Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė John Rodyti pranešimą

    Realiai niekas dviratininkų negaudo. Ne nebent labai nepasiseks ir kažkokiu būdu sugebėsi būti pagautas per kokį "reidą", kur policija rengia viešųjų ryšių akcijas. Nors jie labiau gaudo paspirtukininkus tokiais atvejais. Na ar būsi visiškai girtas kaip šlepetė ir pats nugriūsi ar į ką nors atsitrenksi. Jeigu geri civilizuotai ir po pagėrimo sugebi pakankamai koordinuotai judėti ir minti pedalus, bijoti tikrai nėra ko. Tiesiog reikia naudoti sveiką protą ir viskas bus ok.
    Regionuose per reidus keliuose patikrina. Ir pabaudžia.

    Comment


      Parašė Suolas Rodyti pranešimą

      Regionuose per reidus keliuose patikrina. Ir pabaudžia.
      Dėl provincijos, taip. Deja, ten yra žymiai gilesnių problemų su visiškai kitokiu kontingentu, negu mes čia aptarinėjame. Nekalbant apie tai, kad ten trūksta elementarios infrastruktūros ir girti važinėja judriais ir pavojingais keliais kartu su mašinomis.

      Comment


        Parašė John Rodyti pranešimą

        Jei kam ir kelia pavojų, nebent sau patiems, o ne jokiems pėstiesiems.
        Jei kelia sau, tai kelia ir kitiems, t.y. jei padidėja tikimybė įvažiuoti į stulpą, tai padidėja ir į pėsčiuosius, taip jau veikia alko.
        Flickr

        Comment


          Draugas sakė kad prigėręs važiuoja ypač atsargiai, neviršija greičio ir nėra padaręs autoįvykių, skirtingai negu blaivus.
          -

          Comment


            Parašė gerietis Rodyti pranešimą
            Draugas sakė kad prigėręs važiuoja ypač atsargiai, neviršija greičio ir nėra padaręs autoįvykių, skirtingai negu blaivus.
            Viena iš pagrindinių problemų vairuojant mašiną ar kitą motorizuotą transporto priemonę girtam, yra lengvas būdas pasiekti neadekvačiai didelį greitį. Apgirtus suprastėja adekvatumo suvokimas ir vienas spustelėjimas dažnai baigiasi liūdnai. Skirtingai, nei su mašina, ar elektriniu paspirtuku/dviračiu, gazo vieno mygtuko/pedalo spustelėjimu dviračiui nepridėsi, reikia naudoti raumenų jėgą. Dėl to "atsargus" vairavimas dviračiu yra beveik neišvengiamas, nes būdamas pagėręs, po ilgos dienos ir ilgo vakaro, labai daug jėgų raumenyse dažniausiai nebebūna. Bent ne tiek, kad iš paskutiniųjų mintum ~40 ar 50km/h. Dažniausiai tai būna ~15 km/h iš lėtosios, nes tiesiog nesinori atiduoti likusios energijos beprasmiškai veiklai

            Comment


              Parašė gerietis Rodyti pranešimą
              Draugas sakė kad prigėręs važiuoja ypač atsargiai, neviršija greičio ir nėra padaręs autoįvykių, skirtingai negu blaivus.
              Jei BNB važiuoja tvarkingai ir neviršija greičio (ar net -10), kaip taisyklė vairuotojas sveikai įraudęs. Arba už vairo nenatūraliai šviesių plaukų moteriškė, o sveikai įraudęs keleivio vietoje.

              Comment


                Parašė gerietis Rodyti pranešimą
                Draugas sakė kad prigėręs važiuoja ypač atsargiai, neviršija greičio ir nėra padaręs autoįvykių, skirtingai negu blaivus.
                Draugas taip turėtu važinėti visada, ir būti blaivas.

                Comment


                  Parašė gerietis Rodyti pranešimą
                  Draugas sakė kad prigėręs važiuoja ypač atsargiai, neviršija greičio ir nėra padaręs autoįvykių, skirtingai negu blaivus.
                  Na Kai blaivus važiavo 1000 kartų, o neblaivus 10 kartų tai gali būti. Bet jei lygintų 1000 blaivių ir 1000 "prigėrusių" važiavimų, statistika būtų kitokia.

                  Comment


                    Parašė gerietis Rodyti pranešimą
                    Draugas sakė kad prigėręs važiuoja ypač atsargiai, neviršija greičio ir nėra padaręs autoįvykių, skirtingai negu blaivus.
                    Tai tuomet jam apskritai negalima vairuoti.

                    Comment

                    Working...
                    X