Parašė Creatium
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis
Collapse
X
-
Post in English - fight censorship!
- 3 patinka
-
Parašė index Rodyti pranešimą
Tam, kad būtų kokybiškai geresnė transporto priemonė, kurią žmonės patys rinktųsi vietoje automobilio, nes už automobilį ji būtų greitesnė ir patogesnė. Ne gerinti transportą, kai keleiviai nebetelpa, bet sukurti tokį viešąjį transportą kad keleiviai pradėtų į jį grūstis.
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Gali pagrįsti skaičiais? Kokių investicijų reikėtų į vieną maršrutą, kiek išaugtų keleivių srautai ir kiek padidėtų maršruto įveikimas? Pvz., Santariškės - Stotis?
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąIš kur toks įsitikinimas, kad būtent tramvajus vietoj autobuso paskatintų automobilistus persėsti į VT?
Plius, tramvajus važiuoja daug komfortiškiau be staigių įsibėgėjimų ir stabčiojimų, po kurių dar kokia senutė neišlaikiusi pusiausvyros krenta ant grindų.Paskutinis taisė index; 2020.12.28, 12:50.Post in English - fight censorship!
Comment
-
Parašė index Rodyti pranešimą
Reiktų žiūrėti kitų miestų pavyzdžius, ypač įdomus būtų Stokholmas. Tikslių skaičių neturiu, labiau anekdotinius pavyzdžius, bet ten pakeitus politiką ir vietoje gatvių plėtimo pradėjus labai agresyviai statyti tramvajaus (ten ir metro) linijas didelė dalis žmonių kasdien automobiliu nebevažiuoja.
Geriau paskaitykit baigtą daryti Vilniaus VT tyrimą: https://beta.vilniustransport.lt/upl...0ataskaita.pdf
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Pakalnis minėjo Žaliojo tilto stoteles - tai berods didžiausią keleivių apkrovą patiriančios vietos. Ir net jos netraukia iki tramvajaus pajėgumų (aš dabar bijau nusišnekėt, bet ar ne dvigubai skiriasi srautai kiek yra vs. kiek reikėtų pervežimui?). Tai jeigu viena stotelė neištempia minimalių srautų tramvajui, ką kalbėt apie kitas vietas mieste? Panašu, kad jis kalba tiesą - dabartinė viešojo transporto sistema (tobulintina - visada yra ką tobulint) pilnai gali patempti net ir smarkiai išaugusius srautus. O jeigu bus dvigubas augimas, tai tą galima bus matyt iš anksto ir planuot kitas transporto priemones. Juolab, kad yra daug kitų galimų variantų, ne tik tramvajus.
"Gerais laikais" Laisvės pr. 16-ti troleibusai, važiuodami 6-7 min.intervalu buvo perpildyti kaip silkių bačkos.
P.S. radau, kad Olštyno tramvajaus linijos (iš esmės viena su 3-is atsišakojimais) 2016 m. pervėžė 9 tūkst. keleivių per dieną. Mūsų troleibusų linijos vidurkis virš 8 tūkst. kel. per dieną.Paskutinis taisė Sula; 2020.12.28, 13:11.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Tai yra nei iš tolo nepanašu į faktus, kuriais reikėtų remtis plėtojant Vilniaus VT sistemą. Sorry, bet 0 pagrindimo teiginiams.
Geriau paskaitykit baigtą daryti Vilniaus VT tyrimą: https://beta.vilniustransport.lt/upl...0ataskaita.pdfPost in English - fight censorship!
- 3 patinka
Comment
-
Stokholmas stato greitkelius, kad susitvarkytų su tranzitiniais srautais, kas reiškia, kad ženkliai mažės automobilių centre. Įdomu tai, kad paskaičius kai kurias Vilniaus infra temas, matau atvirkštinius teiginius. Ne nereikia mums naujų gatvių, sulaipinsim visus į VT ir problemos dings. Gal ir taip, kas ten žino.
Show must go von!
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Tai kiek tų keleivių minimaliai reikia tramvajui? Kokiam nors Olštyne (keturgubai mažesnis nei Vilnius) prirenka?
"Gerais laikais" Laisvės pr. 16-ti troleibusai, važiuodami 6-7 min.intervalu buvo perpildyti kaip silkių bačkos.
Parašė index Rodyti pranešimą
Tai, kad ten tie patys jau apdiskutuoti argumentai, kad tramvajus gerai, bet nereikia, nes: nėra srautų (no shit, Sherlock, nėra transporto nėra ir srautų) ir per brangu (o naujos gatvės ir viadukai tai ne ).
Tiesiog tobuli internetiniai egzpertai
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Nu tai pateik skaičius. Ar dabar tramvajų statysim tik dėl to, kad Olštynas jį irgi turi? Ta prasme bent kažkokį minimalų faktinį - skaitlinį pagrindimą galit pateikt?
Ai, tai neskaitei, bet vis tiek žinai. O savo duomenų pateikti negali. Bus panašiai kaip su Šiaurinės g. diskusijom - lozungai, oriniai teiginiai ir 0 argumentacijos faktais ir skaičiais.
Tiesiog tobuli internetiniai egzpertai
Radau, kad Olštyno tramvajaus linijos (iš esmės viena su 3-is atsišakojimais) 2016 m. pervėžė 9 tūkst. keleivių per dieną. Mūsų troleibusų linijos vidurkis virš 8 tūkst. kel. per dieną.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Keleiviai Vilniaus VT vertina 8 balais iš 10. Apie kokį pasišlykštėjimą jūs kalbat - nesuprantu. Na ok, seni troleibusai... gal?Paskutinis taisė John; 2020.12.28, 13:27.
- 5 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąRealybė ta, kad Vilniuje automobilizacija didėja, VT yra katastrofiškai blogas (nepaisant naujų autobusų) ir tai savaime neišsispręs.
Comment
-
Parašė digital Rodyti pranešimąNe, taip tikrai nėra.
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąPakalnis šioje vietoje yra 100% teisus. Nauja rūšis turi atsirasti grindžiant duomenimis, o ne fantazijomis. Tramvajus turi būti statomas tada, kai su srautais nebesusitvarkys esama sistema - tada, kai reikės dar didesnės talpos transporto priemonių, kai reikės pervežt ne 3000, o 15000 keleivių.Miestai ir architektūra - http://www.miestai.net
- 4 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąPriklauso nuo atskaitos taško. Jei lyginsim su Subsaharinės Afrikos (neskaitant Etiopijos) ar gal kokios Moldovos sistemomis, tai gal ir nėra. Bet jei lygiuojamės bent jau į Lenkiją ar kažką panašaus, tai deja yra būtent taip.
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Kam tas neišpasakytas sarkazmas? Aš gi jūsų neįžeidinėju? Gal dar "į snukį" pasiūlysit?
Radau, kad Olštyno tramvajaus linijos (iš esmės viena su 3-is atsišakojimais) 2016 m. pervėžė 9 tūkst. keleivių per dieną. Mūsų troleibusų linijos vidurkis virš 8 tūkst. kel. per dieną.
Tramvajaus pajėgumai, jeigu tikėti basic paieška Vikipedijoje (https://en.wikipedia.org/wiki/Passen..._per_direction) yra apie 4 tūkst. keleivių per valandą su 15 važiavimų/val. (kas 4 minutes). Čia, kaip suprantu, vidutinės sudėties tramvajus - nes gi jame galima keisti vagonų skaičių. Nu tai tarkim leisi visiškai mažiuką tramvajų, tai dalink iš 3, na ir dar praretink dažnumą iki kokių 6 kartų (kas 10 min.) ir gal pasieksi dabartinį troleibusų pervežimo skaičių. Ar dėl to tikrai reikia investuoti 12 mln. Eur už km tramvajaus bėgių (jeigu tikėti senu 2007 metų straipsniu http://www.vilniausmetro.lt/tram_lankstinuko_mitai - pirmas pasitaikęs linkas google paieškoje)?
Parašė 99 Rodyti pranešimą
Kai nesusitvarkys tai jau bus vėlu. Miestai planuojami ne čia ir dabar, o 10-20m. į priekį.
Augimas numatomas 7 procentais iki 2030 metų. Pastebėtina, kad augimas buvo jau pastaruosius du metus (iki pandemijos). Tarkim iki 2040 metų augimas spartės ir sieks (15-20%). Ar tai tokio augimo jau nebegalės pavežti esama ir modernizuota sistema?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąIš kur toks įsitikinimas, kad būtent tramvajus vietoj autobuso paskatintų automobilistus persėsti į VT?Paskutinis taisė AudriusV; 2020.12.28, 15:25.Человека, облеченного властью и использующего эту власть в угоду собственных называют самодуром.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Augimas numatomas 7 procentais iki 2030 metų. Pastebėtina, kad augimas buvo jau pastaruosius du metus (iki pandemijos). Tarkim iki 2040 metų augimas spartės ir sieks (15-20%). Ar tai tokio augimo jau nebegalės pavežti esama ir modernizuota sistema?Paskutinis taisė John; 2020.12.28, 15:29.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė index Rodyti pranešimąEsmė, kad reikia siekti ne kad viešasis transportas patenkintų esamą natūralų keleivių augimą, bet kad geresnis viešasis transportas paskatintų greitesnį keleivių skaičiaus augimą - t.y. žmonės vietoje automobilių rinktųsi viešąjį transportą.
Parašė John Rodyti pranešimą
Koks realus automobilių modal share šiemet ar pernai? Pagal šitą grafiką atrodo, jog dabar automobilių dalis jau turėtų smarkiai kristi. Įdomu, ar taip tikrai yra?
Comment
Comment