Mašina ir bus antroje vietoje. O siaube, bet taip buvo net išsivysčiusio socializmo laikais. Tik proporcijos turi būti apie 70 proc. VT, apie 30 proc. automobiliu (įskaitant taksi). Pėsčiomis aš iš viso neskaitau, skaitau tik tokį judėjimą, kuriam reikia transporto priemonių. Taigi, visam kitam (dviračiai, paspirtukai (jei neuždraus visiškai), mopedai (elektriniai) ir kt.) - palieku apie 1-2 proc.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis
Collapse
X
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Kažkaip sunkiai tikisi, kad yra 2000 dviračių per val. eismas žiemą.
Gal yra tikslesni matavimai?"I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002
- George W. Bush President of the USA
Comment
-
Parašė DeSadas Rodyti pranešimą
Kopenhagoje nebuna sniego beveik (marinistinis klimatas), o ir zemu labai temperaturu kaip Vilniuje, taigi 2-3 menesiai... yra problemos.
Šiaip jau daug kas priklauso nuo takų valymo.
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Ten buvo šneka apie Torontą.
Šiaip jau daug kas priklauso nuo takų valymo.
https://weatherspark.com/compare/y/9...us-and-Toronto"I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002
- George W. Bush President of the USA
- 1 patinka
Comment
-
Parašė DeSadas Rodyti pranešimą
stebetinai klimatas panasus, tik surprise.. Vilniui 60 proc daugiau sniego ziema
https://weatherspark.com/compare/y/9...us-and-Toronto
- 1 patinka
Comment
-
Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą„Visada galima kavos puodelį išgerti šalia namų, nebūtinai visiems reikia iš Pilaitės ar Žirmūnų važiuoti į centrą tų paslaugų gauti“, – mano Vilniaus savivaldybės administracijos direktorius Adomas Bužinskas.
https://www.delfi.lt/verslas/verslas...ntra-120062891
Su rajonais jau baigiam susutvarkyti, nes ko ten kaimiečiams važiuot į sostinę. Dabar ir vietiniams eilė ateina
- 1 patinka
Comment
-
Parašė DeSadas Rodyti pranešimą
Kopenhagoje nebuna sniego beveik (marinistinis klimatas), o ir zemu labai temperaturu kaip Vilniuje, taigi 2-3 menesiai... yra problemos.
- 1 patinka
Comment
-
Oslai ir pan. turi visokius VT. Tuo tarpu Amerikos pagrinde turi tik plačias gatves ir daug mašinų, kaip Vilnius. Taigi reiktų lygintis su Amerikomis, o jei ten pravažiuoja dviračių daugiau nei Vilniuj, tai reikėtų susirūpinti. Ką jau kaip ir galima daryti...
Parašė dondc Rodyti pranešimą2020 m.:
— Ei, Vilniau, atnaujinkime miestą?
Vilnius:
— Ai, tai geriau 2030 m. rekonstruosim visą mazgą, kuris iki dabar dar nebaigtas statyti.
2024 m. Vilnius:
— Atnaujinkime miestą.
Monrealis:
— Already did.
https://youtu.be/HiPKDfBNoVU?t=526
♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
- 3 patinka
Comment
-
Parašė dondc Rodyti pranešimąOslai ir pan. turi visokius VT. Tuo tarpu Amerikos pagrinde turi tik plačias gatves ir daug mašinų, kaip Vilnius. Taigi reiktų lygintis su Amerikomis, o jei ten pravažiuoja dviračių daugiau nei Vilniuj, tai reikėtų susirūpinti.
Comment
-
Man kaip eiliniam vartotojui, atskridus ar nuvažiavus į bet kurį miestą, pirmiausia reikalingas normaliai funkcionuojantis VT. Juk ne paspirtuko ar dviračio pirmiausia ieškome, kaip ir dauguma to miesto gyventojų. Čia lygiai taip pat, kaip asmeninėmis patirtimis įrodinėti, kad galim visi prasimaitinti vien tik salotos lapais, nors neturim pakankamai paprastos duonos(VT).
- 6 patinka
Comment
-
Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimąMan kaip eiliniam vartotojui, atskridus ar nuvažiavus į bet kurį miestą, pirmiausia reikalingas normaliai funkcionuojantis VT. Juk ne paspirtuko ar dviračio pirmiausia ieškome, kaip ir dauguma to miesto gyventojų. Čia lygiai taip pat, kaip asmeninėmis patirtimis įrodinėti, kad galim visi prasimaitinti vien tik salotos lapais, nors neturim pakankamai paprastos duonos(VT).. Paryžiuje teko matyti rusakalbius, siūlančius davežti iki miesto su "taksi"... Gal yra ir visokių arabų, bet kai kalbos nesupranti, tai neaišku, ko jie nori...
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą
Razvisote šalyse prie aeroportų laukia bombylos. Prišnerkštais avtobusais važiuoja tik bomžai. Paryžiuje teko matyti rusakalbius, siūlančius davežti iki miesto su "taksi"... Gal yra ir visokių arabų, bet kai kalbos nesupranti, tai neaišku, ko jie nori...
- 5 patinka
Comment
-
Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimąMan kaip eiliniam vartotojui, atskridus ar nuvažiavus į bet kurį miestą, pirmiausia reikalingas normaliai funkcionuojantis VT. Juk ne paspirtuko ar dviračio pirmiausia ieškome, kaip ir dauguma to miesto gyventojų. Čia lygiai taip pat, kaip asmeninėmis patirtimis įrodinėti, kad galim visi prasimaitinti vien tik salotos lapais, nors neturim pakankamai paprastos duonos(VT).
Comment
-
Spėju Paryžiuj mašinas išlaikyt irgi brangu, tai išnaikino parkingą visoj (kad ir ne ilgoj) Rue du Docteur Paquelin gatvėjŠiaip miesto prioritetas ne turistai turi būti, ką rodo koks Venecijos pavyzdys ar protestai Ispanijoje, kad apriboti turizmą. Kaip Mozūriškių g., Vilniuje, naujai projektuojamoje gatvės atkarpoje, gyentoja sako savivaldybei, kad jausis nesaugiai paleidusi vaikus žaisti šalia žemiausios D kat. gatvės, bet pats VMS dyrikas atrašo, kad ten reikia didžiųjų fūrų eismą organizuoti, todėl projektuoja net plačiau (!) nei nurodomas paties pateiktas fūrų gabaritas. Žinoma pažeidžiant įstatymą.
Paryžius prieš ir po. 2024:
https://www.reddit.com/r/ArabalariSikeyim/comments/1gi4zcw/onlar_gittikten_sonra_rue_du_docteur_paquelinparis/
♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
- 5 patinka
Comment
-
Parašė Justiakas Rodyti pranešimą
Parkingo mokestis turi būti progresinis. Varguoliams 4 eur už valandą, ponams - 40, ar 400, priklausomai nuo poniškumo.
Comment
-
Parašė Dundorfas Rodyti pranešimą
AI detektina mašiną, nustato jos rinkos kainą ir pagal tai parkinkas/įvažiavimas į senamiestį pagal atitinkamus rėžius. LSDP (pala VLN jie nevaldo) kaip socialistinė partija galėtu stumti tokias rekomendacijas. Dar atsižvelgia ar elektromobilis, kiek teršia ty diedukas su savo 1991 golf II gauna kokius 8 eur/val, panamera 400 eur/val. Koks nebrungus elektromobilis (nisan leaf) 3eur, Tesla S - 10. Labai patiktų partijų rėmėjam. Galima teismuose ginčytis, kad senas Porshe Cayen kainuojantis 5k turi mokėti 6eur/val o ne 300eur/val. Palikai tokį parai ir gali nebepasiimti.
Tą pačią praktiką reiktų taikyti baudoms. Pvz. vargulis gauna 400€ baudą (pusė mėnesio pajamų), o ponas - 40000€ (irgi pusė mėnesio pajamų). Panašiai ir su įmonių auto.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Justiakas Rodyti pranešimą
Taip, kažkas panašaus. Tik ne nuo auto kainos priklausytų parkingo įkainis, o nuo žmogaus / įmonės pajamų. Elektromobiliams jokių lengvatų neturėtų būti.
Tą pačią praktiką reiktų taikyti baudoms. Pvz. vargulis gauna 400€ baudą (pusė mėnesio pajamų), o ponas - 40000€ (irgi pusė mėnesio pajamų). Panašiai ir su įmonių auto.
Neveikia taip pasaulis.
Comment
-
Parašė Dundorfas Rodyti pranešimą
Per daug sudėtinga, viskas kas sudėtinga ...atveria galimybes eiti į šėšėlį, registruoti panameras ant savo (arba ne savo) bobutės ir tt. Atsirastų pensininkių iš Paberžės katros turėtų Ferrari.
Neveikia taip pasaulis.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Dundorfas Rodyti pranešimą
AI detektina mašiną, nustato jos rinkos kainą ir pagal tai parkinkas/įvažiavimas į senamiestį pagal atitinkamus rėžius. LSDP (pala VLN jie nevaldo) kaip socialistinė partija galėtu stumti tokias rekomendacijas. Dar atsižvelgia ar elektromobilis, kiek teršia ty diedukas su savo 1991 golf II gauna kokius 8 eur/val, panamera 400 eur/val. Koks nebrungus elektromobilis (nisan leaf) 3eur, Tesla S - 10. Labai patiktų partijų rėmėjam. Galima teismuose ginčytis, kad senas Porshe Cayen kainuojantis 5k turi mokėti 6eur/val o ne 300eur/val. Palikai tokį parai ir gali nebepasiimti.
- 1 patinka
Comment
Comment