Parašė Al1
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis
Collapse
X
-
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
nu ir ka as sakiau? kelios dienos tepraejo nuo mano pamastymo ir stai:
https://www.facebook.com/vilnius.wtf...XcUi7FJYaWYpUl
https://www.delfi.lt/video/laidos/de...tyse-120073312
Šią kadenciją dar net nepradėtos prioritetu planuotos Narbuto iš centro ir Ozo-Siesikų, kurios tikrai nemažai suvalgys kitų ambicijų.
Comment
-
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
nu ir ka as sakiau? kelios dienos tepraejo nuo mano pamastymo ir stai:
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą
Būtų katastrofa visam Antakalniui ir ne tik jam. Daryti reikia protingai, o ne bukai. Antakalnis neturi absoliučiai jokios alternatyvos magistralinei Antakalnio gatvei. Antakalnyje yra tik kelios išeitys - platinti Antakalnio gatvę iki 5 ar 6 juostų, įrengiant VT juostas. Nutiesti naują magistralinę gatvę palei Nerį. Bet ten juk padarė gyvenamosios zonos privažiuojamąją gatvelę... O kitur nėra kur tiesti. Arba atlikti VT revoliuciją, bet ne atskirai paimtoje Antakalnio gatvėje, kuri būtų pasmerkta žlugti, o visame mieste ir aplinkui miestą rajonuose (priemiestinis susisiekimas su miestu) ir tuomet, kai automobilių srautų sumažės, Antakalnio gatvėje net nereikės A juostų.
https://maps.app.goo.gl/Rgk5xyTJk2x8Pkcv6
https://maps.app.goo.gl/hXfTtsMjWqJ8t6sL8
https://maps.app.goo.gl/WLYdgozg9Dx2Jeap6
https://maps.app.goo.gl/MwDup6kFx6v4fNo99
https://maps.app.goo.gl/ZVfZCkc6jistntRv6
Ir nesuprantu kodėl tas nėra padaroma - tose vietose tikrai nesunku būtų išplatinti gatvę, nepaaukojant pėsčiųjų takų, nes vietos daug. Ypač tai aktualu prie poliklinikos, nes ten net ir ne per piką formuojasi kamščiai. Labai gražu būna kai antra juosta pilna sukančių į kairę (kas būna praktiškai visada, nebent kokią naktį), o pirmoje juostoje kažkas sugalvoja sukti į dešinę, kur neprasilenkia su išvažiuojančiu statybų sunkvežimiu.
Dar viena vieta, kur būtų galima pagerinti situaciją, būtų nusukimas į polikliniką aplenkiant šviesaforą ir stotelę, važiuojant nuo centro pusės: https://maps.app.goo.gl/a8mrxeuMFA8zTPxQ8
Dabar ten stovi plyta, bet aš realiai nesuprantu, kodėl ji ten stovi. Taip, ten retkarčiais nusuka troleibusai važiuojantys į parką, bet nemačiau kad jei tą darytų dienomis, tik vakarais. Tai kokia problema leisti tą nusukimą darbo valandomis? O jeigu ten troleibusai stoja ir dieną (nestoja, bet jeigu), tai kokia problema susiaurinti aikštelę (užtektų sumažinti per 4 vietas) ir padaryti platesnį nuvažiavimą? Dabar gi piko metu judantys už miesto ten ilgam stoja, ypač jei pirmoje juostoja suka į dešinę ir praleidžia pėsčiuosius, o antroje juostoje kažkas sugalvoja važiuoti į kairę.
Bet didžiausia problema tai sukantys į kairę, į Žolyno gatvę, prie poliklinikos. Net ją vieną sutvarkius eismas Antakalnyje pagreitėtų kokia 30 proc.
- 3 patinka
Comment
-
https://maps.app.goo.gl/ZVfZCkc6jistntRv6
Šioje vietoje pasukti iš Antakalnio g. į kairę įmanoma tik degant raudonai šviesai, t.y. pažeidžiant taisykles.
Comment
-
Parašė Justiakas Rodyti pranešimą
Kai kasdieną gausi 100€ baudą, greit praeis noras landžioti į A juostą. Esmė, kad baudos 100 proc. ateitų ir, kad kad A juosta būtų visur, kur važiuoja VT - pvz. ir Žirmūnų, ir Olandų gatvėse - tada automobiliais važiuotų tik tie, kam būtina.
Reikia tik politinės valios, išlaidos šio projekto, lyginant su visokiais metro, tramvajais ir laisvais Neryje - centai: dažai ir kameros.
Parašė Justiakas Rodyti pranešimą
Kai 90 proc. važiuos VT, nebus aktuali ši problema. Kas norės privažiuoti 30 metrų arčiau poliklinikos, galės pastovėti 15 min. prie šviesoforo arba gauti 100€ baudą už išlindimą į A juostą kelioms sekundėms.Paskutinis taisė Al1; 2024.12.20, 19:38.
Comment
-
Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimąhttps://maps.app.goo.gl/ZVfZCkc6jistntRv6
Šioje vietoje pasukti iš Antakalnio g. į kairę įmanoma tik degant raudonai šviesai, t.y. pažeidžiant taisykles.
Comment
-
Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimąhttps://maps.app.goo.gl/ZVfZCkc6jistntRv6
Šioje vietoje pasukti iš Antakalnio g. į kairę įmanoma tik degant raudonai šviesai, t.y. pažeidžiant taisykles.-
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimąTai kai dega raudona šviesa, nei tiesiai negalima važiuot, nei sukt į kairę. Ar jūs per raudoną važinėjate?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė lanxtot Rodyti pranešimąUždrausti posūkius turbūt blogiausias nesprendimas. Būtina vietomis išplatinti gatvę iki 5 juostų su, svarbiausia, šviesoforų sekcijomis sukimui į kairę. Tokiu atveju galima ir A juostas įrengti. Kitokiu atveju nebūtų ir jau nebėra įmanoma susitvarkyti su eismu.Paskutinis taisė Ginthus; 2024.12.22, 10:02.
- 2 patinka
Comment
-
Tuo tarpu Vilnius
Neryje bus įrengta 14 naujų prieplaukų-stotelių
Paslaugas teiks dalį miesto autobusų maršrutų aptarnaujanti bendrovė „Vilniaus viešasis transportas“ (VVT). Sutartį savivaldybės įmonė „Susisiekimo paslaugos“ turės pasirašyti iki 2025 m. kovo 1 d., ji bus sudaryta 10 metų laikotarpiui su galimybe pratęsti dar penkeriems. Laivybai reikalingą infrastruktūrą prižiūrės „Grinda“.
Anot savivaldybės, visuomeninė laivyba augins sostinės turizmo sektorių, gerins susisiekimą ir prisidės prie taršos mažinimo – iki 2030 m. Vilnius yra įsipareigojęs 80 proc. sumažinti anglies dvideginio emisijas.
Puikiai žinome, kaip paminėtos įmonės teikia paslaugas miestui, laukia dar vieni metai pilni kuriozų
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Juokingiausia, kad turėjo visas sąlygas tam pasiruošti ir apsidrausti netgi nuo žaliųjų judėjimų, iš anksto susodindami brandžius medžius toliau nuo asfalto. Susodino... prie bordiūrų...Lietuva visiems.
Comment
-
Parašė Kaid Rodyti pranešimąParyžius♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
- 1 patinka
Comment
-
Parašė dondc Rodyti pranešimą
Kas nors dar nebalsavot dėl Mindaugo g. parkingo? Būtų gerai, kad numestumėt nuorodą į Paryžių ir pabrėžtumėt, kad ten parkingus naikina ir norit atskirto dvikrypčio dviračių tako. Aš jau balsavau.
Comment
Comment