Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Kiek pasakojo pažystamas iš Kvebeko, tai ten problema yra ta kad esama važia labai nori sunaikinti tą projektą.

    Comment


      Parašė Sula Rodyti pranešimą

      Kiek būtų pakankama? 1000 EUR/metams?
      sakyčiau pakaktu kiekviena kart baust kai statai purvyne/ant žolės.

      Comment


        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
        Čia ir esmė, kad atskirti nereikia. Visur tos pačios problemos. Alternatyvos automobiliui jokios nėra. Todėl VT reikia vystyti visoje Lietuvoje. Netgi labiau rajonuose (ir pirmiau) nei Vilniuje. Vilniuje lengva atskirti. Dalis mokesčių ir ribojimų turi būti susieta su automobilio statymu, laikymu. Vilniuje jie turi būti dideli. Išradinėti nieko nereikia, viskas jau išrasta iki mūsų. Tik reikia perimti kitų šalių miestų praktiką, ne bukai, bet protingai. Ir dar kartą, ir svarbiausia, - be ekstensyvios miestų plėtros pažabojimo nieko nesigaus.



        Kol bus tokia nuomonė, tol niekas ir nesikeis. Čia XX a. pradžioje toks šūkis buvo priimtinas, kol automobilis netapo daugiau problemų visuomenei nei naudos sukeliančiu daiktu. Juodosios skylės ir egzistuos tol, kol automobiliui bus teikiama pagrindinės susisiekimo priemonės pozicija.
        Kur Lietuvoje išskyrus Vilnių automobilis problema? Ar kokiuose Zarasuose tai problema? Ir taip verkiama, kad ale Vilnius turi išlaikyti rajonus, tai ar Vilnius pasiruošęs dotuoti dar ir miesto VT atkūrimą Zarasuose?

        Comment


          Parašė Stadionas Rodyti pranešimą

          sakyčiau pakaktu kiekviena kart baust kai statai purvyne/ant žolės.
          Nepadės, nebūkit naivūs. Išbandyta praktikoje. Bus (kai kur nuolat vyksta) vairuotojų karai. Niekas dėl to mašinos neparduos.
          Nuleistos padangos, išdaužyti langai, subraižyti vinimis šonai ir t.t. Parkingų blokavimo įrenginiai, šlagbaumai, blokai ir pan.
          Paskutinis taisė Sula; 2024.12.10, 14:49.

          Comment


            Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

            Nežinau koko mokesčio reikia, kad automobilis taptų prabandos preke. Čia tegu aiškinasi politikai.
            10 proc. metinių pajamų / turto / auto rinkos vertės suma.

            Comment


              O tarnybinius irgi apmokestiname? Ar užregistravęs kokią IĮ galiu važinėtis tarnybiniu be mokesčio? )))).

              Comment


                dar karta, niekas neturi tokio tikslo kad zmones aplamai neturetu automobiliu, tokioje retai apgyvendintoje salyje kaip Lietuva, net jei butu investuota i gelezinkeli, jis niekada nebutu toks patogus kaip Nyderlanduose ar Sveicarijoje, norint pasiekti Zarasus ar Kalvarijas. Tikslas, kad nebutu vaziuojama automobiliu kiekvienu tikslu - dabar net kartais juokas pro asaras, kai zmones vaziuoja 5min "pasportuoti" I koki gyma su automobiliu. Bet didziausia problema - commutinimas i ir is darbo, vien paprasta greitojo tramvajaus investicija is miegamuju rajonu i centra ir gelezinkelio is priemiesciu i stoti, tokiu zmoniu sumazintui gerokai. Visada bus aktyvistu, bet nera kazkokio tikslo priveresti vaika vezti i treniruote priemiestyje 2 val autobusu ar perkant baldus Ikeajoje, juos grusti i autobusa (nors nera kazkas neimanomo), bet tikslas-padaryti, kad dauguma kelioniu butu patogesnes VT, o ne kazkokie krastutinumai kaip automobiliu draudimas. Siuo metu kiekviena seima, kuri gali sau tai leisti, 18-20 metu vaikui jau nuperka automobili, kuriam nei fiziskai, nei del keliones tikslu jis nera butinas. Vadybinkai, lankantys klientus, aisku, kad naudotusi automobiliu net jei egzistuotu adekvatus VT. Ir taip, yra auto fanu, kurie jais labai domisi ir jaucia malonuma vaziuodami - jie visur vaziuotu,nepaisant kainos, kamsciu ir t.t. bet tokiu mazuma - dauguma vaziuoja kaip patogiau, siuo metu (nepsaint keliu isimciu), patogiausia - automobiliu Vilniuje. Pats pazistu zmogu, kuris nera kazkoks aktyvistas ir turi automobili, bet i darba Vilniaus gatveje is namu Traku Vokeje vaziuoja traukiniu, nepaisant to,kad ta jungtis nera gerai isvystyta ar kazkaip labai patogi, bet still tai patogiau nei automobiliu.
                Paskutinis taisė TIME; 2024.12.10, 15:01.

                Comment


                  Parašė Sula Rodyti pranešimą

                  Nepadės, nebūkit naivūs. Išbandyta praktikoje. Bus (kai kur nuolat vyksta) vairuotojų karai. Niekas dėl to mašinos neparduos.
                  Nuleistos padangos, išdaužyti langai, subraižyti vinimis šonai ir t.t. Parkingų blokavimo įenginiai, šlagbaumai, blokai ir pan.
                  na mano mintis buvo, kad nereik apmokestint iš oro, o būtų gerai, kad tiesiog tvarką pradėtu palaikyt, dar baudas už viršijimą galima padidint.

                  Comment


                    Parašė Sula Rodyti pranešimą

                    Nepadės, nebūkit naivūs. Išbandyta praktikoje. Bus (kai kur nuolat vyksta) vairuotojų karai. Niekas dėl to mašinos neparduos.
                    Nuleistos padangos, išdaužyti langai, subraižyti vinimis šonai ir t.t. Parkingų blokavimo įrenginiai, šlagbaumai, blokai ir pan.
                    Visa tai mažina automobilio turėjimo patrauklumą, taigi ir jų skaičių mieste, ar ne?

                    Comment


                      Parašė alga Rodyti pranešimą

                      Visa tai mažina automobilio turėjimo patrauklumą, taigi ir jų skaičių mieste, ar ne?
                      Nelabai.
                      Tai tiesiog beveik neveikia. Veiks juntami automobilio mokesčiai tikrai bent jau kur yra pusėtinas VT/dalijimasis/taxi etc.
                      Kodėl net dingo šnekos apie taršos (ar kai jį bevadinsi) mokestį? Net tas pusėtinas, kuris buvo svarstytas, ir tai jau turėtų poveikį.

                      Kitas dalykas, reikia atsakyti sau, ko mes norime. Ar sutvarkyti parkavimą, ar eismą. Tai susisiekiantys dalykai, bet ne tiesiogiai.
                      Štai mano vaikai turi automobilius, bet kasdien jais nevažiuoja. Vienas stovi požeminiame garaže, kitas - kiemo probleminiame parkinge. Poveikis jiems beveik neįtakos eismo Vilniaus mieste bent jau darbo dienomis.
                      Galima versti finansiškai ar administraciškai atsisakyti, bet tai gali kirsti netgi per gimstamumą (vaikai anūkų nevežioja, bent jau kol kas). Su autobusų net į Varnikų taką su 2-iem mažais vaikais turbūt net fiziškai nenuvažiuosi.
                      Yra dar krūvos mašinų užrašytų ant įmonių, tai jiems nerūpės joks pusėtinas poveikis, o jos eisme dalyvauja itin aktyviai.
                      Rašiau neseniai, kad pvz. mano kaimynai varinėja darbo ir nedarbo reikalais ten ir šen kartais net po kelioliką kartų per dieną. Aš per 10 metų tiek nenuvažiuoju, kiek jie per metus.
                      Paskutinis taisė Sula; 2024.12.10, 16:22.

                      Comment


                        Idomi ziniu radijo laida apie kamscius Vilniuje. I vedejo klausima apie VT Vilniuje, ,,JUDU" Eismo valdymo centro vadovas Aleksej Apanovič atsake, kad VT Vilniuje "toks pats geras kaip Berlyne". Manau, tai viska pasako apie VMS supratima. Nors ten centrine valdzia kaltintu, maza biudzeta ar dar koki "atmaza" susigalvotu del prasto VT Vilniuje, o ne tiesiog taip primityviai meluotu, tarsi visi klausytojai visiski kvailiai butu. Tik Seimo narys Tomilinas, kaip dazniausiai, teisingai kalba, kad tikras sprendimas - investicijos i viesaja transporta.

                        https://www.ziniuradijas.lt/laidos/d...lniuje?video=1

                        Paskutinis taisė TIME; 2024.12.10, 17:20.

                        Comment


                          O štai žurnalistai toliau kalbina "ekspertus" ir tokius šedevrus kepa:
                          Ekspertas iškeikė Vilniaus kelių infrastruktūrą: per 30 metų – tik aplinkkelis

                          Pirmadienio rytą Vilnių sukaustė rekordinės spūstys. Vairuotojai sostinės keliuose strigo po valandą ir daugiau, stipriai vėlavo viešasis transportas. Nors oro sąlygos nebuvo išskirtinės, eismą paralyžiavo nuo pat ankstyvo ryto pasipylusios avarijos. Ekspertai teigia, kad užsikimšusias miesto gatves lemia dar viena priežastis – prastai išvystyta kelių infrastruktūra.

                          Pirmadienio rytą spūstyse strigo ir komunikacijos ekspertas Jaunius Špakauskas.

                          „Aš šiandien išvažinėjau iš savo namų kiemo ir pamačiau tiesiai prieš jį stovintį kamštį, kurio toje vietoje beveik niekada nebūna. Aš supratau, kad čia kažkas neįprasto nutiko. ...
                          ...
                          „Čia yra Vilniaus problema (mes ją daug kartų esam aptarę), kad per 30 metų sugebėjome pasidaryti lygiai vieną aplinkkelį, jo dalį, o ne viso Vilniaus aplinkkelį, kaip turėtų būti“, – priduria V. Milius.

                          Taigi gyventojai iš vieno miesto galo važiuoja į darbovietes, veža vaikus į mokyklas, darželius ir būrelius kitame. Kadangi to padaryti su dviračiu ar viešuoju transportu neįmanoma, didėja automobilių srautas.

                          „Tai reiškia, kad mums reikia kelių, gatvių, o mes jų nepadarėm“, – pažymėjo ekspertas.

                          Comment


                            One more lanetm

                            Comment


                              Parašė digital Rodyti pranešimą
                              O štai žurnalistai toliau kalbina "ekspertus" ir tokius šedevrus kepa:
                              Ekspertas iškeikė Vilniaus kelių infrastruktūrą: per 30 metų – tik aplinkkelis
                              "Ekspertas" žurnalistas ir komunikacijos ekspertas. šiaip "made in Vilnius" yra mini Respublika. nors čia Tv3 bet ir šudas

                              Comment


                                Parašė Stadionas Rodyti pranešimą

                                "Ekspertas" žurnalistas ir komunikacijos ekspertas. šiaip "made in Vilnius" yra mini Respublika. nors čia Tv3 bet ir šudas
                                Nieko neteisingo iš esmės nepasakė, Vilniaus gatvių tinklas labai retas palyginus su atitinkamais miestais vakarų Europoje, krūva gatvių, kurios tiesiog nenutiestos, nors aplink rajonai pastatyti ir tranzitas vyksta vidinėmis kvartalų gatvėmis, kaip pvz. Šiaurinės g. atveju. Ar statomi nauji daugiabučiai, ofisai, o gatvių šalia nėra net miesto centre kai kur, apie periferiją jau net nekalbu.
                                Aišku, jei per 30 metų bent kažkas padaryta su gatvėmis, tai su VT iš vis nieko, tie patys troleibusai važinėja vis dar kaip prieš 30 metų.
                                Paskutinis taisė Lettered; 2024.12.10, 17:36.
                                Flickr

                                Comment


                                  Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                  Aišku, jei per 30 metų bent kažkas padaryta su gatvėmis, tai su VT iš vis nieko, tie patys troleibusai važinėja vis dar kaip prieš 30 metų.
                                  Lažinuosi, kad beveik apie bet kurį kitą miestą galima tą patį pasakyt. Ką Berlynas naujo pasiūlė per 30 metų? Iš esmės nieko, tie patys S-bahnai, U-bahnai, tramvajai ir autobusai.
                                  Paskutinis taisė alga; 2024.12.10, 17:46.

                                  Comment


                                    Parašė alga Rodyti pranešimą

                                    Lažinuosi, kad beveik apie bet kurį kitą miestą galima tą patį pasakyt. Ką Berlynas naujo pasiūlė per 30 metų? Iš esmės nieko, tie patys S-bahnai, U-bahnai, tramvajai ir autobusai.
                                    Netiesa, net atrodytų stagnuojančiame Berlyne vyko per tuos 30 metų VT plėtra ir nemaža ateityje planuojama.



                                    Flickr

                                    Comment


                                      Parašė Justiakas Rodyti pranešimą
                                      10 proc. metinių pajamų / turto / auto rinkos vertės suma.
                                      Ir ką už tai pasiūlysite?

                                      Mes mokesčių nenustatome pagal tai, kiek kažkas turi pinigų.

                                      Comment


                                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                        Juodosios skylės ir egzistuos tol, kol automobiliui bus teikiama pagrindinės susisiekimo priemonės pozicija.
                                        Dar kartą: automibilizacijos lygis padidėjo ne tik todėl, kad visi staiga užsinorėjo automobilio, bet todėl, kad VT nesugebėjo ir nesugeba užtikrinti susisiekimo poreikio.

                                        Kaip ilgametė Vilniaus juodoji skylė yra pvz Mokslininkų g. Arba Kirtimai.

                                        Comment


                                          Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

                                          Tai gal nebesiblaškyk? Vienur teigi, kad tik automobilis turi būti 100x brangesnis, kad dingtų problemos. Čia pripažįsti, kad automobiliui nėra alternatyvos. Kas trukdo VT vystymui, ar aš važiuojantis į darbą, nes kitaip nėra variantų?
                                          Kas neaišku? Dabar automobiliui daug kur nėra absoliučiai jokios alternatyvos. Čia aš ne apie konkrečiai Vilnių, bet aplamai. O Vilniuje gatves užkemša ne tik vilniečiai su automobiliais, kurie kaip ir turi alternatyvą, bet ir aplinkinių rajonų ar priemiesčių gyventojai, kurie neturi alternatyvos arba VT kaip ir yra, bet toks, kuris tinka tik vaikams ar pensininkams...
                                          Nes automobilis vis tiek yra patogiau už VT. O jei ir eksploatacijos kaina priimtina, pagal kišenę tai niekas į VT nepersės. Galite daryti geriausią VT, jei automobilis nebus brangiai išlaikomas ir eksploatauojamas, niekas masiškai nepersės į VT. O pora ar 5 procentai persėdusių į VT Vilniuje nieko nepakeis. Reikia minimu per pusę sumažinti automobilių gatvėse.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X