Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Kodėl tada gatvės siaurinamos vakaruose, kur eismo kultūra kaip ir gera?
    Nes ne tik lietuva turi problemą su nebaudžiamumu.

    Comment


      Parašė mantasm Rodyti pranešimą

      Kuo blogai su paspirtuku ar dviračiu važiuoti ne magistralinėm gatvėm? Kokia prasmė šalia kiekvienos gatvelės daryt dvirtakius? Pinigų švaistymas ir tiek.
      Pinigų švaistymas sėdėjimas automobilyje kamštyje, dviračių takų padarymas/nupaišymas gatvėje praktiškai nieko nekainuoja, tai tą reikia daryti tiek dėl dviratininkų/paspirtukininkų saugumo, tiek dėl pačių pėsčiųjų, kad ant šaligatvių neliktų dviračių, tiek dėl ekonominės ir ekologinės naudos statinti žmones kiek įmanoma mažiau vežinėti automobiliais, taip pat ir dėl tų pačių kamščių mažinimo. Žodžių naudų labai daug, neveltui civilizuotos šalys kaip Danija, Olandija, Švedija dviračių takus daro visur, kur tik fiziškai įmanoma.
      Flickr

      Comment


        Parašė Lettered Rodyti pranešimą

        Pinigų švaistymas sėdėjimas automobilyje kamštyje, dviračių takų padarymas/nupaišymas gatvėje praktiškai nieko nekainuoja, tai tą reikia daryti tiek dėl dviratininkų/paspirtukininkų saugumo, tiek dėl pačių pėsčiųjų, kad ant šaligatvių neliktų dviračių, tiek dėl ekonominės ir ekologinės naudos statinti žmones kiek įmanoma mažiau vežinėti automobiliais, taip pat ir dėl tų pačių kamščių mažinima. Žodžių naudų labai nedaug, neveltui civilizuotos šalys kaip Danija, Olandija, Švedija dviračių takus daro visur, kur tik fiziškai įmanoma.
        Mano kaip dviratininko nuomone - eilinėm gatvėm daug saugiau yra važiuoti su srautu nei kreivai šleivai įspraustais dvirtakiais su prastu matomumu. "Dvirtakiai" kur teisiškai neturėtų būti pėsčiųjų, bet realiai vistiek visi eina kur nori (pvz Santaros gatvė) irgi nei tin džiugina. Daugiau problemų turiu su už nieką neatsakingais pėsčiaisias "dviračių takuose" nei su teises išsilaikiusiais ir aiškią atsakomybę nešančiais vairuotojais važiuojamojoje dalyje/

        Comment


          Manau nereikia išradinėti dviračio, danai tikrai žino geriau už mus kaip įrenginėti dviračių takus ir yra padarę nė vieną tyrimą/apklausą ir to pasekoje visur kur įmanoma įrenginėja takus bent minimaliai atskirtus nuo važiuojamosios dalies.

          Comment


            Parašė themanual Rodyti pranešimą
            Manau nereikia išradinėti dviračio, danai tikrai žino geriau už mus kaip įrenginėti dviračių takus ir yra padarę nė vieną tyrimą/apklausą ir to pasekoje visur kur įmanoma įrenginėja takus bent minimaliai atskirtus nuo važiuojamosios dalies.
            Bet tą turim suprasti ne tik mes, forumo dalyviai, bet ir atsakingi valdininkai. Ar kas nors yra arčiau valdžios iš čia besilankančių? Kokie vėjai vyrauja ten?

            Comment


              Parašė themanual Rodyti pranešimą
              Manau nereikia išradinėti dviračio, danai tikrai žino geriau už mus kaip įrenginėti dviračių takus ir yra padarę nė vieną tyrimą/apklausą ir to pasekoje visur kur įmanoma įrenginėja takus bent minimaliai atskirtus nuo važiuojamosios dalies.
              Būtent, jei civilizuoti danai visur atskiria, tai mums su mūsų vairuotojų vairavimo kultūra tuo labiau tą reikia daryti visų pirma dėl saugumo, visų antra numetus dviratininkus/paspirtukininkus į bendrą srautą jiems bus labai mažai noro negrįžti prie automobilio vairo.

              Parašė mantasm Rodyti pranešimą

              Mano kaip dviratininko nuomone - eilinėm gatvėm daug saugiau yra važiuoti su srautu nei kreivai šleivai įspraustais dvirtakiais su prastu matomumu. "Dvirtakiai" kur teisiškai neturėtų būti pėsčiųjų, bet realiai vistiek visi eina kur nori (pvz Santaros gatvė) irgi nei tin džiugina. Daugiau problemų turiu su už nieką neatsakingais pėsčiaisias "dviračių takuose" nei su teises išsilaikiusiais ir aiškią atsakomybę nešančiais vairuotojais važiuojamojoje dalyje/
              Todėl ir reikia daryti gerai kaip pvz. skandinavai, o ne bet kaip kaip kokie rusai ir po to skųstis, kodėl niekas nenori naudotis automobilio alternatyvomis ir kodėl esam labiausiai automobilizuota valstybė visoje Europoje.

              P.S. atrodo, kad net rusai sau elgiasi vakarietiškai ir nebebijo piktų automobilistų siaurinti gatvių, tai mes su savo požiūriu tuoj galėsim su visokiais afrikiečiais lygintis.

              Click image for larger version

Name:	Untitled.png
Views:	74
Size:	239,1 kB
ID:	1759668


              Paskutinis taisė Lettered; 2019.11.04, 13:33.
              Flickr

              Comment


                Gerai būtų, jei dviračių takai apskritai būtų mažiau "pririšti" prie gatvių.

                Comment


                  Parašė Sula Rodyti pranešimą
                  Gerai būtų, jei dviračių takai apskritai būtų mažiau "pririšti" prie gatvių.
                  Magistraliniai - taip. Bet nuo/iki magistralinio dvirtakio kažkaip privažiuot reikia.

                  Comment


                    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                    Todėl ir reikia daryti gerai kaip pvz. skandinavai, o ne bet kaip kaip kokie rusai ir po to skųstis, kodėl niekas nenori naudotis automobilio alternatyvomis ir kodėl esam labiausiai automobilizuota valstybė visoje Europoje.

                    P.S. atrodo, kad net rusai sau elgiasi vakarietiškai ir nebebijo piktų automobilistų siaurinti gatvių, tai mes su savo požiūriu tuoj galėsim su visokiais afrikiečiais lygintis.
                    Man asmeniškai labiau trukdo grūdimas su pėsčiaisiais su visom iš to išplaukiančiom problemom.

                    Gatvių siaurinimas neprieštarauja dvirtakių nedarymui šalutinėse gatvelėse. Nemagistralinės gatvės turėtų būti tokios siauros, kad mašinos nenorėtų lakstyti ir dviračiams būtų saugu važiuoti kartu bendrame eisme.

                    Comment


                      Parašė themanual Rodyti pranešimą
                      Manau nereikia išradinėti dviračio, danai tikrai žino geriau už mus kaip įrenginėti dviračių takus ir yra padarę nė vieną tyrimą/apklausą ir to pasekoje visur kur įmanoma įrenginėja takus bent minimaliai atskirtus nuo važiuojamosios dalies.
                      Na, bent jau britai dviračių takus visur daro kartu su bendru kitų transporto priemonių srautu. Atskirimai irgi dažniausiai tik vizualūs.

                      Click image for larger version

Name:	CycleSuperHighway.jpg
Views:	48
Size:	125,4 kB
ID:	1759676
                      If a lion could speak, we could not understand him.

                      Comment


                        Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

                        Na, bent jau britai dviračių takus visur daro kartu su bendru kitų transporto priemonių srautu. Atskirimai irgi dažniausiai tik vizualūs.

                        Click image for larger version

Name:	CycleSuperHighway.jpg
Views:	48
Size:	125,4 kB
ID:	1759676
                        Ar vizualūs ar fiziniai nelabai svarbu, esmė, kad jie yra.
                        Flickr

                        Comment


                          Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

                          Na, bent jau britai dviračių takus visur daro kartu su bendru kitų transporto priemonių srautu. Atskirimai irgi dažniausiai tik vizualūs.
                          Ar man tik atrodo ar takas čia pakeltas papildomu asfalto sluoksniu vos ne iki šaligatvio? Jei taip, tai iš esmės panašiai kaip Kopenhagoje, tik ten dažniausiai statesnis atskyrimas nuo automobilių juostos

                          Comment


                            Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                            Ar vizualūs ar fiziniai nelabai svarbu, esmė, kad jie yra.
                            Esmė tai, kad dviračiai neturėtų perdėtai būti atskirti nuo kitų srautų. Apie ką ir buvo mano komentaras.


                            Parašė themanual Rodyti pranešimą
                            Ar man tik atrodo ar takas čia pakeltas papildomu asfalto sluoksniu vos ne iki šaligatvio? Jei taip, tai iš esmės panašiai kaip Kopenhagoje, tik ten dažniausiai statesnis atskyrimas nuo automobilių juostos
                            Ne, automobilių ir dviračių juostos viename lygyje.
                            If a lion could speak, we could not understand him.

                            Comment


                              Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

                              Esmė tai, kad dviračiai neturėtų perdėtai būti atskirti nuo kitų srautų. Apie ką ir buvo mano komentaras.

                              Ne, automobilių ir dviračių juostos viename lygyje.
                              Bėda ta, kad su mūsų vairuotojų kultūra toks dviračių takas būtų visas užparkuotas ir pravažiuoti dviračiu būtų neįmanoma.
                              Post in English - fight censorship!

                              Comment


                                Parašė index Rodyti pranešimą

                                Bėda ta, kad su mūsų vairuotojų kultūra toks dviračių takas būtų visas užparkuotas ir pravažiuoti dviračiu būtų neįmanoma.
                                Būtent, taip, kaip reikia(reikėjo) fiziškai atskirti VT juostas Ukmergės g., kad pagaliau ten nebevažinėtų automobiliai, tas pats ir su dviračių takais.
                                Flickr

                                Comment


                                  Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

                                  Ne, automobilių ir dviračių juostos viename lygyje.
                                  Aišku, spėju ryški spalva daug ką duoda, man asmeniškai netrukdo, bet vizualiai kokiam miesto centre turbūt per didelė vizualinė tarša.

                                  Aš irgi nemanau, kad reikia kažkokio ypatingo atskyrimo nuo paprastų miesto gatvių, bet manau Kopenhagoj esantys sprendimai arčiausi idealių vidutiniam dviratininkui. Kai kur skiriasi tik danga realiai, dviračių takas išasfaltuotas, o automobilių juosta turbūt iš seno palikta grįsta.
                                  Paskutinis taisė themanual; 2019.11.04, 18:53.

                                  Comment


                                    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                    Būtent, taip, kaip reikia(reikėjo) fiziškai atskirti VT juostas Ukmergės g., kad pagaliau ten nebevažinėtų automobiliai, tas pats ir su dviračių takais.
                                    Tokie nepadės nuo parkavimosi, nes net su įprastu automobiliu (ne kokiu visureigiu) pervažiuoti tuos mažus guminius paaukštinimus labai paprasta. Garantuotai užparkuotų tokį dviračių taką. Padėtų nebent realiai aukštas bortelis, kad jo perlipti nebūtų įmanoma fiziškai.

                                    Arba kokie padangas prakiurdantys smaigai gal padėtų.

                                    Post in English - fight censorship!

                                    Comment


                                      Parašė index Rodyti pranešimą
                                      Arba kokie padangas prakiurdantys smaigai gal padėtų.

                                      Tie smaigai, kaip suprantu, pasikelia dėl atvažiuojančio automobilio svorio, taip? Visai smagiai atrodo
                                      Lietuva visiems.

                                      Comment


                                        Parašė abruo Rodyti pranešimą

                                        Tie smaigai, kaip suprantu, pasikelia dėl atvažiuojančio automobilio svorio, taip? Visai smagiai atrodo
                                        Nusileidžia nuo svorio, užvažiavus iš nuožulniosios pusės, bet ne taip greitai nusileidžia užvažiavus ant kitos, nes jėga juos tada veikia iš šono.
                                        Post in English - fight censorship!

                                        Comment


                                          Parašė index Rodyti pranešimą
                                          Arba kokie padangas prakiurdantys smaigai gal padėtų.
                                          Nesunkiai galima įveikti (sustoji, užmeti ant jų lentą ir pravažiuoji, arba tiesiog užpurški Makrofexu).

                                          Comment

                                          Working...
                                          X