Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė DeSadas Rodyti pranešimą

    Kopenhagoje nebuna sniego beveik (marinistinis klimatas), o ir zemu labai temperaturu kaip Vilniuje, taigi 2-3 menesiai... yra problemos.
    Ten buvo šneka apie Torontą.
    Šiaip jau daug kas priklauso nuo takų valymo.

    Comment


      Parašė Sula Rodyti pranešimą

      Ten buvo šneka apie Torontą.
      Šiaip jau daug kas priklauso nuo takų valymo.
      stebetinai klimatas panasus, tik surprise.. Vilniui 60 proc daugiau sniego ziema

      https://weatherspark.com/compare/y/9...us-and-Toronto

      Comment


        Parašė DeSadas Rodyti pranešimą

        stebetinai klimatas panasus, tik surprise.. Vilniui 60 proc daugiau sniego ziema

        https://weatherspark.com/compare/y/9...us-and-Toronto
        Ir dar mentalitetas 24proc. skiriasi. Netinka.

        Comment


          Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
          „Visada galima kavos puodelį išgerti šalia namų, nebūtinai visiems reikia iš Pilaitės ar Žirmūnų važiuoti į centrą tų paslaugų gauti“, – mano Vilniaus savivaldybės administracijos direktorius Adomas Bužinskas.

          https://www.delfi.lt/verslas/verslas...ntra-120062891

          Su rajonais jau baigiam susutvarkyti, nes ko ten kaimiečiams važiuot į sostinę. Dabar ir vietiniams eilė ateina
          Parkingo mokestis turi būti progresinis. Varguoliams 4 eur už valandą, ponams - 40, ar 400, priklausomai nuo poniškumo.

          Comment


            Parašė DeSadas Rodyti pranešimą

            Kopenhagoje nebuna sniego beveik (marinistinis klimatas), o ir zemu labai temperaturu kaip Vilniuje, taigi 2-3 menesiai... yra problemos.
            Vilniaus klimatas ir reljefas panašiausias iš Europos sostinių į Oslą, tai su juom geriausia ir būtų lyginti, o ten nors dviratininkų žiemą ir šiek tiek daugiau nei Vilniuje, bet realiai tik entuziastų transportas tokiu metu.
            Flickr

            Comment


              Oslai ir pan. turi visokius VT. Tuo tarpu Amerikos pagrinde turi tik plačias gatves ir daug mašinų, kaip Vilnius. Taigi reiktų lygintis su Amerikomis, o jei ten pravažiuoja dviračių daugiau nei Vilniuj, tai reikėtų susirūpinti. Ką jau kaip ir galima daryti...


              Parašė dondc Rodyti pranešimą
              2020 m.:
              — Ei, Vilniau, atnaujinkime miestą?

              Click image for larger version  Name:	roger3.png Views:	312 Size:	726,2 kB ID:	2111364

              Vilnius:
              — Ai, tai geriau 2030 m. rekonstruosim visą mazgą, kuris iki dabar dar nebaigtas statyti.

              2024 m. Vilnius:
              — Atnaujinkime miestą.

              Click image for larger version  Name:	roger2.png Views:	308 Size:	724,6 kB ID:	2111365

              Monrealis:
              Already did.

              Click image for larger version  Name:	roger1.png Views:	311 Size:	679,5 kB ID:	2111366
              https://youtu.be/HiPKDfBNoVU?t=526


              ♚ instagram.com/street.skins.intl ♚

              Comment


                Parašė dondc Rodyti pranešimą
                Oslai ir pan. turi visokius VT. Tuo tarpu Amerikos pagrinde turi tik plačias gatves ir daug mašinų, kaip Vilnius. Taigi reiktų lygintis su Amerikomis, o jei ten pravažiuoja dviračių daugiau nei Vilniuj, tai reikėtų susirūpinti.
                O jūs pažiūrėkite, kiek kainuoja išlaikyti automobilį Vilniuje ir Toronte. Tada ir atšoks klausimai, kodėl dviračių ten daugiau.

                Comment


                  Man kaip eiliniam vartotojui, atskridus ar nuvažiavus į bet kurį miestą, pirmiausia reikalingas normaliai funkcionuojantis VT. Juk ne paspirtuko ar dviračio pirmiausia ieškome, kaip ir dauguma to miesto gyventojų. Čia lygiai taip pat, kaip asmeninėmis patirtimis įrodinėti, kad galim visi prasimaitinti vien tik salotos lapais, nors neturim pakankamai paprastos duonos(VT).

                  Comment


                    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
                    Man kaip eiliniam vartotojui, atskridus ar nuvažiavus į bet kurį miestą, pirmiausia reikalingas normaliai funkcionuojantis VT. Juk ne paspirtuko ar dviračio pirmiausia ieškome, kaip ir dauguma to miesto gyventojų. Čia lygiai taip pat, kaip asmeninėmis patirtimis įrodinėti, kad galim visi prasimaitinti vien tik salotos lapais, nors neturim pakankamai paprastos duonos(VT).
                    Razvisote šalyse prie aeroportų laukia bombylos. Prišnerkštais avtobusais važiuoja tik bomžai . Paryžiuje teko matyti rusakalbius, siūlančius davežti iki miesto su "taksi"... Gal yra ir visokių arabų, bet kai kalbos nesupranti, tai neaišku, ko jie nori...

                    Comment


                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą

                      Razvisote šalyse prie aeroportų laukia bombylos. Prišnerkštais avtobusais važiuoja tik bomžai . Paryžiuje teko matyti rusakalbius, siūlančius davežti iki miesto su "taksi"... Gal yra ir visokių arabų, bet kai kalbos nesupranti, tai neaišku, ko jie nori...
                      Na kadangi aš važiuoju pažinti šalies, o ne kuo skubiau kaip ruonis prie baseino ant gulto su kokteiliu išsidrėbt, tai VT puikiai tam tinka. Ir civilizuotame VT nereikėjo niekad bomžu jaustis. 8D

                      Comment


                        Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
                        Man kaip eiliniam vartotojui, atskridus ar nuvažiavus į bet kurį miestą, pirmiausia reikalingas normaliai funkcionuojantis VT. Juk ne paspirtuko ar dviračio pirmiausia ieškome, kaip ir dauguma to miesto gyventojų. Čia lygiai taip pat, kaip asmeninėmis patirtimis įrodinėti, kad galim visi prasimaitinti vien tik salotos lapais, nors neturim pakankamai paprastos duonos(VT).
                        Na manau visiems aišku, kad jūs su lagaminais dviračiu nevažiuosit. Bet iš ir į oro uostą vykstama tik du kartus.

                        Comment


                          Spėju Paryžiuj mašinas išlaikyt irgi brangu, tai išnaikino parkingą visoj (kad ir ne ilgoj) Rue du Docteur Paquelin gatvėj Šiaip miesto prioritetas ne turistai turi būti, ką rodo koks Venecijos pavyzdys ar protestai Ispanijoje, kad apriboti turizmą. Kaip Mozūriškių g., Vilniuje, naujai projektuojamoje gatvės atkarpoje, gyentoja sako savivaldybei, kad jausis nesaugiai paleidusi vaikus žaisti šalia žemiausios D kat. gatvės, bet pats VMS dyrikas atrašo, kad ten reikia didžiųjų fūrų eismą organizuoti, todėl projektuoja net plačiau (!) nei nurodomas paties pateiktas fūrų gabaritas. Žinoma pažeidžiant įstatymą.

                          Paryžius prieš ir po. 2024:
                          https://www.reddit.com/r/ArabalariSikeyim/comments/1gi4zcw/onlar_gittikten_sonra_rue_du_docteur_paquelinparis/
                          Click image for larger version  Name:	Screenshot (5).png Views:	0 Size:	2,09 MB ID:	2164545
                          Click image for larger version  Name:	Screenshot (4).png Views:	0 Size:	2,58 MB ID:	2164546
                          Click image for larger version  Name:	Screenshot (7).png Views:	0 Size:	2,26 MB ID:	2164547
                          Click image for larger version  Name:	Screenshot (6).png Views:	0 Size:	1,32 MB ID:	2164548
                          ♚ instagram.com/street.skins.intl ♚

                          Comment


                            Parašė Justiakas Rodyti pranešimą

                            Parkingo mokestis turi būti progresinis. Varguoliams 4 eur už valandą, ponams - 40, ar 400, priklausomai nuo poniškumo.
                            AI detektina mašiną, nustato jos rinkos kainą ir pagal tai parkinkas/įvažiavimas į senamiestį pagal atitinkamus rėžius. LSDP (pala VLN jie nevaldo) kaip socialistinė partija galėtu stumti tokias rekomendacijas. Dar atsižvelgia ar elektromobilis, kiek teršia ty diedukas su savo 1991 golf II gauna kokius 8 eur/val, panamera 400 eur/val. Koks nebrungus elektromobilis (nisan leaf) 3eur, Tesla S - 10. Labai patiktų partijų rėmėjam. Galima teismuose ginčytis, kad senas Porshe Cayen kainuojantis 5k turi mokėti 6eur/val o ne 300eur/val. Palikai tokį parai ir gali nebepasiimti.


                            Comment


                              Parašė Dundorfas Rodyti pranešimą

                              AI detektina mašiną, nustato jos rinkos kainą ir pagal tai parkinkas/įvažiavimas į senamiestį pagal atitinkamus rėžius. LSDP (pala VLN jie nevaldo) kaip socialistinė partija galėtu stumti tokias rekomendacijas. Dar atsižvelgia ar elektromobilis, kiek teršia ty diedukas su savo 1991 golf II gauna kokius 8 eur/val, panamera 400 eur/val. Koks nebrungus elektromobilis (nisan leaf) 3eur, Tesla S - 10. Labai patiktų partijų rėmėjam. Galima teismuose ginčytis, kad senas Porshe Cayen kainuojantis 5k turi mokėti 6eur/val o ne 300eur/val. Palikai tokį parai ir gali nebepasiimti.

                              Taip, kažkas panašaus. Tik ne nuo auto kainos priklausytų parkingo įkainis, o nuo žmogaus / įmonės pajamų. Elektromobiliams jokių lengvatų neturėtų būti.

                              Tą pačią praktiką reiktų taikyti baudoms. Pvz. vargulis gauna 400€ baudą (pusė mėnesio pajamų), o ponas - 40000€ (irgi pusė mėnesio pajamų). Panašiai ir su įmonių auto.

                              Comment


                                Mintis gal ir nebloga, deja, tai stumtų žmones ir įmones į šešėlį. Veikia nebent ten, kur yra atitinkamas mentalitetas.
                                Lietuva visiems.

                                Comment


                                  Parašė Justiakas Rodyti pranešimą

                                  Taip, kažkas panašaus. Tik ne nuo auto kainos priklausytų parkingo įkainis, o nuo žmogaus / įmonės pajamų. Elektromobiliams jokių lengvatų neturėtų būti.

                                  Tą pačią praktiką reiktų taikyti baudoms. Pvz. vargulis gauna 400€ baudą (pusė mėnesio pajamų), o ponas - 40000€ (irgi pusė mėnesio pajamų). Panašiai ir su įmonių auto.
                                  Per daug sudėtinga, viskas kas sudėtinga ...atveria galimybes eiti į šėšėlį, registruoti panameras ant savo (arba ne savo) bobutės ir tt. Atsirastų pensininkių iš Paberžės katros turėtų Ferrari.
                                  Neveikia taip pasaulis.

                                  Comment


                                    Parašė Dundorfas Rodyti pranešimą

                                    Per daug sudėtinga, viskas kas sudėtinga ...atveria galimybes eiti į šėšėlį, registruoti panameras ant savo (arba ne savo) bobutės ir tt. Atsirastų pensininkių iš Paberžės katros turėtų Ferrari.
                                    Neveikia taip pasaulis.
                                    Esmė stovėjimo rinklaivoje atlaisvinti miestą, o ne susirinkti pinigus. Tas pats su baudomis - esmė, kad važinėtų tvarkingai, o ne kuo daugiau nubauduotų. Aišku kad kažkas išsisuks, bet 1) reiks suktis, ir gan nemažai 2) pats rinkliavų/baudų principas tampa sąžiningesnis

                                    Comment


                                      Parašė Dundorfas Rodyti pranešimą

                                      AI detektina mašiną, nustato jos rinkos kainą ir pagal tai parkinkas/įvažiavimas į senamiestį pagal atitinkamus rėžius. LSDP (pala VLN jie nevaldo) kaip socialistinė partija galėtu stumti tokias rekomendacijas. Dar atsižvelgia ar elektromobilis, kiek teršia ty diedukas su savo 1991 golf II gauna kokius 8 eur/val, panamera 400 eur/val. Koks nebrungus elektromobilis (nisan leaf) 3eur, Tesla S - 10. Labai patiktų partijų rėmėjam. Galima teismuose ginčytis, kad senas Porshe Cayen kainuojantis 5k turi mokėti 6eur/val o ne 300eur/val. Palikai tokį parai ir gali nebepasiimti.
                                      Puikus planas, jei nori, kad miestas būtų pilnas baisių kledarų.

                                      Comment


                                        Parašė alga Rodyti pranešimą

                                        Puikus planas, jei nori, kad miestas būtų pilnas baisių kledarų.
                                        Baisius kledarus nubauduosim už dūminimą. Liks tik netaršūs seni kledarai, kaip dujiniai Prius.
                                        Jie pasidarys populiarūs ir jų kainos kils. Geras verslo planas užpirkti dešimtį senų Priusų investicijai.
                                        Bet palauk....kai jie pabrangs, teks jų vairuotojams irgi brangiai mokėti ir ateis priusų krizė...
                                        -

                                        Comment


                                          Nesąmonė. Per didelis parkavimo apmokestinimas centrinėje miesto dalyje ir kiti automobilio naudojimo suvaržymai tik padidins ekstensyvią miesto plėtrą, kas ir yra pagrindinė transporto problemos priežastis. Miręs ar merdintis centras ir nauji kvartalai miesto pakraščiuose - štai ką duos neapgalvoti sprendimai. Ir lyginti su užsienio šalimis negalima. Ten miestų plėtra nėra ekstensyvi ir chaotinė, ypač V. Europoje. Dėl JAV ar Kanados nelabai žinau.
                                          Taip, dabartiniam parkavimo kainų didinimui aš pritariu, jie nėra drastiški.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X