Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    VT fanai ir automobilių nekentėjai paaiškinkite tėvams, kurie negali gauti vietos darželyje, mokykloje ir būreliuose ar baseine kažkokiu priimtinu atstumu, kad nereikėtų vežti automobiliu. Kai vaikams atostogos, tai dingsta pusė kamščių.
    Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
    Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

    Comment


      Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
      VT fanai ir automobilių nekentėjai paaiškinkite tėvams, kurie negali gauti vietos darželyje, mokykloje ir būreliuose ar baseine kažkokiu priimtinu atstumu, kad nereikėtų vežti automobiliu. Kai vaikams atostogos, tai dingsta pusė kamščių.
      Mokyklinio amžiaus vaikai gali naudotis viešuoju transportu.

      Comment


        Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
        VT fanai ir automobilių nekentėjai paaiškinkite tėvams, kurie negali gauti vietos darželyje, mokykloje ir būreliuose ar baseine kažkokiu priimtinu atstumu, kad nereikėtų vežti automobiliu. Kai vaikams atostogos, tai dingsta pusė kamščių.
        Sostinėje yra apie 150 tūkst. vaikų iki 17 metų (info: Statistikos departamentas) ir apie 600 tūkst. gyventojų bei dirbančių.

        Comment


          Parašė Briedis Rodyti pranešimą
          Mokyklinio amžiaus vaikai gali naudotis viešuoju transportu.
          Papasakok gyvenantiems pvz Pilaitėje, kurių vaikas pradinukas.
          Aišku galima gyventi vizijose, bet tėvai turi savo nuomonę apie vaikų saugumą, patogumą įvairiomis oro sąlygomis ir pasius toli toli tokius visionierius.
          Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
          Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

          Comment


            Aš nuo 2klasės ir į mokyklą ir į treniruotes važiuodavau VT ir kažkaip nenumiriau. Ir tai buvo pergrūstų Ikarus’ų važinėjančių 1-2kart per valandą laikai. Ir tai gyvenau Kaune Šilainiuose, mokykla Senamiestyje, baseinas Slabotkej( prie legendinės 24) tad apie tų laikų saugumą man jau aiškint nereikia. Dabar viskas palygint super!
            Paskutinis taisė Garbanius; 2020.01.21, 22:04.

            Comment


              Parašė Briedis Rodyti pranešimą
              Mokyklinio amžiaus vaikai gali naudotis viešuoju transportu.
              Whaaaat? Kad supermamyčių nojukai ir kotrynėlės važinėtų autobusais?
              If a lion could speak, we could not understand him.

              Comment


                Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                Aš nuo 2klasės ir į mokyklą ir į treniruotes važiuodavau VT ir kažkaip nenumiriau. Ir tai buvo pergrūstų Ikarus’ų važinėjančių 1-2kart per valandą laikai. Ir tai gyvenau Kaune Šilainiuose, mokykla Senamiestyje, baseinas Slabotkej( prie legendinės 24) tad apie tų laikų saugumą man jau aiškint nereikia. Dabar viskas palygint super!
                Dabar už tai, kad 8m metų vaikas vienas per miestą važiuotų į mokyklą ar treniruotes turbūt iš tėvų atimtas būtum. Pats irgi nuo 3 klasės ir į būrelius ir į mokyklas važinėdavau viešuoju, net ir studijų laikais ar dirbdamas su viešuojų važinėdavau, kuris kaip siaubo filmas buvo palyginus su šiuolaikiniu VT, bet visvien reikia pripažinti - automobilis patogiau ir ne daug brangiau. Nu kaip norit vartykit - VT nevažiuos kada nori ir nepriveš iki durų, o automobilis - gali. Realiai man automobilis įskaitant nusidėvėjimą man mėnesiui kainuoja ~80EUR. Mėnesinis VT bilietas Kaune - 28EUR, tai skirtumas yra viso labo +52EUR už tikrai geresnį komfortą, visada veikiančią klimato kontrolę. Ar tai brangu?

                Comment


                  Parašė evil Rodyti pranešimą

                  Dabar už tai, kad 8m metų vaikas vienas per miestą važiuotų į mokyklą ar treniruotes turbūt iš tėvų atimtas būtum. Pats irgi nuo 3 klasės ir į būrelius ir į mokyklas važinėdavau viešuoju, net ir studijų laikais ar dirbdamas su viešuojų važinėdavau, kuris kaip siaubo filmas buvo palyginus su šiuolaikiniu VT, bet visvien reikia pripažinti - automobilis patogiau ir ne daug brangiau. Nu kaip norit vartykit - VT nevažiuos kada nori ir nepriveš iki durų, o automobilis - gali. Realiai man automobilis įskaitant nusidėvėjimą man mėnesiui kainuoja ~80EUR. Mėnesinis VT bilietas Kaune - 28EUR, tai skirtumas yra viso labo +52EUR už tikrai geresnį komfortą, visada veikiančią klimato kontrolę. Ar tai brangu?
                  Ne. Bet niekas ir nesiūlo absoliučiai visiems persėst. Bet yra krūva žmonių, kurie galėtų persėst ir nepajustų esminio kardinalaus pokyčio. Bet to nedaro tiesiog dėl užsispyrimo ar pasenusio požiūrio.

                  Comment


                    Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                    Ne. Bet niekas ir nesiūlo absoliučiai visiems persėst. Bet yra krūva žmonių, kurie galėtų persėst ir nepajustų esminio kardinalaus pokyčio. Bet to nedaro tiesiog dėl užsispyrimo ar pasenusio požiūrio.
                    O kas turėtų persėsti į VT?

                    Comment


                      Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                      Ne. Bet niekas ir nesiūlo absoliučiai visiems persėst. Bet yra krūva žmonių, kurie galėtų persėst ir nepajustų esminio kardinalaus pokyčio. Bet to nedaro tiesiog dėl užsispyrimo ar pasenusio požiūrio.
                      Taip. Labai keista, kad daugelis jaunų, protingų ir išsilavinusių žmonių (tokių, kaip evil iš Kauno) kažkodėl bando pateikti savo asmeninius pavyzdžius kaip univeralų ir visuotinį tipažą.
                      Aš daugmaž žinau, kiek žmonių Vilniaus dideliuose ofisuose vežioja į mokyklas ir darželius savo atžalas. Nu kokie 20% grubiai iš akies. Dar 20-30% galbūt nueina į kitas "mašina yra būtina" kategorijas. Bet 40-50% korporatyvinių ir workspace ofisų "vairuotojų" yra jaunimas, neturintis nei vaikų, nei būtinybės važiuoti mašina. Nežinau tik ar tai absoliuti ar paprasta dauguma, bet visiškai akivaizdu, kad bent jau pastaroji. Tai apie juos ir kalbam. Tą pusę or so visų vairuotojų, kurie į darbą ar kitais reikalais važiuoja mašina, o paklausti, kodėl, atsako "ai nu tai ką aš žinau", ir yra ta dviračių, paspirtukų ar ėjimo pėsčiomis rinka.
                      Paskutinis taisė John; 2020.01.21, 22:49.

                      Comment


                        Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                        VT fanai ir automobilių nekentėjai paaiškinkite tėvams, kurie negali gauti vietos darželyje, mokykloje ir būreliuose ar baseine kažkokiu priimtinu atstumu, kad nereikėtų vežti automobiliu. Kai vaikams atostogos, tai dingsta pusė kamščių.
                        Niekas nesako, kad automobiliu važiuoti negalima, bet kita vertus nėra ir būtina iki parduotuvės vienam porą/trejetą kilometrų važiuoti automobiliu. Didelė dalis vairuotojų vairuoja ne dėl to, kad kitaip neįmanoma, o tiesiog dėl stereotipų, susidariusio įpročio, o dalis dar yra tokių, kuriems automobilis apskritai yra kažkoks statuso simbolis. Pašalink juos iš gatvių ir išsispręs tiek kamščių, tiek taršos, tiek didžioji dalis kitų problemų.

                        O ir kai vairuoji, reikia tiesiog važiuoti tvarkingai ir mandagiai, nekeliant pavojaus kitiems. Jei kas važiuoja lėtai ir tu prilėtink, kai bus saugu aplenk (o ne bandyk nustumti nuo kelio), praleisk pėsčiuosius ir dviratininkus, kai parkuojiesi irgi netrukdyk kitiems vairuotojams, neniokok aplinkos (paeiti keletą minučių yra tik paeiti keletą minučių, o ne kažkoks savivertės pažeminimas) etc. Automobilis tėra tik transporto priemonė, o ne priemonė prieš kitus demonstruoti savo pranašumą.

                        Automobilininkuose labiausiai nervina, kad labai didelė jų dalis elgiasi visiškai atvirkščiai.
                        Paskutinis taisė index; 2020.01.21, 22:54.
                        Post in English - fight censorship!

                        Comment


                          Parašė evil Rodyti pranešimą

                          O kas turėtų persėsti į VT?
                          "Turėtų" imponuoja, kad priverstinai reikia persodint. GALĖTŲ persėst tie, kurie važiuoja namai > darbas > namai ir kuriems persėdimas nedarytų jokios žalos, o galbūt duotų naudos (paties minėtas išlaidų sutaupymas). O pasirinkus ir visai alternatyvų keliavimo būdą (šiltuoju sezonu tarkim dviračius arba pėsčiomis) dar ir sveikata pagerėtų

                          Comment


                            Parašė John Rodyti pranešimą

                            Taip. Labai keista, kad daugelis jaunų, protingų ir išsilavinusių žmonių (tokių, kaip evil iš Kauno) kažkodėl bando pateikti savo asmeninius pavyzdžius kaip univeralų ir visuotinį tipažą. Aš daugmaž žinau, kiek žmonių Vilniaus dideliuose ofisuose važioja į mokyklas ir darželius savo atžalas. Nu kokie 20% gal? Dar 20-30% nueina į kitas "mašina yra būtina" kategorijas. Bet 40-50% korporatyvinių ir workspace ofisų vairuotojų yra jaunimas, neturintis nei vaikų, nei būtinybės važiuoti mašina. Nežinau tik ar tai absoliuti ar paprasta dauguma, bet visiškai akivaizdu, kad bent jau pastaroji. Tai apie juos ir kalbam. Tą pusę or so visų vairuotojų, kurie į darbą ar kitais reikalais važiuoja mašina, o paklausti, kodėl, atsako "ai nu tai ką aš žinau".
                            tai kad kaip tik ir patenku į tuos 40-50% korporatyvininkų kur neturi nei vaikų, nei butinybės važiuoti automobiliu, bet važiuoja. Kodėl taip darau? Nes esu racionalus vartotojas ir į VT persėsčiau tada kai automobilio teikiama nauda mano subjektyviu suvokimu būtų žemesnė negu išlaidos tai naudai gaut. Automobilis yra dar vienas nebūtinas komfortas, kuris yra labai prieinamas. Teoriškai tai tiek automobilis tiek gyvenimas erdviame name, tiek atostogos egzotiniuose kraštuose yra nebūtinas komfortas kurį tie 40-50% gali sau leisti. Tiesiog seniai karo nebuvo, žmonės labai gerai gyvena ir sau gali tai leisti. Ir atsisakytų tik jei tai būtų per brangu arba taip nepatogu naudotis, kad VT taptų priimtinesne alternatyva. Bet kol taip nėra - automobilis patogiau.

                            Comment


                              Parašė evil Rodyti pranešimą

                              tai kad kaip tik ir patenku į tuos 40-50% korporatyvininkų kur neturi nei vaikų, nei butinybės važiuoti automobiliu, bet važiuoja. Kodėl taip darau? Nes esu racionalus vartotojas ir į VT persėsčiau tada kai automobilio teikiama nauda mano subjektyviu suvokimu būtų žemesnė negu išlaidos tai naudai gaut. Automobilis yra dar vienas nebūtinas komfortas, kuris yra labai prieinamas. Teoriškai tai tiek automobilis tiek gyvenimas erdviame name, tiek atostogos egzotiniuose kraštuose yra nebūtinas komfortas kurį tie 40-50% gali sau leisti. Tiesiog seniai karo nebuvo, žmonės labai gerai gyvena ir sau gali tai leisti. Ir atsisakytų tik jei tai būtų per brangu arba taip nepatogu naudotis, kad VT taptų priimtinesne alternatyva. Bet kol taip nėra - automobilis patogiau.
                              Dėl to Indonezija, Bangladešas, Indija ir Pakistanas renkasi automobilį. O visokie Singapūrai, Šveicarijos, Suomijos ir Norvegijos važinėja tramvajais, traukiniais ir autobusais. Logiška.

                              Comment


                                Parašė evil Rodyti pranešimą

                                tai kad kaip tik ir patenku į tuos 40-50% korporatyvininkų kur neturi nei vaikų, nei butinybės važiuoti automobiliu, bet važiuoja. Kodėl taip darau? Nes esu racionalus vartotojas ir į VT persėsčiau tada kai automobilio teikiama nauda mano subjektyviu suvokimu būtų žemesnė negu išlaidos tai naudai gaut. Automobilis yra dar vienas nebūtinas komfortas, kuris yra labai prieinamas. Teoriškai tai tiek automobilis tiek gyvenimas erdviame name, tiek atostogos egzotiniuose kraštuose yra nebūtinas komfortas kurį tie 40-50% gali sau leisti. Tiesiog seniai karo nebuvo, žmonės labai gerai gyvena ir sau gali tai leisti. Ir atsisakytų tik jei tai būtų per brangu arba taip nepatogu naudotis, kad VT taptų priimtinesne alternatyva. Bet kol taip nėra - automobilis patogiau.
                                Būtent dėl to ir reikia papildomai apmokestinti automobilius, o investuoti ne į viadukus ir gatvių platinimus, o į viešąjį transportą ir šaligatvius/dviračių takus. Todėl, kad važinėjimas automobilius (o ypač nereikalingas) visgi kenkia visiems kitiems.
                                Post in English - fight censorship!

                                Comment


                                  Parašė index Rodyti pranešimą

                                  Būtent dėl to ir reikia papildomai apmokestinti automobilius, o investuoti ne į viadukus ir gatvių platinimus, o į viešąjį transportą ir šaligatvius/dviračių takus. Todėl, kad važinėjimas automobilius (o ypač nereikalingas) visgi kenkia visiems kitiems.
                                  Pilnai pritariu, dar uždraust automobiliam tranzitu kirsti centrą, apmokestinti visą parkingą ant valstybinės žemės. Kol kas turim tik juokingą registracijos mokęstį. Būtų sąlygos automobilį įsigyti kaip Singapūre - greitai 95% persėstų ant VT, nereiktų nė diskutuoti ar prašyti, būtų galima susiaurinti gatves, visur dviračių takus padaryti. Aš būčiau už, bet neįsivaizduoju kokia politinė jėga Lietuvoje pasiryžtų tokiam savižudiškam žingsniui.

                                  Comment


                                    Parašė evil Rodyti pranešimą

                                    Pilnai pritariu, dar uždraust automobiliam tranzitu kirsti centrą, apmokestinti visą parkingą ant valstybinės žemės. Kol kas turim tik juokingą registracijos mokęstį. Būtų sąlygos automobilį įsigyti kaip Singapūre - greitai 95% persėstų ant VT, nereiktų nė diskutuoti ar prašyti, būtų galima susiaurinti gatves, visur dviračių takus padaryti. Aš būčiau už, bet neįsivaizduoju kokia politinė jėga Lietuvoje pasiryžtų tokiam savižudiškam žingsniui.
                                    Greitai to pas mus padaryti nepavyks, ypač pas mus kur po sovietmečio kažkada retenybe buvęs, o dabar pigiu tapęs automobilis daugeliui tapo gero gyvenimo simboliu, o viešuoju transportu didelę dalį nepriklausomybės buvo visiškai nesirūpinama. Teks ilgai dirbti ir mažais žingsneliais eiti iki to, svarbu nuolat kantriai dirbti tinkama kryptimi.
                                    Post in English - fight censorship!

                                    Comment


                                      Manau, kad tokiais žingsneliais einant problemos pačios išsispręs - dar po 30m automobilių su vidaus degimo varikliais niekas nebegamins, pasikeis viena karta, kuri apie paskyrą automobiliui ir prestižinį žiguliuką bus girdėję tik iš bobučių pasakų, autonominiai automobiliai neleis važinėti bet kaip ir parkuotis purvyne, gal net VT atsiras veikiantys kondicionieriai ir nebus prasmės toki Leafą nudrožtą pirkt. Tik reiks palaukt tuos 30m.

                                      Comment


                                        Parašė evil Rodyti pranešimą

                                        Pilnai pritariu, dar uždraust automobiliam tranzitu kirsti centrą, apmokestinti visą parkingą ant valstybinės žemės. Kol kas turim tik juokingą registracijos mokęstį. Būtų sąlygos automobilį įsigyti kaip Singapūre - greitai 95% persėstų ant VT, nereiktų nė diskutuoti ar prašyti, būtų galima susiaurinti gatves, visur dviračių takus padaryti. Aš būčiau už, bet neįsivaizduoju kokia politinė jėga Lietuvoje pasiryžtų tokiam savižudiškam žingsniui.

                                        Aš pastaruoju metu analizuodamas parkingo situaciją Vilniuje galiu pasakyti, jog realiems pokyčiams drastiškų priemonių nereikia. Pakaktų sunaikinti kelioliką didesnių smėlio/žvyro aikštelių Šnipiškėse, Spaudos/Viršuliškių skg. kvartale, prie Seimo, Saulėtekyje, šalia Technopolio ir kitose vietose, kur šalimais yra biurai. Tuomet tereiktų sukontroliuoti parkavimo pažeidimus gatvėse ir važinėjančių į darbą automobiliais (kuriems nėra būtinybės) ženkliai sumažėtų.

                                        Jie turbūt ir toliau turėtų asmeninį automobilį savaitgaliams/atostogoms, nedidelė dalis po kurio laiko galbūt atsisakytų automobilio visai, bet labiausiai tikėtina sumažėtų automobilių skaičius tenkantis vienam namų ūkiui. Net ir šeimose su vaikais vienas iš tėvų (arba mainydamiesi) liktų vaikų vežiotoju, kitas keliautų į darbą viešuoju transportu.

                                        Bet kokiu atveju kieme stovintis rečiau naudojamas automobilis yra mažesnė problema miestui nei dažnai naudojamas automobilis. O kad juos naudoti reiktų dar rečiau - reikia statyti darželius ir mokyklas ten kur jų trūksta labiausiai.
                                        Paskutinis taisė stop.this.train; 2020.01.22, 00:04.

                                        Comment


                                          Parašė John Rodyti pranešimą

                                          Taip. Labai keista, kad daugelis jaunų, protingų ir išsilavinusių žmonių (tokių, kaip evil iš Kauno) kažkodėl bando pateikti savo asmeninius pavyzdžius kaip univeralų ir visuotinį tipažą.
                                          Aš daugmaž žinau, kiek žmonių Vilniaus dideliuose ofisuose vežioja į mokyklas ir darželius savo atžalas. Nu kokie 20% grubiai iš akies. Dar 20-30% galbūt nueina į kitas "mašina yra būtina" kategorijas. Bet 40-50% korporatyvinių ir workspace ofisų "vairuotojų" yra jaunimas, neturintis nei vaikų, nei būtinybės važiuoti mašina. Nežinau tik ar tai absoliuti ar paprasta dauguma, bet visiškai akivaizdu, kad bent jau pastaroji. Tai apie juos ir kalbam. Tą pusę or so visų vairuotojų, kurie į darbą ar kitais reikalais važiuoja mašina, o paklausti, kodėl, atsako "ai nu tai ką aš žinau", ir yra ta dviračių, paspirtukų ar ėjimo pėsčiomis rinka.
                                          Jeigu dauguma darbuotojų būtų be vaikų, turbūt kamščiai staiga nedingtų per moksleivių atostogas?
                                          Flickr

                                          Comment

                                          Working...
                                          X