Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė alga Rodyti pranešimą

    Puikus planas, jei nori, kad miestas būtų pilnas baisių kledarų.
    Panamera ne kledaras, o kainuoja kokį 100k, o bet tačiau gal ir yra logikos, diedukas su golf II, tikėtina ir nevažiuos į senamiestį išgerti kavutės ar papietauti michelin`o restoranuose ty jis ten ir nereikalingas, vat panera tikėtina važiuos. Žiaurusis kapitalizmas. Betgi tauta išsirinko komunistus, tai matyt tikisi svieto lyginimo, ty kažko ma atrodo šitiems komunistams, tie su paneromis arčiau prie širdies

    Comment


      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
      Nesąmonė. Per didelis parkavimo apmokestinimas centrinėje miesto dalyje ir kiti automobilio naudojimo suvaržymai tik padidins ekstensyvią miesto plėtrą, kas ir yra pagrindinė transporto problemos priežastis. Miręs ar merdintis centras ir nauji kvartalai miesto pakraščiuose - štai ką duos neapgalvoti sprendimai. Ir lyginti su užsienio šalimis negalima. Ten miestų plėtra nėra ekstensyvi ir chaotinė, ypač V. Europoje. Dėl JAV ar Kanados nelabai žinau.
      Taip, dabartiniam parkavimo kainų didinimui aš pritariu, jie nėra drastiški.
      Tiesą sakant nelabai suprantu kaip iš viso leidžiama lengva ranka periferijoje keisti žemės paskirtį ir statyti ištisus kvartalus vienbučių namų su nuliniu tankiu. Ten gi nei mokyklų, nei darželių, net šaligatvių nebūna, o tam kad užpildyti nors vieną centrinę mokyklą reikia vežantis vaikus iš 15+ km. Negi valdininkams nedašunta, kad tokie rajonai skurdina visą savivaldybę?
      Paskutinis taisė Savitarnos kasa; 2024.11.11, 21:39.

      Comment


        Tame reikale sukasi dideli pinigai. O valstybės ar miestų interesai nerūpi. Deja, bet tai yra visoje Rytų Europoje, gal išskyrus Baltarusiją, nes žemės ten niekam negrąžino, vienur daugiau, kitur mažiau. Lietuvoje ypač daug.

        Comment


          Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

          Tiesą sakant nelabai suprantu kaip iš viso leidžiama lengva ranka periferijoje keisti žemės paskirtį ir statyti ištisus kvartalus vienbučių namų su nuliniu tankiu. Ten gi nei mokyklų, nei darželių, net šaligatvių nebūna, o tam kad užpildyti nors vieną centrinę mokyklą reikia vežantis vaikus iš 15+ km. Negi valdininkams nedašunta, kad tokie rajonai skurdina visą savivaldybę?
          Deje vis dar populiaru yra neketi p askirties, pristatyti "viešbučių" ir parduoti kaip butus/namus. Giminaitis šiemet ieškosi kaip tik būtent nuosavo namo tai 4/5 pasiūlymai yra "nu čia iforminta kaip komercinės patalpos poto susitvarkysit"

          Comment


            Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

            Deje vis dar populiaru yra neketi p askirties, pristatyti "viešbučių" ir parduoti kaip butus/namus. Giminaitis šiemet ieškosi kaip tik būtent nuosavo namo tai 4/5 pasiūlymai yra "nu čia iforminta kaip komercinės patalpos poto susitvarkysit"
            Šis dalykas būtų išsprendžiamas, pekeitus įstatymus, kuriuose viešbučiai/bendrabučiai/prieglaudos pas mus stebuklingai laikomi "ne gyvenamosiomis patalpomis".

            Kita vertus, statyti tikrai gyvenamus namus priemiesčiuose uždrausti yra sudėtingiau.

            Comment


              O tai ir nėra gyvenamosios patalpos. Tai komercinės patalpos. Priemiesčiuose irgi statybą galima sureguliuoti. Bet nėra tam valios ir sureguliavus bei sugriežtinus nebus galima gešefto padaryti.

              Comment


                Parašė rmss Rodyti pranešimą
                Prisipirkim butų miesto užkampyje, kuriame praktiškai neegzistuoja VT. What could go wrong.
                Toks šimašinis požiūris - kas gyvena ne miesto centre, tie jau nebe žmonės.

                Parašė Sula Rodyti pranešimą
                Taigi tuose pačiuose Lazdynuose kasdien iš/į troleibusą vaikšto ~1 km.
                Ne visi yra jauni ir bevaikiai ar dirbantys ten, kur tiesiai važiuoja viešasis transportas.

                Pasižiūrim stops.lt, kiek viešuoju transportu iš Lazdynėlių paėjus kilometrą iki Lazdynų ligoninės užtruks darbo kelionė į Kirtimus, Aukštuosius Panerius ar Saulėtekį rytoj ryte nuo 7:30 (neskaitant galimų kamščių ir praleisto persėdimo):
                Lazdynų ligoninė - Meistrų st. Kirtimuose: 3 autobusai (22, 3G, 3) Greičiausias 7:35 — 8:21, kelionės trukmė 0:46
                Lazdynų ligoninė - Graičiūno st. A.Paneriuose: 3 VT priemonės (54, Tr.4 , 25) Greičiausias 7:44 — 8:30, kelionės trukmė 0:46
                Lazdynų ligoninė - VU st. Saulėtekyje. 2 autobusai (59, 4G) Greičiausias 7:31 — 8:29, kelionės trukmė 0:58
                Lazdynų ligoninė - Chemijos institutas Visoriuose: 3 autobusai (59, 2G, 57 ) 7:31 — 8:34, kelionės trukmė 1:03
                Lazdynų ligoninė - Arimų st. N.Vilnioje: 3 VT priemonės (22, Tr.17, 27 ) 7:35 — 8:43, kelionės trukmė 1:08

                Lazdynėlių eismo problema buvo užprogramuota jau projektuojant tą rajoną, kai yra tik viena gatvės ir ta dabar perkasta.
                Iš savivaldybės atsakymų matosi, kad kažką eismo organizavime galima bus patobulinti. Tik neaišku, kodėl kodėl tai nebuvo padaryta prieš pradedant darbus.

                Comment


                  Parašė Romas Rodyti pranešimą
                  Lazdynėlių eismo problema buvo užprogramuota jau projektuojant tą rajoną, kai yra tik viena gatvės ir ta dabar perkasta.
                  Tas tam lygus - vieni begalviai projektuoja, kiti begalviai perka.

                  Comment


                    Parašė Romas Rodyti pranešimą
                    Toks šimašinis požiūris - kas gyvena ne miesto centre, tie jau nebe žmonės.
                    Ką?

                    Comment


                      Parašė Romas Rodyti pranešimą
                      Lazdynėlių eismo problema buvo užprogramuota jau projektuojant tą rajoną, kai yra tik viena gatvės ir ta dabar perkasta.
                      Iš savivaldybės atsakymų matosi, kad kažką eismo organizavime galima bus patobulinti. Tik neaišku, kodėl kodėl tai nebuvo padaryta prieš pradedant darbus.
                      Na projektuojant rajoną nebuvo planuose tiek daugiabučių - o nuosavų namų rajonui tos gatvės buvo per akis (pats ten pusmetį gyvenau ir kelis metus dažnai lankydavausi).

                      Bėda ta, kad leido pristatyti daugiabučių negerinant susisiekimo infrastruktūros.

                      Comment


                        Parašė Nitro Rodyti pranešimą

                        Na projektuojant rajoną nebuvo planuose tiek daugiabučių - o nuosavų namų rajonui tos gatvės buvo per akis (pats ten pusmetį gyvenau ir kelis metus dažnai lankydavausi).

                        Bėda ta, kad leido pristatyti daugiabučių negerinant susisiekimo infrastruktūros.
                        O kur Vilniuje yra kitaip?

                        Comment


                          Parašė Robyla Rodyti pranešimą

                          O kur Vilniuje yra kitaip?
                          Visur tas pats. Darnu paskelbė apie Launagių kvartalą su 15 tūkst. gyventojų ir 7 tūkst. darbuotojų (grubiai 20 tūkst. žmonių judančių pirmyn-atgal), kuris turi vienintelę jungti su miestu - Eišiškių pl. Ir? Iš miesto pusės dėl infrastruktūros, VT ar kt. visiška tyla. Turbūt bus susisgribta kai bus įteikti paskutiniai raktai gyventojui ir visas Eišiškių pl. piko metu bus nepravažiuojamas. Jokių vizijų šiuo atveju pvz. dėl jungties su Žemaisiais paneriais, Savanorių pr. nėra, nors tai būtų reikalinga ne tik automobilių, bet ir VT atžvilgiu.

                          Comment


                            Tai va retoriškai ir akcentuoju, kad nėra ko ten labai išskirti Lazdynėlių, kai viskas miestas toks. Artimiausioje perspektyvoje nenusimato jokių papildomų ar naujų infrastruktūrinių jungčių. Kai kur perdarys sankryžą, kai kur išasfaltuos keliuką, bet tik tiek. Rasose, ties stotimi, 2 km spinduliu pristatys apie 3000 naujų butų, atsidarys krūva įstaigų, o visa infrastruktūra liks sena. Po poros metų vakarinės piko valandos bus ne nuo 16, o nuo 13 val., o gal ištisai bus kaip dabar vakarinio piko metu.

                            Comment


                              Parašė Robyla Rodyti pranešimą
                              Po poros metų vakarinės piko valandos bus ne nuo 16, o nuo 13 val., o gal ištisai bus kaip dabar vakarinio piko metu.
                              Čia apie Vašingtono Beltway kažkur kažkada skaičiau, kad rytiniai kamščiai ten baigiasi 15:00, o vakariniai prasideda 13:00.

                              Comment


                                Nu matai kaip gražiai pataikiau, net neskaitęs, tiesiog Nostradamus.

                                Comment


                                  Parašė alga Rodyti pranešimą

                                  Čia apie Vašingtono Beltway kažkur kažkada skaičiau, kad rytiniai kamščiai ten baigiasi 15:00, o vakariniai prasideda 13:00.
                                  kažkur kažkada skaičiau kad ten padidino greičio limitą kad sumažinti kamščius. Gal tiktų ir Lazdynėliams.
                                  -

                                  Comment


                                    Kai automobilių gerokai per daug, tai greitis automatiškai krenta, nepriklausomai nuo leistino maksimalaus. Ypač jei sankryžos, perėjos kas kelis šimtus metrų...

                                    Comment


                                      Parašė sleader Rodyti pranešimą

                                      Visur tas pats. Darnu paskelbė apie Launagių kvartalą su 15 tūkst. gyventojų ir 7 tūkst. darbuotojų (grubiai 20 tūkst. žmonių judančių pirmyn-atgal), kuris turi vienintelę jungti su miestu - Eišiškių pl. Ir? Iš miesto pusės dėl infrastruktūros, VT ar kt. visiška tyla. Turbūt bus susisgribta kai bus įteikti paskutiniai raktai gyventojui ir visas Eišiškių pl. piko metu bus nepravažiuojamas. Jokių vizijų šiuo atveju pvz. dėl jungties su Žemaisiais paneriais, Savanorių pr. nėra, nors tai būtų reikalinga ne tik automobilių, bet ir VT atžvilgiu.
                                      O kokia nauda miestui iš to Launagių (nu blt ir pavadinimas) kvartalo? Čia mes dabar turim visi pultį apopleksiją iš laimės? Kad Darnu sugalvojo kažkur laukuose sukišt 15 000 gyventojų? Dėl 7 000 darbo vietų labai abejoju, tai labai didelis skaičius dabartiniame technologijų kontekste, kur darbo jėgos reikia mažai.
                                      Kodėl Vilnius turi dabar kurti specialiai jiems naują VT variantą? Aišku, kad tie žmonės tuose laukuose be efektyvaus VT bus pasmerkti savo automobiliuose. Bet juos ten ką, per jėgą suvarys? Čia pas mus kas bus disaster management, žmonių gelbėjimo operacija?

                                      Comment


                                        Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
                                        O kokia nauda miestui iš to Launagių (nu blt ir pavadinimas) kvartalo?
                                        Nauda mokami miestui mokesčiai, tiek vystytojo, tiek gyventojų, tiek po to ten esančio verslo. Kur bus vystoma komercija ar gyvenamoji statyba tai ne Darnu sugalvoja, o pati savivaldybė rengdama bendrąjį planą ir ta pati VT tinklo plėtra yra numatyta savivaldybės planuose.
                                        Flickr

                                        Comment


                                          Paleis porą autobusų maršrutų su 2, nu maks. 3 reisais per valandą ir viskas tuo apsiribos. Visi smaukysis automobiliais. Nes daugumos darbo vietos bus kitose miesto vietose. Ten atsirasiančios naujos darbo vietos taip pat bus užpildytos tais, kurie gyvens kituose miesto galuose. Šikna gausis ir tiek. Tarybiniais laikais statė gamyklas su tūkstančiais darbuotojų ir trijų ar dviejų pamainų darbu, o prie jų (gamyklų) statė daugiabučius. 70-80 proc. dirbančiųjų niekur nereikėjo važiuoti, į darbą ateidavo maks puskilometrį... Kiti atvykdavo su VT. Bet 60-ųjų pabaigoje tai jau daryti nelabai išėjo, nes tiesiog nebeliko vietos naujai pramonei, įmonėms ir šalia gyvenamiems pastatams. Nors dar buvo galima kai kur padaryti, bet jau masiškai neišeidavo. Tada ėmė statyti miegamuosius rajonus ir vėlgi, didieji darbdaviai (įmonės) gaudavo ištisus kvartalus savo darbuotojų butams, kas paskui palengvindavo VT maršrutų organizavimą link darbo vietų. O ir pramonė buvo koncentruojama atitinamuose miesto rajonuose, o ne bet kur, kur dabar nori savininkas... Kad ir už miesto, o paskui darbuotojus vežioti problema... Va, su "Vilniaus baldais" kas gavosi. Pirmus kelis metus automobilių prie gamyklos Šventininkuose buvo labai nedaug, daugumą darbuotojų buvo vežami autobusais. Dabar automobilių aikštelė jau užkišta daugiau nei 50 proc. Darbuotojai dar vežami, bet, matyt ne iš visur... Anksčiau važinėjo autobusai ir vienas ar du mikrobai, dabar daugumą darbuotojų jau veža mikrobai.
                                          Paskutinis taisė Al1; 2024.11.16, 17:35.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X