Parašė Sula
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis
Collapse
X
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Na, toli gražu dar iki kiekvieno. Be to reikia skaičiuoti ne patį turėjimo faktą, o naudojimo. Jei prieš praplatinimą važiuodavom tik į darbą ir nesinorėjo į Akropolį, tai paplatinus jau galima ir nulėkt, na ir dar į Makdonaldą prie to paties...
Iš kitos pusės, ar manote kad VA nutiesimas buvo klaida?
Šiaip jau nelabai prisimenu, kur paskutiniu metu buvo statyta visiškai nauja 2+2 gatvė. Išskyrus Vikingų, kuri vėl akligatvis (mokomės iš geros sovietinės praktikos).
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Visgi ši nuostata kinta. Mano vaikai važiuoja į darbus VT arba dviračiu vasaros sezoną, nors ir turi automobilį. Be abejo, tai įtakoja dar ir tas, kad gyvena ir dirba arčiau centro.
IMHO Dabar daugiau jaunimo, kuris nemato poreikio nuosavam automobiliui.
Prieš gerus 10 metų irgi buvo nemažai jaunimo kurie nematė poreikio automobiliui. Bet tiek iš savo asmeninio pavyzdžio, tiek aplink ką matau - didelė dalis kas nebuvo "18->teisės->auto", vistiek įsigijo anksčiau ar vėliau. Nors į darbą važinėt neretai ir nenaudojama.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Na, toli gražu dar iki kiekvieno. Be to reikia skaičiuoti ne patį turėjimo faktą, o naudojimo. Jei prieš praplatinimą važiuodavom tik į darbą ir nesinorėjo į Akropolį, tai paplatinus jau galima ir nulėkt, na ir dar į Makdonaldą prie to paties...
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Akropoliai ir makdakai būna nepiko metu ir tada kamščiai labai retai rūpi. Praplatinimai nebent leidžia buvo važiavimo į darbą dar turėt laiko pagalvot ir apie akropolius su makdakais.
- 1 patinka
Comment
-
Diskusija nusirito iki kažkokio absurdo. Jo, tik nutiesus aplinkkelį man užsinorėjo į makdaką, prieš tai obuolius nuo vietinės obels skindavau. Kaip važiavo, taip ir dabar važiuoja, ir čia jau net ne gatvių vartojimo, o bendro vartojimo dvigubėjimo. Prieš 20 metų jokių prekybcentrių nebuvo (beveik), tai aišku kad ir žmonėms keliauti poreikio didelio nebuvo.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Kitaip sakant vietoje vieno maršruto jau tą dieną padarysi du. Gatvių vartojimas padvigubėjo. Išprovokuotas vartojimas - induced demand. Aiškiau jau memoku parašyt.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąKaip važiavo, taip ir dabar važiuoja100 minčių – miestai, transportas ir idėjos
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąKoks geras induced demand praplatintoje GV sankryžoje su Žalgirio gatve, net su minuso ženklu
Kita vertus, labai keista, kad taip stipriai išaugo srautas Kareivių ir D&G, nors jokių pagerinimų per pastaruosius metus ten nebuvo (neskaitant atskiros posūkio salelės D&G ir Eišiškių plento sankryžoje).
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąD&G viadukas rekonstruotas 2017-2018.
Taip ir lieka neatsakytas klausimas, ar naujų gatvių tiesimas yra gerai ar blogai?
Comment
-
Klausimas tapornas nes teiginiai irgi dogmatiniai
Tai mes Šiaurinės g. vizijomis bandom įsivaizduot kaip galėtų būti suprojektuota naujo pavyzdžio gatvė. Kažką svajojo savivaldybė ir dėl Ukmergės g.
Čia kaip tik neturėtų būti antagonistinis užsiciklinimas. Kai kurios gatvės šiais laikais galėtų būti iš viso be asmeninio transporto judėjimo.
Pvz.: buvo tokia galimybė su nauju tiltu Vingio parke...
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąNusimato nemaži pokyčiai.
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Gal aš nemoku interpretuoti šios vizualizacijos bet kodėl gatvės viduryje vaikšto pėstieji?
Comment
-
Parašė VNS Rodyti pranešimąParkingo reikės visų pirma mažiau, ar mes čia taip ir stumdysimės su auto taršos mokesčiu kaip skvernas su karbauckiu? Tai nebus metinio?
Parašė index Rodyti pranešimą
Tai gali būti ir Vilniuje ir Varšuvoje gali būti įvairių pločių, priklauso kokio reikia. Klausimas tik kodėl Vilniuje gatvė negali būti 4 juostų, iš kurių dvi būtų automobiliams, o dvi viešajam transportui?
Parašė mantasm Rodyti pranešimąVA ir Laisvės prospekte sumoj tikrai daugiau eismo. Nes VA nuėmė eismo ir nuo Ukmergės gatvės.
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
O kas ne taip su pėsčiaisiais parkinge/gyvenamojoje zonoje?
Na nežinau, aš ir kieme nevaikštau vidurį gatvės kai šalia šaligatvis. Vienas ten pavaizduotas išvis eina centru tiesiai į žiedą.
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Ta raudona zona yra parkingas?
Na nežinau, aš ir kieme nevaikštau vidurį gatvės kai šalia šaligatvis. Vienas ten pavaizduotas išvis eina centru tiesiai į žiedą.
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Ta raudona zona yra parkingas?
Na nežinau, aš ir kieme nevaikštau vidurį gatvės kai šalia šaligatvis. Vienas ten pavaizduotas išvis eina centru tiesiai į žiedą.
Iki automobilio kieme kažkaip juk nusigauni? O tas į žiedą aišku juokingai atsuktas - nesismulkino kažkas.
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Ten shared space su dviračiais ir be abejo lėto eismo zona.
Iki automobilio kieme kažkaip juk nusigauni? O tas į žiedą aišku juokingai atsuktas - nesismulkino kažkas.
Vadinasi ten tik vizulkės darytojo pokštas bus
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Ta raudona zona yra parkingas?
Na nežinau, aš ir kieme nevaikštau vidurį gatvės kai šalia šaligatvis. Vienas ten pavaizduotas išvis eina centru tiesiai į žiedą.
Tas prie žiedo eina per perėją, neteisinga kryptimi pastatyta žmogeliuko tekstūra ir tiek.
O šiaip tai ką aš žinau, man tai viskas labai aišku ir labai faina šitose vizualizacijose, man rodos tikrai nereikia čia big brain kad susigaudyti
- 1 patinka
Comment
Comment