Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Bet jeigu jau turim bent po vieną automobilį vienam vilniečiui, tai gal jau stipriai nebeaaugs "demandas"
    Beje Šimašius vakar užsiminė, kad VT naudotojų po truputį daugėja (neskaičiuojant pandemijos laikotarpio).
    Na, toli gražu dar iki kiekvieno. Be to reikia skaičiuoti ne patį turėjimo faktą, o naudojimo. Jei prieš praplatinimą važiuodavom tik į darbą ir nesinorėjo į Akropolį, tai paplatinus jau galima ir nulėkt, na ir dar į Makdonaldą prie to paties...

    Comment


      Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

      Na, toli gražu dar iki kiekvieno. Be to reikia skaičiuoti ne patį turėjimo faktą, o naudojimo. Jei prieš praplatinimą važiuodavom tik į darbą ir nesinorėjo į Akropolį, tai paplatinus jau galima ir nulėkt, na ir dar į Makdonaldą prie to paties...
      Kažkada buvo informacija, kad Vilniuje apie 0,5 mln. automobilių registruota. Bet tai ne esmė iš tikrųjų. Tačiau nemanau vis gi, kad reiktų tikėtis stipraus augimo.

      Iš kitos pusės, ar manote kad VA nutiesimas buvo klaida?

      Šiaip jau nelabai prisimenu, kur paskutiniu metu buvo statyta visiškai nauja 2+2 gatvė. Išskyrus Vikingų, kuri vėl akligatvis (mokomės iš geros sovietinės praktikos).

      Comment


        Parašė Sula Rodyti pranešimą

        Visgi ši nuostata kinta. Mano vaikai važiuoja į darbus VT arba dviračiu vasaros sezoną, nors ir turi automobilį. Be abejo, tai įtakoja dar ir tas, kad gyvena ir dirba arčiau centro.
        IMHO Dabar daugiau jaunimo, kuris nemato poreikio nuosavam automobiliui.
        Aišku, kad viskas nėra 100% absoliutu. Kažkiek dabar jaunimo nesiautomobilizuoja, kažkiek sovietinio senimo buvo automobilizuoti. Bet kol kas masinės deautomobilizacijos nematau.

        Prieš gerus 10 metų irgi buvo nemažai jaunimo kurie nematė poreikio automobiliui. Bet tiek iš savo asmeninio pavyzdžio, tiek aplink ką matau - didelė dalis kas nebuvo "18->teisės->auto", vistiek įsigijo anksčiau ar vėliau. Nors į darbą važinėt neretai ir nenaudojama.

        Comment


          Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

          Na, toli gražu dar iki kiekvieno. Be to reikia skaičiuoti ne patį turėjimo faktą, o naudojimo. Jei prieš praplatinimą važiuodavom tik į darbą ir nesinorėjo į Akropolį, tai paplatinus jau galima ir nulėkt, na ir dar į Makdonaldą prie to paties...
          Akropoliai ir makdakai būna nepiko metu ir tada kamščiai labai retai rūpi. Praplatinimai nebent leidžia buvo važiavimo į darbą dar turėt laiko pagalvot ir apie akropolius su makdakais.

          Comment


            Parašė mantasm Rodyti pranešimą

            Akropoliai ir makdakai būna nepiko metu ir tada kamščiai labai retai rūpi. Praplatinimai nebent leidžia buvo važiavimo į darbą dar turėt laiko pagalvot ir apie akropolius su makdakais.
            Kitaip sakant vietoje vieno maršruto jau tą dieną padarysi du. Gatvių vartojimas padvigubėjo. Išprovokuotas vartojimas - induced demand. Aiškiau jau memoku parašyt.

            Comment


              Diskusija nusirito iki kažkokio absurdo. Jo, tik nutiesus aplinkkelį man užsinorėjo į makdaką, prieš tai obuolius nuo vietinės obels skindavau. Kaip važiavo, taip ir dabar važiuoja, ir čia jau net ne gatvių vartojimo, o bendro vartojimo dvigubėjimo. Prieš 20 metų jokių prekybcentrių nebuvo (beveik), tai aišku kad ir žmonėms keliauti poreikio didelio nebuvo.

              Comment


                Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                Kitaip sakant vietoje vieno maršruto jau tą dieną padarysi du. Gatvių vartojimas padvigubėjo. Išprovokuotas vartojimas - induced demand. Aiškiau jau memoku parašyt.
                Su tokia logika darbas iš namų išvis baisu. Šiaip žmogus į darbą gal su trūliku nuvažiuotų. O dabar padirba iš namų ir po to turi laiko pavažiuot ir kur toliau. Nedarnu!

                Comment


                  Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                  Kaip važiavo, taip ir dabar važiuoja
                  Kad važiavo ir važiuoja, tai faktas, bet esminis skirtumas, kiek važiuoja, kur važiuoja ir kaip važiuoja (automobiliu/VT/......).
                  100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

                  Comment


                    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                    Koks geras induced demand praplatintoje GV sankryžoje su Žalgirio gatve, net su minuso ženklu

                    Kita vertus, labai keista, kad taip stipriai išaugo srautas Kareivių ir D&G, nors jokių pagerinimų per pastaruosius metus ten nebuvo (neskaitant atskiros posūkio salelės D&G ir Eišiškių plento sankryžoje).
                    D&G viadukas ar ne 2017 pertvarkytas? O kad Geležiniam 2019 darbų metu susiaurinus pravažiavimą srautas sumažėjo - kaip ir neturėtų stebinti. Na bet jei žmogus nenori pripažinti realybės, tai niekas jo ir neįtikins. Jei netiki, kad reaktorius sprogo, tai neįtikės ir savo akimis matydamas išbarstytus grafito gabalus, o vis kartos: pultas rodo, kad sprogimas neįmanomas...

                    Comment


                      D&G viadukas rekonstruotas 2017-2018.
                      Taip ir lieka neatsakytas klausimas, ar naujų gatvių tiesimas yra gerai ar blogai?

                      Comment


                        Parašė Sula Rodyti pranešimą
                        D&G viadukas rekonstruotas 2017-2018.
                        Taip ir lieka neatsakytas klausimas, ar naujų gatvių tiesimas yra gerai ar blogai?
                        Nebus vienareikšmiško atsakymo, nes klausimas pernelyg tapornas. Gatvės be abejo reikalingos, bet ne tokios, kad akivaizdžiai prieštarautų darnaus judumo planui. Ar bent įsivaizduojat kaip turėtų atrodyti gatvių skerspjūviai, kad kelionėms automobiliu atitektų tik 33%?

                        Comment


                          Klausimas tapornas nes teiginiai irgi dogmatiniai
                          Tai mes Šiaurinės g. vizijomis bandom įsivaizduot kaip galėtų būti suprojektuota naujo pavyzdžio gatvė. Kažką svajojo savivaldybė ir dėl Ukmergės g.
                          Čia kaip tik neturėtų būti antagonistinis užsiciklinimas. Kai kurios gatvės šiais laikais galėtų būti iš viso be asmeninio transporto judėjimo.
                          Pvz.: buvo tokia galimybė su nauju tiltu Vingio parke...

                          Comment


                            Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                            Nusimato nemaži pokyčiai.

                            Gal aš nemoku interpretuoti šios vizualizacijos bet kodėl gatvės viduryje vaikšto pėstieji?

                            Comment


                              Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                              Gal aš nemoku interpretuoti šios vizualizacijos bet kodėl gatvės viduryje vaikšto pėstieji?
                              O kas ne taip su pėsčiaisiais parkinge/gyvenamojoje zonoje?

                              Comment


                                Parašė VNS Rodyti pranešimą
                                Parkingo reikės visų pirma mažiau, ar mes čia taip ir stumdysimės su auto taršos mokesčiu kaip skvernas su karbauckiu? Tai nebus metinio?
                                Normalus taršos mokestis bus nebent EU priverstinai įves visoms šalims. O priešingu atveju tai bus kaip dabar.

                                Parašė index Rodyti pranešimą

                                Tai gali būti ir Vilniuje ir Varšuvoje gali būti įvairių pločių, priklauso kokio reikia. Klausimas tik kodėl Vilniuje gatvė negali būti 4 juostų, iš kurių dvi būtų automobiliams, o dvi viešajam transportui?
                                Jūs pats sau ir atsakėte - priklausomai ko reikia.

                                Parašė mantasm Rodyti pranešimą
                                VA ir Laisvės prospekte sumoj tikrai daugiau eismo. Nes VA nuėmė eismo ir nuo Ukmergės gatvės.
                                Ir nuo Justiniškių gatvės.

                                Comment


                                  Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                                  O kas ne taip su pėsčiaisiais parkinge/gyvenamojoje zonoje?
                                  Ta raudona zona yra parkingas?

                                  Na nežinau, aš ir kieme nevaikštau vidurį gatvės kai šalia šaligatvis. Vienas ten pavaizduotas išvis eina centru tiesiai į žiedą.

                                  Comment


                                    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                    Ta raudona zona yra parkingas?

                                    Na nežinau, aš ir kieme nevaikštau vidurį gatvės kai šalia šaligatvis. Vienas ten pavaizduotas išvis eina centru tiesiai į žiedą.
                                    As irgi nesuprantu kaip ten ta oranzine danga keistai kulminuoja link ziedo. O kad zmones vaiksto, tai gal bus inverted priority gatve, tada viskas butu aisku, bet nezinau.

                                    Comment


                                      Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                      Ta raudona zona yra parkingas?

                                      Na nežinau, aš ir kieme nevaikštau vidurį gatvės kai šalia šaligatvis. Vienas ten pavaizduotas išvis eina centru tiesiai į žiedą.
                                      Ten shared space su dviračiais ir be abejo lėto eismo zona.
                                      Iki automobilio kieme kažkaip juk nusigauni? O tas į žiedą aišku juokingai atsuktas - nesismulkino kažkas.

                                      Comment


                                        Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                                        Ten shared space su dviračiais ir be abejo lėto eismo zona.
                                        Iki automobilio kieme kažkaip juk nusigauni? O tas į žiedą aišku juokingai atsuktas - nesismulkino kažkas.
                                        Aišku. Pasitaiko tose zonose pėsčiųjų, bet vistiek šalia gi bus naujas šaligatvis....

                                        Vadinasi ten tik vizulkės darytojo pokštas bus

                                        Comment


                                          Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                          Ta raudona zona yra parkingas?

                                          Na nežinau, aš ir kieme nevaikštau vidurį gatvės kai šalia šaligatvis. Vienas ten pavaizduotas išvis eina centru tiesiai į žiedą.
                                          Ne, raudona zona panašiau į olandiško stiliaus dviračių gatvę, šaligatviai irgi yra palei namus, bet taip pat yra parkingas viduryje gatvės, tai gal žmogus eina ne išilgai gatvės o tik į savo automobilį arba tiesiog į kitą pusę gatvės.

                                          Tas prie žiedo eina per perėją, neteisinga kryptimi pastatyta žmogeliuko tekstūra ir tiek.

                                          O šiaip tai ką aš žinau, man tai viskas labai aišku ir labai faina šitose vizualizacijose, man rodos tikrai nereikia čia big brain kad susigaudyti

                                          Comment

                                          Working...
                                          X