Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Lyja tik kelias dienas per mėn., tai čia mažiausia problema užsidėti kapišoną kartais. Kur kas didesnė problema nuosavo auto parkavimo ir išlaikymo kaštai, kuriuos minėjau, tiek laiko prasme, tiek finansine.
    Jeigu jums techninė apžiūra kartą per du metus, remontas gal kartą per metus ir kitos smulkmenos kaip kuro pilimas, plovimas atrodo kaip kančia palyginus su KASDIENINE, galimai prišnerško, automomobilio paieška klaidžiojant mikrorajone, tai vėlgi džiaugiuosi už jus. Kiekvienam savo.
    Paskutinis taisė skyrma; Vakar, 13:09.

    Comment


      Parašė eigh Rodyti pranešimą

      Citybee ar Bolt Drive naudoti vietoje automobilio apsimoka tik jeigu ir savaitgaliais esi namuose. Jeigu mėgsti pakeliauti, nuvykti į kitus miestus, kaimą ar pajūrį, dalijimosi paslaugos yra žiauriai brangios ir vargu ar atsveria nuosavo automobilio išlaikymo kaštus (žinoma, nebent esi nusipirkęs lizinginį automobilį ne pagal savo kišenę ir kas mėnesį bašliuoji po pusę atlyginimo). Plius jau minėtos problemos - klaidžiojimas po rajoną ieškant automobilio, priterštos mašinos, spaudimas viską daryti kuo greičiau, nes kapsi pinigai ir t. t.
      Kalba eina apie antrą automobilį, kuris naudojamas ne kasdien ir tik trumpoms kelionėms po miestą.
      Flickr

      Comment


        Parašė skyrma Rodyti pranešimą

        Jeigu jums techninė apžiūra kartą per du metus, remontas gal kartą per metus ir kitos smulkmenos kaip kuro pilimas, plovimas atrodo kaip kančia palyginus su KASDIENINE, galimai prišnerško, automomobilio paieška klaidžiojant mikrojajone, tai vėlgi džiaugiuosi už jus. Kiekvienam savo.
        Naudoju dažnai, bet dar nei karto neteko važiuoti prišnerkštame auto. Citybee auto kaip tik nesuvaryti, nauji, o išlaikyti naują antrą auto kaip ir minėjau daug kainuoja, draudimai, techniniai aptarnavimai ir pan. Ir taip, auto siurbimas, valymas, plovimas, kuro pylimas nėra kančia, bet nesukti dėl auto galvos, neturėti didelių fiksuotų kaštų ir paeiti kelis šimtus metrų dar mažesnė kančia.
        Paskutinis taisė Lettered; Vakar, 13:19.
        Flickr

        Comment


          Parašė Lettered Rodyti pranešimą

          VT labiausiai reikalingas gyvenantiems šilainiuose, o ne centre ar šalia jo, kur viskas pasiekiama pėsčiomis/dviračiu, o auto reikalingas važiavimui kur nors už miesto ar kokią Megą.
          Ir taip ir ne.

          Jeigu dirbi centre, poreikis kažkur važiuoti yra tikrai yra mažesnis, bet vis tiek yra. Tarkime, Piliamiestis-Akropolis pėsčiomis yra 50 min. Tikrai normalus atstumas savaitgalį pasivaikščioti ir parinkti žingsnius. Bet ką daryti, jeigu:
          • lyja?
          • šalta?
          • pučia vėjas?
          • neturi laisvo pusdienio, o tik pusantros valandos?
          • turi mažų vaikų, kurie pavargsta eiti?
          • (galima prigalvoti daug atvejų)
          Gana nemažai tenka keliauti ir netgi labai walkable miestuose sąlyginai trumpus atstumus įveikiu viešuoju transportu, nes kartais tiesiog you don't feel like walking. Bet kai artimiausias kelias iki VT stotelės iš centre esančio Piliamiesčio yra toks:

          Click image for larger version

Name:	piliamiestis.png
Views:	176
Size:	2,33 MB
ID:	2171568
          o stotelėje dar gali tekti (miesto mastais) nemažai palaukti, pagalvoji, gal geriau įsėsiu į savo kibiriuką ir lengvai prašoksiu Karaliaus Mindaugo prospektu iki Akropolio. Ir Akropolis yra tik vienas iš pavyzdžių, tai gali būti ir geležinkelio/autobusų stotis, ir Laisvės al., ir mėgstama kirpykla, ir toliau nuo namų esantis paštomatas, kur kurjeris numetė tavo siuntą, nes šalia esančioje IKI nebuvo vietų. Jau nekalbu apie tai, kad ne visi dirba centre. Pabandykite nuo Piliamiesčio VT ar pėsčiomis nusigauti iki kokio nors LEZ'o arba Aleksoto.

          Štai ir žlunga mitas, kad gyvenant centre teužtenka kojų ir dviračio. Taip, galbūt kada nors Piliamiesčio apylinkės bus sutvarkytos, bet problema yra ta, kad žmonės labai lengvai pripranta prie alternatyvų nebuvimo ir atprasti nuo sąlyginio komforto automobilyje yra labai labai sunku.

          O dviračiai apskritai atskira tema - bijau, kad amžinos pliurzės šalyje dviratis dar ilgai išliks vasaros ir entuziastų transporto priemone.

          Comment


            Čia laikina problema kaip suprantu, nes pastačius pėsčiųjų tiltą, bus labai patogu ir malonu tiltą perėjus atsidurti pilies VT hub'e.
            Beje, kartais atvažiuoju į Kauną tai centre irgi tenka sukinėti ratus ieškant vietos, tai pvz. iš piliamiesčio visai atrodo neprasminga būtų važiuoti iki centro su auto ir dar už parkavimą mokėti.
            Flickr

            Comment


              Parašė Lettered Rodyti pranešimą
              Čia laikina problema kaip suprantu, nes pastačius pėsčiųjų tiltą, bus labai patogu ir malonu tiltą perėjus atsidurti pilies VT hub'e.
              Beje, kartais atvažiuoju į Kauną tai centre irgi tenka sukinėti ratus ieškant vietos, tai pvz. iš piliamiesčio visai atrodo neprasminga būtų važiuoti iki centro su auto ir dar už parkavimą mokėti.
              Faktas, kad tai taps vis mažesne problema, bet net ir su naujuoju tiltu iki Kauno pilies hub'o bus daugiau nei kilometras.

              Comment


                Nuo Pilimiesčio iki Akropolio dviračiu 15-20min. Smagu, patogu, greita.

                Comment


                  Parašė Wintautas Rodyti pranešimą
                  Nuo Pilimiesčio iki Akropolio dviračiu 15-20min. Smagu, patogu, greita.
                  Parašė eigh Rodyti pranešimą
                  O dviračiai apskritai atskira tema - bijau, kad amžinos pliurzės šalyje dviratis dar ilgai išliks vasaros ir entuziastų transporto priemone.

                  Comment


                    eigh Nemeluokim, šaligatviai snieguoti gal tik max 30 dienų per metus.
                    Važiavau praeitą žiemą dviračių nemažai. Sakyčiau net geriau nei pėsčiomis eiti tokį patį laiką, nes smagiau, ir ne taip šalta. Vienintelė problema, kad dviratis visas surūdijo

                    Comment


                      Parašė iPhone Rodyti pranešimą

                      Na kad ponui patinka kabinėtis prie žodžių - žinau. Tai paaiškinsiu papildomai - taip man patinka, patinka ir mano žmonai lygiai taip pat. Ar dabar jau iki galo yra aišku?
                      .
                      Nesikabineju, nes žmona lygiai taip pat gali mėgautis to paties automobilio malonumu.
                      Tai ką išvardinai būtent ir su 1 automobiliui pasiekiama.

                      Comment


                        Lyginantiems sąnaudas eurais ir laiku, skirtu automobilio priežiūrai, reikėtų nepamiršti, kad neretas automobilis daugiabučių parkinguose yra visai ne konkretaus gyventojo, o priklauso kažkokiai įmonei... bet tai jau visai ne Piliamiesčio kvartalo tema

                        Comment


                          Parašė Wintautas Rodyti pranešimą
                          eigh Nemeluokim, šaligatviai snieguoti gal tik max 30 dienų per metus.
                          Važiavau praeitą žiemą dviračių nemažai. Sakyčiau net geriau nei pėsčiomis eiti tokį patį laiką, nes smagiau, ir ne taip šalta. Vienintelė problema, kad dviratis visas surūdijo
                          Tikrai nenoriu veltis į beprasmius ginčus dėl dienų skaičiaus. Bet esmė paprasta - nepaisant savivaldybių bandymų gerinti dviračių infrastruktūrą, dviratis vis dar yra savaitgalių, vasaros ir entuziastų transporto priemonė. Vadinasi, priežasčių tam yra ir negalima visko nurašyti tik automaroziškumui ar tingumui. Tiesą sakant, net nepavykta sugalvoti miestų, kur klimatas panašus kaip Kaune ir dviratis yra populiari susisiekimo (ne laisvalaikio)priemonė.

                          Comment


                            Parašė eigh Rodyti pranešimą

                            Tikrai nenoriu veltis į beprasmius ginčus dėl dienų skaičiaus. Bet esmė paprasta - nepaisant savivaldybių bandymų gerinti dviračių infrastruktūrą, dviratis vis dar yra savaitgalių, vasaros ir entuziastų transporto priemonė. Vadinasi, priežasčių tam yra ir negalima visko nurašyti tik automaroziškumui ar tingumui. Tiesą sakant, net nepavykta sugalvoti miestų, kur klimatas panašus kaip Kaune ir dviratis yra populiari susisiekimo (ne laisvalaikio)priemonė.
                            ouj, pavyzdžių pilna, Kopenhaga, Oulu, Oslas ir t.t.

                            Žmonės Lietuvoje nevažiuoja dviračiu tik dėl to nes:
                            1. Infrastruktūra nėra tiek gera
                            2. Automobilis per daug patogus
                            3. Ir mano nuomone didžiausia - žmonės tiesiog nėra bandę važiuoti dviračiu nelaisvalaikiu ir net nemato, kad tokia opcija iš vis egzistuoja. Visi tie pasiteisinimai dingsta, kai žmogus tai pabando vieną kartą ir pamato, kad tikrai visai gerai. Net nebesinori vaikščioti. Kai pradėjau važinėti dviračiu, ėjimas pėsčioms pradėjo atrodyti kaip laiko švaistymas ir universaliai blogesnis būdas kažkur nusigaut, kad ir iki parduotuvės už 300 ar 400 metrų.

                            Comment


                              Parašė Wintautas Rodyti pranešimą
                              ouj, pavyzdžių pilna, Kopenhaga, Oulu, Oslas ir t.t.

                              Žmonės Lietuvoje nevažiuoja dviračiu tik dėl to nes:
                              1. Infrastruktūra nėra tiek gera
                              2. Automobilis per daug patogus
                              3. Ir mano nuomone didžiausia - žmonės tiesiog nėra bandę važiuoti dviračiu nelaisvalaikiu ir net nemato, kad tokia opcija iš vis egzistuoja. Visi tie pasiteisinimai dingsta, kai žmogus tai pabando vieną kartą ir pamato, kad tikrai visai gerai. Net nesinori vaikščioti. Kai pradėjau važinėti dviračiu, ėjimas pėsčioms pradėjo atrodyti kaip laiko švaistymas ir universaliai blogesnis būdas kažkur nusigaut, kad ir iki parduotuvės už 300 ar 400 metrų.
                              Kopenhaga ar Amsterdamas plokšti ir ten žiemos nebūna, plius didžiulis gyventojų tankis, o vat Osle žiemą dviračių tik šiek tiek daugiau nei Lietuvos miestuose, realiai tai nėra masinė transporto priemonė kaip VT ar automobiliai.
                              Flickr

                              Comment


                                Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                Kopenhaga ar Amsterdamas plokšti ir ten žiemos nebūna, plius didžiulis gyventojų tankis, o vat Osle žiemą dviračių tik šiek tiek daugiau nei Lietuvos miestuose, realiai tai nėra masinė transporto priemonė kaip VT ar automobiliai.
                                Su elektriniu dviračiu kalnai tampa niekas ir jie nebėra brangūs. Taip pat galima su autobusu užkilti vieną stotelę. O Kaune didelei daliai gyvenančių aplink centrą nereikia kilti į kalnus.

                                Comment


                                  Visi skaičiavimai tik idealiu atveju, bet jeigu pavyzdžiui pirmas automobilis sugenda, patenka į avariją ar pan. išeina tarkime savaitei iš rikiuotės, tada be antrojo automobiliu sunku. O pats pigiausiais variantas turėti du tarnybinius automobilius.

                                  Comment


                                    Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą
                                    Visi skaičiavimai tik idealiu atveju, bet jeigu pavyzdžiui pirmas automobilis sugenda, patenka į avariją ar pan. išeina tarkime savaitei iš rikiuotės, tada be antrojo automobiliu sunku. O pats pigiausiais variantas turėti du tarnybinius automobilius.
                                    Draudimas su pakaitiniu auto? Beveik visi kasko tai net automatiškai duoda, gali ir prie civilinio tai prisidėti.

                                    Comment


                                      Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą
                                      Visi skaičiavimai tik idealiu atveju, bet jeigu pavyzdžiui pirmas automobilis sugenda, patenka į avariją ar pan. išeina tarkime savaitei iš rikiuotės, tada be antrojo automobiliu sunku. O pats pigiausiais variantas turėti du tarnybinius automobilius.
                                      Pigiausias variantas yra vienas naujas/garantinis auto (negenda, o jei ir sugenda nereikia išlaidų remontui taip pat duoda pakaitinį) ir antras citybee. Blogiausias variantas yra du seni auto.
                                      Tarnybiniai auto aišku pigiausia, bet juos dažniausiai duoda, jei reikia daug važinėti darbo reikalais, dabar retai net vadovams duoda tik dėl atvažiavimo į ofisą.
                                      Flickr

                                      Comment


                                        Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                        Pigiausias variantas yra vienas naujas/garantinis auto (negenda, o jei ir sugenda nereikia išlaidų remontui taip pat duoda pakaitinį) ir antras citybee. Blogiausias variantas yra du seni auto.
                                        Tarnybiniai auto aišku pigiausia, bet juos dažniausiai duoda, jei reikia daug važinėti darbo reikalais, dabar retai net vadovams duoda tik dėl atvažiavimo į ofisą.
                                        Pakaitinį reikia labai stipriai išmušinėti ir dažniausiai iš autoserviso važiuoti pas draudėjus dėl jo.

                                        Comment


                                          Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą

                                          Pakaitinį reikia labai stipriai išmušinėti ir dažniausiai iš autoserviso važiuoti pas draudėjus dėl jo.
                                          Netiesa, ne karta teko juo naudotis. Paskambini draudimo bendrovei, jie perkelia pas auto nuomotojus, sutartu laiku tau pristato automobilį į sutartą vietą. Dažniausiai prie tavo serviso kai atvarai remontuoti auto, o palieki ji prie to pacio serviso atsiimdamas savo auto.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X