Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė bato_usai Rodyti pranešimą
    Čia apie elektrinius autobusus vs troleibusus iš visiškai kitokio kampo. Kita vertus elektra naktį pigesnė.
    ahaha, durneliai, sako trulai gerai kopti San Francisko kalnais. Vilnius zino geriau, Vilnius nuims laidus nuo Basanaviciaus gatves ikalnes, nes nu gi tai ideliausia vieta, reikia kilti ant batarkes!

    Comment


      Parašė bato_usai Rodyti pranešimą
      Čia apie elektrinius autobusus vs troleibusus iš visiškai kitokio kampo. Kita vertus elektra naktį pigesnė.
      Kad ir koks absurdiškas būtų tas greta gyvenančių benamių narkomanų ir ultra milionierių pilnas distopinis miestas San Franciskas, VT srityje jis vienas geriausių US. Smart enough ne tik išlaikyti, bet ir plėsti savo trūlų tinklą. Ir ten trūlai ir autobusai net nėra pagrindinė transporto priemonė - yra ir tram'ai, ir keistas priemiestinis beveik metro BARTas ir priemiestinis Caltrain. O dar ne per seniausiai jie perdarę vieną pagrindinių gatvių Van Ness Ave įsirengė BRT stiliaus VT juostą per vidurį gatvės, kur yra įrengtas kontaktinis tinklas, nes ja važinėja ir trūlai:
      https://www.sfmta.com/projects/van-n...-rapid-transit

      Comment


        Tiesiog paliksiu šitą čia.
        Automobiliai svarbiau už bet ką.
        #zaliojisostine #merasbecirku

        Click image for larger version

Name:	Screenshot_20250123_164623_Facebook.jpg
Views:	423
Size:	179,5 kB
ID:	2178632

        Comment


          Parašė Kaid Rodyti pranešimą
          #zaliojisostine #merasbecirku
          Attached Files

          Comment


            Tyrimo išvada: vilniečiai spūstyse per metus sugaišta daugiau laiko nei Londono ar Paryžiaus vairuotojai

            Olandai sudarė reitingą, kuriame miestus iš 29 Europos šalių surikiavo pagal keletą kriterijų: vidutinis 10 km ilgio kelionės laikas, procentais išreikštas transporto spūsčių lygis ir per metus dėl spūsčių prarastas laikas.
            Tyrimo duomenys rodo, kad vilniečiai per visus 2024 m. kamščiuose vidutiniškai prarado 113 valandų. Pagal šį kriterijų Lietuvos sostinė rikiuojasi pirma tarp miestų, turinčių iki 800 tūkstančių gyventojų.
            Pagal tą patį kriterijų Vilnius užima 4-tą vietą, jeigu prie bendros eilės prijungiami ir miestai, kurių gyventojų skaičius viršija 800 tūkstančių. Tada sostinę lenkia tik Dublinas (Airija), Bukareštas (Rumunija) ir Briuselis (Belgija).

            Tarp miestų iki 800 tūkst. gyventojų, Vilnius pagal šį kriterijų yra 18-as. Čia nuvažiuoti 10 km vidutiniškai užtrunka 24 min. 2 sek. Vroclave, kuris užima pirmą vietą – 28 min. 56 sek. Kaune tokia kelionė vidutiniškai trunka 20 min. 53 sek. ir tai šį miestą nukelia į 64-tą reitingo vietą. Klaipėdoje 10 km įveikiama per 19 min. 44 sek. – 82 pozicija.
            Nuvažiuoti 10 km trumpiausiai užtrunka Amersfort’e (Nyderlandai), Espoo (Suomija) ir Almere (Nyderlandai). O mažiausiai laiko per metus spūstyse sugaišta Espoo, Amere, ir Lens’o (Prancūzija) miestų vairuotojai.
            Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/auto/autonaujie...ojai-120081172

            Comment


              Kadangi esu lankęsis ir savaitę gyvenęs Almere mieste, Nyderlanduose, galiu pasakyt, kad ten neegzistuoja kamščiai, nors gyventoju kiekiu lenkia Klaipėdą.
              Almeres mieste pagrindinė transporto priemonė yra dviratis, vaikai į mokyklas ir darželius važinėja dviračiais, yra įrengta ne viena VT gatvė (kurioje važiuoja tik autobusai), Amsterdamo miestą visi pasiekia traukiniais (apie 35 km atstumą traukinys įveikia greičiau nei automobilis), miestą gaubia aplinkkeliai.
              Nieko panašaus negalima pasakyt apie Klaipėdą, Vilniaus geriau nėneminėti.

              Comment


                Reiktų prisiminti - vienintelis būdas išspręsti spūstis yra turėti alternatyvų kelionės būdą automobiliui.

                Comment


                  Wow, toks agrasyvesnis staripsnis iš MadeInVilnius, ačiū, jei žurnalistai skaito forumą

                  „Eurostato” duomenimis, Lietuvoje nuosavu automobiliu besinaudojančių žmonių skaičius – didžiausias Europoje

                  Žalioji Europos sostinė šiame kontekste skamba kaip nejuokingas pokštas. Kaip rodo „Eurostato“ duomenys, nuosavu automobiliu besinaudojančių gyventojų skaičius Lietuvoje yra didžiausias visoje Europoje, o viešuoju transportu ar traukiniais – bene mažiausias mūsų žemyne. Neišvystyta traukinių ir viešojo transporto sistema lemia, kad šiandien negalime pasigirti puikiais rezultatais, o mus lenkia net artimiausi kaimynai.

                  87,9 % – tiek žmonių naudojasi automobiliu kaip pagrindine transporto priemone Lietuvoje. Antroje vietoje yra Suomija, tačiau ir jos rezultatas yra beveik 10 % žemesnis negu Lietuvos – 78,6 % žmonių čia renkasi automobilį. Šalis, kur mažiausiai žmonių renkasi automobilį kaip pagrindinį būdą judėti po šalį ar miestus yra Kroatija, kurs šis skaičius siekia tik 48,8 % gyventojų.

                  Kokiu būdu bus bandoma to pasiekti? Bus mėginama apriboti automobilių naudojimą: sumažinti automobilių stovėjimo vietų miesto centre, įvesti didesnius mokesčius už automobilių parkavimą, bus skatinama naudoti elektromobilius. Vilniaus miesto savivaldybė tikina, kad nori didinti viešojo transporto patrauklumą: įvesti naujas transporto priemones, bus trumpesni intervalai ir patogesni maršrutai. Visgi didelę antireklamą viešojo transporto naudojimuisi padarė neseniai pristatytas pasiūlymas nuo liepos didinti viešojo transporto bilietų kainas. Kai kuriais atvejais kainos bus didesnės dvigubai. Mūsų portalo surengta apklausa parodė, kad kai kurie žmonės dėl savivaldybės žingsnio grįš prie važiavimo automobiliais ir nustos naudotis viešuoju transportu.

                  Vėlei „Eurostato“ statistika negailestinga mums ir čia: autobusais ir troleibusais naudojasi tik 5,7 % Lietuvos gyventojų. Šis rodiklis yra vienas žemiausių skaičių visoje Europoje, neįskaitant šalių, kur žmonės rečiau važiuoja autobusais ir troleibusais, nes… turi metro ir tramvajus.

                  Mes jau ne kartą ar du rašėme, kad Vilniuje nei tramvajaus, nei metro statyti nesiruošiama, o vienintelė planuojama nauja viešojo transporto rūšis – laiveliai Neryje vasarą. Grįžkime trumpam prie Vilniaus miesto darnaus judumo plano, kuris numato, kad iki 2030 kelionės viešuoju transportu turėtų išaugti net iki 50 %. Tai reikštų, kad viešojo transporto dalis turėtų augti nuo dabartinių ~40 % iki šio tikslo.
                  https://madeinvilnius.lt/transportas...sias-europoje/

                  Comment


                    Pasidomėjus, ar iš registracijos mokesčio surinktos lėšos yra panaudojamos aplinkosaugos projektuose ar susisiekimo infrastruktūrai gerinti, Finansų ministerijos atstovai portalui Delfi teigė, jog šie pinigai yra tiesiog paskirstomi savivaldybėms.

                    https://www.delfi.lt/auto/autonaujie...s1FUBtEAQWY3kw

                    Aha ir vėl tie aftamabilystai dėl visko kalti...

                    Comment


                      Pasirodo Vilniaus VT puikus, kuriuo žavisi visa Europa, tik mes čia kažko nesuprantame.

                      Pasak mero, Europos Komisiją sužavėjo Vilniaus viešasis transportas ir savivaldybės ateities planai jį naujinti.

                      „Galiu paminėti, kad mes buvome gerai įvertinti dėl savo mobilumo – transformacijos, kuria siekiame, kad kuo daugiau vilniečių važiuotų viešuoju transportu, mūsų investicijos į viešojo transporto plėtrą“, – teigė Vilniaus meras.
                      https://madeinvilnius.lt/naujienos/m...oogle_vignette
                      Flickr

                      Comment


                        Parašė Kaid Rodyti pranešimą
                        Wow, toks agrasyvesnis staripsnis iš MadeInVilnius, ačiū, jei žurnalistai skaito forumą

                        „Eurostato” duomenimis, Lietuvoje nuosavu automobiliu besinaudojančių žmonių skaičius – didžiausias Europoje

                        https://madeinvilnius.lt/transportas...sias-europoje/
                        Kokiu būdu bus bandoma to pasiekti? Bus mėginama apriboti automobilių naudojimą: sumažinti automobilių stovėjimo vietų miesto centre, įvesti didesnius mokesčius už automobilių parkavimą, bus skatinama naudoti elektromobilius. Vilniaus miesto savivaldybė tikina, kad nori didinti viešojo transporto patrauklumą: įvesti naujas transporto priemones, bus trumpesni intervalai ir patogesni maršrutai. Visgi didelę antireklamą viešojo transporto naudojimuisi padarė neseniai pristatytas pasiūlymas nuo liepos didinti viešojo transporto bilietų kainas. Kai kuriais atvejais kainos bus didesnės dvigubai. Mūsų portalo surengta apklausa parodė, kad kai kurie žmonės dėl savivaldybės žingsnio grįš prie važiavimo automobiliais ir nustos naudotis viešuoju transportu.
                        Vietoj to kad stipriai gerintų VT, dabar blogins važiuojantiems automobiliu.
                        Ir dar priedo prastins VT.

                        Paskutinis taisė Taj Mahal; 2025.01.27, 12:39.

                        Comment


                          Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                          Pasirodo Vilniaus VT puikus, kuriuo žavisi visa Europa, tik mes čia kažko nesuprantame.



                          https://madeinvilnius.lt/naujienos/m...oogle_vignette
                          Lengva tai komisijai pamatyt jaujus trūlus ir popierinius užsakykus, spėkit ar bent bandė stotelę pravažiuot

                          Comment


                            EK turėjo žavėtis ne tik viešuoju transportu, bet ir tuo kad Vilniaus klimate, reljefe, istoriniame susiklostyme ir astralinių aurų aglomeracijose žmonės išvis sugeba išgyventi.

                            Comment


                              Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                              Pasirodo Vilniaus VT puikus, kuriuo žavisi visa Europa, tik mes čia kažko nesuprantame.



                              https://madeinvilnius.lt/naujienos/m...oogle_vignette
                              Pralinksmino, ačiū. Gera savaitės pradžia.

                              Comment


                                Parašė Kaid Rodyti pranešimą
                                Wow, toks agrasyvesnis staripsnis iš MadeInVilnius, ačiū, jei žurnalistai skaito forumą

                                „Eurostato” duomenimis, Lietuvoje nuosavu automobiliu besinaudojančių žmonių skaičius – didžiausias Europoje

                                https://madeinvilnius.lt/transportas...sias-europoje/
                                Straipsnio autorė Aneta Kurowska 5 metus studijavo Varšuvoj. Netgi trumpai pagyvenus mieste su bent jau average VT situacija pasidaro akivaizdu ant kiek Vilnius atsilikęs. Kiekvieną kartą nusileidus Vilniaus oro uoste pasijauti kaip į gilią Europos provinciją atvykęs, o ne į 600k gyventojų turinčią EU sostinę. Po kurio laiko priprantama.

                                Comment


                                  Parašė Kaid Rodyti pranešimą
                                  Wow, toks agrasyvesnis staripsnis iš MadeInVilnius, ačiū, jei žurnalistai skaito forumą
                                  Man atrodo, kad MadeInVilnius tikrai skaito forumą, ne kartą ten yra atsiradę geekiškų naujienų, kurios pirmiausia buvo aptartos čia. Labai gerai, kad egzistuoja toks vilnietiškas portalas ir aptarinėjamos VT problemos, nes feisbukuose šio puslapio naujienos nueina tikrai gerai ir taip skatina savivaldybę bent truputį pajudinti užpakalį.

                                  Comment


                                    Parašė eigh Rodyti pranešimą

                                    Man atrodo, kad MadeInVilnius tikrai skaito forumą, ne kartą ten yra atsiradę geekiškų naujienų, kurios pirmiausia buvo aptartos čia. Labai gerai, kad egzistuoja toks vilnietiškas portalas ir aptarinėjamos VT problemos, nes feisbukuose šio puslapio naujienos nueina tikrai gerai ir taip skatina savivaldybę bent truputį pajudinti užpakalį.
                                    dažniausiai jie šiaip avtomobilistų genocidus aprašinėjo, šio atveju tiesiog sutapo, kad per šia prizmę galima papiktint runkelius, kad klikų gauti.

                                    Comment


                                      Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                      Pasirodo Vilniaus VT puikus, kuriuo žavisi visa Europa, tik mes čia kažko nesuprantame.

                                      https://madeinvilnius.lt/naujienos/m...oogle_vignette
                                      Kad nėra nei žodžio apie VT https://environment.ec.europa.eu/top...ilnius-2025_en
                                      Cirkininkas panašu tapo neraudonauojančiu melagiu

                                      Comment


                                        Parašė Kaid Rodyti pranešimą

                                        Kad nėra nei žodžio apie VT https://environment.ec.europa.eu/top...ilnius-2025_en
                                        Cirkininkas panašu tapo neraudonauojančiu melagiu
                                        Negadinkite faktais geros istorijos, jei meras sako, kad Europa žavisi Vilniaus VT, reiškia tikrai taip ir yra, nes negu meras meluotų.
                                        Flickr

                                        Comment


                                          Parašė Kaid Rodyti pranešimą
                                          Wow, toks agrasyvesnis staripsnis iš MadeInVilnius, ačiū, jei žurnalistai skaito forumą
                                          Parašė felar Rodyti pranešimą
                                          Straipsnio autorė Aneta Kurowska 5 metus studijavo Varšuvoj. Netgi trumpai pagyvenus mieste su bent jau average VT situacija pasidaro akivaizdu ant kiek Vilnius atsilikęs. Kiekvieną kartą nusileidus Vilniaus oro uoste pasijauti kaip į gilią Europos provinciją atvykęs, o ne į 600k gyventojų turinčią EU sostinę. Po kurio laiko priprantama.
                                          Ne kartą jau buvo minėta, dar ir nuotraukas iš forumo būna nukeliaujančios iki straipsnių. Aišku man smagu, kad savaitgalį pasidalinus senais Eurostato duomenimis, dabar juos dar daugiau matančių.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X