O štai kokioje Maskvoje ar Petetrburge A juostos yra 5-6 metrų pločio ir ten VT gali važiuot dviem juostomis (pati A juosta nėra padalinta smulkiau). Geriau gatvė su plačia juosta VT ir mažiau juostų kitam transportui (proto ribose, o ne sakant, kad visi turi sutilpti į vieną juostą ir dar iš jos sukti į kairę).
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis
Collapse
X
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimąJo, maskva ir kitos kacapyno šiknaskylės yra būtent tai, į ką mes turime lygiuotis. Nors ir bandai laikytis, tačiau vidinis vatnikas vis prasimuša.-
Comment
-
https://www.delfi.lt/verslas/transpo...ntai-120053186
Tam antrina ir vairavimo instruktorė Olga Židovlenkova, dabartinę eismo situaciją apibūdindama paprasčiausiai siaubinga. Instruktorė su mokiniais po miestą važinėja bene visą dieną, tad pastebi, kad tam tikri remonto darbai pradėti didžiojoje dalyje miesto, tačiau niekas netvarkoma. Vairavimo instruktorė spėja, kad taip bandoma aprėpti kuo daugiau objektų.
„Puikiai matosi, kad vienoje vietoje brigada iškasė gatvę, nuvažiavo į kitą vietą išrausė ir paliko. Tas neracionalus gatvių projektavimas ir masiškas remontas tikrai sukelia nepatogumų visiems“, – komentuoja O. Židovlenkova. Ji taip pat išskiria ir toliau siaurinimas sostinės gatves – anot jos, nors savivaldybė teigė, kad visi gatvių siaurinimo darbai pasibaigs, keliai ir toliau yra siaurinami.
Šitie žmonės moko vairuoti naujus vodytėlius.
Ji taip taip pat pabrėžia, kad lietuviai vairuotojai mėgsta užlįsti, lyg pasirodyti, kad yra geresni už kitus. Jei informaciniai ženklai rodo, kad kelias susiaurės, nereikia važiuoti iki galo ir tuomet bandyti įlįsti pirmiau, tvirtina vairavimo instruktorėPaskutinis taisė MartynasT; 2024.10.07, 20:25.
- 10 patinka
Comment
-
Parašė MartynasT Rodyti pranešimąhttps://www.delfi.lt/verslas/transpo...ntai-120053186
Ji taip pat išskiria ir toliau siaurinimas sostinės gatves – anot jos, nors savivaldybė teigė, kad visi gatvių siaurinimo darbai pasibaigs, keliai ir toliau yra siaurinami.
Šitie žmonės moko vairuoti naujus vodytėlius.
Comment
-
Ačiū instruktorei už pravertas akis! O aš visada galvojau, kad kamščius sukelia nusikalstamai apleistas VT, Vilniaus suburbizacija ir nieko nedarymas statant mokyklas ir darželius. Pasirodo, dėl visko kaltas gatvių seurinimas.
AI1, gal žinote kiek juostų neliko Savanorių pr. po susiaurinimo?
- 5 patinka
Comment
-
Gal nereikia demagogijos. Prospektas (kiekviena iš abiejų važiuojamųjų dalių abiem kryptimis) buvo susiaurintas apie 1,5 m. Beje, pernai rekonstruota dalis nebuvo susiaurinta ar labai jau nežymiai. O tai, kas padaryta 2022 ir šiemet - susiaurinta. Ir gatvės plotis ne tik juostomis skaičuojamas, bet ir jų pločiu metrais. Dar daugiau - siaurinant nuvažiavimą nuo Savanorių pr. žiedo į Savanorių pr. Kauno kryptimi troleibusų kontaktinis tinklas liko ant šviežios žolytės ir troleibusai tą vietą turėdavo įveikti labai lėtai judėdami. Tai tęsėsi virš metų ir tik šiemet KT buvo perkeltas virš važiuojamosios dalies. Ir tai tik dalinai, bet jau bent netrukdo greičiau judėti pro tą vietą.Paskutinis taisė Al1; 2024.10.07, 22:41.
Comment
-
Tau ką nors saugus juostos plotis sako? Ir kas be ko, skirtingoms transporto rūšims jis yra skirtingas. O pas mus viską daro atsižvelgiant tik į lengvuosius automobilius ir visiškai užsimerkiant, kad dauguma gatvių vyksta intensyvus VT ir sunkiasvorio transporto eismas. Dar daugiau, dėl susiaurintų juostų tampa pavojingesniu ir sunkiojo transporto įsukimas ar apsisukimas (kas aktualu Savanorių pr.), nes tenka įvažiuoti į gretimą (o kartais ir priešpriešinę (ne Savanorių pr. atvejis)) juostą.Paskutinis taisė Al1; 2024.10.07, 23:07.
Comment
-
Kaip suprantu, juostų liko tiek pat, tai nesudarys naujų kamščių. O kurioje vietoje čia? Gal užteko proto humanizuoti dalį prie naujo Akropolio, kur stato naują rajoną su literaliai 0 viešojo transporto. Galės žmonės bent iki Gerosios vilties nueiti.Paskutinis taisė eigh; 2024.10.07, 23:20.
- 2 patinka
Comment
-
Ok, pažaiskim.
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTau ką nors saugus juostos plotis sako?
Parašė Al1 Rodyti pranešimąIr kas be ko, skirtingoms transporto rūšims jis yra skirtingas.
Parašė Al1 Rodyti pranešimąO pas mus viską daro atsižvelgiant tik į lengvuosius automobilius ir visiškai užsimerkiant, kad dauguma gatvių vyksta intensyvus VT ir sunkiasvorio transporto eismas.
Parašė Al1 Rodyti pranešimąDar daugiau, dėl susiaurintų juostų tampa pavojingesniu ir sunkiojo transporto įsukimas ar apsisukimas (kas aktualu Savanorių pr.), nes tenka įvažiuoti į gretimą (o kartais ir priešpriešinę (ne Savanorių pr. atvejis)) juostą.
- 6 patinka
Comment
-
Posūkių spinduliai ypač ten, kur suka daug VT - kita didelė Vilniaus problema. Bet juostos plotis posūkiui irgi turi įtakos.
Parašė eigh Rodyti pranešimąKaip suprantu, juostų liko tiek pat, tai nesudarys naujų kamščių. O kurioje vietoje čia? Gal užteko proto humanizuoti dalį prie naujo Akropolio, kur stato naują rajoną su literaliai 0 viešojo transporto. Galės žmonės bent iki Gerosios vilties nueiti.
Juostų susiaurinimas sudarys ne kamščius, o problemas. Dar vienas pastebėjimas - neliko sukimo dešinėn juostos į DS Smith (ir Vilniaus baldų plokščių cecho) įvažiavimą. Dabar visas sunkiasvoris transportas, norėdamas patekti į teritoriją turės užimti 1 juostą. Kartais ten vienu metu nori pasukti 2-3 sunkvežimiai. Valio, pergalė, susihormonizavome...
Paskutinis taisė Al1; 2024.10.08, 08:27.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąDar vienas pastebėjimas - neliko sukimo dešinėn juostos į DS Smith (ir Vilniaus baldų plokščių cecho) įvažiavimą. Dabar visas sunkiasvoris transportas, norėdamas patekti į teritoriją turės užimti 1 juostą. Kartais ten vienu metu nori pasukti 2-3 sunkvežimiai. Valio, pergalė, susihormonizavome...
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąGal nereikia demagogijos. Prospektas (kiekviena iš abiejų važiuojamųjų dalių abiem kryptimis) buvo susiaurintas apie 1,5 m. Beje, pernai rekonstruota dalis nebuvo susiaurinta ar labai jau nežymiai. O tai, kas padaryta 2022 ir šiemet - susiaurinta. Ir gatvės plotis ne tik juostomis skaičuojamas, bet ir jų pločiu metrais. Dar daugiau - siaurinant nuvažiavimą nuo Savanorių pr. žiedo į Savanorių pr. Kauno kryptimi troleibusų kontaktinis tinklas liko ant šviežios žolytės ir troleibusai tą vietą turėdavo įveikti labai lėtai judėdami. Tai tęsėsi virš metų ir tik šiemet KT buvo perkeltas virš važiuojamosios dalies. Ir tai tik dalinai, bet jau bent netrukdo greičiau judėti pro tą vietą.
- 1 patinka
Comment
-
Susiaurinta iš abieju pusių. Tikrai ne metras, daugiau. Kiek buvo - nežinau, gal apie 11,5. Dabar Googlo tikslumu rodo 10 metru važiuojamąją dalį.
Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
Gal tai ir būtų problema, jei Savanorių pr. pirma juosta būtų naudojama. Dabar ja važiuoja kokie 5% nuo viso srauto.
Comment
-
Dėl mažos taršos zonos automobilių srautas Kauno senamiestyje sumažėjo ketvirtadaliu
Kauno senamiestyje įvedus apmokestintą mažos taršos zoną, transporto srautas sumažėjo maždaug ketvirtadaliu, sako savivaldybės administracijos direktorius Tadas Metelionis.
„Srautai, kaip skelbta, sumažėję maždaug ketvirtadaliu. (…) Per dieną iki įvedimo į senamiestį įvažiuodavo apie 2 tūkst. automobilių, šiuo metu įvažiuoja apie 1,5 tūkst.“, – per savivaldybės tarybos posėdį antradienį sakė T. Metelionis.
T. Metelionio duomenimis, iš minėto 1,5 tūkst. kelionių apie pusę sudaro senamiesčio gyventojai ar kiti asmenys, turintys įvairius leidimus.
„Apie 900 lieka tų, kurie turėtų susimokėti. Iš jų apie pusė susimoka įvairiais būdais: savitarnoje, „Parkavimas Kaune“ svetainėje, susimoka apie 150, kiti – per įvairias programėles. Kita pusė nesusimoka per numatytas septynias dienas“, – sakė administracijos direktorius.
- 7 patinka
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąTai jūs nuspręskite kad susiaurinta, gatvė ar važiuojamoji dalis, nes kalbate tik apie antrają.
- 1 patinka
Comment
Comment