašė taccido Rodyti pranešimą
                      duomenys nelabai patikimi.

                      Comment


                        Parašė lanxtot Rodyti pranešimą
                        Tai kad ten niekur nenueisi, reik per greitkelį (tiksliau sakant, greitkeliuką) pereiti. Arba:
                        Pietiniame Vilniuje irgi tik viena kelionė iš 200-tų vyksta pėsčiomis.

                        Comment


                          Kaip suprantu pietų Vilnius dar apima (žemuosius) Panerius. Ten galima pėsčiomis vaikščioti, nes yra perėjos, kita pritaikyta įranga, juk šaligatviai ten yra. O Birštono vienkiemyje nieko nėra.

                          Comment


                            Parašė lanxtot Rodyti pranešimą
                            Kaip suprantu pietų Vilnius dar apima (žemuosius) Panerius. Ten galima pėsčiomis vaikščioti, nes yra perėjos, kita pritaikyta įranga, juk šaligatviai ten yra. O Birštono vienkiemyje nieko nėra.
                            Teisingai. Skirtingų Vilniaus dalių skaičius paėmiau iš čia, 5 paveiksliuko: https://judumas.vilnius.lt/informaci...es-keliaujame/
                            100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

                            Comment


                              Parašė taccido Rodyti pranešimą

                              Teisingai. Skirtingų Vilniaus dalių skaičius paėmiau iš čia, 5 paveiksliuko: https://judumas.vilnius.lt/informaci...es-keliaujame/
                              Tai visai logiška, kad vaikščiojančių ten nedaug, nes be Vilkpėdės ir Panerių ten tik kaimai miškuose, o dar vietomis atskirti greitkelių ir geležinkelio.
                              Post in English - fight censorship!

                              Comment


                                MIesto magistralių šalininkams reiktų pasigilinti į šiuolaikinius miesto planavimo ir judėjimo mieste principus, pasižiūrėti Youtube video apie darnų judumą, galiausiai skirti dėmesio pačios Vilniaus miesto savivaldybės priimtam Darnaus judumo planui ir kokie tikslai ten keliami, nes toks jausmas, kad daug kas įsivaizduoja miestas realybėje turi kapšą pinigų, o inžinieriai dėlioja gatves ir magistrales taip pat kaip Cities: Skylines

                                Comment


                                  Parašė Zefyras Rodyti pranešimą
                                  MIesto magistralių šalininkams reiktų pasigilinti į šiuolaikinius miesto planavimo ir judėjimo mieste principus, pasižiūrėti Youtube video apie darnų judumą, galiausiai skirti dėmesio pačios Vilniaus miesto savivaldybės priimtam Darnaus judumo planui ir kokie tikslai ten keliami, nes toks jausmas, kad daug kas įsivaizduoja miestas realybėje turi kapšą pinigų, o inžinieriai dėlioja gatves ir magistrales taip pat kaip Cities: Skylines
                                  Visas tas darnumas neveiktų be magistralių, kurios nukrauna eismą nuo mažesnių gatvių. Tik jų dėka galime džiaugtis ramybe mažesnėse gatvėse, darnumu, judumu, dviračiais, paspirtukais ir kitais puikiais dalykais.
                                  Snowflakes will attack U <3

                                  Comment


                                    Parašė Zefyras Rodyti pranešimą
                                    MIesto magistralių šalininkams reiktų pasigilinti į šiuolaikinius miesto planavimo ir judėjimo mieste principus, pasižiūrėti Youtube video apie darnų judumą, galiausiai skirti dėmesio pačios Vilniaus miesto savivaldybės priimtam Darnaus judumo planui ir kokie tikslai ten keliami, nes toks jausmas, kad daug kas įsivaizduoja miestas realybėje turi kapšą pinigų, o inžinieriai dėlioja gatves ir magistrales taip pat kaip Cities: Skylines
                                    O gal reikėti miestus planuoti pagal realybę, o ne visokias neįgyvendinamas darnaus judumo plano fantazijas?

                                    O jeigu miestas dėliotu gatves kaip per Cities: Skylines tia būtų labai gerai, deja situacija tokia, kad gatvės kaina paprastai būna dviguba vien iškraustyti visokius apleistų "nu bet niekaip neparduosiu" sklypų savininkams.

                                    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

                                    kokias jus pasakas pasakojat... triuksmas nuo VA girdisi ŠIMTAIS metru nuo jo. Dar jis atsimusa nuo namu ir toliau keliauja net po tokius kiemus, kur tiesiogiai net nesimato vietos kur tas aplinkelis eina.
                                    Kadangi pats gyvenu šimtas metrų nuo to aplinkelio tai kaži kuris čia pasakas seka. Triukšmo buvo tik statybų metu.


                                    Comment


                                      Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                                      Būtų gera apklausa gyvenančių prie Talino ar Pavilnonių gatvių, ar norite, kad Jūsų gatvės taip ir išliktų perkrautos ir naudojamos ne pagal savo paskirtį, kategoriją, ar reikia įrengti normalią jungtį su VA? Įdomu kiek iš jų palaikytų tų fantazuotojų, nenorinčių matyti realų poreikį pusę?
                                      Jie sako, kad iki 2030 m. kelionių automobiliais sumažės 40%.

                                      Comment


                                        Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                        Jie sako, kad iki 2030 m. kelionių automobiliais sumažės 40%.
                                        Turbūt rūkė Petro Gražulio parduotą marihuaną https://www.lrytas.lt/lietuvosdiena/...rotu-19030989/
                                        Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                                        Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                        Comment


                                          Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

                                          Na o as 440 m nuo aplinkelio, jei pravesti statmena tiesia linija. Vakare, nakti ar tiesiog tylia diena triuksmas girdisi, jei atidarytas langas. Nors paties kelio nesimato. Turbut priklauso ir nuo to kokiame aukste gyveni.

                                          P.S. tarybmeciu gatves ir buvo deliojamos pagal Cities: Skylines principa ir visokie "neparduosiu" nemaise, nes nebuvo privacios nuosavybes. Bet turbut ne butum pirmas atsisakyti teises valdyti savo NT vardan to kad salyje butu gatves tiesiamos kaip nusisviete kazkuriam cinovnikui?
                                          Na taip, aukštis turės įtakos kiek duobė apsaugos. Aš gyvenu trečiame aukšte, nors ir devintame gyvenantys kaimynai neminėjo kad kas nors girdisi.

                                          Sovietmečiu problema buvo ne tai kur galėjo dėlioti gatves o kokie urbanistikos standartai buvo (na dar ir tokie dalykai kaip antkapiai naudojami medžiagom kas aišku blogai). Vakaruose yra toks terminas eminent domain. Nesvarbu tu nori ar nenori atsisakyti teisės į savo NT, valstybės/miesto reikšmė yra svarbesnė.

                                          Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

                                          Izoliuota magistrale kuri niekur is niekur neveda? Nuo ko ja reikia izoliuoti, nuo jos naudotoju, kurie gyvena salia? Tai ne jungiamoji gatve kuri jungtu nutolusius rajonus kaip Narbuto gatve, Laisves pr prie Litexpo ar Pilaities prospekta, ejusi savo laiku per laukus. Siaurine gatve yra grynai viduje rajonu tarp daugiabuciu, kokia prasme kazka ten izoliuoti?
                                          Tokios minties net nebuvo, pagrindine dabartinio plano mintis kaip tik si karta buvo ta gatve kuo labiau integruoti i miesta pristatant aplink ofisu, dviraciu taku, paleidus VT ir t.t.
                                          ??? Tai kad čia kaip tik jungiamoji gatvė kurią pusė šiaurinės miesto dalies gyventoju važiuotu iki vakarinio aplinkelio.
                                          Taip, dabar jungiamają gatvę pavadins C kategorija ir poto vėl stebėsis kodėl gavosi kaip ukmergės gatvėje.

                                          Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                                          Turbūt rūkė Petro Gražulio parduotą marihuaną https://www.lrytas.lt/lietuvosdiena/...rotu-19030989/
                                          marihiana prekiauja VMS:
                                          https://drive.google.com/file/d/1DpF...Nb_FN0P86/view
                                          82 psl:
                                          iki 2030 metų vienam gyventojui tenkantis kelionių automobiliu skaičius
                                          sumažės 40%, žuvusiųjų miesto gatvėse skaičius – 77%, įprastiniu kuru varomų transporto priemonių rida –
                                          53%, o lengvųjų automobilių ir viešojo transporto teršalų emisija – 80%.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X