Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Ką reiškia nevažinėta? Važinėta dar net intensyviau, nei šiomis dienomis.
    Gal nebent provincijoje. O vadinamų rekreacinių dviratininkų išvis nebuvo. Į dviratį buvo labiau žiūrima kaip į vaikišką žaislą.

    Comment


      ^^ Ir reikia valyti dviraciu takus ziema, o neuzstumpti sniego kruvas ant ju kaip daznai daroma.

      Comment


        Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

        Ką reiškia nevažinėta? Važinėta dar net intensyviau, nei šiomis dienomis.
        Kur? Vilniuje prie didžiausių gamyklų po kelis tūkstančius darbuotojų net stovų dviračiams nebuvo. Pats pas sargus palikdavau retkarčiais, tai žiūrėdavo kaip į keistuolį arba "sportsmen navernoje"

        Comment


          Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
          Gal nebent provincijoje. O vadinamų rekreacinių dviratininkų išvis nebuvo. Į dviratį buvo labiau žiūrima kaip į vaikišką žaislą.
          True

          Comment


            Kas buvo ganėtinai populiaru, tai motociklai ir motoroleriai. Ir laikomi pilnaverte transporto priemone. Gal ir nelabai ekologiška, bet nepelnytai pas mus pamiršta. Beje, Prancūzijoje ir Italijoje jau mačiau elektrinius motorolerius.

            Comment


              Parašė Sula Rodyti pranešimą
              Kas buvo ganėtinai populiaru, tai motociklai ir motoroleriai. Ir laikomi pilnaverte transporto priemone. Gal ir nelabai ekologiška, bet nepelnytai pas mus pamiršta. Beje, Prancūzijoje ir Italijoje jau mačiau elektrinius motorolerius.
              Dauguma žmonių mūsų didmiesčiuose gyvena daugiabučiuose, tai pagrindinė problema – kur juos saugiai palikti?

              Comment


                Parašė Aukštaitis Rodyti pranešimą

                Dauguma žmonių mūsų didmiesčiuose gyvena daugiabučiuose, tai pagrindinė problema – kur juos saugiai palikti?
                Būtų prie kiekvieno daugiabučio po 10-20 motorolerių, tai būtų saugu palikti tiesiog lauke, prirakinti prie stovų kažkokių, bet kai per visą rajoną pamatai vieną motorolerį laikomą lauke, tai tada aišku nesaugu.
                AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                Comment


                  Parašė MindesAcc Rodyti pranešimą
                  ^^ Ir reikia valyti dviraciu takus ziema, o neuzstumpti sniego kruvas ant ju kaip daznai daroma.
                  Pernai buvo pirma žiema, kai žiemą važinėjau dviračiu mieste - pavasarį labai pasijautė druskos poveikis. Šaligatvius žvyru (turbūt su druska) dar stipriau barsto, nei kelius.

                  Comment


                    Parašė booraz Rodyti pranešimą

                    Būtų prie kiekvieno daugiabučio po 10-20 motorolerių, tai būtų saugu palikti tiesiog lauke, prirakinti prie stovų kažkokių, bet kai per visą rajoną pamatai vieną motorolerį laikomą lauke, tai tada aišku nesaugu.
                    Beje, kai kur rekonstruojant daugiabučius būna išplečiamas stiklinis holas priešais laiptinę ir ten įrengiama patalpa visokiems vežimėliams bei dviračiams. Pas mus ne tik kad prioritetai visai kiti, bet jaučiu dar ir biurokratinių kliūčių begalė.

                    Comment


                      Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                      Taisyklių laikymosi prievolė nepriklauso nuo infrastruktūros padėties. Jeigu pažeidėjai būtų baudžiami tai ir siaurinti nieko neriekėtų.
                      Kodėl tada gatvės siaurinamos vakaruose, kur eismo kultūra kaip ir gera?
                      Flickr

                      Comment


                        Mano nuomone centrinėje miesto dalyje reikia bent po kažkiek naikinti parkingo vietas palei gatvę ir vietoje jų statyti dviračių/paspirtukų takus. Po centrinę miesto dalį važinėti automobiliu tikrai nėra daug prasmės, o tiems, kuriems tai reikalinga turi būti užkelta kaina tiek, kad visada būtų viena kita laisva vieta.

                        Taip atsiras ir darnus judumas, ir pėstieji bus saugūs ir miesto centras nebedus nuo automobilių. Aš iki šiol negaliu patikėti, kodėl Vilniaus centre visos gatvės šonuose nuparkuotos automobiliais.

                        Comment


                          Parašė sankauskas Rodyti pranešimą
                          Na, bet paspirtukininkus sunku sukontroliuoti, sunku nubausti. Kur kas geriau būtų vykdyti pažeidimų prevenciją, ir paspirtukus palikti ten, kur jiems ir vieta - važiuojamojoje kelio dalyje, kaip ir Vokietijoje ar Prancūzijoje.
                          Dar geriau įrengti adekvačią infrastruktūrą, niekas su paspirtukais gatvėse nevažinės, ypač, kol dar tokia eismo kultūra. Nenorit gatves siaurinti ir įrenginėti dviračių takus kaip Prancūzijoje ir Vokietijoje - turėsite paspirtukus šaligatviuose.
                          Flickr

                          Comment


                            Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                            Dar geriau įrengti adekvačią infrastruktūrą, niekas su paspirtukais gatvėse nevažinės, ypač, kol dar tokia eismo kultūra. Nenorit gatves siaurinti ir įrenginėti dviračių takus kaip Prancūzijoje ir Vokietijoje - turėsite paspirtukus šaligatviuose.
                            Nu nežinau. Aš tai kur galiu visada važiuoju gatve. Pavyzdžiui, Žvėryne. Gyvenamuosiuose rajonuose važiuoju šaligatviu, jei gera kokybė arba gatve (jeigu tai nėra koks Laisvės pr.). Problemų, ačiū Dievui, kol kas neturėjau.

                            Comment


                              Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                              Dar geriau įrengti adekvačią infrastruktūrą, niekas su paspirtukais gatvėse nevažinės, ypač, kol dar tokia eismo kultūra. Nenorit gatves siaurinti ir įrenginėti dviračių takus kaip Prancūzijoje ir Vokietijoje - turėsite paspirtukus šaligatviuose.
                              Na, belieka viltis kad su laiku ir pas mus ateis tvarka. O iki to laiko galima tik brūkštelti į Susisiekimo ministeriją, ir gal dar savo Seimo nariui ir iškelti tuos klausimus.

                              Ir žiūrėk, tvarka ateis greičiau, negu tu norėtum.
                              If a lion could speak, we could not understand him.

                              Comment


                                Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                Žvėryne, senamiestyje ir aš važiuoju, bet kokia Ukmergės, Žirmūnų, Kalvarijų ar Kareivių gatve (beje, ten ir pėsčiųjų labai mažai) važiuoti paspirtuku yra savižudybė, jei uždraus tada tikrai geriau su automobiliu važiuosiu.
                                Na jo, aš tomis gatvėmis net dviračiu nedrįstu važiuot. Ir nemanau, kad reikėtų. Gerai tai, kad jau kelios jų turi dviračių takus. Greitai turės ir Kareivių g.

                                Comment


                                  Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                  Dar geriau įrengti adekvačią infrastruktūrą, niekas su paspirtukais gatvėse nevažinės, ypač, kol dar tokia eismo kultūra. Nenorit gatves siaurinti ir įrenginėti dviračių takus kaip Prancūzijoje ir Vokietijoje - turėsite paspirtukus šaligatviuose.
                                  Kuo blogai su paspirtuku ar dviračiu važiuoti ne magistralinėm gatvėm? Kokia prasmė šalia kiekvienos gatvelės daryt dvirtakius? Pinigų švaistymas ir tiek.

                                  Comment


                                    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                    Kuo blogai su paspirtuku ar dviračiu važiuoti ne magistralinėm gatvėm? Kokia prasmė šalia kiekvienos gatvelės daryt dvirtakius? Pinigų švaistymas ir tiek.
                                    is vienos puses lyg ir teisinga, bet is kitos, kai maksimalus greitis arba greitis nurodytas zenkluose bus suprastas kaip maksimalus, o ne "aj tai galiu dar +20", tuomet tokiomis gatvemis turbut bus galima vaziuoti paspirtukais ir dviraciais. Bet vel gi tik commutinimui, o vaikams vistiek patogiau atskirais dvirtakiais

                                    Comment


                                      Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

                                      is vienos puses lyg ir teisinga, bet is kitos, kai maksimalus greitis arba greitis nurodytas zenkluose bus suprastas kaip maksimalus, o ne "aj tai galiu dar +20", tuomet tokiomis gatvemis turbut bus galima vaziuoti paspirtukais ir dviraciais. Bet vel gi tik commutinimui, o vaikams vistiek patogiau atskirais dvirtakiais
                                      Kam dvirtakiai pavyzdžiui Žvėryne iš rytų į vakarus einančiose gatvėse? Gal dar sovietiniuose miegamuose rajonuose pravažiavimuose tarp kiemų daryt dvirtakius?

                                      Comment


                                        Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                        Kam dvirtakiai pavyzdžiui Žvėryne iš rytų į vakarus einančiose gatvėse? Gal dar sovietiniuose miegamuose rajonuose pravažiavimuose tarp kiemų daryt dvirtakius?
                                        as uz tai kad jie butu visur nes pas mus saligatviai daromi plytelemis, o jomis judeti mazais ratais labai nekomfortiska.

                                        Comment


                                          Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

                                          as uz tai kad jie butu visur nes pas mus saligatviai daromi plytelemis, o jomis judeti mazais ratais labai nekomfortiska.
                                          Tai reikia gatves paversti dvirtakiais. Seniai apie tai kalbama.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X