Parašė Creatium
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis
Collapse
X
-
- 1 patinka
-
Parašė index Rodyti pranešimą
Reikalas tas, kad automobilių infrastruktūrą statyti ir prižiūrėti yra brangu, o tada nebelieka už ką tobulinti viešąjį transportą. Po to ir būna riksmai, kad už ką čia jūs svajojat kokį greitąjį viešąjį transportą, juk pinigų nėra (prieš tai pastačius naują greitkelį su viadukais už kelis kartus brangiau ).
Ir niekas nieko nesako apie bloginimą, tik galbūt apie nustojimą be galo gerinti ir investicijų nukreipimą kitur.
Parašė AudriusV Rodyti pranešimą
Tarkime, ok. Dabar pasižiūrime kiek buvo investuota į naujus kelius, jų priežiūrai ir remontui ir į VT, kurio santykis su automobiliais yra mažas ir jie keliu atitinkamai mažiau naudojasi, ir nuo šiol skirkime dėl balanso didesnius pinigus VT skaičiaus didinimui, modernizavimui, jo prioritetui skirti, o ne naujų kelių tiesimui ir remontui. Bet kaip suprantu, asmeninių interesų ir egoizmo ribojamas, dažnas nesutiks su tokiu pasiūlymu.
Parašė AudriusV Rodyti pranešimą
Gal jūs manote esate labiau vertas važiuoti automobilu į darbą, nei gerai uždirbantis Londono banko finansininkas, važiuojantis metro, ar danas su olandu, minantys dviratį, kurie pašiepiamai "maitinasi komunos maistu"?
Parašė AudriusV Rodyti pranešimą
Norite gal pasakyt, kad vilniečiai daugiausia gyvena tarp dirvonų?
Parašė Creatium Rodyti pranešimąKeleiviai Vilniaus VT vertina 8 balais iš 10. Apie kokį pasišlykštėjimą jūs kalbat - nesuprantu. Na ok, seni troleibusai... gal?
Parašė AudriusV Rodyti pranešimą
Manote, vairuotojai pamatė naujus autobusus ir nutarė nuo šiol važiuot į darbą tik VT, arba nutiesė dviračių takus ir mašiną paliko kieme, nes reikia būti ekologišku? Deja, tai gali būti tik labai maža dalis, realių paskatų tame mažai.
- 2 patinka
Comment
-
Į tuos nuomonės vertinimus kartais geriau visai nežiūrėt. Štai pavyzdžiui Čeliabinske važinėja mikrūškės, o stotelės yra skardinės būdos be jokių tvarkaraščių (milijoniniame mieste!). Tai jeigu Čeliabinsko gyventojai viską įvertins aštuonetu, vadinasi viskas labai gerai? Aštuonetas Austrijoje, Lietuvoje ir Rusijoje reiškia truputį skirtingus dalykus.
Kažkada buvau aptikęs pikantišką faktą. Pagal berods 2017 m. duomenis, iš visų Europos šalių, būtent lietuviai ir latviai labiausiai patenkinti savo keleiviniu geležinkelių transportu!
Daugumoje maršrutų tuo metu – kokie 4 traukiniai per dieną, be jokių taktinių tvarkaraščių, suderintų persėdimų, bilietų automatų, be nieko. Geležinkeliu pervežamų keleivių dalis mažiausia Europoje (1%). Bet užtai keleiviai labiausiai patenkinti visoje Europoje! „Tai bent lietuviai pasistengė, gal ir mums iš jų pasimokyti?“ – pamanė vokiečiai, kurių Deutsche Bahn kiekvieną dieną žiniasklaidoje su žemėm sulyginamas...100 minčių – miestai, transportas ir idėjos
- 5 patinka
Comment
-
Parašė taccido Rodyti pranešimą„Tai bent lietuviai pasistengė, gal ir mums iš jų pasimokyti?“ – pamanė vokiečiai, kurių Deutsche Bahn kiekvieną dieną žiniasklaidoje su žemėm sulyginamas...
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Tai, kad jūs būtent ir siūlote statyti brangiausią - tunelinį - variantą.
Sutinku kad VT turėtu būti skirta daugiau kelių, bet tai nereiškia kad turim apsimesti durniais ir nutraukti betkokių gatvių statybą. Gal geriau nustokim asfaltuoti žvyrkelius į niekur?
Su tokiais geros infrastruktūros pavydžiais kaip Londonas geriau jau patarimų nedalinti.
Jūs gi katik siūlėte netiesti gatvės ir visus varyti per dabar ten esančius dirvonus.
Jūs ne keleivių, o gyventojų klauskite. Keleiviai aišku kad vertins gerai, jie juk alternatyvos neturi. Tie kurie "šlykštisi" ir nevažiuoja, taigi į apklausą išvis nepateks.
Bendradarbis kuris važiuodavo į darbą automobiliu, nutiesus dviračių taką, "persėdo" ant elektrinio paspirtuko. Taigi taip, tai tikrai vyksta.
Londonas tai pavyzdys, kaip miestas, kuris bando spręsti kamščių problema, ribodamas automobilių judėjimą ir jiems kuriamą infrastuktūrą. Todėl jis blogas?
Dėl dirvonų nesupratau. Kokiu tikslu dabar ten per juos prireikė pėstiesiems kelio? Traukos taškų ten nėra. Vietoj 6 juostų kelio jiems pakaktų pėsčiųjų ar dviračių takų.
Dėl to, kad kažkas pradėjo važiuoti paspirtuku ar dviračiu tai minėjau, kad tai tik labai nedidelė naujų žmonių grupė , dalis jų yra ir VT keleiviai. Todėl nedaro didesnės įtakos susisiekimui. Be to tai gali būti ir sezoniška.
Reikalingos esminės paskatos, be jų naujos VT priemonės vežios orą, o dviračių takai bus nenaudojami.Paskutinis taisė AudriusV; 2020.12.30, 07:01.Человека, облеченного властью и использующего эту власть в угоду собственных называют самодуром.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė AudriusV Rodyti pranešimąTokio papildomų kelio kaip Šiaurinė su 6 ar 4 juistomis man be apsimetinėjimo nereikia
Reikalingos esminės paskatos, be jų naujos VT priemonės vežios orą, o dviračių takai bus nenaudojami.
Trykšti tokia neapykanta Šiaurinei, bet vieną nesupratingumo pirmoką jau perkėliau į antrą klasę. Siūlau apšilimui paskaityti https://www.miestai.net/forumas/foru...79#post1849479Paskutinis taisė Arunasx; 2020.12.29, 22:41.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
- 3 patinka
Comment
-
Dar grįžtant prie KMP pločio. Ant greitųjų padariau juostų pločio palyginimą. Kaunas, Vilnius, Viena ir Maskva
KMP, Kaunas. 4 metrai
Konstitucijos pr., Vilnius. 3.60m
Lassallestrasse, Viena. 3.30m. Specialiai ieškojau kokio didelio ir prašmatnaus praspiekto. Tai Vienoje šitas būtent toks ir yra
Tverskaya, Maskva. Ten jau toks irgi nekuklus praspyektas. Pasirodo net ir ten užtenka 3.5m
Tai vat klausimas, kam Kaune reikalinga 8 juostų gatvė su 4 metrų pločio juostomis (neskaitant kraštinių juostų, kurios dar gerokai platesnės)? Net ir paliekant tokį patį juostų skaičių (ko nereikia), šitą monstrą galima gerokai susiaurinti.Paskutinis taisė John; 2020.12.30, 10:58.
- 5 patinka
Comment
-
Parašė liutass Rodyti pranešimąKad karo atveju NATO tankai pravaziuotuPost in English - fight censorship!
Comment
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąSiūlau paimti pistoletą ir šaudyti tuos, kurie važiuoja vieni ir ne elektromobiliu.Tikrai bus paskata.
Trykšti tokia neapykanta Šiaurinei, bet vieną nesupratingumo pirmoką jau perkėliau į antrą klasę. Siūlau apšilimui paskaityti https://www.miestai.net/forumas/foru...79#post1849479Человека, облеченного властью и использующего эту власть в угоду собственных называют самодуром.
Comment
-
Parašė taccido Rodyti pranešimąĮ tuos nuomonės vertinimus kartais geriau visai nežiūrėt. Štai pavyzdžiui Čeliabinske važinėja mikrūškės, o stotelės yra skardinės būdos be jokių tvarkaraščių (milijoniniame mieste!). Tai jeigu Čeliabinsko gyventojai viską įvertins aštuonetu, vadinasi viskas labai gerai? Aštuonetas Austrijoje, Lietuvoje ir Rusijoje reiškia truputį skirtingus dalykus.
Kažkada buvau aptikęs pikantišką faktą. Pagal berods 2017 m. duomenis, iš visų Europos šalių, būtent lietuviai ir latviai labiausiai patenkinti savo keleiviniu geležinkelių transportu!
Daugumoje maršrutų tuo metu – kokie 4 traukiniai per dieną, be jokių taktinių tvarkaraščių, suderintų persėdimų, bilietų automatų, be nieko. Geležinkeliu pervežamų keleivių dalis mažiausia Europoje (1%). Bet užtai keleiviai labiausiai patenkinti visoje Europoje! „Tai bent lietuviai pasistengė, gal ir mums iš jų pasimokyti?“ – pamanė vokiečiai, kurių Deutsche Bahn kiekvieną dieną žiniasklaidoje su žemėm sulyginamas...
Comment
-
Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
Lietuvos visuomenė buvo prisitaikiusi prie mažiau komforto kelionės metu. Kai imta daugiau investuoti šioje srityje, bendras eilinio keleivio pasitenkinimas teikiama paslauga padidėjo. Kadangi keleivių nedaug, matome menkai reprezentatyvų rezultatą. Nors ir patrauklesnis, geležinkelių transportas yra vis dar menkai patraukli paslauga rinkoje. Net Vilniuje priemiesčių traukinių tinklas neišvystytas.
O Šiaurinės gatvės kaip 4 juostų greitkelio automobiliams su parodomąja A juosta nutiesimas tikrai nepadės pakeisti modalinio pasiskirstymo VT/dviračių/pėsčiųjų naudai.100 minčių – miestai, transportas ir idėjos
- 3 patinka
Comment
-
Parašė taccido Rodyti pranešimą
Tą patį galima pasakyti ir apie Vilniaus VT ir jo „įvertinimą“ aštuonetu. Todėl į tokias apklausas nereikia žiūrėti rimtai, o dirbti toliau.
O Šiaurinės gatvės kaip 4 juostų greitkelio automobiliams su parodomąja A juosta nutiesimas tikrai nepadės pakeisti modalinio pasiskirstymo VT/dviračių/pėsčiųjų naudai.
Tai beveik visiškai atskiros temos.
Naujos gatvės tiesimas Kalnėnuose ar Eišiškių pl. remontas nepakeis pasiskirstymo.
A1 Vilnius-Kaunas pertvarkymas į automagistralę irgi nepadės.
Oro uosto terminalo statyba taip pat nepakeis.
Rail Baltica -kažin...
Nors išleidžiama dešimtys ar šimtai milijonų eurų. Bet tai tų projektų pagrindinis tikslas ir nėra iš esmės tą procentą keisti!
Be gatvės pragyvenome šimtus metų, gyvensime ir toliau.
Bet netgi tiesiogiai investuoti dešimtys milijonų eurų į naujesnį VT parką ar naujus patogius dviračių takus, kaip čia jau minėta, nelabai įtakoja situaciją!
"Efektyviausia" ir greičiausiai priemonė - griežtai uždrausti keliones privačiu automobiliu, pradžiai bent jau didžiuosiuose miestuose.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė AudriusV Rodyti pranešimąNeturiu poreikio patarimams iš žmogaus, neturinčio elementariai mandagaus bendravimo pagrindų.
Ir jei tau asmeniškai nereikia, tai nereiškia, kad visiems kitiems vilniečiams nereikia. Turbūt pats gyveni šalia būsimos Šiaurinės trasos ir todėl bandai įrodyti, kad jos nenutiesus VT ir dviračiai pateks į rojų.Paskutinis taisė Arunasx; 2020.12.30, 07:47.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
- 3 patinka
Comment
-
Parašė AudriusV Rodyti pranešimą
VT gali būti ir be papildomų kelių, pakanka paskirti esamų kelių atskirą juostą per visą judėjimo maršrutą. Tokio papildomų kelio kaip Šiaurinė su 6 ar 4 juostomis man be apsimetinėjimo nereikia. Puiku, kai pagaliau tiesia kelius tokiuose vietose kaip Šnipiškės.
Londonas tai pavyzdys, kaip miestas, kuris bando spręsti kamščių problema, ribodamas automobilių judėjimą ir jiems kuriamą infrastuktūrą. Todėl jis blogas?
Dėl dirvonų nesupratau. Kokiu tikslu dabar ten per juos prireikė pėstiesiems kelio? Traukos taškų ten nėra. Vietoj 6 juostų kelio jiems pakaktų pėsčiųjų ar dviračių takų.
Dėl to, kad kažkas pradėjo važiuoti paspirtuku ar dviračiu tai minėjau, kad tai tik labai nedidelė naujų žmonių grupė , dalis jų yra ir VT keleiviai. Todėl nedaro didesnės įtakos susisiekimui. Be to tai gali būti ir sezoniška.
Reikalingos esminės paskatos, be jų naujos VT priemonės vežios orą, o dviračių takai bus nenaudojami.
Tada labai prastai pasirinkote pavyzdį, kadangi Londono kamščiai yra didžiausi europoje.
Tai dabar pėstieji turi skristi ar kaip pereiti tą plotą? Traukos taškai ne dirvone, o kitoje jo pusėje nuo gyvenamos vietos.
Kokia žmonių grupė nežinau, bet jūs teigėte kad taip nebūna, nors asmeniškai pažystu tokį atvejį. Deje tai iš tiesų sezoniška, kai klausiau kaip žiemą tai sakė šaltu metu baterijos neužtenka davažiuoti iki namų. Bet tas manau išsprendžiama geresniu paspirtuku. Kiek šiemet sniego buvo per gruodžio mėnesį, 2 dienos?
Taip reikalingos paskatos. bet jūs siųlote ne paskatas, o gadinti kitiems gyvenima taip juos verčiant naudotis VT. Jei iš tavęs atims piniginę, tai nėra paskata uždirbti daugiau.
Comment
-
Parašė index Rodyti pranešimąNa, naujo greitkelio nestatymas nėra kažko bloginimas ar draudimas, tai tiesiog automobilių eismo nelengvinimas ir negerinimas. O čia jau prioritetų klausimas kurį keliavimo būdą svarbiau pagerinti ir paskatinti.
Dar kitas keistas dalykas tas, kad daug kur Vilniuje 2+2 gatvės nėra tokios iš esmės. Yra 1+1 plius kraštinės parkavimo juostos. Tokie yra beveik visi Lazdynai.
Galima uždrausti automobilių eismą, bet patys atomobiliai niekur nedingsta, jie parkuojami kažkur šalia gyvenamųjų vietų. Kas dabar ypatingai matosi karantino metu, kai darbo valandomis tikri ir netikri parkingai šiek tiek aptuštėdavo. Dabar viskas užgrūsta bet kuriuo metu. Metalinius garažus nugriovė, tai dar kai kur tikri antikvarai kiemuose atsirado.
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąDar kitas keistas dalykas tas, kad daug kur Vilniuje 2+2 gatvės nėra tokios iš esmės. Yra 1+1 plius kraštinės parkavimo juostos. Tokie yra beveik visi Lazdynai.
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąNa šiuo atveju taip nebūtų, nes kraštinė juosta būtų A juosta, o ten parkuotojai sutvarkomi greičiau nei įprasta.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Neužmirškime, kad be keleivinio transporto yra ir krovininis bei specialusis. Jie irgi oru neskraido. Gatvė iš viso gali būti be asmeninio transporto. Galiu klysti, bet kažkodėl Vilniuje tokių gal net neturime?
Dar kitas keistas dalykas tas, kad daug kur Vilniuje 2+2 gatvės nėra tokios iš esmės. Yra 1+1 plius kraštinės parkavimo juostos. Tokie yra beveik visi Lazdynai.
Galima uždrausti automobilių eismą, bet patys atomobiliai niekur nedingsta, jie parkuojami kažkur šalia gyvenamųjų vietų. Kas dabar ypatingai matosi karantino metu, kai darbo valandomis tikri ir netikri parkingai šiek tiek aptuštėdavo. Dabar viskas užgrūsta bet kuriuo metu. Metalinius garažus nugriovė, tai dar kai kur tikri antikvarai kiemuose atsirado.
Ir taip, eismo problemą didele dalimi išspręstų gatvių atlaisvinimas nuo parkuotojų. Bet tam iš esmės reikia kiaušinių uždrausti parkavimą daugelyje gatvių ir pastatyti mokamų daugiaaukščių parkingų miegamuosiuose rajonuose. Tik vėlgi, tai nebus populiaru kaip ir nustojimas visur statyti greitkelius ir platinti gatves, nes nemažos dalies žmonių manymu nemokamas parkingas (ir būtinai kuo arčiau langų) yra prigimtinė žmogaus teisė.Post in English - fight censorship!
- 1 patinka
Comment
Comment