VT fanai ir automobilių nekentėjai paaiškinkite tėvams, kurie negali gauti vietos darželyje, mokykloje ir būreliuose ar baseine kažkokiu priimtinu atstumu, kad nereikėtų vežti automobiliu. Kai vaikams atostogos, tai dingsta pusė kamščių.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis
Collapse
X
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąVT fanai ir automobilių nekentėjai paaiškinkite tėvams, kurie negali gauti vietos darželyje, mokykloje ir būreliuose ar baseine kažkokiu priimtinu atstumu, kad nereikėtų vežti automobiliu. Kai vaikams atostogos, tai dingsta pusė kamščių.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąVT fanai ir automobilių nekentėjai paaiškinkite tėvams, kurie negali gauti vietos darželyje, mokykloje ir būreliuose ar baseine kažkokiu priimtinu atstumu, kad nereikėtų vežti automobiliu. Kai vaikams atostogos, tai dingsta pusė kamščių.
Comment
-
Parašė Briedis Rodyti pranešimąMokyklinio amžiaus vaikai gali naudotis viešuoju transportu.
Aišku galima gyventi vizijose, bet tėvai turi savo nuomonę apie vaikų saugumą, patogumą įvairiomis oro sąlygomis ir pasius toli toli tokius visionierius.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
- 1 patinka
Comment
-
Aš nuo 2klasės ir į mokyklą ir į treniruotes važiuodavau VT ir kažkaip nenumiriau. Ir tai buvo pergrūstų Ikarus’ų važinėjančių 1-2kart per valandą laikai. Ir tai gyvenau Kaune Šilainiuose, mokykla Senamiestyje, baseinas Slabotkej( prie legendinės 24) tad apie tų laikų saugumą man jau aiškint nereikia. Dabar viskas palygint super!Paskutinis taisė Garbanius; 2020.01.21, 22:04.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Briedis Rodyti pranešimąMokyklinio amžiaus vaikai gali naudotis viešuoju transportu.If a lion could speak, we could not understand him.
- 8 patinka
Comment
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąAš nuo 2klasės ir į mokyklą ir į treniruotes važiuodavau VT ir kažkaip nenumiriau. Ir tai buvo pergrūstų Ikarus’ų važinėjančių 1-2kart per valandą laikai. Ir tai gyvenau Kaune Šilainiuose, mokykla Senamiestyje, baseinas Slabotkej( prie legendinės 24) tad apie tų laikų saugumą man jau aiškint nereikia. Dabar viskas palygint super!
Comment
-
Parašė evil Rodyti pranešimą
Dabar už tai, kad 8m metų vaikas vienas per miestą važiuotų į mokyklą ar treniruotes turbūt iš tėvų atimtas būtum. Pats irgi nuo 3 klasės ir į būrelius ir į mokyklas važinėdavau viešuoju, net ir studijų laikais ar dirbdamas su viešuojų važinėdavau, kuris kaip siaubo filmas buvo palyginus su šiuolaikiniu VT, bet visvien reikia pripažinti - automobilis patogiau ir ne daug brangiau. Nu kaip norit vartykit - VT nevažiuos kada nori ir nepriveš iki durų, o automobilis - gali. Realiai man automobilis įskaitant nusidėvėjimą man mėnesiui kainuoja ~80EUR. Mėnesinis VT bilietas Kaune - 28EUR, tai skirtumas yra viso labo +52EUR už tikrai geresnį komfortą, visada veikiančią klimato kontrolę. Ar tai brangu?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Ne. Bet niekas ir nesiūlo absoliučiai visiems persėst. Bet yra krūva žmonių, kurie galėtų persėst ir nepajustų esminio kardinalaus pokyčio. Bet to nedaro tiesiog dėl užsispyrimo ar pasenusio požiūrio.
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Ne. Bet niekas ir nesiūlo absoliučiai visiems persėst. Bet yra krūva žmonių, kurie galėtų persėst ir nepajustų esminio kardinalaus pokyčio. Bet to nedaro tiesiog dėl užsispyrimo ar pasenusio požiūrio.
Aš daugmaž žinau, kiek žmonių Vilniaus dideliuose ofisuose vežioja į mokyklas ir darželius savo atžalas. Nu kokie 20% grubiai iš akies. Dar 20-30% galbūt nueina į kitas "mašina yra būtina" kategorijas. Bet 40-50% korporatyvinių ir workspace ofisų "vairuotojų" yra jaunimas, neturintis nei vaikų, nei būtinybės važiuoti mašina. Nežinau tik ar tai absoliuti ar paprasta dauguma, bet visiškai akivaizdu, kad bent jau pastaroji. Tai apie juos ir kalbam. Tą pusę or so visų vairuotojų, kurie į darbą ar kitais reikalais važiuoja mašina, o paklausti, kodėl, atsako "ai nu tai ką aš žinau", ir yra ta dviračių, paspirtukų ar ėjimo pėsčiomis rinka.Paskutinis taisė John; 2020.01.21, 22:49.
- 6 patinka
Comment
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąVT fanai ir automobilių nekentėjai paaiškinkite tėvams, kurie negali gauti vietos darželyje, mokykloje ir būreliuose ar baseine kažkokiu priimtinu atstumu, kad nereikėtų vežti automobiliu. Kai vaikams atostogos, tai dingsta pusė kamščių.
O ir kai vairuoji, reikia tiesiog važiuoti tvarkingai ir mandagiai, nekeliant pavojaus kitiems. Jei kas važiuoja lėtai ir tu prilėtink, kai bus saugu aplenk (o ne bandyk nustumti nuo kelio), praleisk pėsčiuosius ir dviratininkus, kai parkuojiesi irgi netrukdyk kitiems vairuotojams, neniokok aplinkos (paeiti keletą minučių yra tik paeiti keletą minučių, o ne kažkoks savivertės pažeminimas) etc. Automobilis tėra tik transporto priemonė, o ne priemonė prieš kitus demonstruoti savo pranašumą.
Automobilininkuose labiausiai nervina, kad labai didelė jų dalis elgiasi visiškai atvirkščiai.Paskutinis taisė index; 2020.01.21, 22:54.Post in English - fight censorship!
- 3 patinka
Comment
-
Parašė evil Rodyti pranešimą
O kas turėtų persėsti į VT?
- 3 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Taip. Labai keista, kad daugelis jaunų, protingų ir išsilavinusių žmonių (tokių, kaip evil iš Kauno) kažkodėl bando pateikti savo asmeninius pavyzdžius kaip univeralų ir visuotinį tipažą. Aš daugmaž žinau, kiek žmonių Vilniaus dideliuose ofisuose važioja į mokyklas ir darželius savo atžalas. Nu kokie 20% gal? Dar 20-30% nueina į kitas "mašina yra būtina" kategorijas. Bet 40-50% korporatyvinių ir workspace ofisų vairuotojų yra jaunimas, neturintis nei vaikų, nei būtinybės važiuoti mašina. Nežinau tik ar tai absoliuti ar paprasta dauguma, bet visiškai akivaizdu, kad bent jau pastaroji. Tai apie juos ir kalbam. Tą pusę or so visų vairuotojų, kurie į darbą ar kitais reikalais važiuoja mašina, o paklausti, kodėl, atsako "ai nu tai ką aš žinau".
Comment
-
Parašė evil Rodyti pranešimą
tai kad kaip tik ir patenku į tuos 40-50% korporatyvininkų kur neturi nei vaikų, nei butinybės važiuoti automobiliu, bet važiuoja. Kodėl taip darau? Nes esu racionalus vartotojas ir į VT persėsčiau tada kai automobilio teikiama nauda mano subjektyviu suvokimu būtų žemesnė negu išlaidos tai naudai gaut. Automobilis yra dar vienas nebūtinas komfortas, kuris yra labai prieinamas. Teoriškai tai tiek automobilis tiek gyvenimas erdviame name, tiek atostogos egzotiniuose kraštuose yra nebūtinas komfortas kurį tie 40-50% gali sau leisti. Tiesiog seniai karo nebuvo, žmonės labai gerai gyvena ir sau gali tai leisti. Ir atsisakytų tik jei tai būtų per brangu arba taip nepatogu naudotis, kad VT taptų priimtinesne alternatyva. Bet kol taip nėra - automobilis patogiau.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė evil Rodyti pranešimą
tai kad kaip tik ir patenku į tuos 40-50% korporatyvininkų kur neturi nei vaikų, nei butinybės važiuoti automobiliu, bet važiuoja. Kodėl taip darau? Nes esu racionalus vartotojas ir į VT persėsčiau tada kai automobilio teikiama nauda mano subjektyviu suvokimu būtų žemesnė negu išlaidos tai naudai gaut. Automobilis yra dar vienas nebūtinas komfortas, kuris yra labai prieinamas. Teoriškai tai tiek automobilis tiek gyvenimas erdviame name, tiek atostogos egzotiniuose kraštuose yra nebūtinas komfortas kurį tie 40-50% gali sau leisti. Tiesiog seniai karo nebuvo, žmonės labai gerai gyvena ir sau gali tai leisti. Ir atsisakytų tik jei tai būtų per brangu arba taip nepatogu naudotis, kad VT taptų priimtinesne alternatyva. Bet kol taip nėra - automobilis patogiau.Post in English - fight censorship!
- 2 patinka
Comment
-
Parašė index Rodyti pranešimą
Būtent dėl to ir reikia papildomai apmokestinti automobilius, o investuoti ne į viadukus ir gatvių platinimus, o į viešąjį transportą ir šaligatvius/dviračių takus. Todėl, kad važinėjimas automobilius (o ypač nereikalingas) visgi kenkia visiems kitiems.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė evil Rodyti pranešimą
Pilnai pritariu, dar uždraust automobiliam tranzitu kirsti centrą, apmokestinti visą parkingą ant valstybinės žemės. Kol kas turim tik juokingą registracijos mokęstį. Būtų sąlygos automobilį įsigyti kaip Singapūre - greitai 95% persėstų ant VT, nereiktų nė diskutuoti ar prašyti, būtų galima susiaurinti gatves, visur dviračių takus padaryti. Aš būčiau už, bet neįsivaizduoju kokia politinė jėga Lietuvoje pasiryžtų tokiam savižudiškam žingsniui.Post in English - fight censorship!
- 2 patinka
Comment
-
Manau, kad tokiais žingsneliais einant problemos pačios išsispręs - dar po 30m automobilių su vidaus degimo varikliais niekas nebegamins, pasikeis viena karta, kuri apie paskyrą automobiliui ir prestižinį žiguliuką bus girdėję tik iš bobučių pasakų, autonominiai automobiliai neleis važinėti bet kaip ir parkuotis purvyne, gal net VT atsiras veikiantys kondicionieriai ir nebus prasmės toki Leafą nudrožtą pirkt. Tik reiks palaukt tuos 30m.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė evil Rodyti pranešimą
Pilnai pritariu, dar uždraust automobiliam tranzitu kirsti centrą, apmokestinti visą parkingą ant valstybinės žemės. Kol kas turim tik juokingą registracijos mokęstį. Būtų sąlygos automobilį įsigyti kaip Singapūre - greitai 95% persėstų ant VT, nereiktų nė diskutuoti ar prašyti, būtų galima susiaurinti gatves, visur dviračių takus padaryti. Aš būčiau už, bet neįsivaizduoju kokia politinė jėga Lietuvoje pasiryžtų tokiam savižudiškam žingsniui.
Aš pastaruoju metu analizuodamas parkingo situaciją Vilniuje galiu pasakyti, jog realiems pokyčiams drastiškų priemonių nereikia. Pakaktų sunaikinti kelioliką didesnių smėlio/žvyro aikštelių Šnipiškėse, Spaudos/Viršuliškių skg. kvartale, prie Seimo, Saulėtekyje, šalia Technopolio ir kitose vietose, kur šalimais yra biurai. Tuomet tereiktų sukontroliuoti parkavimo pažeidimus gatvėse ir važinėjančių į darbą automobiliais (kuriems nėra būtinybės) ženkliai sumažėtų.
Jie turbūt ir toliau turėtų asmeninį automobilį savaitgaliams/atostogoms, nedidelė dalis po kurio laiko galbūt atsisakytų automobilio visai, bet labiausiai tikėtina sumažėtų automobilių skaičius tenkantis vienam namų ūkiui. Net ir šeimose su vaikais vienas iš tėvų (arba mainydamiesi) liktų vaikų vežiotoju, kitas keliautų į darbą viešuoju transportu.
Bet kokiu atveju kieme stovintis rečiau naudojamas automobilis yra mažesnė problema miestui nei dažnai naudojamas automobilis. O kad juos naudoti reiktų dar rečiau - reikia statyti darželius ir mokyklas ten kur jų trūksta labiausiai.Paskutinis taisė stop.this.train; 2020.01.22, 00:04.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Taip. Labai keista, kad daugelis jaunų, protingų ir išsilavinusių žmonių (tokių, kaip evil iš Kauno) kažkodėl bando pateikti savo asmeninius pavyzdžius kaip univeralų ir visuotinį tipažą.
Aš daugmaž žinau, kiek žmonių Vilniaus dideliuose ofisuose vežioja į mokyklas ir darželius savo atžalas. Nu kokie 20% grubiai iš akies. Dar 20-30% galbūt nueina į kitas "mašina yra būtina" kategorijas. Bet 40-50% korporatyvinių ir workspace ofisų "vairuotojų" yra jaunimas, neturintis nei vaikų, nei būtinybės važiuoti mašina. Nežinau tik ar tai absoliuti ar paprasta dauguma, bet visiškai akivaizdu, kad bent jau pastaroji. Tai apie juos ir kalbam. Tą pusę or so visų vairuotojų, kurie į darbą ar kitais reikalais važiuoja mašina, o paklausti, kodėl, atsako "ai nu tai ką aš žinau", ir yra ta dviračių, paspirtukų ar ėjimo pėsčiomis rinka.
- 1 patinka
Comment
Comment