Parašė Lettered
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis
Collapse
X
-
Incidentas su pareigūnais kelia aistras: vyras bandė padėti sudrausminti pažeidėją, tačiau pats gavo įspėjimą
https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...ma-221-1273904
Vilnietis Lukas savaitgalį susidūrė su kiek neįprasta situacija. Pastebėjęs pažeidėją, pastačiusį automobilį „Alfa Romeo Stelvio“ ant šaligatvio, vyras ėmė stabdyti pro šalį važiavusį policijos ekipažą. Situacija dviprasmiška: automobilis mokamoje zonoje stovėjo ant šaligatvio. Po to per pėsčiųjų perėją „nulipo“ į važiuojamąją dalį, skirtą automobiliams. Akivaizdu, kad vairuotojas nesilaikė KET reikalavimų, nes stovėti ant šaligatvio draudžiama. Tačiau pareigūnai situaciją įvertino kitaip.„Ir vėl susidūriau su policija ir eilinį kartą nusivyliau. Vytenio/Naugarduko gatvių sankryžoje ant šaligatvio pamačiau priparkuotą automobilį. Kadangi po praėjusio susidūrimo su policija buvau informuotas, kad siųsti į epoliciją nėra prasmės, pareigūnė nurodė kiekvieną kartą skambinti, tai paskambinau pagalbos numeriu.
Buvau informuotas, kad tuoj atvyks policija. Vairuotojas pasirodė ir pradėjo iš manęs juoktis. Pamačiau pro šalį važiuojantį ekipažą ir pamojavau nuo šaligatvio rankomis, norėdamas atkreipti dėmesį į ant šaligatvio stovintį automobilį. Ekipažas privažiavo ir atsisakė ką nors daryti pažeidėjui. Sakė, kad žmogus kraunasi daiktus ir tuoj išvažiuos. Paprašius pasakyti savo vardą ir pavardę pareigūnas atsisakė ir pradėjo man grasinti surašyti protokolą už tai, kad padėjau koją ant važiuojamosios dalies, kai priėjau prie policijos automobilio. Man buvo liepta sėsti į automobilį ir nustoti filmuoti. Kai prašiau pasakyti už ką man surašys protokolą, pasakė, kad gaunu įspėjimą ir liepė išlipti“, – socialiniame tinkle rašo Lukas.
- 8 patinka
Comment
-
Parašė Shernas Rodyti pranešimą
Neproporcingai daug išdeginama ir važiuojant pėstiesiems saugiu 20-30km/h greičiu.
Comment
-
Mūsų stiprų polinkį į automobilį galbūt paaiškinčiau geografine ir klimatine mūsų šalių padėtimi. Vakaruose didesnis gyventojų tankumas ir klimatas švelnesnis. Ten pastovūs +5 +10, pas mus neretai pasitaiko minuso, o Rusijoje viskas greitai užpustoma. Panašiai arabuose labai stipriai orientuojamasi į automobilį, kai pas mus -5 -10 ar -15 būna žiemą, pas juos vasarą pusę metų +35 +40. Ten situacija su pėsčiųjų infrastruktūros vystymu galimai viena prasčiausių pasaulyje (prastesnė nei JAV).
Išimtis tik Skandinavija, gal matyt jų tas miškų ir taigos klimatas neleidžia vystyti vienkiemų kultūros ir mentaliteto, tai visi koncentruojasi į miestelius, o miesteliuose palaikomas tam tikro lygio socializmas. Primena Dzūkiją, kur Varėnos miškuose buvo būdingi bendruomeniniai ganymai ar kažkas tokio, kai likusioj Lietuvoj visi jau darėsi vienkiemių individualistais
Kas liečia Lietuvos situaciją, tikiu, kad persilaužymas bus nelengvas, tai ne kelių ir net ne penkių metų klausimas. Tai nemaža dalimi lėmė ir pačios infrastruktūros nevystymas.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimąKad Skandinavijos vienkiemiai ir kaimai ganėtinai automobilizuoti. O didmiesčiuose pagrinde tavo minimas švelnus jūrinis klimatas.
Iš kitos pusės, gali būti ir taip, kad tiesiog Švedijos didesnė populiacijos dalis gyvena švelnesnio klimato pajūrio didmiesčiuose, kuriuose mažiau kliūčių vystyti dviračių infrastruktūrą visus metus. Kaip pavyzdį imčiau, kad net Lietuvoje būtent Lietuvos pajūris turi labiausiai išvystytą dviračių takų tinklą dėl švelnesnio klimato ir lygesnio pajūrio reljefo.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Kas liečia vienkiemius tai savaime aišku, bet miesteliai ir miestai turi parankias galimybes ir norus vystyti VT ir pėsčiųjų/dviračių infrastruktūrą.
Iš kitos pusės, gali būti ir taip, kad tiesiog Švedijos didesnė populiacijos dalis gyvena švelnesnio klimato pajūrio didmiesčiuose, kuriuose mažiau kliūčių vystyti dviračių infrastruktūrą visus metus. Kaip pavyzdį imčiau, kad net Lietuvoje būtent Lietuvos pajūris turi labiausiai išvystytą dviračių takų tinklą dėl švelnesnio klimato ir lygesnio pajūrio reljefo.
Manau klimatas, kaip ir topografija, gali paaiškinti dviračių populiarumą, bet ne automobilių. Automobilis daugeliu atveju yra patogiausia judėjimo priemonė, jam pritaikoma infrastruktūra (tiesiamos naujos/platinamos gatvės), gyvenamosios ar laisvalaikio erdvės (užmiesčio gyvenvietės, prekybos centrai), visa tai dar labiau įsuka užburtą ratą automobilio naudai, o norint situaciją keisti iš esmės, reikia milžiniškų investicijų į alternatyvas. Tik priminsiu, daugelis išsivysčiusio pasaulio šalių ketina atsisakyti transporto priemonių vidaus degimo varikliais per artimiausius 10-15 metų. Kažkodėl nematyti kad būtų atsižvelgiama į šią paprastą sąlygą planuojant gatves pas mus.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Zefyras Rodyti pranešimąManau klimatas, kaip ir topografija, gali paaiškinti dviračių populiarumą, bet ne automobilių. Automobilis daugeliu atveju yra patogiausia judėjimo priemonė, jam pritaikoma infrastruktūra (tiesiamos naujos/platinamos gatvės), gyvenamosios ar laisvalaikio erdvės (užmiesčio gyvenvietės, prekybos centrai), visa tai dar labiau įsuka užburtą ratą automobilio naudai, o norint situaciją keisti iš esmės, reikia milžiniškų investicijų į alternatyvas. Tik priminsiu, daugelis išsivysčiusio pasaulio šalių ketina atsisakyti transporto priemonių vidaus degimo varikliais per artimiausius 10-15 metų. Kažkodėl nematyti kad būtų atsižvelgiama į šią paprastą sąlygą planuojant gatves pas mus.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė themanual Rodyti pranešimą
Aš tai nežinau kokį miestą Shernas žiūrėjo, bet Oslo ring road'o (150 E18 E6, kuris riboja panašų plotą kaip Vilniuje Vakarinis aplinkkelis, Mykolo Lietuvio g., Geležinio Vilo g., Oslo g.) viduje nėra nė vienos tranzitinės miesto magistralės. Yra 161 kelyje kai kur skiriamoj juostoj tvorelės bet jos tikrai ne 2.5m aukščio, dviračių eismas vyksta gatvėje ir kokiam VIlniui tik svajoti, jog taip galėtų atrodyti Laisvės pr., Ukmergės g. ar Narbuto g.
Tačiau Vilniuje nėra tokio viešojo transporto, kuris padengtų daug use case'ų su prognozuojamu atvykimo ir pristatymo laiku bei padoriu operatyvumu. Naudojama ta pati infrastruktūra. Ir jei požeminės arba "pakabintos" neatsiras, tai galit svajot kiek tik norit, bet pėsčias žmogus yra mažiau efektyvu nei ratuotas su mašina ar kitu burzgiančiu transportu, kai atstumas virš maždaug kilometro. "Maždaug", nes įskaičiuojam kiekvieno subjektyvias preferencijas. Ir kol taip yra - reikės visų transporto arterijų ir tranzitinių gatvių. Tai arba pradedam rausti tunelius metro, arba sorry, bus to asfalto jūros, galima tikrai nesvaigt vien su pasivaikščiojimais ar dviračiais - ribotas panaudojimas.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė RamasN Rodyti pranešimą
Skirtingi žmonės skirtingai svajoja Na būtų Metro, t.y. nesusikertantis viešasis transportas, galima būtų kažką tokio teigti ir svajoti. Pamenu kolega mane pasiėmė iš stoties ir vežės į ofisa su mašina per Oslą. Tai jo, jausmas kad važiuoji kažkokiais šunkeliais - nėra platesnių bent kiek gatvių.
Tačiau Vilniuje nėra tokio viešojo transporto, kuris padengtų daug use case'ų su prognozuojamu atvykimo ir pristatymo laiku bei padoriu operatyvumu. Naudojama ta pati infrastruktūra. Ir jei požeminės arba "pakabintos" neatsiras, tai galit svajot kiek tik norit, bet pėsčias žmogus yra mažiau efektyvu nei ratuotas su mašina ar kitu burzgiančiu transportu, kai atstumas virš maždaug kilometro. "Maždaug", nes įskaičiuojam kiekvieno subjektyvias preferencijas. Ir kol taip yra - reikės visų transporto arterijų ir tranzitinių gatvių. Tai arba pradedam rausti tunelius metro, arba sorry, bus to asfalto jūros, galima tikrai nesvaigt vien su pasivaikščiojimais ar dviračiais - ribotas panaudojimas.
- 5 patinka
Comment
-
Parašė Briedis Rodyti pranešimąNonsensas. Savivaldybės saugaus eismo komisiją deda skersą ant saugumo ir taisyklių. Nes nu kaip galima važiuoti 50, kai kelias naujas ir lygus
Girulių plente leis važiuoti greičiau
https://www.ve.lt/naujienos/klaipeda...iciau-1778356/
Kas žino, ką daryti, kur kreiptis, kad šitas debilų sprendimas būtų atšauktas?
Klaipedoje apskritai daromi labai negrazus sprendimai, kisami neproporcingi pinigai i kelius ir 0 i pesciuju infrastruktura. Ten viskas blogai su darnu judumu ir VT.
Comment
-
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
Niekaip. Jus fizinis asmuo ir neturite teises kreiptis i teisesaugos institucijas del viesojo intereso gynimo. Vienintelis budas yra viesumas, rasymas i vietines naujienu svetaines, delfi ir pan.
Klaipedoje apskritai daromi labai negrazus sprendimai, kisami neproporcingi pinigai i kelius ir 0 i pesciuju infrastruktura. Ten viskas blogai su darnu judumu ir VT.
Comment
-
50km/h pasak tų politikų yra vėžlio greitis ir galima iš važiuojančio autobuso išlipti. Tokiems tikrai neprošal būtų persilaikyti teises ir metelius pasivažinėti dviračiu, VT ir pėstute per nereguliuojamas perėjas. Kitaip įvertintų greičius.
Galite rašyti policijai, kad tikslingai matuotų greitį ties tomis perėjomis - interesas yra, jie juk prieštaravo šiems pokyčiams. Paauklės lakstūnus ir greit parodys statistiką kaip nesilaikoma saugių greičių ties perėjomis.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Riedis Rodyti pranešimą50km/h pasak tų politikų yra vėžlio greitis ir galima iš važiuojančio autobuso išlipti. Tokiems tikrai neprošal būtų persilaikyti teises ir metelius pasivažinėti dviračiu, VT ir pėstute per nereguliuojamas perėjas. Kitaip įvertintų greičius.
Galite rašyti policijai, kad tikslingai matuotų greitį ties tomis perėjomis - interesas yra, jie juk prieštaravo šiems pokyčiams. Paauklės lakstūnus ir greit parodys statistiką kaip nesilaikoma saugių greičių ties perėjomis.
Įjungiau beždžionės logiką ir nu tikrai: spūstis=lėtai, vadinasi reikia didinti greitį ir nebeliks spūsčių.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė RamasN Rodyti pranešimą
Skirtingi žmonės skirtingai svajoja Na būtų Metro, t.y. nesusikertantis viešasis transportas, galima būtų kažką tokio teigti ir svajoti. Pamenu kolega mane pasiėmė iš stoties ir vežės į ofisa su mašina per Oslą. Tai jo, jausmas kad važiuoji kažkokiais šunkeliais - nėra platesnių bent kiek gatvių.
Tačiau Vilniuje nėra tokio viešojo transporto, kuris padengtų daug use case'ų su prognozuojamu atvykimo ir pristatymo laiku bei padoriu operatyvumu. Naudojama ta pati infrastruktūra. Ir jei požeminės arba "pakabintos" neatsiras, tai galit svajot kiek tik norit, bet pėsčias žmogus yra mažiau efektyvu nei ratuotas su mašina ar kitu burzgiančiu transportu, kai atstumas virš maždaug kilometro. "Maždaug", nes įskaičiuojam kiekvieno subjektyvias preferencijas. Ir kol taip yra - reikės visų transporto arterijų ir tranzitinių gatvių. Tai arba pradedam rausti tunelius metro, arba sorry, bus to asfalto jūros, galima tikrai nesvaigt vien su pasivaikščiojimais ar dviračiais - ribotas panaudojimas.
- 4 patinka
Comment
-
(atsakymas-paaiškinimas ištrintam SoulMulticast pranešimui)
"Vežesta" kartu su "Dešimtu maršrutu" kurį laiką aptarnavo 2А, 13, 14А, 21, 21А Klaipėdos m. maršrutus bei 9 maršrutinį taksi. Šiais laikais, vadinamųjų "xozeinų" biznis jau beveik išmiręs. Reguliariuose keleivių pervežmuose išliko tik patys atkakliausi Vilniaus (Irzimas), Trakų (Centvalis), Kauno (maršrutiniai taksi, Merula) rajonuose, o didžiausias bastionas - Klaipėda ir rajonas (Vežeta, Gintarinis vairas, Pajūrio autobusai), kur jiems priklauso daugiau nei pusė miesto transporto ir praktiškai visas rajonas.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
Klaipedoje apskritai daromi labai negrazus sprendimai, kisami neproporcingi pinigai i kelius ir 0 i pesciuju infrastruktura. Ten viskas blogai su darnu judumu ir VT.
“The cavalry ain’t coming. You’ve got to do this yourself.” – Chris Gardner
- 4 patinka
Comment
-
Parašė zero Rodyti pranešimą
Reikia džiaugtis, kad kažkur dar yra sveiko proto ir nepasiduodama "durnaus judėjimo" beprotybei. Kaune jau prigamino krūvas dviračių takų, kurie 9 mėn. visiškai nenaudojami.
- 13 patinka
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Čia bandai išprovokuoti kažkokį šitstormą, ar kam čia šitą nesąmonę parašei?
- 6 patinka
Comment
-
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimąŠito aš visiškai nesuprantu, jei jūs tokie car-oriented (aš irgi į parduotuvę mašina važiuoju), nu tai reikalaukit dviračių takų! Gi bus mažiau kamščių jums patiems, jei dalis judės dviračiais.
Dviračių takai labiau naudojami savaitgalio ir poilsio, o ne darbo kelionėms. Dvirtakiai 3- 4 mėnesius kažkiek naudojami pagal tiesioginę paskirtį - kai jais kas nors važinėja, ypač savaitgaliais.
Likusius 8-9 mėnesius jie naudojami tik "darnaus judumo" PiaRinimui ir bandymui imituoti, kad kažkas rūpinasi infrastruktūra.
Tas PiaRinimas vis dėlto labiau panašesnis į tikrą tikslą.
Vasarą ir taip mažesni kamščiai.
Dviračiai negali padėti vežioti vaikų į mokyklas ir būrelius.
Kaip kamščiai keičiasi, iškart pasimatė kai šią savaitę baigėsi vaikų atostogos. Deja, dviračių takai nepadės nei darbo bei vaikų vežiojimo kelionių palengvinimui, nei greitesniam VT eismui.
Comment
Comment