Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    VT mazgai gali būti ne miesto pakraštyje. Bet persėdimai į VT turi būti prie VT mazgų jo pakraščiuose, jei tokie yra. Idealiausiu atveju ir labiausiai paplitęs variantas yra prie geležinkelio stočių priemiesčiuose. Deja, Vilniuje geležinkelis neišvystytas. Potencialas yra tik Lentvaryje.
    Jei nėra VT mazgų miesto pakraščiuose, tai giliai mieste įrenginėti tokį parkingą yra profanacija. Savanorių pr. padarė. Ir ką? kelios mašinos stovi. Ne daugiau. Tai ten aikštelė buvo, reikėjo tik šlagbaumus pastatyti, mokėjimo automatą ir viskas. Nemenčinės plente prie žiedo nėra jokios infrastuktūros, taigi, parkingą reikės įrengti nuo nulio. O rezultatas bus apgailėtinas, nes kas jau atvažiavo iki Antakalnio su automobiliu, tas ir toliau juo važiuos į miestą.
    Apskritai kokia racija vidury kelionės persėsti iš automobilio į VT? Vienintelis variantas, kurį sugalvoju, tai nebent jeigu prie darbo nėra vietos prisiparkuoti, bet tokiu atveju puikiai tinka ir park & ride aikštelės, esančios miesto gilumoje.

    Comment


      Parašė dziugas99 Rodyti pranešimą

      Apskritai kokia racija vidury kelionės persėsti iš automobilio į VT? Vienintelis variantas, kurį sugalvoju, tai nebent jeigu prie darbo nėra vietos prisiparkuoti, bet tokiu atveju puikiai tinka ir park & ride aikštelės, esančios miesto gilumoje.
      tokia tvarka būna miestuose, į kuriuos su ne euro6 net negali įvažiuoti.

      Comment


        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
        Savanorių pr. padarė. Ir ką? kelios mašinos stovi. Ne daugiau.
        Ta Savanorių pr. šiaip idiotiškai padaryta, pasistatyt važiuojant link miesto - gerai, o norint apsisukti reikia apvažiuot visą Gerosios Vilties žiedą arba nusukt į Vilkpėdės gatvę ir ten bandyt įsukt kokiam Moki Veži ir apsisukt. Tikėtina, jog abiejuose variantuose teks ilgai palaukt dėl kamščių, jei važiuoji piko metu. Puiki vieta būtų buvus šalia esanti apleistų automobilių aikštelė, bet ką padarysi.

        Comment


          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
          VT mazgai gali būti ne miesto pakraštyje. Bet persėdimai į VT turi būti prie VT mazgų jo pakraščiuose, jei tokie yra. Idealiausiu atveju ir labiausiai paplitęs variantas yra prie geležinkelio stočių priemiesčiuose. Deja, Vilniuje geležinkelis neišvystytas. Potencialas yra tik Lentvaryje.
          Jei nėra VT mazgų miesto pakraščiuose, tai giliai mieste įrenginėti tokį parkingą yra profanacija. Savanorių pr. padarė. Ir ką? kelios mašinos stovi. Ne daugiau. Tai ten aikštelė buvo, reikėjo tik šlagbaumus pastatyti, mokėjimo automatą ir viskas. Nemenčinės plente prie žiedo nėra jokios infrastuktūros, taigi, parkingą reikės įrengti nuo nulio. O rezultatas bus apgailėtinas, nes kas jau atvažiavo iki Antakalnio su automobiliu, tas ir toliau juo važiuos į miestą.
          Nebent A juostos būtų padarytos visur kur yra 4 juostų gatvė ir važiuoja VT. Ir būtų 100 proc. nubaudavimas rimta bauda visiems kas per tas juostas važiuoja. Kai su VT nuvažiuosi nuo Antakalnio žiedo iki centro per 15 min, o su auto - per valandą, va tada gal ir sudomins ką nors tos aikštelės.

          Comment


            Jau daug kartų buvo diskutuota, kad Antakalnio g. tą padarius, įvyks transporto kolapsas. Ten daugybė posūkių į kairę ir dešinę, ir jei daryti A juostas, tai visos kitos juostos stovės, į A juostas lįs vis tiek ir nieko ten neišspręsi net baudomis.

            Comment


              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
              Jau daug kartų buvo diskutuota, kad Antakalnio g. tą padarius, įvyks transporto kolapsas. Ten daugybė posūkių į kairę ir dešinę, ir jei daryti A juostas, tai visos kitos juostos stovės, į A juostas lįs vis tiek ir nieko ten neišspręsi net baudomis.
              Turbūt, būtų geriausias A juostos projektas Vilniaus istorijoje. Plius fiziniai barjerai, kameros + baudos visiems pažeidėjams. Būtų nuostabi sėkmės istorija, ant kiek pagreitėtų ten VT. Ir žinoma, to VT iškart reikės leisti minimum dukart daugiau.
              Paskutinis taisė Nikas; 2024.12.22, 08:50.

              Comment


                Vilniuje Park&Ride praktiškai neturi prasmės be rimtesnio / bėginio transporto.

                Comment


                  Parašė Nikas Rodyti pranešimą

                  Turbūt, būtų geriausias A juostos projektas Vilniaus istorijoje. Plius fiziniai barjerai, kameros + baudos visiems pažeidėjams. Būtų nuostabi sekmės istorija, ant kiek pagreitėtų ten VT. Ir žinoma, to VT iškart reikės leisti minimum dukart daugiau.
                  Būtų katastrofa visam Antakalniui ir ne tik jam. Daryti reikia protingai, o ne bukai. Antakalnis neturi absoliučiai jokios alternatyvos magistralinei Antakalnio gatvei. Antakalnyje yra tik kelios išeitys - platinti Antakalnio gatvę iki 5 ar 6 juostų, įrengiant VT juostas. Nutiesti naują magistralinę gatvę palei Nerį. Bet ten juk padarė gyvenamosios zonos privažiuojamąją gatvelę... O kitur nėra kur tiesti. Arba atlikti VT revoliuciją, bet ne atskirai paimtoje Antakalnio gatvėje, kuri būtų pasmerkta žlugti, o visame mieste ir aplinkui miestą rajonuose (priemiestinis susisiekimas su miestu) ir tuomet, kai automobilių srautų sumažės, Antakalnio gatvėje net nereikės A juostų.

                  Comment


                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                    Jau daug kartų buvo diskutuota, kad Antakalnio g. tą padarius, įvyks transporto kolapsas. Ten daugybė posūkių į kairę ir dešinę, ir jei daryti A juostas, tai visos kitos juostos stovės, į A juostas lįs vis tiek ir nieko ten neišspręsi net baudomis.
                    Būtų galima uždrausti kairiuosius posūkius. Bet dalyje Antakalnio nėra kur organizuoti alternatyvų maršrutą. Nebent prieš transporto žiedą įrengti papildomą apsisukimą. Ir vistiek lieka Žolyno g. iššūkis.
                    Paskutinis taisė ejs-ejs; 2024.12.19, 23:07.

                    Comment


                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą

                      Būtų katastrofa visam Antakalniui ir ne tik jam. Daryti reikia protingai, o ne bukai. Antakalnis neturi absoliučiai jokios alternatyvos magistralinei Antakalnio gatvei. Antakalnyje yra tik kelios išeitys - platinti Antakalnio gatvę iki 5 ar 6 juostų, įrengiant VT juostas. Nutiesti naują magistralinę gatvę palei Nerį. Bet ten juk padarė gyvenamosios zonos privažiuojamąją gatvelę...
                      Arba nuleisti VT juostas (?) po Antakalnio gatve. Laikinas transporto kolapsas ten garantuotas.

                      Comment


                        Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

                        Ar tikrai nori kad sitie kurie dabar ten dirba pradetu sprest? Pagrindinis ju sprendimas bus milzinisku lesu ismetimas beprasmiu tiltu statybai, pvz tilto nuo Konstitucijos i Narbuto bei gatviu platinimas.
                        Na ir Zuokas per sekancius rinkimus islis su tramvajumi (taip vel diskredituojant ji pradedant nuo idejos), nes esu beveik tikras nei vienam is kandidatu vistiek nedais nafig tie begiai reikalingi. Tai ar tikrai norim, kad butu dar daugiau kamsciu?
                        nu ir ka as sakiau? kelios dienos tepraejo nuo mano pamastymo ir stai:

                        Planuose yra visą Kareivių gatvę paversti SKIRTINGŲ LYGIŲ SANKRYŽOMIS, - sako meras Valdas Benkunskas. Citata: "Šviesoforinės sankryžos turi būti naikinamos ir visas eismas reguliuojamas viadukiniu arba tuneliniu principu".
                        https://www.facebook.com/vilnius.wtf...XcUi7FJYaWYpUl

                        https://www.delfi.lt/video/laidos/de...tyse-120073312

                        Comment


                          Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                          Būtų galima uždrausti kairiuosius posūkius. Bet dalyje Antakalnio nėra kur organizuoti alternatyvų maršrutą. Nebent prieš transporto žiedą įrengti papildomą apsisukimą. Ir vistiek lieka Žolyno g. iššūkis.
                          Tada kolapsas ir be A juostų garantuotas, nes apsisukinėti bus galima sankryžose, kur ir taip problemos, nes suka į kairę visur. Kur jau kur, bet pirmiausiai reikėtų papildomų juostų prieš Žolyno g. sankryžą ir abiem kryptimis. Kažkaip pervarkyti į važiavimą į Antakalnio poliklinikos parkingą, nes dabar Žolyno g. dažnai užkemša stovintys prieš šlagbaumą į Antakalnio polikliniką ir laukiantys, kada atsilaisvins vieta... Taip pat pailginti juostą sukimui iš Antakalnio (kryptimi centro link) ant Šilo tilto. Čia pirmiausias minimumas, kurį reikėtų padaryti.

                          Comment


                            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                            Jau daug kartų buvo diskutuota, kad Antakalnio g. tą padarius, įvyks transporto kolapsas. Ten daugybė posūkių į kairę ir dešinę, ir jei daryti A juostas, tai visos kitos juostos stovės, į A juostas lįs vis tiek ir nieko ten neišspręsi net baudomis.
                            Kai kasdieną gausi 100€ baudą, greit praeis noras landžioti į A juostą. Esmė, kad baudos 100 proc. ateitų ir, kad kad A juosta būtų visur, kur važiuoja VT - pvz. ir Žirmūnų, ir Olandų gatvėse - tada automobiliais važiuotų tik tie, kam būtina.

                            Reikia tik politinės valios, išlaidos šio projekto, lyginant su visokiais metro, tramvajais ir laisvais Neryje - centai: dažai ir kameros.

                            Comment


                              Parašė Al1 Rodyti pranešimą

                              Tada kolapsas ir be A juostų garantuotas, nes apsisukinėti bus galima sankryžose, kur ir taip problemos, nes suka į kairę visur. Kur jau kur, bet pirmiausiai reikėtų papildomų juostų prieš Žolyno g. sankryžą ir abiem kryptimis. Kažkaip pervarkyti į važiavimą į Antakalnio poliklinikos parkingą, nes dabar Žolyno g. dažnai užkemša stovintys prieš šlagbaumą į Antakalnio polikliniką ir laukiantys, kada atsilaisvins vieta... Taip pat pailginti juostą sukimui iš Antakalnio (kryptimi centro link) ant Šilo tilto. Čia pirmiausias minimumas, kurį reikėtų padaryti.
                              Kai 90 proc. važiuos VT, nebus aktuali ši problema. Kas norės privažiuoti 30 metrų arčiau poliklinikos, galės pastovėti 15 min. prie šviesoforo arba gauti 100€ baudą už išlindimą į A juostą kelioms sekundėms.

                              Comment


                                Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

                                nu ir ka as sakiau? kelios dienos tepraejo nuo mano pamastymo ir stai:



                                https://www.facebook.com/vilnius.wtf...XcUi7FJYaWYpUl

                                https://www.delfi.lt/video/laidos/de...tyse-120073312
                                Šią kadenciją ši komanda nėra pavojinga grandioziniais projektais, kai remontai suvalgo ir dar 2 metus suvalgys didžiąją dalį biudžeto. Pasiekus neblogą daugelio dangų stovį kitus rinkimus daug kas turbūt eis su gigantomanija, nes realiai bus galimybė pastabdyt remontus ir skirt kokį 20-40mln. ne paruoštom C/B kategorijų rekonstrukcijom su A juostom ir dvirtakiais, o kokiam tuneliui ar viadukui.

                                Šią kadenciją dar net nepradėtos prioritetu planuotos Narbuto iš centro ir Ozo-Siesikų, kurios tikrai nemažai suvalgys kitų ambicijų.
                                Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                                Comment


                                  Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

                                  nu ir ka as sakiau? kelios dienos tepraejo nuo mano pamastymo ir stai:
                                  Nereiktų įsibėgėti. Skirtingų lygių Kalvarijų - Kareivių sankryžos idėja jau gyvena apie 40 metų.

                                  Comment


                                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą

                                    Būtų katastrofa visam Antakalniui ir ne tik jam. Daryti reikia protingai, o ne bukai. Antakalnis neturi absoliučiai jokios alternatyvos magistralinei Antakalnio gatvei. Antakalnyje yra tik kelios išeitys - platinti Antakalnio gatvę iki 5 ar 6 juostų, įrengiant VT juostas. Nutiesti naują magistralinę gatvę palei Nerį. Bet ten juk padarė gyvenamosios zonos privažiuojamąją gatvelę... O kitur nėra kur tiesti. Arba atlikti VT revoliuciją, bet ne atskirai paimtoje Antakalnio gatvėje, kuri būtų pasmerkta žlugti, o visame mieste ir aplinkui miestą rajonuose (priemiestinis susisiekimas su miestu) ir tuomet, kai automobilių srautų sumažės, Antakalnio gatvėje net nereikės A juostų.
                                    Kaip pats gyvenantis Antakalnyje, pilnai sutinku. Bet šiaip ten būtų galima sąlyginai nesunkiai ryškiai pagerinti esamą situaciją, įrengiant atskiras juostas posūkiams šiose vietose:
                                    https://maps.app.goo.gl/Rgk5xyTJk2x8Pkcv6
                                    https://maps.app.goo.gl/hXfTtsMjWqJ8t6sL8
                                    https://maps.app.goo.gl/WLYdgozg9Dx2Jeap6
                                    https://maps.app.goo.gl/MwDup6kFx6v4fNo99
                                    https://maps.app.goo.gl/ZVfZCkc6jistntRv6

                                    Ir nesuprantu kodėl tas nėra padaroma - tose vietose tikrai nesunku būtų išplatinti gatvę, nepaaukojant pėsčiųjų takų, nes vietos daug. Ypač tai aktualu prie poliklinikos, nes ten net ir ne per piką formuojasi kamščiai. Labai gražu būna kai antra juosta pilna sukančių į kairę (kas būna praktiškai visada, nebent kokią naktį), o pirmoje juostoje kažkas sugalvoja sukti į dešinę, kur neprasilenkia su išvažiuojančiu statybų sunkvežimiu.

                                    Dar viena vieta, kur būtų galima pagerinti situaciją, būtų nusukimas į polikliniką aplenkiant šviesaforą ir stotelę, važiuojant nuo centro pusės: https://maps.app.goo.gl/a8mrxeuMFA8zTPxQ8
                                    Dabar ten stovi plyta, bet aš realiai nesuprantu, kodėl ji ten stovi. Taip, ten retkarčiais nusuka troleibusai važiuojantys į parką, bet nemačiau kad jei tą darytų dienomis, tik vakarais. Tai kokia problema leisti tą nusukimą darbo valandomis? O jeigu ten troleibusai stoja ir dieną (nestoja, bet jeigu), tai kokia problema susiaurinti aikštelę (užtektų sumažinti per 4 vietas) ir padaryti platesnį nuvažiavimą? Dabar gi piko metu judantys už miesto ten ilgam stoja, ypač jei pirmoje juostoja suka į dešinę ir praleidžia pėsčiuosius, o antroje juostoje kažkas sugalvoja važiuoti į kairę.

                                    Bet didžiausia problema tai sukantys į kairę, į Žolyno gatvę, prie poliklinikos. Net ją vieną sutvarkius eismas Antakalnyje pagreitėtų kokia 30 proc.

                                    Comment


                                      Eismas geriausiai pagerėtų, jei neliktų šviesoforų, sankryžų, kas 20 metrų ir vietoj dviejų juostų būtų atskirta centrinė juosta

                                      Comment


                                        https://maps.app.goo.gl/ZVfZCkc6jistntRv6
                                        Šioje vietoje pasukti iš Antakalnio g. į kairę įmanoma tik degant raudonai šviesai, t.y. pažeidžiant taisykles.

                                        Comment


                                          Parašė Justiakas Rodyti pranešimą

                                          Kai kasdieną gausi 100€ baudą, greit praeis noras landžioti į A juostą. Esmė, kad baudos 100 proc. ateitų ir, kad kad A juosta būtų visur, kur važiuoja VT - pvz. ir Žirmūnų, ir Olandų gatvėse - tada automobiliais važiuotų tik tie, kam būtina.

                                          Reikia tik politinės valios, išlaidos šio projekto, lyginant su visokiais metro, tramvajais ir laisvais Neryje - centai: dažai ir kameros.
                                          Kadangi Antakalnio gatve važinėja daug garbių ponų ir ponių, tai pat panelių, visi negaus policijos palydos, o stovėti totaliame kamštyje jie nenorės. Todėl jokių A juostų ir kamerų ten nebus, duodu dantį...

                                          Parašė Justiakas Rodyti pranešimą

                                          Kai 90 proc. važiuos VT, nebus aktuali ši problema. Kas norės privažiuoti 30 metrų arčiau poliklinikos, galės pastovėti 15 min. prie šviesoforo arba gauti 100€ baudą už išlindimą į A juostą kelioms sekundėms.
                                          Kaip vienoje atskirai paimtoje šalyje komunizmo pastatyti negalima, tik planetiniu mastu, taip ir viena gatvė miesto mastu nepakeis padėties. Gausis tik blogiau. Savanorių pr. nuo žiedo iki Panerių irgi buvo kažkada centro link ištisa A juosta. Nepasiteisino. Antakalnio gatvė, pagal jos pralaidumą, apkrauta labiau nei Savanorių pr. minėtoje dalyje pagal savo pralaidumą.
                                          Paskutinis taisė Al1; 2024.12.20, 19:38.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X