Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Būtent jau labiau tikėtina, kad statys panašias kaip Gedimino pr.
    Kas dėl Solarių, tai į senus troleibusus niekas nedės akumuliatorių. Juos nurašys. O į Škodos irgi niekas nedės akumuliatorių, nes tai kainuos tiek, kiek nupirkti kokius 20 naujų troleibusų... Nes jei gamykloje to nepadarė, garažo sąlygomis pigiai ir gerai neišeis.
    Vilniuje iš viso nereikalinga autonominė eiga. KT gali būti visur, o kad keliems iškrypėliams estetams tai maišo, tai tik vienintelis argumentas, kodėl daromos tokios nesąmonės. Švaistomi pinigai. Dabar tas Škodas-SOR buvo galima nupirkti pigiau ar negi kokiais 5 vnt. daugiau, jei būtų užsakyti troleibusai su autonomine eiga maks. 5 km, o ne 20 km... Nes būtent nedideli akumuliatoriai reikalingi, kad apvažiuoti kelių šimtų metrų ar 1 km ruožą, jei pakeista trasa dėl kažkokių tai priežasčių, įvyksta avarija. KT nelėtina eismo, reikia tik jį normaliai įrengti. KT gadina vaizdą tik iškrypusio suvokimo "estetams". O vat man automobilių jūros gatvėse, užkišti kiemai ir debiliškai siaurinamos gatvės gadina viesto vaizdą... Ir ne šiaip gadina vaizdą, o trukdo normaliai gyventi.

    Comment


      2018 metais įsigytų Solarių niekas nenurašinės artimiausius metus, apie juos ir kalbama kaip galinčius būti su baterija.

      Comment


        Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

        Ten ir apšvietimas ant jų numatytas. Važiavau nesenai: vietos paruoštos, o esami stulpai kaip tik stabdo darbus dviračių take.


        P.S: forumiuko epitetai aukštumoje. Kol kas tiesiog negaliu kviesti žmogų į šią nuostabią oponentų ir kalbos mylėtojų kertelę.
        Norit virti savo feizbukų tiktokuose - virkit. Bet norit sužinoti ką įdomaus, teks išsiplauti burną ir baigti plėšyt maikes.
        Dalbajobas tai čia sakyčiau komplimentas tiems veikėjams.

        Comment


          Parašė sindiktas Rodyti pranešimą
          2018 metais įsigytų Solarių niekas nenurašinės artimiausius metus, apie juos ir kalbama kaip galinčius būti su baterija.
          Gal ir galima, bet didelės talpos į juos tikriausiai nesudės, o porai kilometrų akumuliatorius sudėjus, jų vis tieke nebus galima naudoti dalyje maršrutų, nes tai, ką siūlo, būtų vos ne pusės KT demontavimas... Ir kaip tokioje sistemoje su skylėmis kelių kilometrų normaliai dirbti, jei akumuliatorius mažos talpos? O didelės talpos akumuliatoriai kainuos tiek, kiek kainuotų kokie 20 visiškai naujų troleibusų. Kol sugalvos sukišti akumuliatorius, jei sugalvos, tai tiems 2018 m troleibusams stuktels ir dešimtmetis. Ne tokie ir nauji bus, kad tiek į juos kišti vien dėl akumuliatorių... Vienžo, visas tas žadimas su autonomine eiga, KT "neestetiškumas" dvokia dideliu šūdu ir aferomis, kurių tikslas sunaikinti troleibusu ir išparduoti maršrutus privatininkams. Ką jau šiemet darys su dalimi autobusų maršrutų, atimdami juos iš VVT ir parduodami privatininkui... Va tai valdiški pinigai keliaus į privačias kišenes...

          Comment


            Na tai juo labiau tada mažiau tikėtina, kad tikrai KT bus išmontuotas visose vietose, kur skelbiama. Tikrai 41 troleibusas tik 18 ir 21 maršrutam yra per daug.

            Comment


              Užuot užsiiminėjus profanacija, savivaldybė galėtų priimti realiai naudingą sprendimą grąžinti troleibusus į Gedimino pr. Būtent su autonomine eiga: 2, 3, 4. Su 2 viskas aišku. 3 reikėtų pratęsti iki Žirmūnų ir sutankinti bent iki 6 reisų per valandą. Na o 4 maršrutą reikėtų paleisti per Gedimino pr. iki Lukiškių a., ten pasuktų į Kudirkos gatvę ir važiuotų toliau dabar įprasta trasa. 20 naikinti ir nuo jo atlikusiais troleibusais sustiprinti 3 maršrutą.
              Paskutinis taisė Al1; 2024.10.12, 08:24.

              Comment


                Šiaip autonominė eiga turėtų būti skirta G maršrutų troleibuzacijai. Nors ilgainiui ten ir KT turėtų atsirasti dėl efektyvumo. O visi kiti variantai dalbajobizmas.

                Comment


                  G marštutai nepakankamai po KT, kad būtų galima troleibusus jais leisti. Be to jie tuomet neaplenktų paprastų troleibusų ruožuose su KT. Greitieji maršrutai turi būti reformuoti. Iš dabar esamų neturi likti nei vieno tokiu pavidalu, kokiu yra.
                  Paskutinis taisė Al1; 2024.10.13, 11:19.

                  Comment


                    Autonominė eiga turėtų būti naudojama maršrutų pratęsimui. Pavyzdžiui nuo Pašilaičių į Fabijoniškes ar Perkūnkiemį. Ten kur nutiesti laidus užtruktų, o troleibusų eismo reikėtų. Arba ten kur srautus galima būtų tarkime patikrinti ir jeigu nepasiteisintų tiesiog maršruto pratęsimą panaikinti. Pavyzdžiui kokį 21 į Dvarčionis. Gal būt dar 2 ar 21 maršrutą į Stotį nukreipti ne Pylimo g., o pro Katedrą, Maironio g., Aušros vartus. Seniau buvusia į Paupį linija. Gedimino pr. nematau troleibusų reikalingumo, gal tik galima būtų pasvarstyti Pamėnkalnio g. apie sustojimą tarp Senamiesčio poliklinikos ir Pamėnkalnio st.

                    Comment


                      Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą
                      Gedimino pr. nematau troleibusų reikalingumo, gal tik galima būtų pasvarstyti Pamėnkalnio g. apie sustojimą tarp Senamiesčio poliklinikos ir Pamėnkalnio st.
                      Tai, kad stotelių išdėstymas reikalauja peržiūros, yra dar viena problema Vilniuje. Kai kur stotelės per toli viena nuo kitos, o kai kur net per arti (nors tokių atvejų žymiai mažiau). Kai kur stoteles tiesiog galima būtų „pastumti“ į vieną ar kitą pusę ir visiems būtų kur kas patogiau.

                      Gerai pagalvojus būtų galima rasti ne vieną tokią vietą. Pvz. trūksta stotelių Konstitucijos – Kalvarijų g. sankryžoje, o Žaliojo tilto stotelės turbūt geriau būtų kitoje pusėj Neries (operos žiede). Taip persėdimai tarp skirtingų maršrutų taptų žymiai patogesni. Pamenu stotelę Žygimantų g. prie pat Žaliojo tilto, kur stodavo 44 autobusas – buvo velniškai patogu. Kudirkos st. geriau būtų prie pat Gedimino – Jogailos g. sankryžos, o Trakų st. Pylimo gatvėje – arčiau Naugarduko gatvės. Gėlių stotelė geriau būtų arčiau Rūdninkų gatvės ir pan.

                      Nekalbu jau apie daugybė tokių vietų toliau nuo centro. Pvz. Antakalnis – trūksta stotelės ties Sapiegų parku ir Antakalnio gimnazija, kai Vileišio stotelė yra per arti Šilo tilto stotelės. Antakalnio st. ir Nemenčinės pl. st. iš esmės dubliuoja viena kitą. Ir t.t.

                      Yra daug variantų padaryti geriau, bet, turint omeny kitas problemas, tai smulkmena (bet visgi žymiai svarbesnė nei KT „vizualinė tarša“).
                      Lietuva visiems.

                      Comment


                        Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą
                        Autonominė eiga turėtų būti naudojama maršrutų pratęsimui. Pavyzdžiui nuo Pašilaičių į Fabijoniškes ar Perkūnkiemį. Ten kur nutiesti laidus užtruktų, o troleibusų eismo reikėtų. Arba ten kur srautus galima būtų tarkime patikrinti ir jeigu nepasiteisintų tiesiog maršruto pratęsimą panaikinti. Pavyzdžiui kokį 21 į Dvarčionis. Gal būt dar 2 ar 21 maršrutą į Stotį nukreipti ne Pylimo g., o pro Katedrą, Maironio g., Aušros vartus. Seniau buvusia į Paupį linija. Gedimino pr. nematau troleibusų reikalingumo, gal tik galima būtų pasvarstyti Pamėnkalnio g. apie sustojimą tarp Senamiesčio poliklinikos ir Pamėnkalnio st.
                        Troleibusai turi kursuoti pagrindiniais maršrutais, t.y. su grafiku 6 ir daugiau reisų per valandą, o ne palaikiais maršrutais ir dar po senamiestį. Gedimino prospektas iki rekonstrukcijos buvo svarbi VT arterija. Paleidus juos vėl per prospektą netgi sutrumpėtų kelionės laikas, nes dabar pro Žaliojo tilto žiedą sugaištama daugiau. Be to Vilniaus senamiestis yra paliktas begėdiškai be VT, o tas aplink apvažiavimas yra per toli. Todėl troleibusai Gedimino pr. nors kiek prartintų VT prie senamiečio. Dabar artimiausia daliai senamiesčio stotelė yra Karaliaus Mindaugo, o būtų Arkikatedra is ji būtų 300 metrų arčiau. Nedaug, bet ir nemažai. O taip švaistantis po kelis šimtus metrų dar tarybiniais laikais senamiestis pamažu buvo paliekamas be VT. Tada automobilių buvo mažai, žmonės eidavo pėsčiomis, o dabar ne tie laikai. Žmonės tingi vaikščioti.

                        Comment


                          https://www.delfi.lt/miestai/panevez...vyle-120056989

                          Jau ir Panevėžyje seurina gatves.

                          Comment


                            Parašė MartynasT Rodyti pranešimą
                            https://www.delfi.lt/miestai/panevez...vyle-120056989
                            Jau ir Panevėžyje seurina gatves.
                            Nepaywallinta nuoroda - https://sekunde.lt/leidinys/sekunde/...no-gyventojus/

                            Comment


                              Gatvių siaurinimas tampa naujojų LGBT, paprastam žmogui.

                              Comment


                                Bet tai Panevėžiui visai pasisekė. Tikiuosi vedėjas atstovės savo poziciją ir toliau:
                                Miesto Savivaldybės Statybos skyriaus vedėjo Dariaus Linkono tikinimu, bet kurios gatvės rekonstrukcija projektuojama atsižvelgiant į sklypą ir kitus faktus.
                                <..>
                                Iš esmės, aiškina D. Linkonas, gatvės plotį lemia jos kategorija. Panevėžyje yra tik B, C ir D kategorijų gatvės. Žvaigždžių gatvė priskirta pastarajai, vadinasi, jos važiuojamasis plotas turi būti 5,5 metro. „Gatvių ir pėsčiųjų bei dviračių takų pločiai yra labai aiškiai reglamentuojami ir interpretacijų čia negali būti, – komentavo Statybos skyriaus vedėjas. – Visi projektai privalo atitikti šiuos reikalavimus, saugumo auditus.“
                                O kad žmonės verkia dėl "naikinamų parkavimo vietų", tai čia anokia naujiena.

                                Comment


                                  Yra kita problema - jei Vilniuje, nors ir keikiamas, bet yra VT, tai tokiame Panevėžyje jis visiškai neadekvatus. Autobusai važiuoja 1-2 kartus per valandą, išskyrus arterines gatves, kur bent keli maršrutai pravažiuoja. Panevėžyje VT baigia darbą praktiškai apie 20 val. Po to lieka po vieną reisą per valandą ar per pusantros... Išeiginėmis irgi retas kursavimas. Vilnius prieš Panevėžį atrodo vos ne labai gero VT miestas...

                                  Comment


                                    Sorry, net nesupratau kodėl teksto negalima nukopint iš straipsnio. Pasirodo delfio+ straipsnis, apie kurį niekur net neužsimenama straipsnyje. Deja, turiu delfi pliusą. Kitą kart patikrinsiu, prieš keliant nuorodą.

                                    Comment


                                      Parašė MartynasT Rodyti pranešimą
                                      Sorry, net nesupratau kodėl teksto negalima nukopint iš straipsnio.
                                      Galima - https://www.miestai.net/forumas/foru...85#post2121985

                                      Comment


                                        Paskaitai įžanga ir nesupranti, tai kodėl net po viešų pažadų nebuvo sujungti abu dviratkio galai aplink stotelę L. Asanavičiųtės prie trūlų žiedo?

                                        Kviečiame dalyvauti apklausoje apie Jūsų keliones Vilniaus mieste.
                                        Apklausos tikslas: išsiaiškinti Vilniaus miesto savivaldybės gyventojų atliekamas įprastas darbo dienos keliones, keliavimo įpročius bei jų keliones padaryti dar patogesnėmis, mažinant sugaištamą laiką. Tyrimų duomenis naudojami susisiekimo sistemos tobulinimui bei planavimui.
                                        Apklausa → https://app.gisform.com/judu/form/2?...0h1126xH0E7Guw
                                        ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                        Comment


                                          Pagaliau atsiranda normalesnių straipsnių - Išsiaiškino, kas pigau – turėti automobilį ar važinėti autobusais: nustebintų ne vieną

                                          Šiais laikais daugelis neįsivaizduoja savo gyvenimo be greitas keliones suteikiančių ir patogių automobilių. Visgi, vilnietis Aurelijus Miciulis išdrįso atsisakyti šio malonumo ir jau devintus metus iš eilės pagrindine savo transporto priemone renkasi viešąjį transportą.

                                          „Daugiausiai keliauju viešuoju transportu, tačiau dar šią vasarą įsigijau dviratį, kuriuo važiuoju į darbą ir atgal. Anksčiau juo važinėdavausi tik mokyklos laikais. Taip pat naudojuosi trumpalaikės automobilių nuomos programėlėmis“, – pasakojo jis.

                                          Paklaustas apie tai, ar dažnai renkasi kelionės tikslus pasiekti pėsčiomis, Aurelijus tikino, jog ne. Jis pasakojo, kad dažniausiai pėsčiomis keliauja iki autobusų stotelės arba parduotuvės.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X