Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė PoDV Rodyti pranešimą

    Norisi, kad pirma išvystytų bent jau kažkokias BRT užuomazgas su nepertraukiamomis arba mažai pertraukiamomis A juostomis, tada truputį G maršrutus keisti tramvajais ar kitu ekologišku atskirtu transportu. Kartais smagiau matyti lėtą brandinimą negu dideles revoliucijas galimai neturint kokybiško vystymo patirties
    Būtent. BRT įrengimas surytų milžiniškus pinigus, o tada vėl nusikeltų autobusų ir troleibusų atnaujinimas, tinklo remontas. Geriau pirma sutvarkyti tai, kas yra, atnaujinti visas transporto priemones, sutvarkyti kontaktinį tinklą, įrengti A juostas, o tada galvoti apie BRT. Kai esamas VT pasieks savo galimybių ribą, tada ir BRT reikės. Dabar esamas VT yra pilnai neišnaudojamas dėl elementaraus apleistumo.
    Lietuva visiems.

    Comment


      Reikalas tik toks, kad čia veikia ir finansavimo prioritetų pasirinkimas - kokią dalį infrastruktūros biudžeto skirti naujoms gatvėms ir viadukams, o kokią viešajam transportui. Jei automobilių infrastruktūrai skirsi 150 milijonų per metus, o viešajam transportui 20, tai matyt niekada to bazinio atnaujinimo nepadarysi ir niekada nebus pinigų ir neateis eilė kažkam kitam. Jei atvirkščiai - gali autobusų parką atnaujinti kad ir per porą metų ir imtis kažko kito.
      Post in English - fight censorship!

      Comment


        Varsuva

        Comment


          Ištrink šitą postą, nes darosi nebejaukiai liūdna, kad taip atsiliekam. Arba parašyk, kad Vokietija
          Show must go von!

          Comment


            Parašė VNS Rodyti pranešimą
            Ištrink šitą postą, nes darosi nebejaukiai liūdna, kad taip atsiliekam. Arba parašyk, kad Vokietija
            Pas mus gi "klimatas kitoks" ir dar "medžiai neprigys tarp juostų nes, per didelė tarša" kaip pvz KP

            Comment


              Parašė VNS Rodyti pranešimą
              Ištrink šitą postą, nes darosi nebejaukiai liūdna, kad taip atsiliekam. Arba parašyk, kad Vokietija
              Tai inovacijos taip ir eina: vakaruose atsiranda, poto Lenkija ir tada atkeliauja iki Lietuveles. Pas estus geriau, nes tiesiogine jungtis su skandinavais.

              Comment


                Lenkai barbarai medžius iškirto, mes to nedaleisime.
                It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                Comment


                  Sveikus medžius! Matau, neapgausit!
                  Show must go von!

                  Comment


                    Tokių projektų kaip Varšuvoje gausa tiesiog koreliuoja su ekonominiu išsivystymu, labai tikėtina, imant visos šalies vidurkį. Lietuvai iki Varšuvos ekonomikos per capita turbūt yra atstumas.

                    Reikia atlikti brangias analizes, įvertinti naujus sprendinius. KM pr. dabartinė rekonstrukcija tėra plytelių ir apšvietimo stulpų pakeitimas ir aikštelės įrengimas S. Daukanto g. Viskas. Gal kokiam 10 m. ir sueis. Po to: "jei rusai neokupuos ir/arba visi neišemigruos...*"

                    *perfrazuojant iš kai kurių girdėtas pesimistines nuotaikas

                    Comment


                      Pinigų reikia, bet pinigai vis dar gaunami iš ES. Labiau reikia galvų, t. y. Idėjų ir tikėjimo, kad tos idėjos tinka mums ir mes jas galime realizuoti.
                      ПТН ПНХ
                      «Русский военный корабль, иди нахуй!»

                      Comment


                        Parašė manometras Rodyti pranešimą
                        Pinigų reikia, bet pinigai vis dar gaunami iš ES. Labiau reikia galvų, t. y. Idėjų ir tikėjimo, kad tos idėjos tinka mums ir mes jas galime realizuoti.
                        Manau daugelį kauniečių stebina, kad pats gatvių kapitalinių remontų procesas apskritai įsivažiavo po 30 m. realios stagnacijos, kai Kaunas buvo pradėtas tituluoti "duobių sostine". Po 5-10 m. įsivažiuos ir tarptautinių praktikų idėjos. Ateis eilė ir K.M. pr.

                        Comment


                          Parašė PoDV Rodyti pranešimą

                          Manau daugelį kauniečių stebina, kad pats gatvių kapitalinių remontų procesas apskritai įsivažiavo po 30 m. realios stagnacijos, kai Kaunas buvo pradėtas tituluoti "duobių sostine". Po 5-10 m. įsivažiuos ir tarptautinių praktikų idėjos. Ateis eilė ir K.M. pr.
                          Manęs nestebina, nes nu, kiek galima buvo tą Kauną laikyti Murmansko lygyje, kai jau net Lietuvos kaimuose asfaltuojamos gatvės ir klojami lygūs šaligatviai, nekalbant apie Estijos miestus. Kai tik išrinko nemėmę su komanda, kuris patiko šalies valdžiai, nes draugelis, buvo aišku, kad pinigų ir kaunoečių svajonių išsipildymo bus.
                          10 metų – per daug.
                          ПТН ПНХ
                          «Русский военный корабль, иди нахуй!»

                          Comment


                            Parašė manometras Rodyti pranešimą

                            Manęs nestebina, nes nu, kiek galima buvo tą Kauną laikyti Murmansko lygyje, kai jau net Lietuvos kaimuose asfaltuojamos gatvės ir klojami lygūs šaligatviai, nekalbant apie Estijos miestus. Kai tik išrinko nemėmę su komanda, kuris patiko šalies valdžiai, nes draugelis, buvo aišku, kad pinigų ir kaunoečių svajonių išsipildymo bus.
                            10 metų – per daug.
                            Svarbu vyraujančios nuotaikos ir santykis tarp konservatyvių ir progresyvių žmonių miesto infrastruktūros vystyme. Stebint Vilniaus tendencijas 5-10 m. laikyčiau realistiškas laiko tarpas, net jei ir tas realizmas su pesimizmo požymiais.

                            Normalesniems projektams Centre, Savivaldybėje labai pabrėžiama Kėdainių tilto statyba. Laikoma, kad "kol nėra Kėdainių g. tilto" tol nėra kaip siaurinti (per daug counter-intuitive) Birštono g., Gimnazijos g., K.M. pr., Šv. Gertrūdos g. pažymėti A juostas ir pan. Gimnazijos g. tikrai užsikimšusi ir jai tikrai reikia normalios alternatyvos, nors K.M. pr. manau nenukentėtų jei iš jos atimtume bent 1 juostą, net jei ir kalbam apie renginius Žalgirio arenoje, nes galima visada sugalvoti gudresnius būdus parkavimo organizavimui.

                            Dėl manęs jau šiandien dviračių infrastruktūrą pradėčiau pritaikyti tokią, kad reikia kuo mačiau nulipt nuo dviračio, jei laikytis KET, bet stebint Dviračių takų grupes Kaune, tai kartais susidaro įspūdis, kad dviračiai yra ekstremalų užsiėmimas, nes "...čia lietūs lija (dar pridėdamas, čia ne Vilnius ir ne Palanga...)"

                            Comment


                              Parašė SuperPants Rodyti pranešimą
                              Bet norint protingai siaurint tas gatves ir išnaudot atsiradusias erdves reikia projektu ir rekonstrukcijų o tai kainuotu turbūt didžiąja dali Kedainiu tilto statybų. Matau objektyviu priežasčių kodėl tai užtruks 10 metu ir nemanau kad tai butu protingiausia investicija dabar
                              Jei darytų vienintelį protingą dalyką - susiuarinus pastatyti palei upę įspūdingą pastatų linją kaip kokioje Nicoje, tai iš pinigų už sklypus galėtų daryti.

                              Bet kai čia paskaitai siūlymus prašvaistyti tą erdvę tiesiog takams ar dvirtakiams, tai liūdna skaitant siūlymus ant tiek potencialo neišnaudojant.

                              Comment


                                Visai įdomus ir gal ne visiems žinomas pavyzdys iš Visagino: Taikos Prospektas, kur buvusios 4 juostų miesto aftastrados viena pusė buvo tiesiog uždaryta ir palikta pėstiesiems/dviračiams, o mašinų eismui palikta kita pusė. Nebūtinai toks variantas geriausias KMP, bet iš principo matyt įmanomas

                                Comment


                                  Gal ir iš Kupiškio pavyzdžių kokių nors įmesk. Ten irgi galimai eismo srautas panašus kaip KMP, bent jau tavo supratimu.
                                  Show must go von!

                                  Comment


                                    Parašė VNS Rodyti pranešimą
                                    Gal ir iš Kupiškio pavyzdžių kokių nors įmesk. Ten irgi galimai eismo srautas panašus kaip KMP, bent jau tavo supratimu.
                                    O šiaip rimtai koks eismo srautas yra KMP?

                                    Comment


                                      Parašė VNS Rodyti pranešimą
                                      Gal ir iš Kupiškio pavyzdžių kokių nors įmesk. Ten irgi galimai eismo srautas panašus kaip KMP, bent jau tavo supratimu.
                                      Beje, kaip jau buvo matyti iš nuotraukų didžioji dalis Mindaugo prospekto nenaudojama jokio srauto, nes tiesiog užparkuota.
                                      Post in English - fight censorship!

                                      Comment


                                        Parašė index Rodyti pranešimą
                                        Na, kaip. Šiaurinei paraleliai jau eina Ozo greitkelis, kurio vienintelis trūkumas, kad norint į aplinkelį išvažiuoti truputi pasisukinėti tenka.
                                        Tas "truputį" tai min >3 km tai hemarojinais manevrais.

                                        Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                                        Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                        Comment


                                          Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                                          Tas "truputį" tai min >3 km tai hemarojinais manevrais.
                                          Kas automobiliu yra visai nedaug. Kokiems dviratininkams neretai didesnius lankus tenka daryti.
                                          Post in English - fight censorship!

                                          Comment

                                          Working...
                                          X