Parašė Nikas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis
Collapse
X
-
- 4 patinka
-
Parašė eigh Rodyti pranešimąSpecialių mokesčių arba dirbtinių kliūčių automobilių vairuotojams nereikia. Vilniuje būtina kuo greičiau tiesti tramvajų arba metro. Taip pat normaliai sujungti priemiesčius, tokius kaip Kalnėnai ar Laznynėliai, su miestu viešuoju transportu. Tuomet žmonės patys persės į viešąjį transportą, suprasdami, kad stovėti kamščiuose tiesiog neapsimoka. Į visokias Teltonikas ar paukštynus galima ir toliau važinėti automobiliu, nematau problemos.
Comment
-
Parašė iPhone Rodyti pranešimąFaina, kad daug diskutuojate apie viešą transportą Piliamiesčio temoje, bet paminėsiu tik vieną faktą, kad realiai Brastos g. jokio viešo transporto nėra. Vienas į valandną pravažiuojantis autobusas manau nesiskaito viešu transportu.
Faina, kad visi žino jog turi užtekti šeimai vienos mašinos, bet man neužtenka. Ir neužteks jei bus geresnis viešasis transportas (kažkam gal tai tikrai padėtų) nes tiesiog toks yra gyvenimo būdas.
Nelabai suprantu kodėl kažkas internete už mane nusprendžia kiek man turėtų ar neturėtų pakakti mašinų gyvenant Piliamiestyje.
Comment
-
Parašė 4iUX&ap7B@qh2*HZCTKo Rodyti pranešimą
O ką reiškia toks gyvenimo būdas? Vaikus po skirtingus miesto kampus 3 kartus per diena tampyti?
- 9 patinka
Comment
-
wau, kiek čia šmaikštuolių ir viską suprantančių būrelis susirinko.
gyvenimo būdas - tai yra tiek darbas kuriame abiem su žmona yra dažnai reikalingi automobiliai tiek veiklos į kurias su viešuoju transportu neprivažinėsi.
Ir tokių žmonių, kurie turi verslus, kurie turi hobius, sportus ir t.t. čia gyvena daug. Taip jau yra, kad tai yra kaune vienas iš kelių kvartalų kur yra brangesnis būstas, taip čia dėl to žmonės perka būstą uždirbantys daugiau nei vidurkis ir taip dažnu atveju tie žmonės turi visokių veiklų, ne tik darbas namai. Dėl to ir reikalingi automobiliai. Bet tikrai ne visiem.
Nesuprantu pasipiktinimo, kad kažkas turi dvi mašinas ir t.t. Jei man reikia, jei aš galiu jas turėti dvi, jei aš galiu turėti dvi parkingo vietas kur problema?
Šiandien dienai, rinka diktuoja tai, kad jei butas yra didesnis jis privalo turėti dvi parkavimo vietas.
Prabangiuose projektuose ko gero yra kur ir po 4 vietas butai turi.
Viešasis transportas su asmeninėmis mašinomis gali konkuruoti tik tada, kai su mašina yra neefektyvu važiuoti, brangu parkuotis, ilgiau keliauji ir t.t. Reik suprasti, kad mes gyvename tikrai mažame mieste, kuriame su automobiliu yra ženkliai patogiau pasiekti viską ko reikia.
- 7 patinka
Comment
-
Parašė skyrma Rodyti pranešimąKiek turiu pažįstamų šeimų gyvenančių centre ir senamiestyje visi turi du automobilius. Man pačiam be dviejų taip pat būtų nepatogu/brangu. Tai tiesiog yra šių dienų realija Kaune ir tai nėra specifiška tik Piliamiesčiui.Paskutinis taisė Stadionas; 2024.12.16, 21:16.
Comment
-
Parašė iPhone Rodyti pranešimąViešasis transportas su asmeninėmis mašinomis gali konkuruoti tik tada, kai su mašina yra neefektyvu važiuoti, brangu parkuotis, ilgiau keliauji ir t.t. Reik suprasti, kad mes gyvename tikrai mažame mieste, kuriame su automobiliu yra ženkliai patogiau pasiekti viską ko reikia.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Stadionas Rodyti pranešimą
gal gali skaičiavimais pasidalint, kaip sutaupot?
Comment
-
Parašė Scarface Rodyti pranešimąSu automobiliu yra ženkliai patogiau tik todėl, kad nėra normalaus viešojo transporto. Šalia „Piliamiesčio" turbūt visai jokio nėra.
- 1 patinka
Comment
-
Esame 3 žmonių šeima, uždirbame abu daugiau nei vidutinį atlyginimą. Gyvename Aleksote, beveik prie Kauno ribos. Aš dirbu namai/ofisas, žmona medicinos įstaigoje, tad tik ofisas. Dukros mokykla kitame miesto gale plius būreliai. Patys irgi turime po darbo sportus ir kitas veiklas. Naudojame vieną automobilį, apie antrą net nesvarstome. Kai tik būna situacija, kad vienas būna pasiėmęs auto, o kitam prireikia - drąsiai imame citybee/bolt/VT, priklauso nuo skubėjimo, maršruto ir pan. Brangiausias mėnuo visom citybee/bolt/VT išlaidoms buvo apie 300 eur. Dažniausiai buna apie 150-200 eur. Tad visiškai pigiau nei turėti dar vieną auto. Palyginimui turimo auto lizingas (imtas naujas iš salono) 370 eur/men. O dar kuras, išlaikymas ir pan.
Vienintelė priežastis turėti antrą auto būtų jei darbas to reikalauja ir juo darbo metu judi po daug taškų. Bet tada turėtų įmonė duoti automobilį. Nebent dirbi ant savęs... Bet jei asmeninio auto darbo prasme reikia tik nuvykimui iki ofiso, tada nėra prasmės.
Aišku, mums yra keletas palengvinimo sąlygų, mokykla ir abu darbai ta pačia kryptimi nuo namų, tad ryte vienu auto nuvykstame visi trys. Bet grįžimas jau dažniausiai individualus. Kažkuris paima dukrą is mokyklos, kažkuris važiuoja pats. Bet atsirado tokios praktikos kaip privaziuoji su citybee/bolt/VT iki kažkurios vietos, o ten jau paima antra pusė su auto ir pan. Žodžiu, puikiai išsiverčiam su vienu auto.
- 11 patinka
Comment
-
Tikiu, kad puikiai išsiverčiate, nes aukojat savo laiką ir darot įvairius „fintus“, kad išsisukti su vienu automobiliu. Ne visi turi tam noro ir laiko. Daug patogiau tiesiog turėti antrą automobilį. Automobilio patogumui prilygsta tik Bolt. Didelių skaičiavimų nereikia kas būtų brangiau važinėjant kasdien. Citybee/VT tik tiems kurie nemato (arba nenori matyti) tame nepatogumų lyginant su nuosavu automobiliu.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė skyrma Rodyti pranešimąNe visi turi tam noro ir laiko.
Daug patogiau tiesiog turėti antrą automobilį. Automobilio patogumui prilygsta tik Bolt. Didelių skaičiavimų nereikia kas būtų brangiau važinėjant kasdien. Citybee/VT tik tiems kurie nemato (arba nenori matyti) tame nepatogumų lyginant su nuosavu automobiliu.
Paskaičiuokim LABAI GRUBIAI: Važinėji dažniausiai 20 d pe mėnesi, t.y. darbo dienomis, vidurkis Bolt/Citybee/VT būną apie 10 eur, dar pridėk kelis savaitgaluis, tad gausis 250 eur/mėn. Ok tarkim reikia daugiau. Tarkim 400 eur/mėn. Per 5 metus ~25 K.
Imkime, kad automobilis žmogui tarnauja vidutiniškai 5 metus. Po to keičiamas. Geresnio dėveto auto kaina dabar 15K EUR. Kuras imkime 2-3 pilni bakai per mėnesį apie 200 eur, 12k per 5 m. Padangos, du komplektai per 5 metus, 1500 eur. Dar pridėkime tepalu keitimus, kitus remontus (net jei tarkim jis nebutu sugedes ir reikalimgi tik tepalai, filtrai ir dirzai) - 2000 Eur. Kasco ir civilinis per 5m - 3000. Priežiūra - 1500 pvz plovykla). Tad labai grubiai auto kaštai per 5 metus yra ~35K eur. O kur dar tas toks brangus laikas rūpinantis visais šiais dalykais.
Tad skirtumas apie 10K. Ar po 5 metų už 15k pirktą auto parduotum už 10 K?
Dar dėl patogumo, auto patogumui prilygsta ir CItybee, nebent paėjimas kelis šimtus metru iki Citybee yra tragedija. Tiek Kauno, tiek Vilniaus centre CItybee visada galima rasti keliu šimtų metrų atstumu. Tad čia jau ne patogumo, o "išpy*dėjimo" reikalas.Paskutinis taisė taspac; 2024.12.17, 09:44.
- 7 patinka
Comment
-
Parašė skyrma Rodyti pranešimąFantastiniai skaičiavimaiJei taip gyvenčiau neturėčiau turbūt nei vieno automobilio.
Paskutinis taisė Stadionas; 2024.12.17, 11:13.
- 6 patinka
Comment
-
Parašė skyrma Rodyti pranešimąFantastiniai skaičiavimaiJei taip gyvenčiau neturėčiau turbūt nei vieno automobilio.
- 4 patinka
Comment
-
Galim skaičiuoti kaip norim ir ką norim, bet man automobilis nėra vien tik susisiekimo priemonė nuo namų iki darbo. Jei automobilis būtų tik susisiekimo priemonė pagrįsta paprastais skaičiavimais, tai turėtume visi važinėti su pigiausiom Dacijom ar senutėliais pasatais kurie pigiai kainuoja, pigi eksploatacija ir t.t.
O bet tačiau... Automobilis yra ir komfortas. Automobilis yra ir emocija (taip, mes dažnai pirkdami kitą automobilį sakome jis bus ekonomiškesnis ir t.t. nors realiai jokiais skaičiavimais tai nepagrįsi). Bet mes ir gyvename dėl emocijų,joms leidžiame pinigus ir t.t. Ir nesvarbu, jei vienam žmogui emocija yra nukeliauti į Tailandą o kitam nusipirkti gerą automobilį. Kiekvienas leidžiame savo uždirbtus pinigus ten kur norime, toms emocijoms kurioms norime.
Ir nelabai suprantu, kodėl aš turėčiau kažką kažkam įrodyti skaičiais kad su boltu pigiau nei su antru automobiliu. Ne, ne viskas yra gyvenime apie pinigus. Reikia mėgautis dalykais kurie mums teikia džiaugsmą (taip man teikia džiaugsmą mano automobilis ir tikiu tokių yra netaip mažai), reikia mokėti pinigus už patogumą.
Man yra svarbiau mano komfortas ir patogumas nei sutaupytas 100 ar 200 € per mėnesį.
Nežinau kodėl sunku kažkam priimti tai, kad kitų žmonių prioritetai yra kitokie, kad kiti žmonės turi kitokį gyvenimo būdą ir t.t.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė iPhone Rodyti pranešimąGalim skaičiuoti kaip norim ir ką norim, bet man automobilis nėra vien tik susisiekimo priemonė nuo namų iki darbo. Jei automobilis būtų tik susisiekimo priemonė pagrįsta paprastais skaičiavimais, tai turėtume visi važinėti su pigiausiom Dacijom ar senutėliais pasatais kurie pigiai kainuoja, pigi eksploatacija ir t.t.
O bet tačiau... Automobilis yra ir komfortas. Automobilis yra ir emocija (taip, mes dažnai pirkdami kitą automobilį sakome jis bus ekonomiškesnis ir t.t. nors realiai jokiais skaičiavimais tai nepagrįsi). Bet mes ir gyvename dėl emocijų,joms leidžiame pinigus ir t.t. Ir nesvarbu, jei vienam žmogui emocija yra nukeliauti į Tailandą o kitam nusipirkti gerą automobilį. Kiekvienas leidžiame savo uždirbtus pinigus ten kur norime, toms emocijoms kurioms norime.
Ir nelabai suprantu, kodėl aš turėčiau kažką kažkam įrodyti skaičiais kad su boltu pigiau nei su antru automobiliu. Ne, ne viskas yra gyvenime apie pinigus. Reikia mėgautis dalykais kurie mums teikia džiaugsmą (taip man teikia džiaugsmą mano automobilis ir tikiu tokių yra netaip mažai), reikia mokėti pinigus už patogumą.
Man yra svarbiau mano komfortas ir patogumas nei sutaupytas 100 ar 200 € per mėnesį.
Nežinau kodėl sunku kažkam priimti tai, kad kitų žmonių prioritetai yra kitokie, kad kiti žmonės turi kitokį gyvenimo būdą ir t.t.
- 2 patinka
Comment
Comment