Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Ta nauja rūšis nėra panacėja, o labiau blizgutis rinkėjams. Pirmiau reikia gerai išnaudoti esamą viešąjį transportą. Kai visi autobusai ir troleibusai bus nauji, šilti ir modernūs, tada bus galima kalbėti, kad galimybės privilioti keleivius jau išnaudotos.

    Comment


      Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
      Ta nauja rūšis nėra panacėja, o labiau blizgutis rinkėjams. Pirmiau reikia gerai išnaudoti esamą viešąjį transportą. Kai visi autobusai ir troleibusai bus nauji, šilti ir modernūs, tada bus galima kalbėti, kad galimybės privilioti keleivius jau išnaudotos.
      Ir kai bus sudarytos geresnės sąlygos esamam transportui - pirmiausia didesnis A juostų tinklas, o ne 200m yra, po to 500m nėra ir pan.
      Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
      Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

      Comment


        Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
        Ir kai bus sudarytos geresnės sąlygos esamam transportui - pirmiausia didesnis A juostų tinklas, o ne 200m yra, po to 500m nėra ir pan.
        Man idomu kodel taip ilgai velkasi visas A juostu suzimejimas? Argi sunku nupiesti A ir prideti pora radaru kurie fiksuotu A juostu pazeidejus. Manau po tokiu pokyciu, tikrai daug kas pradetu naudotis VT.

        Comment


          Parašė MindesAcc Rodyti pranešimą

          Man idomu kodel taip ilgai velkasi visas A juostu suzimejimas? Argi sunku nupiesti A ir prideti pora radaru kurie fiksuotu A juostu pazeidejus. Manau po tokiu pokyciu, tikrai daug kas pradetu naudotis VT.
          Manau, kad politiškai labai sunku. Tik pabandysi tą padaryti ir susilauksi minių piktų automobilistų pykčio (pagal kuriuos gatves reikia tik nuolat platinti).
          Post in English - fight censorship!

          Comment


            Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
            Ta nauja rūšis nėra panacėja, o labiau blizgutis rinkėjams. Pirmiau reikia gerai išnaudoti esamą viešąjį transportą. Kai visi autobusai ir troleibusai bus nauji, šilti ir modernūs, tada bus galima kalbėti, kad galimybės privilioti keleivius jau išnaudotos.
            VT greičiau nevažiuos, jeigu bus šiltas ir modernus Reikia esminių pokyčių + naujos rūšies VT

            Comment


              Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
              Ta nauja rūšis nėra panacėja, o labiau blizgutis rinkėjams. Pirmiau reikia gerai išnaudoti esamą viešąjį transportą. Kai visi autobusai ir troleibusai bus nauji, šilti ir modernūs, tada bus galima kalbėti, kad galimybės privilioti keleivius jau išnaudotos.
              Mano nuomone Vilniaus VT yra jau dabar šiltas ir modernus, autobusai ir troleibusai niekuo nesiskiria nuo esančių vakarų Europos miestuose.

              Pagrindinė problema yra tai, kad transportas nejuda greičiau ir dėl kamščių negali laikytis tvarkaraščių

              Abi šias problemas padėtų išspręsti esminis A juostų praplėtimas ir jų jų atskyrimas nuo lengvųjų automobilių transporto.

              Taip pat ateityje reikėtų galvoti apie antžeminį tramvajų didžiausius srautus generuojančiose maršrutuose.

              Comment


                Parašė tajus3 Rodyti pranešimą
                Mano nuomone Vilniaus VT yra jau dabar šiltas ir modernus, autobusai ir troleibusai niekuo nesiskiria nuo esančių vakarų Europos miestuose.
                Pagrindinė problema yra tai, kad transportas nejuda greičiau ir dėl kamščių negali laikytis tvarkaraščių
                Abi šias problemas padėtų išspręsti esminis A juostų praplėtimas ir jų jų atskyrimas nuo lengvųjų automobilių transporto.
                Taip pat ateityje reikėtų galvoti apie antžeminį tramvajų didžiausius srautus generuojančiose maršrutuose.
                Tamsta pokštininkas: https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...gi-221-1230288
                A juostos turi būti padarytos pirmiausia kaip pigiausias ir efektyviausias būdas, kuris be to nereikalauja papildomų išlaidų po įrengimo.

                Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                Comment


                  VT greičiau nevažiuos, jeigu bus šiltas ir modernus
                  Važiuos greičiau modernizavus troleibusų kontaktinį tinklą ir įrengus daugiau atskirų juostų.

                  autobusai ir troleibusai niekuo nesiskiria nuo esančių vakarų Europos miestuose.
                  Nauji autobusai patogūs ir modernūs, o dauguma troleibusų yra aprūdiję, seni ir girgždantys.

                  Comment


                    Parkavimo problema Vilniuje nebus išspręsta NIEKAD, tiksliau kol nebus viešasis transportas toks, kad neapsimokėtų važiuoti automobiliu. Aš pat asmeniškai visur grūduosi automobiliu, išskyrus keletą maršrutų kur PATOGIAU ir GREIČIAU važiuoti VT. Sakykim maršrutas Karoliniškės - Santariškės. Štai Skandinavijos senamiesčiuose daug kur yra specialiai taip projektuojamas eismas kad automobiliu būtų nepatogu važiuoti, visokie greičio ribojimai kai dviratis važiuoja greičiau, arba specialiai daromi vingiai, kur nėra kaip įsibėgėti ir panašiai.

                    Comment


                      As irgi kazkaip neinu pries sistema ir visur vaziuoju automobiliu. Tai be abejo maloniau nei grustis VT su smirdanciais ir kosijanciais asmenimis.
                      Nieko nepasikeis kol nebus ivestas normalus mokestis automobiliams visoje salyje. Tas siulomas tarsos mokestis, jei dar pirmas variantas buvo kazkiek adekvatus.. antras jau visiskai kapeikos. Jis neitakos automobiliu pasirinkimo, o tik surinks kazkiek pinigu i biudzeta ir tiek. Tam prasme savo pagrindines funkcijos jis neatliks, o to musu bekiausiai politikai ir siekia.

                      Aisku, savivaldybe galetu per metus padaryt tvarka:
                      1. irengti apie 3 000 papildomu stovejimo vietu su koriais - tiek yra is viso prasoma visam mieste, perziurejus savivaldybiu dokus.
                      2. Pranesti viesai kad pagaliau prades bausti uz parkavima ant zoles, dvirtakiu, saligatviu ir t.t. Supazindinti visuomene su faktu kad parkingu yra tiek kiek yra ir daugiau nebus. Pagaliau kaip normaliose salyse suzymeti parkavimo vietas prie daugiabuciu. Ir vietu padauges ir namai zinos kiek realiai tu vietu turi.
                      Kas butu pasiekta? Butu sustabdyta vykstanti automobilizacija ir auto skaicius stabilizuotusi.

                      Kas vyksta dabar? Dabar tiesiog ignoruojama problema, masinu kasmet vis daugiau, VT vaziuoja tuscias, zmones vis labiau pririrasmi prie automobiliu. Ateity bus vis blogiau ir blogiau. Parkingu reikes vis daugiau, kamsciai bus dazniau. Na ir ekologija jau suvaryta. Ziuriu tarsos zemelapi pagal P2.5 ir P10 Zirmunai beveik visalaik geltonoje zonoje, kai dauguma Vokietijos miestu yra visada zalioje. Nebera pas mus svaraus oro, kuriuo anksciau didziavomes.

                      Comment


                        Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                        As irgi kazkaip neinu pries sistema ir visur vaziuoju automobiliu. Tai be abejo maloniau nei grustis VT su smirdanciais ir kosijanciais asmenimis.
                        Važiuoju VT kiekvieną dieną ir tokių asmenų nematau. Gal galima būtų vieną kartą baigti šitą BS?

                        Comment


                          Parašė digital Rodyti pranešimą
                          Važiuoju VT kiekvieną dieną ir tokių asmenų nematau. Gal galima būtų vieną kartą baigti šitą BS?
                          Ta prasme, apie viešąjį transportą nebegalima pasakyti neigiamos nuomonės?
                          Jei jis būtų toks puikus, tai juo besinaudojančių skaičius didėtų. Kažkodėl didėja kelionių skaičius automobiliais.

                          Comment


                            Pastoviai važinėju VT. Tikrai smirdančius sutinku gal kartą per mėnesį, turbūt net rečiau. Sušalęs autobuse ar troleibuse dar nesu. Net ir senieji kai kurie šildomi, o ir nešildomi būna šiltesni, nei lauko temperatūra.

                            digital yra teisus. VT apibendrint kaip smirdintį ir šaltą, tai tas pats, kas daryt apibendrinimą apie lietuvius kaip smirdančius ir su iškritusiais dantimis. Aišku, kad yra visko. Automobilyje smirdėt irgi gali, jei keleiviai nemandagūs

                            Comment


                              Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                              As irgi kazkaip neinu pries sistema ir visur vaziuoju automobiliu. Tai be abejo maloniau nei grustis VT su smirdanciais ir kosijanciais asmenimis.
                              Nieko nepasikeis kol nebus ivestas normalus mokestis automobiliams visoje salyje. Tas siulomas tarsos mokestis, jei dar pirmas variantas buvo kazkiek adekvatus.. antras jau visiskai kapeikos. Jis neitakos automobiliu pasirinkimo, o tik surinks kazkiek pinigu i biudzeta ir tiek. Tam prasme savo pagrindines funkcijos jis neatliks, o to musu bekiausiai politikai ir siekia.

                              Aisku, savivaldybe galetu per metus padaryt tvarka:
                              1. irengti apie 3 000 papildomu stovejimo vietu su koriais - tiek yra is viso prasoma visam mieste, perziurejus savivaldybiu dokus.
                              2. Pranesti viesai kad pagaliau prades bausti uz parkavima ant zoles, dvirtakiu, saligatviu ir t.t. Supazindinti visuomene su faktu kad parkingu yra tiek kiek yra ir daugiau nebus. Pagaliau kaip normaliose salyse suzymeti parkavimo vietas prie daugiabuciu. Ir vietu padauges ir namai zinos kiek realiai tu vietu turi.
                              Kas butu pasiekta? Butu sustabdyta vykstanti automobilizacija ir auto skaicius stabilizuotusi.

                              Kas vyksta dabar? Dabar tiesiog ignoruojama problema, masinu kasmet vis daugiau, VT vaziuoja tuscias, zmones vis labiau pririrasmi prie automobiliu. Ateity bus vis blogiau ir blogiau. Parkingu reikes vis daugiau, kamsciai bus dazniau. Na ir ekologija jau suvaryta. Ziuriu tarsos zemelapi pagal P2.5 ir P10 Zirmunai beveik visalaik geltonoje zonoje, kai dauguma Vokietijos miestu yra visada zalioje. Nebera pas mus svaraus oro, kuriuo anksciau didziavomes.
                              VT tuščias? Siūlau pabandyt bet kokiu ne rajoniu maršrutu pravažiuoti piko metu. Labai tikėtina, kad net netilpsi įlipti.

                              Comment


                                Parašė digital Rodyti pranešimą
                                Važiuoju VT kiekvieną dieną ir tokių asmenų nematau. Gal galima būtų vieną kartą baigti šitą BS?
                                Aš piko metu tokių asmenų niekada nematau. Centre niekada nematau. Bet vakare apie 20val, miegamuosiuose rajonuose pagėrusius arba prasmirdusius asmenis kartais matau, gal 1 kartą iš 10. Važiuodamas iš/į oro uostą su greituoju autobusu matau tokius asmenis labai dažnai, gal 7 kartus iš 10. Jei nematau, tai užuodžiu. Apskritai yra Vilniuje teritorijų, kuriose nuolatos pasitaiko įlipančių ar išlipančių keleivių, kurie atrodo kaip tris dienas gėrę arba kaip leidžiantys pirmą dieną laisvėje. Tai Savanorių/Gerosios Vilties rajonas, Naujininkai/Oro uosto rajonas.

                                Bet piko metu tokių keleivių nesu matęs. Matyt, jų dienotvarkėje piko metas yra kažkuris kitas metas.

                                Comment


                                  Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                  Ta prasme, apie viešąjį transportą nebegalima pasakyti neigiamos nuomonės?
                                  Ne negalima, bet reikia. Tik reikėtų baigti tas praeito amžiaus pasakas, nes yra tikrai rimtų problemų.

                                  Comment


                                    Vaikai, studentai ir ofiso planktonai su savo kuprinėm, kurių nesugeba nusiimti įlipę į transportą yra žymiai didesnė viešojo transporto problema nei bomžai.

                                    Comment


                                      Parašė rmss Rodyti pranešimą

                                      VT tuščias? Siūlau pabandyt bet kokiu ne rajoniu maršrutu pravažiuoti piko metu. Labai tikėtina, kad net netilpsi įlipti.
                                      as tai nesuprantu pagal kokius desnius jis uzsipildo. Buna piko metu ir tuscias ir sausakimsa. Itariu del kamsciu, ivykiu ir grafiku nesilaikymo.

                                      Comment


                                        Sakykim maršrutas Karoliniškės - Santariškės.
                                        Kuo netinka 2G ir 55 autobusai?

                                        Tai be abejo maloniau nei grustis VT su smirdanciais ir kosijanciais asmenimis.
                                        Štai kur esminė priežastis - patogumas, greitis ir kaina nėra svarbu . Šita "problema" kažkodėl aktualiausia kasdien važinėjantiems ne viešuoju transportu, o automobiliu.
                                        Paskutinis taisė senasnamas; 2019.12.01, 20:28.

                                        Comment


                                          Parašė rmss Rodyti pranešimą
                                          Vaikai, studentai ir ofiso planktonai su savo kuprinėm
                                          Tai čia viešojo transporto privalumai?
                                          Prie privalumų dar reikia pridėti planktono atmainą, kuri mėgsta važinėtis su kavos puodukais

                                          Comment

                                          Working...
                                          X