Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Jus nepamirskit vieno labai svarbaus dalyko - CityBee frančizė yra 500 eur. Tam prasme, jei jus padarote ivyki ir esate kaltas, nepriklausomai nuo zalos dydzio turesite sumoketi 500 eur plius galimai bauda paciam citybee, jei jie nuspres kad virsijote greiti ar vairavote kaip nors neatsargiai ir pan. Bauda yra suprantama (na dazniausiai ju nebuna), o vat ta 500 eur francize tiesiog nubraukia bet kokius sansus, kad citybee kada nors atsiras mano kasdieniam naudojime. Turejau as su savo automobiliu pora neatsargiu ivykiu, kai vaziuodamas atbulom uzkabinau ir pan. Prie savo automobilio pripranti, o citybee visalaik vaziuoji skirtinga masina, sansai neteisinai apskaiciuoti stabdymo kelia, automobilio gabaritus dideja kelis kartus.
    Anksciau francize buvo 300, bet lapkricio 18 jie padidino iki 500, matyt ivykiu nemazai ir draudikai lupa is ju kaip reikiant.

    Aisku, jei naudoji tikrai daznai, galbut ir negaila iskaiciuoti tu 500 karta i metus, lyg uz kasko. Bet jei naudoji kartais ir netycia patenki i tokia situacija.... nepasakyciau kad toks jau pigus tas carsheringas gausis..

    Comment


      Parašė felar Rodyti pranešimą

      O tai kam tada jis?<...> Kai reikia į kokią provinciją važiuot aplinkui pilna brand new CityBee automobiliukų - pusę Lietuvos apvažiuot per vieną dieną jais nekainuoja daugiau nei 70€.
      Automobilis reikalingas savaitgaliam, išvežti/parvežti sunkesnius dauigtus, šeimos nariams su judėjimo negalia, užmiesčio kelionėms ir dar daugybe dalykų. Kai pirkau naują auto paskaičiavau, kiek man kainuotu citybee variantas, tai nuosavas gaunasi dvigubai pigiau su salyga, kad naudosiu daugiau nei 6 metus ir plius visi patogumai nuosavo automobilio (švara, visada vietoje, tvarkinga techninė būklė).

      Parašė felar Rodyti pranešimą
      Jeigu norėtum turėti tokį nuosavą automobilį išleistum 20-30k€ upfront arba plius keli tūkst. lizingas, plius tūkstančius kasmet servisams ir draudimams. Plius kuras, plius parkingas, etc. Netgi važiuojant kiekvieną savaitgalį už tuos 300-400€ per mėnesį užtruks kokius 5 metus kol ta tavo mašina apsimokės turėti. 3 metus iš jų važinėsi “sena mašina”, nes CityBee keičia jas naujom kas pora metų.
      Jei perki naują tai taip, bet jei perki city-bee lygio padevėtą tai realiai yra 10k eurų ir servisam išleidžiu per metus 200-300 eurų, ne tūkstančiais.

      Važiuoti nuosava mašina 5 metus yra tas pats kas važiuoti nauja, nes tu per tuos 5 metus suvažinėsi ją daug mažiau negu citybee per du metus.

      Parašė Dovydas Rodyti pranešimą
      Turint nuosavą tu sėdi ir suki ratus ieškodamas parkavimo vietos. Jei tenka grįžti vėlai vakare, parkavimo vietos prie namų net neieškai, nes žinai, kad tokios nėra, ir parkuoji ant šaligatvio arba ant žolės.
      Arba turi požeminį parkingą po laiptine ar blogiausiu atveju daugiaaukštėje už 30e/mėn ir nesuki galvos?

      Parašė mindugo Rodyti pranešimą

      Ką čia reiškia "citybee numetei bet kur"? Gal citybee vairuotojams jau eismo taisyklės negalioja? Ar čia toks požiūris progresyvių piliečių, kuriems savo auto nereikia?
      Sprendžiant pagal matytus priparkuotus - jiems tikrai niekas negalioja. numeta net vidurį sankrižos, blokuodami eismą ir lauki, kol kas kitas išsinomuos nes vistiek niekas nieko nedarys ir savininko neieškos.




      Comment


        Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
        Jus nepamirskit vieno labai svarbaus dalyko - CityBee frančizė yra 500 eur. Tam prasme, jei jus padarote ivyki ir esate kaltas, nepriklausomai nuo zalos dydzio turesite sumoketi 500 eur plius galimai bauda paciam citybee, jei jie nuspres kad virsijote greiti ar vairavote kaip nors neatsargiai ir pan. Bauda yra suprantama (na dazniausiai ju nebuna), o vat ta 500 eur francize tiesiog nubraukia bet kokius sansus, kad citybee kada nors atsiras mano kasdieniam naudojime. Turejau as su savo automobiliu pora neatsargiu ivykiu, kai vaziuodamas atbulom uzkabinau ir pan. Prie savo automobilio pripranti, o citybee visalaik vaziuoji skirtinga masina, sansai neteisinai apskaiciuoti stabdymo kelia, automobilio gabaritus dideja kelis kartus.
        Anksciau francize buvo 300, bet lapkricio 18 jie padidino iki 500, matyt ivykiu nemazai ir draudikai lupa is ju kaip reikiant.

        Aisku, jei naudoji tikrai daznai, galbut ir negaila iskaiciuoti tu 500 karta i metus, lyg uz kasko. Bet jei naudoji kartais ir netycia patenki i tokia situacija.... nepasakyciau kad toks jau pigus tas carsheringas gausis..
        Esu su citybee autostradoje nutrenkęs lapę, suskilo grotelės, bet nieko mokėti nereikėjo, kiekvienas atvejis ir frančizės dydis vertinamas individualiai. Nėra taip, kad įbrėžimas ir iš kart pilna frančizė.
        Kitas dalykas dabar galima nusipirkti "premium" narystę (dienai 2 eur, savaitei 4 eur), tada maximali frančizė tik 100 Eur. Kai tenka imti auto visai dienai visada šią paslaugą perku.
        Paskutinis taisė Lettered; 2020.01.21, 10:57.
        Flickr

        Comment


          Galima paimti frančizės draudimą iš trečiųjų šalių, pvz. https://www.worldwideinsure.com/car-hire-insurance.htm
          Imant Deluxe turėtų būti padengtos ir citybee išskaitos

          Comment


            Parašė vaidasp Rodyti pranešimą
            Galima paimti frančizės draudimą iš trečiųjų šalių, pvz. https://www.worldwideinsure.com/car-hire-insurance.htm
            Imant Deluxe turėtų būti padengtos ir citybee išskaitos
            Beje iš pažįstamų patirties puikiai veikia toks draudimo draudimas.
            AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

            Comment


              Parašė felar Rodyti pranešimą

              Kaip tik važiuojam ~300km kiekvieną kartą. Imam Golf, Auris arba Corolla visai parai. Nei karto nemokėjom daugiau nei 75€. Savaitgaliais kainos kitos.

              Jeigu norėtum turėti tokį nuosavą automobilį išleistum 20-30k€ upfront arba plius keli tūkst. lizingas, plius tūkstančius kasmet servisams ir draudimams. Plius kuras, plius parkingas, etc. Netgi važiuojant kiekvieną savaitgalį už tuos 300-400€ per mėnesį užtruks kokius 5 metus kol ta tavo mašina apsimokės turėti. 3 metus iš jų važinėsi “sena mašina”, nes CityBee keičia jas naujom kas pora metų.

              Jeigu nenaudoji to automobilio nearly kasdien (o mieste gyvenant tai yra beprotybė mano manymu) tikrai tau jo neapsimoka pirkti. Apsimoka nebent kokią seną geldą už kelis tūkst., bet jau tada jau geriau į gerą electric bike’ą tuos pinigus investuoti.
              Jei važiuoji tik 3-4 kartus per mėnesį tai gal apsimoka city bee, bet tik su sąlyga kad 3-4kartus važiuoji nes poreikis yra tik 3-4 kartus važiuoti. Bet jei norėtum dažniau važiuoti, bet nevažiuoji nes neturi automobilio tai kaip ir reikėtų įvertint šitai.

              Gyvenant mieste gal ir būtų nebūtinas automobilis, jei mieste būtų viešasis transportas. (Vilniuje ar Kaune jo nėra). Bet net neskaičiuojant pinigais - be automobilio belekiek laiko gaištasi. Aišku tiems kas gyvena "darbas->parduotuvė prie namų->namai" režimu tai gal ir dzin, jie nieko nepraranda. Aš neretą savaitgalį mieste lakstydamas visur kur man reikia praleidžiu pusę dienos, kai eismas minimalus. Be automobilio turbūt tai dvi dienas daryčiau.

              Taip pat reiktų įvertint kad kiekvienas pirkinys internetu žymiai pabrangsta, nes lietuvoje pristatymas dažniausiai mokamas iki gan nemažos sumos.

              Moralas - man važinėjant Kaune, miesto ribose automobiliu susitaupo bet 30valandų laiko per mėnesį (lyginant su laiku kurį reikėtų praleisti laukiant troleibuso, tada laukiant kito troleibuso į kurį persėdinėsi) Ir čia skaičiuojant normalų važinėjimą, į darbą/iš darbo, į parduotuves, kartais kažkur papietaut ir pan.

              Lygint tokio važinėjimo su savo auto vs. city bee net nėra ko, city bee gaunasi brangiau belekiek kartų.
              Jei neskaičiuoti švaistomo laiko - tai nenaudojant savo automobilio išeitų daugiau pinigų kelionėms į darbą/iš darbo + įvairiems pristatymams į namus.

              Automobilio gali neturėti tik labai specifiniai žmonės, kurie arba nevertina savo laiko, arba nežinau - pragėrė teises?

              Comment


                Parašė evio Rodyti pranešimą

                Turint nuosavą, tu per daug neplanuodamas sėdi ir važiuoji. O kaip dėl citybee? Auto pristato iki durų ar reikia gatvėse ieškoti?
                City bee kiek yra reikėję tai dažniausiai 10-15min eiti iki jo jei pasiseka (ne piko metas). Plius jei važiuoji ne į užmiestį tai gausis 1.5-2kart brangiau nei Bolt'as(arba alternatyvi paslauga) + būsi atsakingas už apgadinimus jei nepastebėsi miniatiūrinio įbrėžimo prieš įsėsdamas tamsoje lyjant lietui. Bet būna kartais retų atvejų kada nepaisant visų nepatogumų sukandus dantis reikia pasinaudot city bee.

                Comment


                  Parašė Dovydas Rodyti pranešimą

                  Turint nuosavą tu sėdi ir suki ratus ieškodamas parkavimo vietos. Jei tenka grįžti vėlai vakare, parkavimo vietos prie namų net neieškai, nes žinai, kad tokios nėra, ir parkuoji ant šaligatvio arba ant žolės. Jei kas nufotografuoja, sumoki 30€ baudą.

                  Na, o citybee numetei bet kur, kažkas kitas ja pasinaudos ir po 15 minučių ji bus jau dingusi,
                  O kur tą city bee numeti ? Jei su city bee grįžinėji namo, tai ten kur pastatytum savo automobilį statai city bee. Juk city bee neturi kažkokio imuniteto prieš kelio ženklus arba žolę. Jei kas praneš - city bee juk turi duomenis kas padarė pažeidimą.

                  Comment


                    Parašė Kukumalu Rodyti pranešimą
                    Automobilio gali neturėti tik labai specifiniai žmonės, kurie arba nevertina savo laiko, arba nežinau - pragėrė teises?
                    Pradėjai neblogai, baigei apibendrinimu, kad auto neturi tik visiški debilai.

                    O jeigu gyveni prie stotelės, važiuot reikia vienu maršrutu, o šiltuoju sezonu gali drąsiai naudotis paspirtuku? Sodybos neturi, o prie ežero arba dviračiu (jeigu netoli miesto) arba traukiniu (pvz., į Trakus iš Vilniaus) arba Citybee? Tai čia jau debilas ar ne?

                    Comment


                      Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                      Pradėjai neblogai, baigei apibendrinimu, kad auto neturi tik visiški debilai.

                      O jeigu gyveni prie stotelės, važiuot reikia vienu maršrutu, o šiltuoju sezonu gali drąsiai naudotis paspirtuku? Sodybos neturi, o prie ežero arba dviračiu (jeigu netoli miesto) arba traukiniu (pvz., į Trakus iš Vilniaus) arba Citybee? Tai čia jau debilas ar ne?
                      Nu gal biški per riebiai užbaigiau. Esmė kad automobilis reikalingas beveik visiems išskyrus tuos kurie arba negali jo turėti, arba yra pasiryžę aukoti laiką/pinigus vardan nežinau ko. Nu dar galima iškirti žaliuosius, čia irgi normali priežastis nevairuoti.

                      Nesakau kad tie kas neturi automobilio yra debilai Jūsų pavyzdys geras, bet vėlgi tik šiltuoju metu laiku, ir visgi net šiltuoju metu laiku pas mus dažnai lyja, tai važiavimas paspirtuku dviračiu neretai bus nelabai malonus. Bet net jei stotelė prie namų, vistiek galioja visi kiti punktai dėl laiko užtrunkamo su viešuoju transportu.
                      Paskutinis taisė Kukumalu; 2020.01.21, 12:51.

                      Comment


                        Jo, miegamieji rajonai pilni laiko vertintojų su keliais automobiliais, kurie kasdien sutaupytą laiką leidžia valgydami čipsus ir siurbdami pigų alų prie TV ekrano

                        Comment


                          Parašė Kukumalu Rodyti pranešimą

                          Nu gal biški per riebiai užbaigiau. Esmė kad automobilis reikalingas beveik visiems išskyrus tuos kurie arba negali jo turėti, arba yra pasiryžę aukoti laiką/pinigus vardan nežinau ko. Nu dar galima iškirti žaliuosius, čia irgi normali priežastis nevairuoti.
                          Priklauso nuo lokacijos, bet Vilniuje važiuoti dviračiu dažnu atvej yra greičiau ir efektyviau, nei mašina piko metu. Mano atvejis gana eklstremalus (15-30min., priklausomai nuo eismo vs stabilios 5 min. piko metu dviračio naudai) ir aišku daugumai toks ekstremalus balansas matyt negaliotų, bet daugeliu kitų atvejų dviratis irgi laimėtų arba bent jau būtų apylygiai.
                          Realybėje žmonės nesirenka dviračių ar paspirtukų ne todėl, kad jie realiai ką nors skaičiuoja ar daro racionalias išvadas. Esminis ir dažnai vienintelis argumentas būna "ai nu kaip čia taip dabar važiuosi". Kaip kai kurie žmonės mėgsta trūkčioti prie sankryžos maigydami greičio pedalą arba staigiai stabdyti ir vėl akseleruoti, nors priekyje dega raudona. Tiesiog tokie žmonių įpročiai.

                          Comment


                            Parašė John Rodyti pranešimą
                            Realybėje žmonės nesirenka dviračių ar paspirtukų ne todėl, kad jie realiai ką nors skaičiuoja ar daro racionalias išvadas. Esminis ir dažnai vienintelis argumentas būna "ai nu kaip čia taip dabar važiuosi". Tiesiog įpratimo dalykas.
                            Su vaikais, daiktais, pirkiniais ir pan. irgi nelabai patogu važiuoti dviračiu/paspirtuku.
                            Flickr

                            Comment


                              Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                              Su vaikais, daiktais, pirkiniais ir pan. irgi nelabai patogu važiuoti dviračiu/paspirtuku.
                              Taip, nes 99.99% vilniečių visur ir visada važiuoja su daiktais ir vaikais.

                              Comment


                                Parašė Kukumalu Rodyti pranešimą

                                Nu gal biški per riebiai užbaigiau. Esmė kad automobilis reikalingas beveik visiems išskyrus tuos kurie arba negali jo turėti, arba yra pasiryžę aukoti laiką/pinigus vardan nežinau ko. Nu dar galima iškirti žaliuosius, čia irgi normali priežastis nevairuoti.

                                Nesakau kad tie kas neturi automobilio yra debilai Jūsų pavyzdys geras, bet vėlgi tik šiltuoju metu laiku, ir visgi net šiltuoju metu laiku pas mus dažnai lyja, tai važiavimas paspirtuku dviračiu neretai bus nelabai malonus. Bet net jei stotelė prie namų, vistiek galioja visi kiti punktai dėl laiko užtrunkamo su viešuoju transportu.
                                Bet biški kvepia naftalinu šitas postas. Kodėl VT yra laiko švaistymas? Jeigu važiuoji iki darbo, nu taip, greičiausiai užruksi ilgiau. Bet tai gali knygą paskaityt, podkastą paklausyt, video telefone pažiūrėt. 4G turim, gali net laptopą išsitraukt padirbt, jeigu jau toks brangus laikas. Įvertinkit ir auto laikymo ir aptarnavimo išlaidas. Kiek laiko "iššvaistot", kai reikia techninę praeit, nusiplaut, skysčius papildyt, padangas pasikeist?

                                Comment


                                  Parašė John Rodyti pranešimą

                                  Taip, nes 99.99% vilniečių visur ir visada važiuoja su daiktais ir vaikais.
                                  Sutapimas ar ne, bet lygiai toks pat procentas kiaurą parą vežioja vaikus iš vieno būrelio į kitą ir dar lygiagrečiai darbo reikalais po miestą važinėja.

                                  Comment


                                    Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                                    Sutapimas ar ne, bet lygiai toks pat procentas kiaurą parą vežioja vaikus iš vieno būrelio į kitą ir dar lygiagrečiai darbo reikalais po miestą važinėja.
                                    Greičiausiai taip, kitaip būtų sunku paaiškinti, kodėl per moksleivių atostogas "stebuklingai" dingsta visi "įspūdingi" Vilniaus kamščiai.
                                    Flickr

                                    Comment


                                      Parašė John Rodyti pranešimą

                                      Priklauso nuo lokacijos, bet Vilniuje važiuoti dviračiu dažnu atvej yra greičiau ir efektyviau, nei mašina piko metu. Mano atvejis gana eklstremalus (15-30min., priklausomai nuo eismo vs stabilios 5 min. piko metu dviračio naudai) ir aišku daugumai toks ekstremalus balansas matyt negaliotų, bet daugeliu kitų atvejų dviratis irgi laimėtų arba bent jau būtų apylygiai.
                                      Realybėje žmonės nesirenka dviračių ar paspirtukų ne todėl, kad jie realiai ką nors skaičiuoja ar daro racionalias išvadas. Esminis ir dažnai vienintelis argumentas būna "ai nu kaip čia taip dabar važiuosi". Kaip kai kurie žmonės mėgsta trūkčioti prie sankryžos maigydami greičio pedalą arba staigiai stabdyti ir vėl akseleruoti, nors priekyje dega raudona. Tiesiog tokie žmonių įpročiai.
                                      Dviratis ir paspirtukas ypač piko metu tikrai aplenks automobilius, jeigu nėra įkalnės trasoj. Nemanau kad žmonės nusiteikę prieš dviratį nes tai neva "ne lygis" (nors aišku yra turbūt ir tokių) Bet dauguma žmonių nemėgsta važiuoti dviračiu bjauriu, ar šaltu oru. O toks pas mus bent 60-70procentų metų laiko. Nesakau kad negali važiuot bet kokiu oru, bet ne visada verta. Aš žiauriai lietaus nemėgstu, kartais jei pila smarkiau tai net iš mašinos nelipu kol neaprims, geriau telefone ką nors paskaitau. Galvojau apie paspirtuką praėjusią vasarą teoriniam lygy - stebėjau orą kasdien, tai tokių dienų kad nelytų ir ryte ir vakare (kelionių į darbą metu) būdavo gal dvi į savaitę vidutiniškai, neskaitant vieno ilgesnio periodo kada apie porą savaičių buvo šilta ir sausa.

                                      Parašė John Rodyti pranešimą

                                      Taip, nes 99.99% vilniečių visur ir visada važiuoja su daiktais ir vaikais.
                                      Nežinau kaip su vilniečiais ar procentais, bet bent aš 9 ir\š 10 kartų grįžtu namo su pirkiniais, ar tai būtų apsilankymas parduotuvėj, ar kažkoks siuntinys ar pan. Kadangi važinėju dažniausiai ne vienas tai visad atsiranda pirkinių (daiktų)

                                      Comment


                                        O jeigu nuo namų iki darbo toks atstumas, kad nusėda paspirtukas? Plius žvyrkeliais važiuoti juo ne kažką.

                                        Jei turi namie neįgalų žmogų, kuriam mažiausiai 1-2 kartus reikia lankytis ligoninėje, o taip pat vaikų su įvairiais būreliais. Viskas tiksliais laikais. o ne +-0.5-1 val.
                                        Kartą per mėnesį į žmonos tėviškę ~600 km, į savo kaimą ~300 km, vasaros metu gal ir dažniau.

                                        O kur dar išvykos savaitgaliais tai į pažintinį taką, tai pas draugus į sodybą, su tais pačiais dviračiais. Ar iki Rygos palėkti pasižvalgyti dėl įdomumo?

                                        40000-50000 km per metus asmeniniam automobiliui yra visiškai normalu. Net pardavimuose 3-4 metų mašinos dauguma jau su 150000-200000 rida...

                                        Kaip visą tai padaryti VT ar CityBee nelabai įsivaizduoju...
                                        Paskutinis taisė Sula; 2020.01.21, 15:08.

                                        Comment


                                          Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                                          Bet biški kvepia naftalinu šitas postas. Kodėl VT yra laiko švaistymas? Jeigu važiuoji iki darbo, nu taip, greičiausiai užruksi ilgiau. Bet tai gali knygą paskaityt, podkastą paklausyt, video telefone pažiūrėt. 4G turim, gali net laptopą išsitraukt padirbt, jeigu jau toks brangus laikas. Įvertinkit ir auto laikymo ir aptarnavimo išlaidas. Kiek laiko "iššvaistot", kai reikia techninę praeit, nusiplaut, skysčius papildyt, padangas pasikeist?
                                          Jeigu važinėjimas apsiriboja tik važiavimu į darbą ir namo tai galima ir viešuoju. Bet jei visur kur dabar važinėju automobiliu pradėčiau važinėti viešuoju transportu, tai turbūt visą laisvalaikį praleisčiau važinėdamas viešuoju transportu. Aišku galima būtų pakeisti įpročius - vietoj mėgstamo maisto valgyt nemėgstamą bet esantį arčiau namų ir brangesnį. Vietoj to kad nulėkt kažko nusipirkt per darbo pietų pertrauką su automobiliu - galima užsisakyt pristatymą į namus ir už jį mokėti. Rytais miegot trumpiau nes - pamiegosi kai numirsi. Ir pan. Esmė kad viskas įmanoma, bet jeigu kenčia gyvenimo kokybė tai koks to tikslas?

                                          P.S. Kai turėsim normalios aprėpties bėginį viešajį transportą, kursuojanti ne rečiau kaip kas penkias minutes, iškart parduodu mašiną (kad ir į laužyną).

                                          Comment

                                          Working...
                                          X