Amerikoje beveik visi į darbą važiuoja automobiliais.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis
Collapse
X
-
Parašė AudriusV Rodyti pranešimą
Gal jūs manote esate labiau vertas važiuoti automobilu į darbą, nei gerai uždirbantis Londono banko finansininkas, važiuojantis metro, ar danas su olandu, minantys dviratį, kurie pašiepiamai "maitinasi komunos maistu"?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Šiuo atveju tik pėsčiom per dirvonus. Jūs gi už tai.Человека, облеченного властью и использующего эту власть в угоду собственных называют самодуром.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė VNS Rodyti pranešimąGerai uždirbantis Londono banko finansininkas kaip taisyklė važiuoja metro?.. Tokių tikrai yra. Bet tada kyla klausimas kas važinėja su tais juodais tviskančiais Range Rover, Jaguar, BMW, MB ir Porsche, kurių pilna Londono centrinėje dalyje?
- 2 patinka
Comment
-
Rusai ir arabai tai jau atskira Londono vairuotojų klasė. Jų hypercarai medžiojami gatvėse ir dedami į internetus. Jie išsiskiria ne tik ultramarkėm, bet ir numeriais. Specialiai nerašiau apie Lamborghini, Ferrari, Rolls Royce, ar Bentley. Jų ten taip pat nemažai.
Tipinį arabą labai greit išskirsi gatvėje
Paskutinis taisė VNS; 2020.12.27, 13:58.Show must go von!
Comment
-
Parašė VNS Rodyti pranešimąGerai uždirbantis Londono banko finansininkas kaip taisyklė važiuoja metro?.. Tokių tikrai yra. Bet tada kyla klausimas kas važinėja su tais juodais tviskančiais Range Rover, Jaguar, BMW, MB ir Porsche, kurių pilna Londono centrinėje dalyje?Человека, облеченного властью и использующего эту власть в угоду собственных называют самодуром.
Comment
-
Parašė VNS Rodyti pranešimąRusai ir arabai tai jau atskira Londono vairuotojų klasė. Jų hypercarai medžiojami gatvėse ir dedami į internetus. Jie išsiskiria ne tik ultramarkėm, bet ir numeriais. Specialiai nerašiau apie Lamborghini, Ferrari, Rolls Royce, ar Bentley. Jų ten taip pat nemažai.
Tipinį arabą labai greit išskirsi gatvėje
Comment
-
Parašė AudriusV Rodyti pranešimą
Norite gal pasakyt, kad vilniečiai daugiausia gyvena tarp dirvonų?
1km nuo Vilniaus Senamiesčio.Paskutinis taisė Sula; 2020.12.27, 14:53.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Tai vat ir reikia rūpintus, kad VT kursuotu dažnai, važiuotų greitai ir būtų patogus. O ne bloginti visiems kitiems salygams kol jiems nieko kito neliks kaip tik naudotis VT.
Stulbinama, kaip Vienoje išaugo VT atliekamų kelionių dalis ir sumažėjo automobilių. Jeigu AudriusV įdėta lentelė nemeluoja, Vilniaus modalinis pasiskirstymas dabar atitinka Vieną ~1990 metais. Tik kad tendencijos atvirkštinės...
(Vienna) The city is aiming to bring the motorized individual traffic down to 15% by 2025, if the current trend continues then that will not be reached until 2036.
Romas
Puikus talibaninio "darnaus" NEjudumo mąstymo pavyzdys. Kad tik ką nors uždraudus ar kitiems padarius kuo nepatogesnį gyvenimą.Paskutinis taisė taccido; 2020.12.27, 22:43.100 minčių – miestai, transportas ir idėjos
- 6 patinka
Comment
-
Galiu tik papildyti, kad Vienoje viešas transportas tikrai patogus ir nesėdi kamščiuose.Paskutinis taisė Arunasx; 2020.12.27, 22:54.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
- 2 patinka
Comment
-
Parašė VNS Rodyti pranešimąGerai uždirbantis Londono banko finansininkas kaip taisyklė važiuoja metro?.. Tokių tikrai yra. Bet tada kyla klausimas kas važinėja su tais juodais tviskančiais Range Rover, Jaguar, BMW, MB ir Porsche, kurių pilna Londono centrinėje dalyje?
- 2 patinka
Comment
-
Parašė taccido Rodyti pranešimą
Šiaurinės gatvės atveju iš vizualizacijų akivaizdžiai matosi, kur prioritetas. Tiesiog tęsiamas sovietinis miesto planavimas, maždaug „nutieskime plačią greito eismo gatvę“.
https://goo.gl/maps/USU6W5zP8jfHHVtw7
Beje, kitos senesnės Vienos gatvės ne itin skiriasi nuo "sovietinio planavimo".
https://goo.gl/maps/sPsu5h7231GxjYht6
Bet Vilnius - ne Viena, tramvajaus ir metro nėra. Įprasto VT ir BRT atskirto kol kas neturime irgi. Gal reiktų bent tai numatyti ateičiai?
Paskutinis taisė Sula; 2020.12.28, 07:39.
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Galėtų Šiaurinė būti pvz. tokia bent jau 2-me etape:
https://goo.gl/maps/USU6W5zP8jfHHVtw7
Beje, kitos senesnės Vienos gatvės ne itin skiriasi nuo "sovietinio planavimo".
https://goo.gl/maps/sPsu5h7231GxjYht6
Bet Vilnius - ne Viena, tramvajaus ir metro nėra. Įprasto VT ir BRT atskirto kol kas neturime irgi. Gal reiktų bent tai numatyti ateičiai?Post in English - fight censorship!
- 1 patinka
Comment
-
Parašė index Rodyti pranešimą
Čia jau manau, ne ateičiai, bet taip augant gyventojų skaičiui reikia apie kažkokį greitąjį masinį viešąjį transportą reiktų pradėti galvoti kaip įmanoma greičiau. Kitu atveju prisireiks pusę miesto užasfaltuoti parkingais.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė index Rodyti pranešimą
Čia jau manau, ne ateičiai, bet taip augant gyventojų skaičiui reikia apie kažkokį greitąjį masinį viešąjį transportą reiktų pradėti galvoti kaip įmanoma greičiau. Kitu atveju prisireiks pusę miesto užasfaltuoti parkingais.
Dabartinės VMS administracijos elgesys su VT yra panašus į nuėjusios Vyriausybės veikimą Covid antros bangos pradžioje. Visiškai akivaizdu, kad reikia nedelsiant imtis konkrečių ir adekvačių veiksmų, norint išvengti didesnės problemos ir kolapso. Vietoj to komunikuojamos aptakios frazės ir išsisukinėjama nuo aiškių atsakymų ir veikimo. Realybė ta, kad Vilniuje automobilizacija didėja, VT yra katastrofiškai blogas (nepaisant naujų autobusų) ir tai savaime neišsispręs.Paskutinis taisė John; 2020.12.28, 10:49.
- 4 patinka
Comment
-
Greitasis tramvajus yra "Zuoko", todėl jis išbrauktas iš Vilniaus amžiams dėl politinių priežasčių.
Beje, BP numatomai "Naujojo viešojo transporto rūšiai" irgi reikalingi tam tikri sprendiniai (kurių absoliučiai nėra plane) jau artimiausiai ateičiai, nes 2030 m. tikrai niekas iš dangaus nenukris ir Dievulis Vilniui nesugalovos "naujos rūšies" dar nesančios Visatoje. VT apkrovimas tuo tarpu kris toliau (kodėl ši tendencija turėtų pasikeisti?), nepaisant šiokio tokio dviratininkų skaičiaus augimo.
- 1 patinka
Comment
-
Rusiškas anekdotas, kurį perskaičiau prie video apie kamščius, kalba apie Maskvos merą, bet manau tinka ir Vilniui, lietuviškai jis skambėtų taip:
- Vilniaus mere, Jūs tiek metų dirbate šiame poste, gal pagaliau išsiaiškinote su kamščiais?
- O taip! Alaus galima atidaryti su stalo briauna, dėgtinės atsukami, o vyno reikia kamščiatraukio...Человека, облеченного властью и использующего эту власть в угоду собственных называют самодуром.
- 1 patinka
Comment
-
Taip pat visiškas darnios urbanistinės plėtros ignoras Lietuvos miestuose, ypač dabartiniame Vilniuje. Bendrieji planai, strategijos, programos kaip ir parengtos, bet miesto plėtra išlikusi chaotiška. Jau kelis metus besitęsiantis Vilniaus priemiesčių renesansas virsta į kažkokį "matau ganyklą - statysiu Elektrėnus", nors pačio miesto urbanizuotų teritorijų potencialas toli gražu neišnaudotas. Vilniaus miesto gatves užplus Vilniaus rajono gyventojų automobiliai. Projektuokitės tramvajų su galine stotele Širvintose.Show must go von!
- 2 patinka
Comment
Comment