Parašė Al1
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis
Collapse
X
-
Parašė dziugas99 Rodyti pranešimą
Apskritai kokia racija vidury kelionės persėsti iš automobilio į VT? Vienintelis variantas, kurį sugalvoju, tai nebent jeigu prie darbo nėra vietos prisiparkuoti, bet tokiu atveju puikiai tinka ir park & ride aikštelės, esančios miesto gilumoje.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąSavanorių pr. padarė. Ir ką? kelios mašinos stovi. Ne daugiau.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąVT mazgai gali būti ne miesto pakraštyje. Bet persėdimai į VT turi būti prie VT mazgų jo pakraščiuose, jei tokie yra. Idealiausiu atveju ir labiausiai paplitęs variantas yra prie geležinkelio stočių priemiesčiuose. Deja, Vilniuje geležinkelis neišvystytas. Potencialas yra tik Lentvaryje.
Jei nėra VT mazgų miesto pakraščiuose, tai giliai mieste įrenginėti tokį parkingą yra profanacija. Savanorių pr. padarė. Ir ką? kelios mašinos stovi. Ne daugiau. Tai ten aikštelė buvo, reikėjo tik šlagbaumus pastatyti, mokėjimo automatą ir viskas. Nemenčinės plente prie žiedo nėra jokios infrastuktūros, taigi, parkingą reikės įrengti nuo nulio. O rezultatas bus apgailėtinas, nes kas jau atvažiavo iki Antakalnio su automobiliu, tas ir toliau juo važiuos į miestą.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąJau daug kartų buvo diskutuota, kad Antakalnio g. tą padarius, įvyks transporto kolapsas. Ten daugybė posūkių į kairę ir dešinę, ir jei daryti A juostas, tai visos kitos juostos stovės, į A juostas lįs vis tiek ir nieko ten neišspręsi net baudomis.Paskutinis taisė Nikas; 2024.12.22, 08:50.
- 7 patinka
Comment
-
Parašė Nikas Rodyti pranešimą
Turbūt, būtų geriausias A juostos projektas Vilniaus istorijoje. Plius fiziniai barjerai, kameros + baudos visiems pažeidėjams. Būtų nuostabi sekmės istorija, ant kiek pagreitėtų ten VT. Ir žinoma, to VT iškart reikės leisti minimum dukart daugiau.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąJau daug kartų buvo diskutuota, kad Antakalnio g. tą padarius, įvyks transporto kolapsas. Ten daugybė posūkių į kairę ir dešinę, ir jei daryti A juostas, tai visos kitos juostos stovės, į A juostas lįs vis tiek ir nieko ten neišspręsi net baudomis.Paskutinis taisė ejs-ejs; 2024.12.19, 23:07.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą
Būtų katastrofa visam Antakalniui ir ne tik jam. Daryti reikia protingai, o ne bukai. Antakalnis neturi absoliučiai jokios alternatyvos magistralinei Antakalnio gatvei. Antakalnyje yra tik kelios išeitys - platinti Antakalnio gatvę iki 5 ar 6 juostų, įrengiant VT juostas. Nutiesti naują magistralinę gatvę palei Nerį. Bet ten juk padarė gyvenamosios zonos privažiuojamąją gatvelę...
Comment
-
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
Ar tikrai nori kad sitie kurie dabar ten dirba pradetu sprest? Pagrindinis ju sprendimas bus milzinisku lesu ismetimas beprasmiu tiltu statybai, pvz tilto nuo Konstitucijos i Narbuto bei gatviu platinimas.
Na ir Zuokas per sekancius rinkimus islis su tramvajumi (taip vel diskredituojant ji pradedant nuo idejos), nes esu beveik tikras nei vienam is kandidatu vistiek nedais nafig tie begiai reikalingi. Tai ar tikrai norim, kad butu dar daugiau kamsciu?
Planuose yra visą Kareivių gatvę paversti SKIRTINGŲ LYGIŲ SANKRYŽOMIS, - sako meras Valdas Benkunskas. Citata: "Šviesoforinės sankryžos turi būti naikinamos ir visas eismas reguliuojamas viadukiniu arba tuneliniu principu".
https://www.delfi.lt/video/laidos/de...tyse-120073312
- 4 patinka
Comment
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Būtų galima uždrausti kairiuosius posūkius. Bet dalyje Antakalnio nėra kur organizuoti alternatyvų maršrutą. Nebent prieš transporto žiedą įrengti papildomą apsisukimą. Ir vistiek lieka Žolyno g. iššūkis.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąJau daug kartų buvo diskutuota, kad Antakalnio g. tą padarius, įvyks transporto kolapsas. Ten daugybė posūkių į kairę ir dešinę, ir jei daryti A juostas, tai visos kitos juostos stovės, į A juostas lįs vis tiek ir nieko ten neišspręsi net baudomis.
Reikia tik politinės valios, išlaidos šio projekto, lyginant su visokiais metro, tramvajais ir laisvais Neryje - centai: dažai ir kameros.
- 8 patinka
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą
Tada kolapsas ir be A juostų garantuotas, nes apsisukinėti bus galima sankryžose, kur ir taip problemos, nes suka į kairę visur. Kur jau kur, bet pirmiausiai reikėtų papildomų juostų prieš Žolyno g. sankryžą ir abiem kryptimis. Kažkaip pervarkyti į važiavimą į Antakalnio poliklinikos parkingą, nes dabar Žolyno g. dažnai užkemša stovintys prieš šlagbaumą į Antakalnio polikliniką ir laukiantys, kada atsilaisvins vieta... Taip pat pailginti juostą sukimui iš Antakalnio (kryptimi centro link) ant Šilo tilto. Čia pirmiausias minimumas, kurį reikėtų padaryti.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
nu ir ka as sakiau? kelios dienos tepraejo nuo mano pamastymo ir stai:
https://www.facebook.com/vilnius.wtf...XcUi7FJYaWYpUl
https://www.delfi.lt/video/laidos/de...tyse-120073312
Šią kadenciją dar net nepradėtos prioritetu planuotos Narbuto iš centro ir Ozo-Siesikų, kurios tikrai nemažai suvalgys kitų ambicijų.
Comment
-
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
nu ir ka as sakiau? kelios dienos tepraejo nuo mano pamastymo ir stai:
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą
Būtų katastrofa visam Antakalniui ir ne tik jam. Daryti reikia protingai, o ne bukai. Antakalnis neturi absoliučiai jokios alternatyvos magistralinei Antakalnio gatvei. Antakalnyje yra tik kelios išeitys - platinti Antakalnio gatvę iki 5 ar 6 juostų, įrengiant VT juostas. Nutiesti naują magistralinę gatvę palei Nerį. Bet ten juk padarė gyvenamosios zonos privažiuojamąją gatvelę... O kitur nėra kur tiesti. Arba atlikti VT revoliuciją, bet ne atskirai paimtoje Antakalnio gatvėje, kuri būtų pasmerkta žlugti, o visame mieste ir aplinkui miestą rajonuose (priemiestinis susisiekimas su miestu) ir tuomet, kai automobilių srautų sumažės, Antakalnio gatvėje net nereikės A juostų.
https://maps.app.goo.gl/Rgk5xyTJk2x8Pkcv6
https://maps.app.goo.gl/hXfTtsMjWqJ8t6sL8
https://maps.app.goo.gl/WLYdgozg9Dx2Jeap6
https://maps.app.goo.gl/MwDup6kFx6v4fNo99
https://maps.app.goo.gl/ZVfZCkc6jistntRv6
Ir nesuprantu kodėl tas nėra padaroma - tose vietose tikrai nesunku būtų išplatinti gatvę, nepaaukojant pėsčiųjų takų, nes vietos daug. Ypač tai aktualu prie poliklinikos, nes ten net ir ne per piką formuojasi kamščiai. Labai gražu būna kai antra juosta pilna sukančių į kairę (kas būna praktiškai visada, nebent kokią naktį), o pirmoje juostoje kažkas sugalvoja sukti į dešinę, kur neprasilenkia su išvažiuojančiu statybų sunkvežimiu.
Dar viena vieta, kur būtų galima pagerinti situaciją, būtų nusukimas į polikliniką aplenkiant šviesaforą ir stotelę, važiuojant nuo centro pusės: https://maps.app.goo.gl/a8mrxeuMFA8zTPxQ8
Dabar ten stovi plyta, bet aš realiai nesuprantu, kodėl ji ten stovi. Taip, ten retkarčiais nusuka troleibusai važiuojantys į parką, bet nemačiau kad jei tą darytų dienomis, tik vakarais. Tai kokia problema leisti tą nusukimą darbo valandomis? O jeigu ten troleibusai stoja ir dieną (nestoja, bet jeigu), tai kokia problema susiaurinti aikštelę (užtektų sumažinti per 4 vietas) ir padaryti platesnį nuvažiavimą? Dabar gi piko metu judantys už miesto ten ilgam stoja, ypač jei pirmoje juostoja suka į dešinę ir praleidžia pėsčiuosius, o antroje juostoje kažkas sugalvoja važiuoti į kairę.
Bet didžiausia problema tai sukantys į kairę, į Žolyno gatvę, prie poliklinikos. Net ją vieną sutvarkius eismas Antakalnyje pagreitėtų kokia 30 proc.
- 3 patinka
Comment
-
https://maps.app.goo.gl/ZVfZCkc6jistntRv6
Šioje vietoje pasukti iš Antakalnio g. į kairę įmanoma tik degant raudonai šviesai, t.y. pažeidžiant taisykles.
Comment
-
Parašė Justiakas Rodyti pranešimą
Kai kasdieną gausi 100€ baudą, greit praeis noras landžioti į A juostą. Esmė, kad baudos 100 proc. ateitų ir, kad kad A juosta būtų visur, kur važiuoja VT - pvz. ir Žirmūnų, ir Olandų gatvėse - tada automobiliais važiuotų tik tie, kam būtina.
Reikia tik politinės valios, išlaidos šio projekto, lyginant su visokiais metro, tramvajais ir laisvais Neryje - centai: dažai ir kameros.
Parašė Justiakas Rodyti pranešimą
Kai 90 proc. važiuos VT, nebus aktuali ši problema. Kas norės privažiuoti 30 metrų arčiau poliklinikos, galės pastovėti 15 min. prie šviesoforo arba gauti 100€ baudą už išlindimą į A juostą kelioms sekundėms.Paskutinis taisė Al1; 2024.12.20, 19:38.
- 1 patinka
Comment
Comment