Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Tiksliau net ir esamus pinigus būtų galima panaudoti racionaliau. O šiaip tai norint geresnio VT reikia jo finansavimą bent dvigubai padidinti. Tada bus ir konkurencingesni atlyginimai, ir naujos trasporto priemonės, ir nauji maršrutai, dažnesni esami. Su sąlyga, kad lėšos nebus iššvaistomos visokiems niekams ne be naudos asmeninėms kišenėms... Neįmanoma padidinti finansavimo? Įmanoma. Pinigų savivaldybė turi, tiksliau reikia susidėlioti kitaip prioritetus. Transportas, visų pirma VT, turi būti aukštas prioritetas, nes miestas iš tiesų neturi normalios transporto sistemos ir situacija su metais tik blogės. Asfaltas ir elektromobiliai, dviračiai čia nieko neišspręs.
    Paskutinis taisė Al1; 2024.11.09, 11:05.

    Comment


      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
      Dviračiai čia nieko neišspręs.
      Nuo 2016 m. mašiną kasdien ir "iš būtinumo" naudojau tik 1 mėnesį 2017 m. ir 3 mėnesius 2021–2022 m. žiemą. Prieš mėnesį pardaviau 16 m. turėtą mašiną. Liko sportinis "miesto" dviratis pirktas 2015 m., šiandien su juo važiavau į "Lidl" čipsų ir žuvies pirštelių pirkt. Pirštelių nebuvo.
      Paskutinis taisė dondc; 2024.11.09, 19:53.
      ♚ instagram.com/street.skins.intl ♚

      Comment


        Tai netaps masiniu reiškiniu. Dviratis 99 proc. nėra alternatyva automobiliui. VT būtų, net jei ir per prievartą. O dviratis - ne.

        Comment


          Parašė dondc Rodyti pranešimą

          Nuo 2016 m. mašiną kasdien ir "iš būtinumo" naudojau tik 1 mėnesį 2017 m. ir 3 mėnesius 2021–2022 m. žiemą. Prieš mėnesį pardaviau 16 m. turėtą mašiną. Liko sportinis "miesto" dviratis pirktas 2015 m., šiandien su juo važiavau į "Lidl" čipsų ir žuvies pirštelių pirkt. Pirštelių nebuvo.
          Žiemą su dviračiu važinėti į darbą, tai tas pats kaip kiekvieną rytą išsimaudyti eketėje. Taip, gal ir sveika, gal ir įmanoma prie to priprasti ar net tai pamėgti, bet visgi tai yra siauro entuziastų rato užsiėmimas. Mažai kas savo noru iškeis šilumą ir komfortą į šaltį ir vėją.

          Comment


            Parašė dziugas99 Rodyti pranešimą

            Žiemą su dviračiu važinėti į darbą, tai tas pats kaip kiekvieną rytą išsimaudyti eketėje. Taip, gal ir sveika, gal ir įmanoma prie to priprasti ar net tai pamėgti, bet visgi tai yra siauro entuziastų rato užsiėmimas. Mažai kas savo noru iškeis šilumą ir komfortą į šaltį ir vėją.
            nenustebčiau kad nemažai daliai miestiečių važiuoti į darbą elektriniu ar paprastu dviračiu būtų netgi greičiau, nes nereikia gramdyti langų bei stovėti kamštyje. o ir tos žiemos tokios, kad ne kiekviena diena yra pūga į veidą.

            Comment


              Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

              nenustebčiau kad nemažai daliai miestiečių važiuoti į darbą elektriniu ar paprastu dviračiu būtų netgi greičiau, nes nereikia gramdyti langų bei stovėti kamštyje. o ir tos žiemos tokios, kad ne kiekviena diena yra pūga į veidą.
              Elektriniu nežinau, neturiu, bet paprastai minti 20 km Vilniaus reljefu yra nelabai.
              Galvojau, kad tik man, bet kolega yra sportuojantis dviratininkas ir yra tos pačios nuomonės.

              Nors gal tai kažkoks psichologinis momentas, nes šiaip pramogai pavažiuoti neskubant nėra problemų

              Comment


                Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

                nenustebčiau kad nemažai daliai miestiečių važiuoti į darbą elektriniu ar paprastu dviračiu būtų netgi greičiau, nes nereikia gramdyti langų bei stovėti kamštyje. o ir tos žiemos tokios, kad ne kiekviena diena yra pūga į veidą.
                Kažin kodėl Kinijoje, kur dar kokiais 80-aisiais masiškai važinėjo dviračiais į darbą ir ne tik, buvo atsisakyta dviračių ir imtas vystyti VT, nors ir automobilizacija vyko?

                Šiaip dviračiu nebent tik jauniems. Ir geru oru. Ir jei atstumas nedidelis.

                Comment



                  „Visada galima kavos puodelį išgerti šalia namų, nebūtinai visiems reikia iš Pilaitės ar Žirmūnų važiuoti į centrą tų paslaugų gauti“, – mano Vilniaus savivaldybės administracijos direktorius Adomas Bužinskas.

                  https://www.delfi.lt/verslas/verslas...ntra-120062891

                  Su rajonais jau baigiam susutvarkyti, nes ko ten kaimiečiams važiuot į sostinę. Dabar ir vietiniams eilė ateina

                  Comment


                    Varguoliai, ubagai... Neturite fantazijos. Kavos išgerti tik į Italiją ar Paryžių!

                    Comment


                      Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
                      „Visada galima kavos puodelį išgerti šalia namų, nebūtinai visiems reikia iš Pilaitės ar Žirmūnų važiuoti į centrą tų paslaugų gauti“, – mano Vilniaus savivaldybės administracijos direktorius Adomas Bužinskas.

                      https://www.delfi.lt/verslas/verslas...ntra-120062891

                      Su rajonais jau baigiam susutvarkyti, nes ko ten kaimiečiams važiuot į sostinę. Dabar ir vietiniams eilė ateina
                      Jei verki dėl kelių centų parkingui vadinasi kavos taip ar taip neįpirksi

                      Comment


                        Parašė Stadionas Rodyti pranešimą

                        Jei verki dėl kelių centų parkingui vadinasi kavos taip ar taip neįpirksi
                        Šiaip kavos apskritai negeriu, tad ir nevažiuočiau dėl jos, tad ir verkimo nėra.... šovei kaip šiaurės korėjos raketa... bet iki taikinio nedaskrido... dar pasitobulink, pasimokyk is tomciuko

                        Comment


                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą

                          Šiaip dviračiu nebent tik jauniems. Ir geru oru. Ir jei atstumas nedidelis.
                          du iš trijų išsprendžiami elektriniu dviračiu. o VT taip pat yra būtinas, dėl to nesiginčiju.

                          Comment


                            Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

                            Šiaip kavos apskritai negeriu, tad ir nevažiuočiau dėl jos, tad ir verkimo nėra.... šovei kaip šiaurės korėjos raketa... bet iki taikinio nedaskrido... dar pasitobulink, pasimokyk is tomciuko
                            Čia aš bendrai, o ne apie jus asmeniškai.

                            Comment


                              Paklausiau ChatGPT, kaip atsakyti į A|1 komentarą. Sako dauguma urbanist'inių kelionių yra iki 5 km, o Kompenhagoj dviračių kelionių dalis sudaro 62 %:

                              Here’s a possible response to that forum comment:

                              "While cycling may not be a perfect alternative for everyone, it actually can serve as a viable option for more people than one might think, especially for shorter urban trips. Studies show that a significant percentage of car trips in urban areas are under 5 km, a distance easily covered by bike. When combined with improvements in cycling infrastructure, safe bike lanes, and bike-sharing programs, cycling can become a practical and efficient choice for many.

                              It’s true that not everyone will switch to cycling, and cars are essential for longer commutes, certain jobs, and specific needs. But cities across Europe have seen success with encouraging cycling as a part of a broader, multi-modal transit system. In Copenhagen, for example, around 62% of residents commute by bike, showing that when cities support cycling, it can become a popular and effective part of daily transportation. Integrating cycling with other forms of public transport can relieve road congestion, reduce pollution, and promote healthier lifestyles.

                              While it may not be the answer for everyone or every trip, cycling certainly has more potential than many assume when supported by proper infrastructure and policies."

                              This could be an open-minded way to engage the person in considering cycling as part of a diverse transportation ecosystem rather than a one-size-fits-all solution.
                              Toronto senamiestyje, Kanadoje, labiausiai apkrautoje atkarpoje vasara 4 100 dviračių per valandą. Žiemą tik per pus mažiau nors klimatas spėju atšiauresnis nei pvz. Vilniuj, kur nėra jūrinės drėgmės, taip pat ten turėtų būti daug atlydžių:
                              https://en.wikipedia.org/wiki/Toronto
                              Winters are cold, with frequent snow.[132] During the winter months, temperatures are usually below 0 °C (32 °F).[132] Toronto winters sometimes feature cold snaps when maximum temperatures remain below −10 °C (14 °F), often made to feel colder by wind chill. Occasionally, they can drop below −25 °C (−13 °F).[132] Snowstorms, sometimes mixed with ice and rain, can disrupt work and travel schedules while accumulating snow can fall anytime from November until mid-April. However, mild stretches also occur in most winters, melting accumulated snow.
                              Nepaisant to, ten dabar bandys išardyti esamas brangiai įrengtas apsaugotas dviračių jungtis trijose pagrindinėse gatvėse, nes automobilistai stovi kamsčiuose ir kaip sakoma: "Tai yra beprotybė!":
                              Ontario government plans to remove downtown Toronto bike lanes
                              2 Nov 2024
                              Paskutinis taisė dondc; 2024.11.10, 10:10.
                              ♚ instagram.com/street.skins.intl ♚

                              Comment


                                Parašė dondc Rodyti pranešimą

                                Toronto senamiestyje, Kanadoje, labiausiai apkrautoje atkarpoje vasara 4 100 dviračių per valandą.
                                Kažkaip sunkiai tikisi, kad yra 2000 dviračių per val. eismas žiemą.
                                Gal yra tikslesni matavimai?

                                Comment


                                  Na ir kas tie 2000 oer valandą? Kur gyventojų 2,6 mln. Kiti gyvena ir palapinėse, komunalkėse... Bet ar tai gyvenimas? Dviratis nėra ir netaps masine susisiekimo priemone, kuri tenkintų daugumą. VT - taip, gali vėl tokia tapti. Tuo labiau, kad jau buvo. Sprendžiant transporto problemą reikia daryti tai, kas duoda efektą (tik geras VT), o paskui galima užsiimti ir visokiomis nišinėmis priemonėmis kaip dviračiai.

                                  Comment


                                    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
                                    „Visada galima kavos puodelį išgerti šalia namų, nebūtinai visiems reikia iš Pilaitės ar Žirmūnų važiuoti į centrą tų paslaugų gauti“, – mano Vilniaus savivaldybės administracijos direktorius Adomas Bužinskas.

                                    https://www.delfi.lt/verslas/verslas...ntra-120062891

                                    Su rajonais jau baigiam susutvarkyti, nes ko ten kaimiečiams važiuot į sostinę. Dabar ir vietiniams eilė ateina
                                    Šitos paslaugos poreikį labai gerai išsprendžia 10 pinigų investicija Ikėjoje. Su naujom kainom atsipirks per pirmą pasimatymą su panele.

                                    Comment


                                      Parašė Sula Rodyti pranešimą

                                      Kažkaip sunkiai tikisi, kad yra 2000 dviračių per val. eismas žiemą.
                                      Gal yra tikslesni matavimai?
                                      Video darytas jų nacionalinio radio ir tv transliuotojo "Canadian Broadcasting Corporation". Čia, kaip tikrinti LRT šaltinius, ko nieks šiaip nedaro.

                                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                      Na ir kas tie 2000 oer valandą? Kur gyventojų 2,6 mln. Kiti gyvena ir palapinėse, komunalkėse... Bet ar tai gyvenimas? Dviratis nėra ir netaps masine susisiekimo priemone, kuri tenkintų daugumą. VT - taip, gali vėl tokia tapti. Tuo labiau, kad jau buvo. Sprendžiant transporto problemą reikia daryti tai, kas duoda efektą (tik geras VT), o paskui galima užsiimti ir visokiomis nišinėmis priemonėmis kaip dviračiai.
                                      Aš nesakiau, kad turi būti tik dviračių infra (pats per lietų kartais imdavau Škodą į darbą). 10 mėn. laikotarpiu myniau net per 2 visiškus plikledžius. Tik kartą nukritau. Būčiau nekritęs ir nesusiplėšęs Italijoj siūtus džinsus, jei raudonas asfaltas nebūtų turėjęs seno šaligatvio intarpo su atsikišusiu vejos bortu. Sekančiam plikledžiui turėjau minkšto mišinio padangas.

                                      Ką pats sakai, gaunasi, jog turi būti tik VT ir antroj vietoj mašinos. Man nei to nei to nereikia. Nereiktų net skraidančio metro.

                                      Torontas skaitosi atsilikęs. Pagal juos sektinas pavyzdys jau net ne Amsterdamas su Kopenhaga, bet jų kitas miestas Montrealis, kur gyventojų mažiau už Torontą ir važiuotojų daugiau:
                                      video prieš 2 dienas
                                      ♚ instagram.com/street.skins.intl ♚

                                      Comment


                                        Mašina ir bus antroje vietoje. O siaube, bet taip buvo net išsivysčiusio socializmo laikais. Tik proporcijos turi būti apie 70 proc. VT, apie 30 proc. automobiliu (įskaitant taksi). Pėsčiomis aš iš viso neskaitau, skaitau tik tokį judėjimą, kuriam reikia transporto priemonių. Taigi, visam kitam (dviračiai, paspirtukai (jei neuždraus visiškai), mopedai (elektriniai) ir kt.) - palieku apie 1-2 proc.

                                        Comment


                                          Parašė Sula Rodyti pranešimą

                                          Kažkaip sunkiai tikisi, kad yra 2000 dviračių per val. eismas žiemą.
                                          Gal yra tikslesni matavimai?
                                          Kopenhagoje nebuna sniego beveik (marinistinis klimatas), o ir zemu labai temperaturu kaip Vilniuje, taigi 2-3 menesiai... yra problemos.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X