Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Bet meras turėtų būti priekyje jų, o ne lakstyti iš paskos. Daug kur, kur tramvajaus pastatytas ir pasiteisinęs, iš pradžių buvo daug priešininkų, kaip bet kurioms naujovėms, bet tam ir reikalingi politiniai lyderiai.
    tai todėl ir sakau, kad meras kaip tas skaitytojas.

    Comment


      Parašė eigh Rodyti pranešimą

      Raktinis žodis - kalnuotoje. Vilnius nėra kalnuotas miestas, kur ta gondola kels? Nuo stadiono į Konstitucijos pr? T. y. iš vietos, kur žmonės negyvena, į vietą, kur gyvena mažai žmonių? Niekas iš Šeškinės komiblokų neis per miesto greitkelius ir parkingus iki gondolos, kuri juos nukels... realiai į niekur.
      tos kalvos ten nera aukstesnes nei Seskines kalnas, raktinis zodis buvo, kad tai pasitesine sprendimai, nors is primo zvilgsnio strodo, kad mikriukas butu logiskiau (nes laich prasse gaunasi panaisiai plus zymiai pigiau mikriukai)

      Comment


        Parašė Stadionas Rodyti pranešimą

        laikai keičiasi, bet kai meras yra kaip tas "skaitytojas", kurio vienitelis tikslas būti perinktam (toks mini Nausėda), tai visko gali būti.
        Saulėtekio alėją sudarkė Šimašius, o ne Valdelis.

        Comment


          Ir kaip gi ji "sudarkyta"?

          Comment


            Susiaurinta. O srautai tikrai ten padidėję. Ne taip kad užkištų, bet jaučiasi.

            Comment


              Bet studentų mažiau nukenčia ar daugiau?

              Comment


                Eismo juostų liko tiek pat. Tiek 5, tiek 3 metrų pločio juostoje telpa tas pats vienas automobilis. Kaip tai gali įtakoti pralaidumą?

                Comment


                  Yra skirtumas 5 m ar 3 m juostos. Gatvės pralaidumas tampa mažesnis, nes kuo siauresnė gatvė, tuo greitis mažesnis. Ir jei vietoj to, kad būtų galima važiuoti 50, yra velkamasi ant 40 ar net 30, tai kur čia pralaidumui nėra poveikio? Kitas momentas, kad Saulėtekio al. pakankamai intensyvus sunkiojo transporto ir VT eismas, o visiems jiems 3 metrai yra per mažai saugiai važiuoti leistinu 50 km/h. Kitas momentas, kad debilai susiaurino gatvę, bet nepadarė bent papildomų juostų posūkiui į kairę įsukimui į Niujorko parkingą, kuriame dar turi apsisukinėti ir iš NTFMC išvažiuojantys ir norintys važiuoti Nemenčinės plentan (abiem kryptimis, tiek iš miesto, tiek į Antakalnį). Analogiškai, įsukimui iš Saulėtekio al. (nuo Kamčiatkos pusės) į NTFMC būtų ne pro šalį juosta.

                  Parašė digital Rodyti pranešimą
                  Bet studentų mažiau nukenčia ar daugiau?
                  Nežinau, daugiau ar mažiau, bet pėstiesiems niekas nepasikeitė, išskyrus tai, kad viena juosta susiaurėjo nereguliuojama perėja ties "Viada" (likviduota stotelės įvaža).

                  Comment


                    Saulėtekio al. juostos plotis 3,25m, A juostos - 3,5m. Skraidyt 90 kmh gal ir nėra labai patogu, bet 50 kmh važiuot per akis. Tai kur čia tas sudarkymas?

                    Comment


                      Deja, sunkvežimiams ir VT toks juostų plotis per mažas. Tuo labiau, kad beveik visa ta dalis yra kreivėje. Ypač žiemą, kai dėl sniego susiaurėja važiuojamoji dalis.Taip pat įvykus avarijai apvažiavimo gali ir nebūti... Dėl skiriamosios juostos.

                      Comment


                        Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
                        Saulėtekio al. juostos plotis 3,25m, A juostos - 3,5m. Skraidyt 90 kmh gal ir nėra labai patogu, bet 50 kmh važiuot per akis. Tai kur čia tas sudarkymas?
                        Netiesa. 3 ir 3,25 m, bet pagal STR A juosta gali būti tik 3,5 m.

                        Antroj juostoj telpa "6" zebrai, A juostoj "6,5". Vienos juostos / tarpo plotis 0,5 m.
                        Click image for larger version  Name:	Screenshot (5).png Views:	0 Size:	1,16 MB ID:	2156187
                        https://e-seimas.lrs.lt/portal/legal...AIS.418377/asr
                        Click image for larger version  Name:	Screenshot (4).png Views:	0 Size:	9,4 kB ID:	2156188
                        Paskutinis taisė dondc; 2024.10.04, 08:35.
                        ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                        Comment


                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                          Yra skirtumas 5 m ar 3 m juostos. Gatvės pralaidumas tampa mažesnis, nes kuo siauresnė gatvė, tuo greitis mažesnis. Ir jei vietoj to, kad būtų galima važiuoti 50, yra velkamasi ant 40 ar net 30, tai kur čia pralaidumui nėra poveikio? Kitas momentas, kad Saulėtekio al. pakankamai intensyvus sunkiojo transporto ir VT eismas, o visiems jiems 3 metrai yra per mažai saugiai važiuoti leistinu 50 km/h. Kitas momentas, kad debilai susiaurino gatvę, bet nepadarė bent papildomų juostų posūkiui į kairę įsukimui į Niujorko parkingą, kuriame dar turi apsisukinėti ir iš NTFMC išvažiuojantys ir norintys važiuoti Nemenčinės plentan (abiem kryptimis, tiek iš miesto, tiek į Antakalnį). Analogiškai, įsukimui iš Saulėtekio al. (nuo Kamčiatkos pusės) į NTFMC būtų ne pro šalį juosta.



                          Nežinau, daugiau ar mažiau, bet pėstiesiems niekas nepasikeitė, išskyrus tai, kad viena juosta susiaurėjo nereguliuojama perėja ties "Viada" (likviduota stotelės įvaža).
                          Teko gyventi ten prieš siaurinimą ir porą kartų apsilankiau po siaurinimo. Dabar gerokai maloniau kirsti gatvę prie Viados ir ypatingai prie transporto žiedo. Prie transporto žiedo iš vis tragedija būdavo - labai plati gatvė, gatvės posūkis ir nuo Dvarčiuonių parlėkdavo automobiliai dideliu greičiu. Autobusai ten ir seniau važiavo lėčiau, juk ten kas kelišimtai metrų po stotelę ir šviesoforą.

                          Dėl nusukimo juostų sutinku. Su jomis būtu sklandesnis eismas ir mažiau kritikos iš vairuotojų.

                          Comment


                            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                            Deja, sunkvežimiams ir VT toks juostų plotis per mažas. Tuo labiau, kad beveik visa ta dalis yra kreivėje. Ypač žiemą, kai dėl sniego susiaurėja važiuojamoji dalis.Taip pat įvykus avarijai apvažiavimo gali ir nebūti... Dėl skiriamosios juostos.
                            O del ko pvz kitose salyse toks plotis nera per mazas? Pvz Vokietijoje landesstraße dvi juostu gatves kuriuose vaziuoja visoks transportas - autobusai, sukvezimiai, traktoriai, etc - yra 3m plocio juostos ir maksimalus greitis yra 100km/h. Kodel Lietuvoje visi vairuotojai apsimeta slangomis ir atseit jiems visi plociai per mazi jeigu nevirsija 4+ metru?

                            Click image for larger version

Name:	street.png
Views:	154
Size:	1,19 MB
ID:	2156213

                            Comment


                              Parašė MindesAcc Rodyti pranešimą

                              O del ko pvz kitose salyse toks plotis nera per mazas? Pvz Vokietijoje landesstraße dvi juostu gatves kuriuose vaziuoja visoks transportas - autobusai, sukvezimiai, traktoriai, etc - yra 3m plocio juostos ir maksimalus greitis yra 100km/h. Kodel Lietuvoje visi vairuotojai apsimeta slangomis ir atseit jiems visi plociai per mazi jeigu nevirsija 4+ metru?
                              Lygiai tą patį norėjau parašyti su pvz. iš Lenkijos ir keliu Nr. 16 nuo Lazdijų link Augustavo DK16 - Google Maps
                              Kur visi sėkmingai važiuodami ant 100 km/h prasilenkia 6m pločio kelyje (tame tarpe ir autobusai ar sunkvežimiai). Bet vat jau Vilniuje, atsiranda n+1 nebegalintis per platesnę eismo juostą važiuoti daugiau nei 30 km/h ir judėti normaliai.

                              Toje Saulėteklio al. kai dar vyko darbai ir prie bortų buvo sustatytos gairės, kažkaip buvo įmanoma tilpti važiuojant lygiagrečiai su autobusu. O dabar jau kažkas nebetelpa.

                              Comment


                                Nei tarp Autustavo ir Lietuvos sienos, nei ten kokiose krašto keliuose Vokietijoje nėra tokio transporto srauto, koks yra Saulėtekyje. Tai viena. Antra, normaliai siauru keliu galima važiuoti tik tiesioje atkarpoje. Kreivoje visada greitis krenta iki kokių 70 ar 60 km/h. Bet tai yra užmiesčio kelias, kur galima užvažiuoti viena puse ant tegul ir siauro kelkraščio. O ant kokio bordiūro šokti siauroje Saulėtekio alėjoje? Be to Vokietijoje sniego ir plikledžio būna daug rečiau nei Lietuvoje. Lenkijoje būna, bet ir avaringumas keliuose Lenkijoje daug didesnis nei Lietuvoje. Ir viena iš priežasčių būtent prasti vietiniai keliai, kuriais visi vis tiek laksto greitai.

                                Parašė acetonas Rodyti pranešimą

                                Teko gyventi ten prieš siaurinimą ir porą kartų apsilankiau po siaurinimo. Dabar gerokai maloniau kirsti gatvę prie Viados ir ypatingai prie transporto žiedo. Prie transporto žiedo iš vis tragedija būdavo - labai plati gatvė, gatvės posūkis ir nuo Dvarčiuonių parlėkdavo automobiliai dideliu greičiu. Autobusai ten ir seniau važiavo lėčiau, juk ten kas kelišimtai metrų po stotelę ir šviesoforą.

                                Dėl nusukimo juostų sutinku. Su jomis būtu sklandesnis eismas ir mažiau kritikos iš vairuotojų.
                                Būtų pakakę įrengti normalias saleles ir tiek.
                                Paskutinis taisė Al1; 2024.10.04, 12:41.

                                Comment


                                  Parašė sleader Rodyti pranešimą
                                  Lygiai tą patį norėjau parašyti su pvz. iš Lenkijos ir keliu Nr. 16 nuo Lazdijų link Augustavo DK16 - Google Maps
                                  Kur visi sėkmingai važiuodami ant 100 km/h prasilenkia 6m pločio kelyje (tame tarpe ir autobusai ar sunkvežimiai). Bet vat jau Vilniuje, atsiranda n+1 nebegalintis per platesnę eismo juostą važiuoti daugiau nei 30 km/h ir judėti normaliai.

                                  Toje Saulėteklio al. kai dar vyko darbai ir prie bortų buvo sustatytos gairės, kažkaip buvo įmanoma tilpti važiuojant lygiagrečiai su autobusu. O dabar jau kažkas nebetelpa.
                                  Šiaip dar nėra buvę nė vieno žinomo atvejo, kai kas nors realiai netilptų kurioje nors iš susiaurintų gatvių tiek Vilniuje, tiek Kaune, tiek bet kur kitur. "Netelpa" yra labiau būdas pasakyti man taip nepatinka tiems žmonėms, kurie dėl emocinio intelekto, kognityvinių gebėjimų ar tiesiog šiaip intelekto stokos, turi barjerų rišliai formuoti mintis ir argumentus. "Netelppa mašyna" yra gana paprastas būdas išreikšti nepasitenkinimą. Gudresni dar kartais sugeba kontrargumentuoti, kad "O kaip žiemą tilps kai bus sniego?".

                                  Comment


                                    Tai vat žiemą ir netilps, ir gatvė iš 2 juostų virs 1 juostos ar 1,5 juostos. Saulėtekio al. yra ne miegamojo rajono gatvė, o magistralinė gatvė. Dar kartą - sunkiasvoriam transportui, o tame tarpe ir VT reikia platesnės juostos nei lengvajam automobiliui saugiam važiavimui. Jei ten važinėtų tik lengvieji automobiliai ir retkarčiais koks šūdvežis ar šiukšliavežis ar autobusas kartą per 15 minučių, tai gatvės plotis būtų pakankamas. Bet to nėra. VT ten važiuoja vidutiniškai kais pora minučių, plius visokie sunkvežimiai, įskaitant sunkiuosius, vežančius su 27 tonų ašine apkrova.

                                    Comment


                                      Parašė John Rodyti pranešimą

                                      Šiaip dar nėra buvę nė vieno žinomo atvejo, kai kas nors realiai netilptų kurioje nors iš susiaurintų gatvių tiek Vilniuje, tiek Kaune, tiek bet kur kitur. "Netelpa" yra labiau būdas pasakyti man taip nepatinka tiems žmonėms, kurie dėl emocinio intelekto, kognityvinių gebėjimų ar tiesiog šiaip intelekto stokos, turi barjerų rišliai formuoti mintis ir argumentus. "Netelppa mašyna" yra gana paprastas būdas išreikšti nepasitenkinimą. Gudresni dar kartais sugeba kontrargumentuoti, kad "O kaip žiemą tilps kai bus sniego?".
                                      Poteisybės dėlei, buvo situacija kai turistinis autobusas neišsuko iš Šaltinių į Algirdo g. Nors ir tai, turbūt neišsuko, nes po draudžiama sustoti ir stovėti ženklu buvo priparkuota. Ko ten jam reikėjo, velnias žino, gal Janina pasiklydo.
                                      Paskutinis taisė rmss; 2024.10.04, 12:53.

                                      Comment


                                        Nekalbėkite nesąmonių, potencialiai lėtesnis greitis su tokiu pačiu eismo juostų skaičiumi niekaip negali sukurti naujų kamščių.

                                        Comment


                                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                          Tai vat žiemą ir netilps, ir gatvė iš 2 juostų virs 1 juostos ar 1,5 juostos. Saulėtekio al. yra ne miegamojo rajono gatvė, o magistralinė gatvė. Dar kartą - sunkiasvoriam transportui, o tame tarpe ir VT reikia platesnės juostos nei lengvajam automobiliui saugiam važiavimui. Jei ten važinėtų tik lengvieji automobiliai ir retkarčiais koks šūdvežis ar šiukšliavežis ar autobusas kartą per 15 minučių, tai gatvės plotis būtų pakankamas. Bet to nėra. VT ten važiuoja vidutiniškai kais pora minučių, plius visokie sunkvežimiai, įskaitant sunkiuosius, vežančius su 27 tonų ašine apkrova.
                                          Jo neltilps. Jau viena žiema po darbų pabaigos praėjo, ar buvo kas netilpo? Kažkaip negirdėjau, kad maigstralinė Saulėtekio al. žiemos metu buvo nepravažiuojama. Sėkmingai ja teko važiuoti ir pačiam.

                                          Nežinau kam čia reikia toliau tiražuoti tas pasakas su keistais argumentais, tarsi čia mes tik Lietuvoje turime autobusus ir automobilius, kuriems kažkur reikia pravažiuoti. Jau net iš Lenkijos parvažiavus į Lietuvą, kai kuriose gatvėse darosi nejauku važiuoti dėl eismo juostų platesnių nei automagistralėje, jau nekalbant apie pėsčiuosius ir kt. pažeidžiamus eismo dalyvius.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X