Bet meras turėtų būti priekyje jų, o ne lakstyti iš paskos. Daug kur, kur tramvajaus pastatytas ir pasiteisinęs, iš pradžių buvo daug priešininkų, kaip bet kurioms naujovėms, bet tam ir reikalingi politiniai lyderiai.
tai todėl ir sakau, kad meras kaip tas skaitytojas.
Raktinis žodis - kalnuotoje. Vilnius nėra kalnuotas miestas, kur ta gondola kels? Nuo stadiono į Konstitucijos pr? T. y. iš vietos, kur žmonės negyvena, į vietą, kur gyvena mažai žmonių? Niekas iš Šeškinės komiblokų neis per miesto greitkelius ir parkingus iki gondolos, kuri juos nukels... realiai į niekur.
tos kalvos ten nera aukstesnes nei Seskines kalnas, raktinis zodis buvo, kad tai pasitesine sprendimai, nors is primo zvilgsnio strodo, kad mikriukas butu logiskiau (nes laich prasse gaunasi panaisiai plus zymiai pigiau mikriukai)
Yra skirtumas 5 m ar 3 m juostos. Gatvės pralaidumas tampa mažesnis, nes kuo siauresnė gatvė, tuo greitis mažesnis. Ir jei vietoj to, kad būtų galima važiuoti 50, yra velkamasi ant 40 ar net 30, tai kur čia pralaidumui nėra poveikio? Kitas momentas, kad Saulėtekio al. pakankamai intensyvus sunkiojo transporto ir VT eismas, o visiems jiems 3 metrai yra per mažai saugiai važiuoti leistinu 50 km/h. Kitas momentas, kad debilai susiaurino gatvę, bet nepadarė bent papildomų juostų posūkiui į kairę įsukimui į Niujorko parkingą, kuriame dar turi apsisukinėti ir iš NTFMC išvažiuojantys ir norintys važiuoti Nemenčinės plentan (abiem kryptimis, tiek iš miesto, tiek į Antakalnį). Analogiškai, įsukimui iš Saulėtekio al. (nuo Kamčiatkos pusės) į NTFMC būtų ne pro šalį juosta.
Nežinau, daugiau ar mažiau, bet pėstiesiems niekas nepasikeitė, išskyrus tai, kad viena juosta susiaurėjo nereguliuojama perėja ties "Viada" (likviduota stotelės įvaža).
Saulėtekio al. juostos plotis 3,25m, A juostos - 3,5m. Skraidyt 90 kmh gal ir nėra labai patogu, bet 50 kmh važiuot per akis. Tai kur čia tas sudarkymas?
Deja, sunkvežimiams ir VT toks juostų plotis per mažas. Tuo labiau, kad beveik visa ta dalis yra kreivėje. Ypač žiemą, kai dėl sniego susiaurėja važiuojamoji dalis.Taip pat įvykus avarijai apvažiavimo gali ir nebūti... Dėl skiriamosios juostos.
Saulėtekio al. juostos plotis 3,25m, A juostos - 3,5m. Skraidyt 90 kmh gal ir nėra labai patogu, bet 50 kmh važiuot per akis. Tai kur čia tas sudarkymas?
Netiesa. 3 ir 3,25 m, bet pagal STR A juosta gali būti tik 3,5 m.
Yra skirtumas 5 m ar 3 m juostos. Gatvės pralaidumas tampa mažesnis, nes kuo siauresnė gatvė, tuo greitis mažesnis. Ir jei vietoj to, kad būtų galima važiuoti 50, yra velkamasi ant 40 ar net 30, tai kur čia pralaidumui nėra poveikio? Kitas momentas, kad Saulėtekio al. pakankamai intensyvus sunkiojo transporto ir VT eismas, o visiems jiems 3 metrai yra per mažai saugiai važiuoti leistinu 50 km/h. Kitas momentas, kad debilai susiaurino gatvę, bet nepadarė bent papildomų juostų posūkiui į kairę įsukimui į Niujorko parkingą, kuriame dar turi apsisukinėti ir iš NTFMC išvažiuojantys ir norintys važiuoti Nemenčinės plentan (abiem kryptimis, tiek iš miesto, tiek į Antakalnį). Analogiškai, įsukimui iš Saulėtekio al. (nuo Kamčiatkos pusės) į NTFMC būtų ne pro šalį juosta.
Nežinau, daugiau ar mažiau, bet pėstiesiems niekas nepasikeitė, išskyrus tai, kad viena juosta susiaurėjo nereguliuojama perėja ties "Viada" (likviduota stotelės įvaža).
Teko gyventi ten prieš siaurinimą ir porą kartų apsilankiau po siaurinimo. Dabar gerokai maloniau kirsti gatvę prie Viados ir ypatingai prie transporto žiedo. Prie transporto žiedo iš vis tragedija būdavo - labai plati gatvė, gatvės posūkis ir nuo Dvarčiuonių parlėkdavo automobiliai dideliu greičiu. Autobusai ten ir seniau važiavo lėčiau, juk ten kas kelišimtai metrų po stotelę ir šviesoforą.
Dėl nusukimo juostų sutinku. Su jomis būtu sklandesnis eismas ir mažiau kritikos iš vairuotojų.
Deja, sunkvežimiams ir VT toks juostų plotis per mažas. Tuo labiau, kad beveik visa ta dalis yra kreivėje. Ypač žiemą, kai dėl sniego susiaurėja važiuojamoji dalis.Taip pat įvykus avarijai apvažiavimo gali ir nebūti... Dėl skiriamosios juostos.
O del ko pvz kitose salyse toks plotis nera per mazas? Pvz Vokietijoje landesstraße dvi juostu gatves kuriuose vaziuoja visoks transportas - autobusai, sukvezimiai, traktoriai, etc - yra 3m plocio juostos ir maksimalus greitis yra 100km/h. Kodel Lietuvoje visi vairuotojai apsimeta slangomis ir atseit jiems visi plociai per mazi jeigu nevirsija 4+ metru?
O del ko pvz kitose salyse toks plotis nera per mazas? Pvz Vokietijoje landesstraße dvi juostu gatves kuriuose vaziuoja visoks transportas - autobusai, sukvezimiai, traktoriai, etc - yra 3m plocio juostos ir maksimalus greitis yra 100km/h. Kodel Lietuvoje visi vairuotojai apsimeta slangomis ir atseit jiems visi plociai per mazi jeigu nevirsija 4+ metru?
Lygiai tą patį norėjau parašyti su pvz. iš Lenkijos ir keliu Nr. 16 nuo Lazdijų link Augustavo DK16 - Google Maps
Kur visi sėkmingai važiuodami ant 100 km/h prasilenkia 6m pločio kelyje (tame tarpe ir autobusai ar sunkvežimiai). Bet vat jau Vilniuje, atsiranda n+1 nebegalintis per platesnę eismo juostą važiuoti daugiau nei 30 km/h ir judėti normaliai.
Toje Saulėteklio al. kai dar vyko darbai ir prie bortų buvo sustatytos gairės, kažkaip buvo įmanoma tilpti važiuojant lygiagrečiai su autobusu. O dabar jau kažkas nebetelpa.
Nei tarp Autustavo ir Lietuvos sienos, nei ten kokiose krašto keliuose Vokietijoje nėra tokio transporto srauto, koks yra Saulėtekyje. Tai viena. Antra, normaliai siauru keliu galima važiuoti tik tiesioje atkarpoje. Kreivoje visada greitis krenta iki kokių 70 ar 60 km/h. Bet tai yra užmiesčio kelias, kur galima užvažiuoti viena puse ant tegul ir siauro kelkraščio. O ant kokio bordiūro šokti siauroje Saulėtekio alėjoje? Be to Vokietijoje sniego ir plikledžio būna daug rečiau nei Lietuvoje. Lenkijoje būna, bet ir avaringumas keliuose Lenkijoje daug didesnis nei Lietuvoje. Ir viena iš priežasčių būtent prasti vietiniai keliai, kuriais visi vis tiek laksto greitai.
Teko gyventi ten prieš siaurinimą ir porą kartų apsilankiau po siaurinimo. Dabar gerokai maloniau kirsti gatvę prie Viados ir ypatingai prie transporto žiedo. Prie transporto žiedo iš vis tragedija būdavo - labai plati gatvė, gatvės posūkis ir nuo Dvarčiuonių parlėkdavo automobiliai dideliu greičiu. Autobusai ten ir seniau važiavo lėčiau, juk ten kas kelišimtai metrų po stotelę ir šviesoforą.
Dėl nusukimo juostų sutinku. Su jomis būtu sklandesnis eismas ir mažiau kritikos iš vairuotojų.
Lygiai tą patį norėjau parašyti su pvz. iš Lenkijos ir keliu Nr. 16 nuo Lazdijų link Augustavo DK16 - Google Maps
Kur visi sėkmingai važiuodami ant 100 km/h prasilenkia 6m pločio kelyje (tame tarpe ir autobusai ar sunkvežimiai). Bet vat jau Vilniuje, atsiranda n+1 nebegalintis per platesnę eismo juostą važiuoti daugiau nei 30 km/h ir judėti normaliai.
Toje Saulėteklio al. kai dar vyko darbai ir prie bortų buvo sustatytos gairės, kažkaip buvo įmanoma tilpti važiuojant lygiagrečiai su autobusu. O dabar jau kažkas nebetelpa.
Šiaip dar nėra buvę nė vieno žinomo atvejo, kai kas nors realiai netilptų kurioje nors iš susiaurintų gatvių tiek Vilniuje, tiek Kaune, tiek bet kur kitur. "Netelpa" yra labiau būdas pasakyti man taip nepatinka tiems žmonėms, kurie dėl emocinio intelekto, kognityvinių gebėjimų ar tiesiog šiaip intelekto stokos, turi barjerų rišliai formuoti mintis ir argumentus. "Netelppa mašyna" yra gana paprastas būdas išreikšti nepasitenkinimą. Gudresni dar kartais sugeba kontrargumentuoti, kad "O kaip žiemą tilps kai bus sniego?".
Tai vat žiemą ir netilps, ir gatvė iš 2 juostų virs 1 juostos ar 1,5 juostos. Saulėtekio al. yra ne miegamojo rajono gatvė, o magistralinė gatvė. Dar kartą - sunkiasvoriam transportui, o tame tarpe ir VT reikia platesnės juostos nei lengvajam automobiliui saugiam važiavimui. Jei ten važinėtų tik lengvieji automobiliai ir retkarčiais koks šūdvežis ar šiukšliavežis ar autobusas kartą per 15 minučių, tai gatvės plotis būtų pakankamas. Bet to nėra. VT ten važiuoja vidutiniškai kais pora minučių, plius visokie sunkvežimiai, įskaitant sunkiuosius, vežančius su 27 tonų ašine apkrova.
Šiaip dar nėra buvę nė vieno žinomo atvejo, kai kas nors realiai netilptų kurioje nors iš susiaurintų gatvių tiek Vilniuje, tiek Kaune, tiek bet kur kitur. "Netelpa" yra labiau būdas pasakyti man taip nepatinka tiems žmonėms, kurie dėl emocinio intelekto, kognityvinių gebėjimų ar tiesiog šiaip intelekto stokos, turi barjerų rišliai formuoti mintis ir argumentus. "Netelppa mašyna" yra gana paprastas būdas išreikšti nepasitenkinimą. Gudresni dar kartais sugeba kontrargumentuoti, kad "O kaip žiemą tilps kai bus sniego?".
Poteisybės dėlei, buvo situacija kai turistinis autobusas neišsuko iš Šaltinių į Algirdo g. Nors ir tai, turbūt neišsuko, nes po draudžiama sustoti ir stovėti ženklu buvo priparkuota. Ko ten jam reikėjo, velnias žino, gal Janina pasiklydo.
Tai vat žiemą ir netilps, ir gatvė iš 2 juostų virs 1 juostos ar 1,5 juostos. Saulėtekio al. yra ne miegamojo rajono gatvė, o magistralinė gatvė. Dar kartą - sunkiasvoriam transportui, o tame tarpe ir VT reikia platesnės juostos nei lengvajam automobiliui saugiam važiavimui. Jei ten važinėtų tik lengvieji automobiliai ir retkarčiais koks šūdvežis ar šiukšliavežis ar autobusas kartą per 15 minučių, tai gatvės plotis būtų pakankamas. Bet to nėra. VT ten važiuoja vidutiniškai kais pora minučių, plius visokie sunkvežimiai, įskaitant sunkiuosius, vežančius su 27 tonų ašine apkrova.
Jo neltilps. Jau viena žiema po darbų pabaigos praėjo, ar buvo kas netilpo? Kažkaip negirdėjau, kad maigstralinė Saulėtekio al. žiemos metu buvo nepravažiuojama. Sėkmingai ja teko važiuoti ir pačiam.
Nežinau kam čia reikia toliau tiražuoti tas pasakas su keistais argumentais, tarsi čia mes tik Lietuvoje turime autobusus ir automobilius, kuriems kažkur reikia pravažiuoti. Jau net iš Lenkijos parvažiavus į Lietuvą, kai kuriose gatvėse darosi nejauku važiuoti dėl eismo juostų platesnių nei automagistralėje, jau nekalbant apie pėsčiuosius ir kt. pažeidžiamus eismo dalyvius.
Comment