Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Wintautas Rodyti pranešimą
    Nuo Pilimiesčio iki Akropolio dviračiu 15-20min. Smagu, patogu, greita.
    Parašė eigh Rodyti pranešimą
    O dviračiai apskritai atskira tema - bijau, kad amžinos pliurzės šalyje dviratis dar ilgai išliks vasaros ir entuziastų transporto priemone.

    Comment


      eigh Nemeluokim, šaligatviai snieguoti gal tik max 30 dienų per metus.
      Važiavau praeitą žiemą dviračių nemažai. Sakyčiau net geriau nei pėsčiomis eiti tokį patį laiką, nes smagiau, ir ne taip šalta. Vienintelė problema, kad dviratis visas surūdijo

      Comment


        Parašė iPhone Rodyti pranešimą

        Na kad ponui patinka kabinėtis prie žodžių - žinau. Tai paaiškinsiu papildomai - taip man patinka, patinka ir mano žmonai lygiai taip pat. Ar dabar jau iki galo yra aišku?
        .
        Nesikabineju, nes žmona lygiai taip pat gali mėgautis to paties automobilio malonumu.
        Tai ką išvardinai būtent ir su 1 automobiliui pasiekiama.

        Comment


          Lyginantiems sąnaudas eurais ir laiku, skirtu automobilio priežiūrai, reikėtų nepamiršti, kad neretas automobilis daugiabučių parkinguose yra visai ne konkretaus gyventojo, o priklauso kažkokiai įmonei... bet tai jau visai ne Piliamiesčio kvartalo tema

          Comment


            Parašė Wintautas Rodyti pranešimą
            eigh Nemeluokim, šaligatviai snieguoti gal tik max 30 dienų per metus.
            Važiavau praeitą žiemą dviračių nemažai. Sakyčiau net geriau nei pėsčiomis eiti tokį patį laiką, nes smagiau, ir ne taip šalta. Vienintelė problema, kad dviratis visas surūdijo
            Tikrai nenoriu veltis į beprasmius ginčus dėl dienų skaičiaus. Bet esmė paprasta - nepaisant savivaldybių bandymų gerinti dviračių infrastruktūrą, dviratis vis dar yra savaitgalių, vasaros ir entuziastų transporto priemonė. Vadinasi, priežasčių tam yra ir negalima visko nurašyti tik automaroziškumui ar tingumui. Tiesą sakant, net nepavykta sugalvoti miestų, kur klimatas panašus kaip Kaune ir dviratis yra populiari susisiekimo (ne laisvalaikio)priemonė.

            Comment


              Parašė eigh Rodyti pranešimą

              Tikrai nenoriu veltis į beprasmius ginčus dėl dienų skaičiaus. Bet esmė paprasta - nepaisant savivaldybių bandymų gerinti dviračių infrastruktūrą, dviratis vis dar yra savaitgalių, vasaros ir entuziastų transporto priemonė. Vadinasi, priežasčių tam yra ir negalima visko nurašyti tik automaroziškumui ar tingumui. Tiesą sakant, net nepavykta sugalvoti miestų, kur klimatas panašus kaip Kaune ir dviratis yra populiari susisiekimo (ne laisvalaikio)priemonė.
              ouj, pavyzdžių pilna, Kopenhaga, Oulu, Oslas ir t.t.

              Žmonės Lietuvoje nevažiuoja dviračiu tik dėl to nes:
              1. Infrastruktūra nėra tiek gera
              2. Automobilis per daug patogus
              3. Ir mano nuomone didžiausia - žmonės tiesiog nėra bandę važiuoti dviračiu nelaisvalaikiu ir net nemato, kad tokia opcija iš vis egzistuoja. Visi tie pasiteisinimai dingsta, kai žmogus tai pabando vieną kartą ir pamato, kad tikrai visai gerai. Net nebesinori vaikščioti. Kai pradėjau važinėti dviračiu, ėjimas pėsčioms pradėjo atrodyti kaip laiko švaistymas ir universaliai blogesnis būdas kažkur nusigaut, kad ir iki parduotuvės už 300 ar 400 metrų.

              Comment


                Parašė Wintautas Rodyti pranešimą
                ouj, pavyzdžių pilna, Kopenhaga, Oulu, Oslas ir t.t.

                Žmonės Lietuvoje nevažiuoja dviračiu tik dėl to nes:
                1. Infrastruktūra nėra tiek gera
                2. Automobilis per daug patogus
                3. Ir mano nuomone didžiausia - žmonės tiesiog nėra bandę važiuoti dviračiu nelaisvalaikiu ir net nemato, kad tokia opcija iš vis egzistuoja. Visi tie pasiteisinimai dingsta, kai žmogus tai pabando vieną kartą ir pamato, kad tikrai visai gerai. Net nesinori vaikščioti. Kai pradėjau važinėti dviračiu, ėjimas pėsčioms pradėjo atrodyti kaip laiko švaistymas ir universaliai blogesnis būdas kažkur nusigaut, kad ir iki parduotuvės už 300 ar 400 metrų.
                Kopenhaga ar Amsterdamas plokšti ir ten žiemos nebūna, plius didžiulis gyventojų tankis, o vat Osle žiemą dviračių tik šiek tiek daugiau nei Lietuvos miestuose, realiai tai nėra masinė transporto priemonė kaip VT ar automobiliai.
                Flickr

                Comment


                  Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                  Kopenhaga ar Amsterdamas plokšti ir ten žiemos nebūna, plius didžiulis gyventojų tankis, o vat Osle žiemą dviračių tik šiek tiek daugiau nei Lietuvos miestuose, realiai tai nėra masinė transporto priemonė kaip VT ar automobiliai.
                  Su elektriniu dviračiu kalnai tampa niekas ir jie nebėra brangūs. Taip pat galima su autobusu užkilti vieną stotelę. O Kaune didelei daliai gyvenančių aplink centrą nereikia kilti į kalnus.

                  Comment


                    Visi skaičiavimai tik idealiu atveju, bet jeigu pavyzdžiui pirmas automobilis sugenda, patenka į avariją ar pan. išeina tarkime savaitei iš rikiuotės, tada be antrojo automobiliu sunku. O pats pigiausiais variantas turėti du tarnybinius automobilius.

                    Comment


                      Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą
                      Visi skaičiavimai tik idealiu atveju, bet jeigu pavyzdžiui pirmas automobilis sugenda, patenka į avariją ar pan. išeina tarkime savaitei iš rikiuotės, tada be antrojo automobiliu sunku. O pats pigiausiais variantas turėti du tarnybinius automobilius.
                      Draudimas su pakaitiniu auto? Beveik visi kasko tai net automatiškai duoda, gali ir prie civilinio tai prisidėti.

                      Comment


                        Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą
                        Visi skaičiavimai tik idealiu atveju, bet jeigu pavyzdžiui pirmas automobilis sugenda, patenka į avariją ar pan. išeina tarkime savaitei iš rikiuotės, tada be antrojo automobiliu sunku. O pats pigiausiais variantas turėti du tarnybinius automobilius.
                        Pigiausias variantas yra vienas naujas/garantinis auto (negenda, o jei ir sugenda nereikia išlaidų remontui taip pat duoda pakaitinį) ir antras citybee. Blogiausias variantas yra du seni auto.
                        Tarnybiniai auto aišku pigiausia, bet juos dažniausiai duoda, jei reikia daug važinėti darbo reikalais, dabar retai net vadovams duoda tik dėl atvažiavimo į ofisą.
                        Flickr

                        Comment


                          Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                          Pigiausias variantas yra vienas naujas/garantinis auto (negenda, o jei ir sugenda nereikia išlaidų remontui taip pat duoda pakaitinį) ir antras citybee. Blogiausias variantas yra du seni auto.
                          Tarnybiniai auto aišku pigiausia, bet juos dažniausiai duoda, jei reikia daug važinėti darbo reikalais, dabar retai net vadovams duoda tik dėl atvažiavimo į ofisą.
                          Pakaitinį reikia labai stipriai išmušinėti ir dažniausiai iš autoserviso važiuoti pas draudėjus dėl jo.

                          Comment


                            Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą

                            Pakaitinį reikia labai stipriai išmušinėti ir dažniausiai iš autoserviso važiuoti pas draudėjus dėl jo.
                            Netiesa, ne karta teko juo naudotis. Paskambini draudimo bendrovei, jie perkelia pas auto nuomotojus, sutartu laiku tau pristato automobilį į sutartą vietą. Dažniausiai prie tavo serviso kai atvarai remontuoti auto, o palieki ji prie to pacio serviso atsiimdamas savo auto.

                            Comment


                              Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą

                              Pakaitinį reikia labai stipriai išmušinėti ir dažniausiai iš autoserviso važiuoti pas draudėjus dėl jo.
                              Nieko nereikia išmušinėti, pačiam teko dažyti kėbulą dėl subraižymų ir stiklą keisti, tai Hertz netgi atvežė auto iki Toyotos serviso ir iš ten pat pasiėmė, kai auto sutvarkė.
                              Flickr

                              Comment


                                Vilniaus miesto taryba pritarė darnaus judumo planui: atsirastų daugiau parkavimo vietų, 8 viešojo transporto maršrutai

                                Vilniaus miesto savivaldybės taryba trečiadienį pritarė darnaus judumo veiksmų planui iki 2027 m. Plane numatyta ambicija iki 2030 m. Vilniui tapti klimatui neutraliu miestu, pagerinti viešojo transporto pasiekiamumą, automobilių parkavimo infrastruktūrą. Siūlymui taryba pritarė bendru nutarimu.

                                Naujajame veiksmų plane iki 2027 m. numatoma plėsti viešojo transporto sistemos tinklą, sukuriant 8 naujus maršrutus, įrengiant 93 naujas stoteles ir didinant maršrutų kiekį mažiau urbanizuotose miesto teritorijose.

                                Savivaldybė žada kurti patogesnę viešojo transporto bilietų įsigijimo sistemą, plėsti bilietų pardavimo vietų tinklą, tęsti transporto priemonių modernizavimą.

                                Sostinės savivaldybė numatoma „Statyk ir važiuok“ aikštelių, kuriose vairuotojai gali palikti savo automobilį ir kelionę tęsti viešuoju transportu, tinklo plėtra. Šiuo metu veikia 3 tokios aikštelės, o iki 2027 m. planuojama įrengti dar vieną – Nemenčinės pl. 2A.

                                Comment


                                  Parašė digital Rodyti pranešimą
                                  Sostinės savivaldybė numatoma „Statyk ir važiuok“ aikštelių <..> tinklo plėtra. <..> iki 2027 m. planuojama įrengti dar vieną – Nemenčinės pl. 2A.
                                  Nu negali sakyti, vis tik ambicinga per du metus įrengti stovėjimo aikštelę, kai jau 2023 metų pradžioje buvai numatęs projektinius pasiūlymus.
                                  Paskutinis taisė Julius.ste; 2024.12.19, 06:45.

                                  Comment


                                    Statyk ir važiuok aikštelės neturi būti traktuojamos kaip parkavimo vietos aplamai ir jos turi būti įrengiamos ne giliai mieste, bet miesto pakraščiuose prie VT mazgų. Aikštelė prie Antakalnio mazgo yra visiška nesąmonė.
                                    Paskutinis taisė Al1; 2024.12.19, 07:03.

                                    Comment


                                      Parašė Julius.ste Rodyti pranešimą

                                      Nu negali sakyti, vis tik ambicinga per du metus įrengti stovėjimo aikštelę, kai jau 2023 metų pradžioje buvai numatęs projektinius pasiūlymus.
                                      Tas "iki" dar gali būti iki 2027 Kalėdų, tai ir 3 metai nebūtų melas

                                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                      Statyk ir važiuok aikštelės neturi būti traktuojamos kaip parkavimo vietos aplamai ir jos turi būti įrengiamos ne giliai mieste, bet miesto pakraščiuose prie VT mazgų. Aikštelė prie Antakalnio mazgo yra visiška nesąmonė.
                                      Kad toliau ir nebėr jokių persėdimo mazgų. Aišku, kas atvažiuos nuo Nemenčinės automobiliu, tas tikrai nebepersėdinės į troleibusą, pasitampyt keletą stotelių dar lėtesniu tempu. Daugiau logikos būtų kur nors Bezdonyse persėsti į traukinį.
                                      Paskutinis taisė Ginthus; 2024.12.19, 08:00.

                                      Comment


                                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                        Statyk ir važiuok aikštelės neturi būti traktuojamos kaip parkavimo vietos aplamai ir jos turi būti įrengiamos ne giliai mieste, bet miesto pakraščiuose prie VT mazgų. Aikštelė prie Antakalnio mazgo yra visiška nesąmonė.
                                        Nieko nesupratau - kaip tai yra nesąmonė, jei ji yra (bus) miesto pakraštyje ir prie VT mazgo?

                                        Comment


                                          VT mazgai gali būti ne miesto pakraštyje. Bet persėdimai į VT turi būti prie VT mazgų jo pakraščiuose, jei tokie yra. Idealiausiu atveju ir labiausiai paplitęs variantas yra prie geležinkelio stočių priemiesčiuose. Deja, Vilniuje geležinkelis neišvystytas. Potencialas yra tik Lentvaryje.
                                          Jei nėra VT mazgų miesto pakraščiuose, tai giliai mieste įrenginėti tokį parkingą yra profanacija. Savanorių pr. padarė. Ir ką? kelios mašinos stovi. Ne daugiau. Tai ten aikštelė buvo, reikėjo tik šlagbaumus pastatyti, mokėjimo automatą ir viskas. Nemenčinės plente prie žiedo nėra jokios infrastuktūros, taigi, parkingą reikės įrengti nuo nulio. O rezultatas bus apgailėtinas, nes kas jau atvažiavo iki Antakalnio su automobiliu, tas ir toliau juo važiuos į miestą.
                                          Paskutinis taisė Al1; 2024.12.19, 19:14.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X