Tikiu, kad puikiai išsiverčiate, nes aukojat savo laiką ir darot įvairius „fintus“, kad išsisukti su vienu automobiliu. Ne visi turi tam noro ir laiko. Daug patogiau tiesiog turėti antrą automobilį. Automobilio patogumui prilygsta tik Bolt. Didelių skaičiavimų nereikia kas būtų brangiau važinėjant kasdien. Citybee/VT tik tiems kurie nemato (arba nenori matyti) tame nepatogumų lyginant su nuosavu automobiliu.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis
Collapse
X
-
Parašė skyrma Rodyti pranešimąNe visi turi tam noro ir laiko.
Daug patogiau tiesiog turėti antrą automobilį. Automobilio patogumui prilygsta tik Bolt. Didelių skaičiavimų nereikia kas būtų brangiau važinėjant kasdien. Citybee/VT tik tiems kurie nemato (arba nenori matyti) tame nepatogumų lyginant su nuosavu automobiliu.
Paskaičiuokim LABAI GRUBIAI: Važinėji dažniausiai 20 d pe mėnesi, t.y. darbo dienomis, vidurkis Bolt/Citybee/VT būną apie 10 eur, dar pridėk kelis savaitgaluis, tad gausis 250 eur/mėn. Ok tarkim reikia daugiau. Tarkim 400 eur/mėn. Per 5 metus ~25 K.
Imkime, kad automobilis žmogui tarnauja vidutiniškai 5 metus. Po to keičiamas. Geresnio dėveto auto kaina dabar 15K EUR. Kuras imkime 2-3 pilni bakai per mėnesį apie 200 eur, 12k per 5 m. Padangos, du komplektai per 5 metus, 1500 eur. Dar pridėkime tepalu keitimus, kitus remontus (net jei tarkim jis nebutu sugedes ir reikalimgi tik tepalai, filtrai ir dirzai) - 2000 Eur. Kasco ir civilinis per 5m - 3000. Priežiūra - 1500 pvz plovykla). Tad labai grubiai auto kaštai per 5 metus yra ~35K eur. O kur dar tas toks brangus laikas rūpinantis visais šiais dalykais.
Tad skirtumas apie 10K. Ar po 5 metų už 15k pirktą auto parduotum už 10 K?
Dar dėl patogumo, auto patogumui prilygsta ir CItybee, nebent paėjimas kelis šimtus metru iki Citybee yra tragedija. Tiek Kauno, tiek Vilniaus centre CItybee visada galima rasti keliu šimtų metrų atstumu. Tad čia jau ne patogumo, o "išpy*dėjimo" reikalas.Paskutinis taisė taspac; Vakar, 09:44.
- 6 patinka
Comment
-
Parašė skyrma Rodyti pranešimąFantastiniai skaičiavimai Jei taip gyvenčiau neturėčiau turbūt nei vieno automobilio.Paskutinis taisė Stadionas; Vakar, 11:13.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė skyrma Rodyti pranešimąFantastiniai skaičiavimai Jei taip gyvenčiau neturėčiau turbūt nei vieno automobilio.
- 4 patinka
Comment
-
Galim skaičiuoti kaip norim ir ką norim, bet man automobilis nėra vien tik susisiekimo priemonė nuo namų iki darbo. Jei automobilis būtų tik susisiekimo priemonė pagrįsta paprastais skaičiavimais, tai turėtume visi važinėti su pigiausiom Dacijom ar senutėliais pasatais kurie pigiai kainuoja, pigi eksploatacija ir t.t.
O bet tačiau... Automobilis yra ir komfortas. Automobilis yra ir emocija (taip, mes dažnai pirkdami kitą automobilį sakome jis bus ekonomiškesnis ir t.t. nors realiai jokiais skaičiavimais tai nepagrįsi). Bet mes ir gyvename dėl emocijų,joms leidžiame pinigus ir t.t. Ir nesvarbu, jei vienam žmogui emocija yra nukeliauti į Tailandą o kitam nusipirkti gerą automobilį. Kiekvienas leidžiame savo uždirbtus pinigus ten kur norime, toms emocijoms kurioms norime.
Ir nelabai suprantu, kodėl aš turėčiau kažką kažkam įrodyti skaičiais kad su boltu pigiau nei su antru automobiliu. Ne, ne viskas yra gyvenime apie pinigus. Reikia mėgautis dalykais kurie mums teikia džiaugsmą (taip man teikia džiaugsmą mano automobilis ir tikiu tokių yra netaip mažai), reikia mokėti pinigus už patogumą.
Man yra svarbiau mano komfortas ir patogumas nei sutaupytas 100 ar 200 € per mėnesį.
Nežinau kodėl sunku kažkam priimti tai, kad kitų žmonių prioritetai yra kitokie, kad kiti žmonės turi kitokį gyvenimo būdą ir t.t.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė iPhone Rodyti pranešimąGalim skaičiuoti kaip norim ir ką norim, bet man automobilis nėra vien tik susisiekimo priemonė nuo namų iki darbo. Jei automobilis būtų tik susisiekimo priemonė pagrįsta paprastais skaičiavimais, tai turėtume visi važinėti su pigiausiom Dacijom ar senutėliais pasatais kurie pigiai kainuoja, pigi eksploatacija ir t.t.
O bet tačiau... Automobilis yra ir komfortas. Automobilis yra ir emocija (taip, mes dažnai pirkdami kitą automobilį sakome jis bus ekonomiškesnis ir t.t. nors realiai jokiais skaičiavimais tai nepagrįsi). Bet mes ir gyvename dėl emocijų,joms leidžiame pinigus ir t.t. Ir nesvarbu, jei vienam žmogui emocija yra nukeliauti į Tailandą o kitam nusipirkti gerą automobilį. Kiekvienas leidžiame savo uždirbtus pinigus ten kur norime, toms emocijoms kurioms norime.
Ir nelabai suprantu, kodėl aš turėčiau kažką kažkam įrodyti skaičiais kad su boltu pigiau nei su antru automobiliu. Ne, ne viskas yra gyvenime apie pinigus. Reikia mėgautis dalykais kurie mums teikia džiaugsmą (taip man teikia džiaugsmą mano automobilis ir tikiu tokių yra netaip mažai), reikia mokėti pinigus už patogumą.
Man yra svarbiau mano komfortas ir patogumas nei sutaupytas 100 ar 200 € per mėnesį.
Nežinau kodėl sunku kažkam priimti tai, kad kitų žmonių prioritetai yra kitokie, kad kiti žmonės turi kitokį gyvenimo būdą ir t.t.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Stadionas Rodyti pranešimą
tiesiog vietoje to, kad parašyt "turiu šaibų todėl važinėju su dviem mašinom, (o jei turėčiau daugiau nusipirkčiau sraigtasparnį)" rašot kažkokius nesąmonės apie sutaupymą.
- 1 patinka
Comment
-
Diskusijos pradžioj esmė tokia:
Šiandien daug kam patogiausia yra važiuoti automobiliu ir turėti jų kad ir du ar tris šeimoje. Normalu elgtis kaip patogiausia ir niekas jų nesustabdys ir nekaltina. Tačiau jei gyvena mieste, ypač centre, jie neturi jokios teisės verkšlenti, kad nėra vietos ar trūksta parkovkių. Miesto centre gyvenant niekam nėra garantuota erdvė automobiliui ir jei ten kuriesi, turi būti pasiruošęs apsieiti be jo, jei matai kad tavo automobilis netelpa, vieta per brangi, ar juostų per mažai, kadangi automobilizacija turi būti ir bus mažinama. Šitą kreivę ir tendenciją jau turi būti įskaičiuota ir su ja susitaikyta kuomet perki būstą mieste, ypač centre, kad po to neverkšlentum apie parkavimo vietas. Miesto centre natūraliai jų turi būti kuo mažiau.Paskutinis taisė Wintautas; Vakar, 11:13.
- 7 patinka
Comment
-
Parašė Dundorfas Rodyti pranešimąTai mokesčiai su laiku ištaisys antro automobilio bėda, 1 automobilį išlaikyti bus brangu, o 2 jau prabanga. Čia ne, o bet tačiau, manau tik laiko klausimas.
- 5 patinka
Comment
-
Parašė Stadionas Rodyti pranešimą
kai vidutinio Lietuvio pusė asmenybės sudaro mašina o kitą pusė suformuota JAV filmų, tai gal ir užtruks dar
Comment
-
Parašė Dundorfas Rodyti pranešimą
Yep, bet dar, senėjanti visuomene, kariuomenės stiprinimas. didėjančios išlaidos, mokesčių kėlimo klausimas, "Kuriuos didinti?". O čia galima suversti ES reikalavimams ir tt.Paskutinis taisė Stadionas; Vakar, 12:43.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė taspac Rodyti pranešimą
Šitie skaičiavimai negalioja pirmam automobiliui. Neturint nė vieno auto, Bolt/Citybee/VT kaštai iškyla tikrai nuosavo auto naudai. Bet jau žvelgiant į antrą, trečia ir t.t. laimi tikrai ne auto.
Parašė skyrma Rodyti pranešimąCitybee/VT tik tiems kurie nemato (arba nenori matyti) tame nepatogumų lyginant su nuosavu automobiliu.Paskutinis taisė Lettered; Vakar, 12:09.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Būtent, todėl manau taip ir išpopuliarėjo citybee, kad pakeitė poreikį antram automobiliui.
Kalbant apie antrą automobilį, kuris naudojamas tik trumpoms kelionėms mieste, tai visų pirma citybee yra gerokai pigiau, visų antra ir patogiau, nors jis ir nestovi po langais, bet nereikia sukti galvos apie automobilio remontus, techninius aptarnavimus, draudimus, padangas ir t.t. Net plauti ir degalų ar langų skysčio nereikia pilti.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Čia kalbėjo apie antro automobilio reikalingumą, tavo pranešime tris kartus kartojo kaip tau patinka vienas automobilis.
Kas jau dėl pačių automobilių - tai manau statytojai eina teisinga linkme ir iš karto numato daugiau parkavimo vietų kurios yra parduodamos ir taip yra sprendžiama problema. Kai nusiperki aiškiai vieną dvi ar tris parkavimo vietas, tada nekyla problemų.
Rinkoje yra tikrai būstų kur neparsiduoda butai dėl to kad pvz neturi dviejų parkavimo vietų ir t.t.
Aš nepalaikau, kad reikia nepirkti parkingo vietų, prisipirkti po 3 automobilius visiem ir juos laikyti kažkur kur papuola.
Lygiai taip pat, mažame mieste niekada nebus viešasis transportas patogiau nei nuosavas automobilis. Jei kažkam pigiau gaunasi su Boltu ar citybee - džiaugiuosi dėl to, reikia ir tokių alternatyvų. Bet neturėkim iliuzijų kad visi taip gyvens ir taip naudosis.
Comment
-
Parašė iPhone Rodyti pranešimąwau, kiek čia šmaikštuolių ir viską suprantančių būrelis susirinko.
gyvenimo būdas - tai yra tiek darbas kuriame abiem su žmona yra dažnai reikalingi automobiliai tiek veiklos į kurias su viešuoju transportu neprivažinėsi.
Ir tokių žmonių, kurie turi verslus, kurie turi hobius, sportus ir t.t. čia gyvena daug. Taip jau yra, kad tai yra kaune vienas iš kelių kvartalų kur yra brangesnis būstas, taip čia dėl to žmonės perka būstą uždirbantys daugiau nei vidurkis ir taip dažnu atveju tie žmonės turi visokių veiklų, ne tik darbas namai. Dėl to ir reikalingi automobiliai. Bet tikrai ne visiem.
Nesuprantu pasipiktinimo, kad kažkas turi dvi mašinas ir t.t. Jei man reikia, jei aš galiu jas turėti dvi, jei aš galiu turėti dvi parkingo vietas kur problema?
Šiandien dienai, rinka diktuoja tai, kad jei butas yra didesnis jis privalo turėti dvi parkavimo vietas.
Prabangiuose projektuose ko gero yra kur ir po 4 vietas butai turi.
Viešasis transportas su asmeninėmis mašinomis gali konkuruoti tik tada, kai su mašina yra neefektyvu važiuoti, brangu parkuotis, ilgiau keliauji ir t.t. Reik suprasti, kad mes gyvename tikrai mažame mieste, kuriame su automobiliu yra ženkliai patogiau pasiekti viską ko reikia.
O Citybee ar Bolt Drive yra alternatyva tik ant popieriaus - buvo laikotarpis kai aktyviai naudojausi šiomis paslaugomis ir nieko gero apie jas negaliu pasakyti. Automobilio paieškos yra loterija, jų vidus dažnai šiukšlinas, žiemą problemos su langų valymo skysčiu (pamenu, vieną kartą stojau ir valiau su sniegu, nes buvo neįmanoma). O kainos aspektas irgi nežaidžia, nes jos didelės.Paskutinis taisė eigh; Vakar, 12:53.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė skyrma Rodyti pranešimą
Sunku įsivaizduoti kaip kažkam yra patogiau kasdien lijant lietui prie +3C klaidžioti po rajoną bent pusės kilometro spinduliu ieškant automobilio vietoje to, kad įsėsti į išanksto pašildytą automobilį prie namų durų. Džiaugiuosi, kad tame matote kasdieninį patogumą. Kuo daugiau tokių tuo geriau.Paskutinis taisė Lettered; Vakar, 12:52.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė eigh Rodyti pranešimą
Aš tai sutinku, tik problemą apversčiau kitaip. Du automobiliai Kaune (ir kituose Lietuvos miestuose) bus reikalingi tol, kol bus ignoruojamos VT problemos. Būtina kuo greičiau drastiškai siaurinti gatves ir tiesti tramvajų (o Vilniuje ir metro). Tuomet bus galima kaltinti ne blogą infrastruktūrą, o automobilių vairuotojus. Dabar net miesto centre statomi rajonai principe yra bulvių laukai be viešojo transporto (Piliamiestis, Minkovskių g. kvartalai Kaune, ReVingis Vilniuje).
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Lyja tik kelias dienas per mėn., tai čia mažiausia problema užsidėti kapišoną kartais. Kur kas didesnė problema nuosavo auto parkavimo ir išlaikymo kaštai, kuriuos minėjau, tiek laiko prasme, tiek finansine.
Comment
Comment