Parašė alga
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis
Collapse
X
-
Panamera ne kledaras, o kainuoja kokį 100k, o bet tačiau gal ir yra logikos, diedukas su golf II, tikėtina ir nevažiuos į senamiestį išgerti kavutės ar papietauti michelin`o restoranuose ty jis ten ir nereikalingas, vat panera tikėtina važiuos. Žiaurusis kapitalizmas. Betgi tauta išsirinko komunistus, tai matyt tikisi svieto lyginimo, ty kažko ma atrodo šitiems komunistams, tie su paneromis arčiau prie širdies
- 1 patinka
-
Tiesą sakant nelabai suprantu kaip iš viso leidžiama lengva ranka periferijoje keisti žemės paskirtį ir statyti ištisus kvartalus vienbučių namų su nuliniu tankiu. Ten gi nei mokyklų, nei darželių, net šaligatvių nebūna, o tam kad užpildyti nors vieną centrinę mokyklą reikia vežantis vaikus iš 15+ km. Negi valdininkams nedašunta, kad tokie rajonai skurdina visą savivaldybę?Parašė Al1 Rodyti pranešimąNesąmonė. Per didelis parkavimo apmokestinimas centrinėje miesto dalyje ir kiti automobilio naudojimo suvaržymai tik padidins ekstensyvią miesto plėtrą, kas ir yra pagrindinė transporto problemos priežastis. Miręs ar merdintis centras ir nauji kvartalai miesto pakraščiuose - štai ką duos neapgalvoti sprendimai. Ir lyginti su užsienio šalimis negalima. Ten miestų plėtra nėra ekstensyvi ir chaotinė, ypač V. Europoje. Dėl JAV ar Kanados nelabai žinau.
Taip, dabartiniam parkavimo kainų didinimui aš pritariu, jie nėra drastiški.Paskutinis taisė Savitarnos kasa; 2024.11.11, 21:39.
- 3 patinka
Comment
-
Deje vis dar populiaru yra neketi p askirties, pristatyti "viešbučių" ir parduoti kaip butus/namus. Giminaitis šiemet ieškosi kaip tik būtent nuosavo namo tai 4/5 pasiūlymai yra "nu čia iforminta kaip komercinės patalpos poto susitvarkysit"Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
Tiesą sakant nelabai suprantu kaip iš viso leidžiama lengva ranka periferijoje keisti žemės paskirtį ir statyti ištisus kvartalus vienbučių namų su nuliniu tankiu. Ten gi nei mokyklų, nei darželių, net šaligatvių nebūna, o tam kad užpildyti nors vieną centrinę mokyklą reikia vežantis vaikus iš 15+ km. Negi valdininkams nedašunta, kad tokie rajonai skurdina visą savivaldybę?
Comment
-
Šis dalykas būtų išsprendžiamas, pekeitus įstatymus, kuriuose viešbučiai/bendrabučiai/prieglaudos pas mus stebuklingai laikomi "ne gyvenamosiomis patalpomis".Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Deje vis dar populiaru yra neketi p askirties, pristatyti "viešbučių" ir parduoti kaip butus/namus. Giminaitis šiemet ieškosi kaip tik būtent nuosavo namo tai 4/5 pasiūlymai yra "nu čia iforminta kaip komercinės patalpos poto susitvarkysit"
Kita vertus, statyti tikrai gyvenamus namus priemiesčiuose uždrausti yra sudėtingiau.
Comment
-
Toks šimašinis požiūris - kas gyvena ne miesto centre, tie jau nebe žmonės.Parašė rmss Rodyti pranešimąPrisipirkim butų miesto užkampyje, kuriame praktiškai neegzistuoja VT. What could go wrong.
Ne visi yra jauni ir bevaikiai ar dirbantys ten, kur tiesiai važiuoja viešasis transportas.Parašė Sula Rodyti pranešimąTaigi tuose pačiuose Lazdynuose kasdien iš/į troleibusą vaikšto ~1 km.
Pasižiūrim stops.lt, kiek viešuoju transportu iš Lazdynėlių paėjus kilometrą iki Lazdynų ligoninės užtruks darbo kelionė į Kirtimus, Aukštuosius Panerius ar Saulėtekį rytoj ryte nuo 7:30 (neskaitant galimų kamščių ir praleisto persėdimo):
Lazdynų ligoninė - Meistrų st. Kirtimuose: 3 autobusai (22, 3G, 3) Greičiausias 7:35 — 8:21, kelionės trukmė 0:46
Lazdynų ligoninė - Graičiūno st. A.Paneriuose: 3 VT priemonės (54, Tr.4 , 25) Greičiausias 7:44 — 8:30, kelionės trukmė 0:46
Lazdynų ligoninė - VU st. Saulėtekyje. 2 autobusai (59, 4G) Greičiausias 7:31 — 8:29, kelionės trukmė 0:58
Lazdynų ligoninė - Chemijos institutas Visoriuose: 3 autobusai (59, 2G, 57 ) 7:31 — 8:34, kelionės trukmė 1:03
Lazdynų ligoninė - Arimų st. N.Vilnioje: 3 VT priemonės (22, Tr.17, 27 ) 7:35 — 8:43, kelionės trukmė 1:08
Lazdynėlių eismo problema buvo užprogramuota jau projektuojant tą rajoną, kai yra tik viena gatvės ir ta dabar perkasta.
Iš savivaldybės atsakymų matosi, kad kažką eismo organizavime galima bus patobulinti. Tik neaišku, kodėl kodėl tai nebuvo padaryta prieš pradedant darbus.
Comment
-
Tas tam lygus - vieni begalviai projektuoja, kiti begalviai perka.Parašė Romas Rodyti pranešimąLazdynėlių eismo problema buvo užprogramuota jau projektuojant tą rajoną, kai yra tik viena gatvės ir ta dabar perkasta.
- 2 patinka
Comment
-
Ką?Parašė Romas Rodyti pranešimąToks šimašinis požiūris - kas gyvena ne miesto centre, tie jau nebe žmonės.
Comment
-
Na projektuojant rajoną nebuvo planuose tiek daugiabučių - o nuosavų namų rajonui tos gatvės buvo per akis (pats ten pusmetį gyvenau ir kelis metus dažnai lankydavausi).Parašė Romas Rodyti pranešimąLazdynėlių eismo problema buvo užprogramuota jau projektuojant tą rajoną, kai yra tik viena gatvės ir ta dabar perkasta.
Iš savivaldybės atsakymų matosi, kad kažką eismo organizavime galima bus patobulinti. Tik neaišku, kodėl kodėl tai nebuvo padaryta prieš pradedant darbus.
Bėda ta, kad leido pristatyti daugiabučių negerinant susisiekimo infrastruktūros.
- 5 patinka
Comment
-
O kur Vilniuje yra kitaip?Parašė Nitro Rodyti pranešimą
Na projektuojant rajoną nebuvo planuose tiek daugiabučių - o nuosavų namų rajonui tos gatvės buvo per akis (pats ten pusmetį gyvenau ir kelis metus dažnai lankydavausi).
Bėda ta, kad leido pristatyti daugiabučių negerinant susisiekimo infrastruktūros.
- 3 patinka
Comment
-
Visur tas pats. Darnu paskelbė apie Launagių kvartalą su 15 tūkst. gyventojų ir 7 tūkst. darbuotojų (grubiai 20 tūkst. žmonių judančių pirmyn-atgal), kuris turi vienintelę jungti su miestu - Eišiškių pl. Ir? Iš miesto pusės dėl infrastruktūros, VT ar kt. visiška tyla. Turbūt bus susisgribta kai bus įteikti paskutiniai raktai gyventojui ir visas Eišiškių pl. piko metu bus nepravažiuojamas. Jokių vizijų šiuo atveju pvz. dėl jungties su Žemaisiais paneriais, Savanorių pr. nėra, nors tai būtų reikalinga ne tik automobilių, bet ir VT atžvilgiu.Parašė Robyla Rodyti pranešimą
O kur Vilniuje yra kitaip?
- 7 patinka
Comment
-
Tai va retoriškai ir akcentuoju, kad nėra ko ten labai išskirti Lazdynėlių, kai viskas miestas toks. Artimiausioje perspektyvoje nenusimato jokių papildomų ar naujų infrastruktūrinių jungčių. Kai kur perdarys sankryžą, kai kur išasfaltuos keliuką, bet tik tiek. Rasose, ties stotimi, 2 km spinduliu pristatys apie 3000 naujų butų, atsidarys krūva įstaigų, o visa infrastruktūra liks sena. Po poros metų vakarinės piko valandos bus ne nuo 16, o nuo 13 val., o gal ištisai bus kaip dabar vakarinio piko metu.
- 4 patinka
Comment
-
Čia apie Vašingtono Beltway kažkur kažkada skaičiau, kad rytiniai kamščiai ten baigiasi 15:00, o vakariniai prasideda 13:00.Parašė Robyla Rodyti pranešimąPo poros metų vakarinės piko valandos bus ne nuo 16, o nuo 13 val., o gal ištisai bus kaip dabar vakarinio piko metu.
- 1 patinka
Comment
-
kažkur kažkada skaičiau kad ten padidino greičio limitą kad sumažinti kamščius. Gal tiktų ir Lazdynėliams.Parašė alga Rodyti pranešimą
Čia apie Vašingtono Beltway kažkur kažkada skaičiau, kad rytiniai kamščiai ten baigiasi 15:00, o vakariniai prasideda 13:00.-
Comment
-
O kokia nauda miestui iš to Launagių (nu blt ir pavadinimas) kvartalo? Čia mes dabar turim visi pultį apopleksiją iš laimės? Kad Darnu sugalvojo kažkur laukuose sukišt 15 000 gyventojų? Dėl 7 000 darbo vietų labai abejoju, tai labai didelis skaičius dabartiniame technologijų kontekste, kur darbo jėgos reikia mažai.Parašė sleader Rodyti pranešimą
Visur tas pats. Darnu paskelbė apie Launagių kvartalą su 15 tūkst. gyventojų ir 7 tūkst. darbuotojų (grubiai 20 tūkst. žmonių judančių pirmyn-atgal), kuris turi vienintelę jungti su miestu - Eišiškių pl. Ir? Iš miesto pusės dėl infrastruktūros, VT ar kt. visiška tyla. Turbūt bus susisgribta kai bus įteikti paskutiniai raktai gyventojui ir visas Eišiškių pl. piko metu bus nepravažiuojamas. Jokių vizijų šiuo atveju pvz. dėl jungties su Žemaisiais paneriais, Savanorių pr. nėra, nors tai būtų reikalinga ne tik automobilių, bet ir VT atžvilgiu.
Kodėl Vilnius turi dabar kurti specialiai jiems naują VT variantą? Aišku, kad tie žmonės tuose laukuose be efektyvaus VT bus pasmerkti savo automobiliuose. Bet juos ten ką, per jėgą suvarys? Čia pas mus kas bus disaster management, žmonių gelbėjimo operacija?
Comment
-
Nauda mokami miestui mokesčiai, tiek vystytojo, tiek gyventojų, tiek po to ten esančio verslo. Kur bus vystoma komercija ar gyvenamoji statyba tai ne Darnu sugalvoja, o pati savivaldybė rengdama bendrąjį planą ir ta pati VT tinklo plėtra yra numatyta savivaldybės planuose.Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimąO kokia nauda miestui iš to Launagių (nu blt ir pavadinimas) kvartalo?
Comment
-
Paleis porą autobusų maršrutų su 2, nu maks. 3 reisais per valandą ir viskas tuo apsiribos. Visi smaukysis automobiliais. Nes daugumos darbo vietos bus kitose miesto vietose. Ten atsirasiančios naujos darbo vietos taip pat bus užpildytos tais, kurie gyvens kituose miesto galuose. Šikna gausis ir tiek. Tarybiniais laikais statė gamyklas su tūkstančiais darbuotojų ir trijų ar dviejų pamainų darbu, o prie jų (gamyklų) statė daugiabučius. 70-80 proc. dirbančiųjų niekur nereikėjo važiuoti, į darbą ateidavo maks puskilometrį... Kiti atvykdavo su VT. Bet 60-ųjų pabaigoje tai jau daryti nelabai išėjo, nes tiesiog nebeliko vietos naujai pramonei, įmonėms ir šalia gyvenamiems pastatams. Nors dar buvo galima kai kur padaryti, bet jau masiškai neišeidavo. Tada ėmė statyti miegamuosius rajonus ir vėlgi, didieji darbdaviai (įmonės) gaudavo ištisus kvartalus savo darbuotojų butams, kas paskui palengvindavo VT maršrutų organizavimą link darbo vietų. O ir pramonė buvo koncentruojama atitinamuose miesto rajonuose, o ne bet kur, kur dabar nori savininkas... Kad ir už miesto, o paskui darbuotojus vežioti problema... Va, su "Vilniaus baldais" kas gavosi. Pirmus kelis metus automobilių prie gamyklos Šventininkuose buvo labai nedaug, daugumą darbuotojų buvo vežami autobusais. Dabar automobilių aikštelė jau užkišta daugiau nei 50 proc. Darbuotojai dar vežami, bet, matyt ne iš visur... Anksčiau važinėjo autobusai ir vienas ar du mikrobai, dabar daugumą darbuotojų jau veža mikrobai.Paskutinis taisė Al1; 2024.11.16, 17:35.
- 2 patinka
Comment
Comment