Parašė TIME
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis
Collapse
X
-
- 1 patinka
-
Parašė eigh Rodyti pranešimąKritikuotini iš tikrųjų yra trys dalykai:- kai išsikeli į bulvių laukus ir staiga pradedi reikalauti dabar pat tiesti kelius, įrengti apšvietimą ir šaligatvius ir statyti mokyklas;
- tai, kad miesto valdžia yra kriminališkai užleidusi VT mieste ir taip skatina žmones kraustytis į priemiesčius;
- tai, kad miesto valdžia ignoruoja rajonus, kuriems pati leido kurtis (Perkūnkiemis, Kalnėnai, Lazdynėliai, Vingio kvartalas, Manufaktūrų g. ir t. t.)
O poreikis statyt mokyklas būtų ar tie patys žmonės gyventų mieste, ar priemiesčiuose. Bet kuriuo atveju faktas vienas - švietimo sistema perpildyta. Net ir su arklišku kiekiu privačių įstaigų. Baisu pagalvot koks chaosas būtų be jų.
VT yra problema nepriklausomai nuo priemiesčių. Neatsiradus priemiesčius ir tiems žmonėms pasiskirsčius tarp Vievio, Maišiagalos, Lentvario ir Pašilaičių - turėtume lygiai tas pačias bėdas.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė dziugas99 Rodyti pranešimą
Priemiesčio gyventojai apmoka savo užgaidas per infrastruktūros mokestį, kuro akcizą, GPM. Jei žmogus sumoka visus jam priklausančius mokesčius ir negudrauja, tai kokią teisę jam turime priekaištauti? Kadangi matome, kad šitų mokesčių neužtenka, reikėtų įvesti kokį nors įvažiavimo mokestį, ar kažką panašaus.
Dabar yra tokia situacija, kad valdžios politika vos ne skatina keltis į priemiesčius, o kai žmonės tai ir padaro, jiems pareina kaltinimų banga iš sofos urbanistų. Man tai panašu į neracionalų pagiežos išliejimą.
O dėl įvažiavimo mokesčio pritariu, reikia. Kaip ir reikia parkingo mokesčio visuose Vilniaus kiemuose. Bet tame ir esmė kad ribojančių automobilius mokesčių reikia visiems, nepriklausomai nuo jų gyvenamosios vietos, o ne kaip čia forume siūloma, davai apkrauname Vilniaus tankių rajonų gyventojus naujais parkavimo mokesčiais, tuo tarpu kai atvykusius amokestinti tai ne ne ne, sugalvosiu dar kokį suvedimą į absurdą, kad nepripažinti, kad jų transportas miestui kenkia ne ką mažiau nei vietinių gyventojų automobiliai.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė TIME Rodyti pranešimątokie kaip Kalnenai, Dvarcionys yra populiarios gyvenvietes Belgijoje, Olandijoje, Prancuzijoje (mazesniuose miestuose nei Paryzius aisku). Skirtumas tik tas, kad is ten butu traukinys kas 20min ir autobusas kas 10min, butu viesoios infrastrukturos, mini miestelio centras ir panasiai. Visa tai Vilniuje nepadaryta. O aplamai taip, kol nera VT, tuo tai nesikeis, nes dabar esminio skirtumo nera ar kas diena per kamscius vaziuoti 30min is Antakalnio ar 45min is Mileisiskiu, bet ten bent gauni mazesnes NT kainas, ramybe ir gamta. Su geru VT, gyvenimas mieste ir priemiestyje butu kardinaliai skirtingas.
Vilniuje, tuo metu, visiems Kalnėnams numestas iš principo vienas midibusas, kursuojantis nereguliariu grafiku. Apie galimybę iki kokių nors Markučių statyti tramvajų, kad žmonės galėtų automobiliais atvykti ir persėsti į VT, net nešneku - kažką savivaldybėje ištiks traukuliai "nėėėėra sraaautų, maaažas tankuuumas!!1!"
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Bulvių laukų fazė baigėsi prieš kokius 10-15 metų. Dabar iš buvusių bulvių laukų užstatant tarpus jau gaunasi pusėtinas miestuko tankis. Ir visų tų apšvietimų su šaligatviais ir nebuvo metų. Reikalaujama irgi itin nebuvo. Tik dabar su tankiu atsiranda ir poreikiai.
O poreikis statyt mokyklas būtų ar tie patys žmonės gyventų mieste, ar priemiesčiuose. Bet kuriuo atveju faktas vienas - švietimo sistema perpildyta. Net ir su arklišku kiekiu privačių įstaigų. Baisu pagalvot koks chaosas būtų be jų.
VT yra problema nepriklausomai nuo priemiesčių. Neatsiradus priemiesčius ir tiems žmonėms pasiskirsčius tarp Vievio, Maišiagalos, Lentvario ir Pašilaičių - turėtume lygiai tas pačias bėdas.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė eigh Rodyti pranešimąYra tų laukų ir dabar - žr. už Pilaitės, Gulbinus, už Naujosios Vilnios. Bulvių rajoną žada statyti ir už oro uosto.
Dabar norint gyvent vienam bulvių lauokuose šiaurėje jau reikia kraustytis link 108 kelio, į rytus irgi už Vileikos - Rudamkės plento. Pilaitės pusėj apie Sudervę paieškojus dar galima rast tokių vietų, bet perspektyva irgi aiški, tai geriau tiesiai link Dūkštų ir Kernavės ieškot atokesnių vietų.
Už oro uosto išvis bus ne „bulvių rajonas“, o normalus provincijos miestelis. Tik be socialinės infrastruktūros. Bet su tankiu bus viskas tvarkoj.
Comment
-
Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimąAš savo praeitame komentare rašiau, kad žmogui čia pretenzijų jokių nėra, jis naudojasi tuo, kuo jam leidžiama nepažeidžiant įstatymų (aš irgi taip naudočiausi). Didžiausia mano pretenzija yra savivaldybei, kuri palaiko tokią suburbizaciją ir tame problemos nemato.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Tai ką siūlote daryti savivaldybei? Nebeišduoti statybos leidimų individualiems namas, o tik daugiabučiams? Ar įsivaizduojate, kokie teismai prasidėtų?
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Teismai gal ir ne. Bet įdomu kokia būtų rinkos reakcija. Pirkt butą su, tikėtina, dar prastesne kainos/vertės situacija ar pirkt tą patį vienbutį 5-10km toliau?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Faktas, kad į kosmosą šautų vienbučių namų ar sklypų su jau išduotais statybų leidimais vertė, bet aš nelabai įsivaizduoju, kaip teisiškai savivaldybė galėtų pagrįsti, kad toje pačioje suplanuotoje teritorijoje ir toje pačioje gatvėje kaimynui leidimas išduotas, o man jau ne.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Faktas, kad į kosmosą šautų vienbučių namų ar sklypų su jau išduotais statybų leidimais vertė, bet aš nelabai įsivaizduoju, kaip teisiškai savivaldybė galėtų pagrįsti, kad toje pačioje suplanuotoje teritorijoje ir toje pačioje gatvėje kaimynui leidimas išduotas, o man jau ne.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Tiesiog išleidžiamas LR Įstatymas, kad nuo šiol nauji vienbučiai (į tą sąvoka dalinai dabar įeina ir dvibučiai) nestatomi visoje teritorijoje, priskiriamoje miestui, patenkančiam į didmiesčių kategoriją.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė KEdas Rodyti pranešimą
Alga teigia kažką keisto. Tankį reikia skaičiuoti, ne matyti.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Beliko išrasti didmiesčio apibrėžimą ir sugalvoti kaip valdyti srautus nuo Maišiagalos, Kenos, Malėtų, Rudzominos, Pabradės, Vokių.
Srautus irgi gali pradėti reguliuoti įstatymais.
Kalba buvo apie tai, ar galima valdžios nutarimais viską sureguliuoti. Galima. Klausimas, kokios bus to pasekmės.
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Ne tame esmė, galima išvardinti visus konkrečiai. Galima pridėti ir priemesčio teritorijas.
Srautus irgi gali pradėti reguliuoti įstatymais.
Kalba buvo apie tai, ar galima valdžios nutarimais viską sureguliuoti. Galima. Klausimas, kokios bus to pasekmės.
Ir kol savivaldybės bei VT transporto įmonės turės parkavimo vietas darbuotojams bei tarnybinį transportą, jokiu pozityvių pasiekimu VT srityje nesitikėkite. O kad nebūtų nori važinėti savo transportu ir užgrūsti gatves, aplink šias įstaigas privalo būti pati žydriausia apmokęstinimo zona ir jokiu stovėjimo leidimų.Paskutinis taisė ejs-ejs; 2024.12.03, 00:33.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė alga Rodyti pranešimą
Na, Kedas nenurodė savo šaltinių, tai gali paskaičiuoti tankį Tarandei, Grigiškėms, Salininkams, Balsiams, Pagiriams, ir pasakyti, kuo Kalnėnai išsiskiria.
O duomenų šaltiniai naudojami tie patys, kaip ir anksčiau. Ir jie buvo paminėti: VRK puslapis ir maps.vilnius.lt sluoksnis su rinkimų apylinkėmis.
Comment
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Galima reguliuoti iki numirimo, bet kol tokioms teritorijoms nebus veikiančio VT, tol kamščiai nemažės.
Priminti, pvz.: 1980 metus? Kamščių nebuvo, VT buvo prastas. Dalinai kai kurie tai ir siūlo.
Kad reikės pertvarkyti viską, tai jau kita kalba. Bet toks variantas yra.
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Jeigu įstatymiškai bus apribotas privačių automobilių judėjimas, o gal net nuosavybė, tai kodėl nemažės?
Priminti, pvz.: 1980 metus? Kamščių nebuvo, VT buvo prastas. Dalinai kai kurie tai ir siūlo.
Kad reikės pertvarkyti viską, tai jau kita kalba. Bet toks variantas yra.
Comment
-
Kodėl visi pasiūlymai nukreipti prieš asmenį? Paprasčiau būtų apmokestinti stambų verslą Vilniuje uždedant kokį 5x didesnį mokestį kurio didesnioji dalis būtų naudojama infrastruktūrai gerinti. Bet mokesčio esmė būtų skatinti verslą kurtis regionuose, kur nėra problemų su kamščiai ir nekyla siūlymų kažkam kažką riboti. Taip sumažinant centralizaciją į Vilnių ir stichine jo plėtrą.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimąKodėl visi pasiūlymai nukreipti prieš asmenį? Paprasčiau būtų apmokestinti stambų verslą Vilniuje uždedant kokį 5x didesnį mokestį kurio didesnioji dalis būtų naudojama infrastruktūrai gerinti. Bet mokesčio esmė būtų skatinti verslą kurtis regionuose, kur nėra problemų su kamščiai ir nekyla siūlymų kažkam kažką riboti. Taip sumažinant centralizaciją į Vilnių ir stichine jo plėtrą.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Tai ką siūlote daryti savivaldybei? Nebeišduoti statybos leidimų individualiems namas, o tik daugiabučiams? Ar įsivaizduojate, kokie teismai prasidėtų?
Ai ir žinoma, padaryti kad Vilnius juridiškai būtų tik pats miestas, be visokių priemiesčių.
Comment
Comment