Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Stadionas Rodyti pranešimą
    Pasipiktino gatvės atnaujinimu sostinėje: anksčiau ten niekada nebūdavo kamščių

    Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/verslas/transpo...2307/diskusija

    tulas "Vilnėtis" iš kokių Galgių: A juosta yra klaida.
    Skaitytojas nepagalvoja, kad anksčiau kamščių nebuvo, nes įvairiuose Galgiuose ir Dvarčionyse (pastarieji išdidžiai NT skelbimuose vadinami Antakalniu) anksčiau tiesiog nebuvo tiek gyventojų

    Comment


      Pats esu nuolat tame gale miesto ir pastoviai važiuoju Saulėtekio alėja. Jokių nuolatinių kamščių ten nėra. Kažkiek srautas piko metu padidėja, bet niekad ten neteko ilgai stovėti. Toje alėjoje iki šviesoforų atsiradimo buvo nuolatinės avarijos dėl partrenktų studentų, ypač ties transporto žiedu.
      Pylimėlių gyventojamas aka parketinių visureigių asociacijai aišku, jog norėtųsi kaip senais laikais praskristi per Saulėtekį ant 80, bet oh well, laikai keičiasi.

      Comment


        Parašė neoplan Rodyti pranešimą
        Pats esu nuolat tame gale miesto ir pastoviai važiuoju Saulėtekio alėja. Jokių nuolatinių kamščių ten nėra. Kažkiek srautas piko metu padidėja, bet niekad ten neteko ilgai stovėti. Toje alėjoje iki šviesoforų atsiradimo buvo nuolatinės avarijos dėl partrenktų studentų, ypač ties transporto žiedu.
        Pylimėlių gyventojamas aka parketinių visureigių asociacijai aišku, jog norėtųsi kaip senais laikais praskristi per Saulėtekį ant 80, bet oh well, laikai keičiasi.
        laikai keičiasi, bet kai meras yra kaip tas "skaitytojas", kurio vienitelis tikslas būti perinktam (toks mini Nausėda), tai visko gali būti.

        Comment


          Parašė Stadionas Rodyti pranešimą

          laikai keičiasi, bet kai meras yra kaip tas "skaitytojas", kurio vienitelis tikslas būti perinktam (toks mini Nausėda), tai visko gali būti.
          Jeigu nori būti perrinktas, tai neturėtų planuoti tramvajaus linijų į tą patį saulėtekį, kad būtų rinkėjams, ką parodyti??
          Flickr

          Comment


            Parašė Lettered Rodyti pranešimą

            Jeigu nori būti perrinktas, tai neturėtų planuoti tramvajaus linijų į tą patį saulėtekį, kad būtų rinkėjams, ką parodyti??
            https://www.delfi.lt/verslas/transpo...2307/diskusija tokių plūgų dauguma, ką tu su tramvajumi nustebinsi, sakys tik kad trukdo pravažiuot.

            Comment


              Parašė Stadionas Rodyti pranešimą
              https://www.delfi.lt/verslas/transpo...2307/diskusija tokių plūgų dauguma, ką tu su tramvajumi nustebinsi, sakys tik kad trukdo pravažiuot.
              Bet meras turėtų būti priekyje jų, o ne lakstyti iš paskos. Daug kur, kur tramvajaus pastatytas ir pasiteisinęs, iš pradžių buvo daug priešininkų, kaip bet kurioms naujovėms, bet tam ir reikalingi politiniai lyderiai.
              Flickr

              Comment


                Parašė Stadionas Rodyti pranešimą
                Pasipiktino gatvės atnaujinimu sostinėje: anksčiau ten niekada nebūdavo kamščių

                Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/verslas/transpo...2307/diskusija

                tulas "Vilnėtis" iš kokių Galgių: A juosta yra klaida.
                Dar svarbiausia, kad tas "tūlas vilnietis" turbūt ten gyvena porą metų ir įsivaizduoja, kad atskaitos taškas tėra paskutinė gatvės rekonstrukcija. A juostos ten atsirado berods 2008 m. ir niekada nekėlė jokių problemų. Tai kažkaip apgailėtina išstoti ir sakyti, kad čia problemos, nes po atnaujinimo yra A juostos, o vat anksčiau kamčių nebuvo, nors siurprise - tos juostos ten kaip ir buvo.

                Jei žiūrėti logiškai, tai Vilniui trūksta rytinio "aplinkkelio", kuris jungtų Nemenčinės pr. su S.Batoro g., aplenkiant Saulėtekį ir Antakalnį, kad toje pačioje Antakalnio g. būtų galima įrengti A juostas abiejomis kryptimis.
                Paskutinis taisė sleader; 2024.10.03, 12:55.

                Comment


                  Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                  Bet meras turėtų būti priekyje jų, o ne lakstyti iš paskos. Daug kur, kur tramvajaus pastatytas ir pasiteisinęs, iš pradžių buvo daug priešininkų, kaip bet kurioms naujovėms, bet tam ir reikalingi politiniai lyderiai.
                  tai todėl ir sakau, kad meras kaip tas skaitytojas.

                  Comment


                    Parašė eigh Rodyti pranešimą

                    Raktinis žodis - kalnuotoje. Vilnius nėra kalnuotas miestas, kur ta gondola kels? Nuo stadiono į Konstitucijos pr? T. y. iš vietos, kur žmonės negyvena, į vietą, kur gyvena mažai žmonių? Niekas iš Šeškinės komiblokų neis per miesto greitkelius ir parkingus iki gondolos, kuri juos nukels... realiai į niekur.
                    tos kalvos ten nera aukstesnes nei Seskines kalnas, raktinis zodis buvo, kad tai pasitesine sprendimai, nors is primo zvilgsnio strodo, kad mikriukas butu logiskiau (nes laich prasse gaunasi panaisiai plus zymiai pigiau mikriukai)

                    Comment


                      Parašė Stadionas Rodyti pranešimą

                      laikai keičiasi, bet kai meras yra kaip tas "skaitytojas", kurio vienitelis tikslas būti perinktam (toks mini Nausėda), tai visko gali būti.
                      Saulėtekio alėją sudarkė Šimašius, o ne Valdelis.

                      Comment


                        Ir kaip gi ji "sudarkyta"?

                        Comment


                          Susiaurinta. O srautai tikrai ten padidėję. Ne taip kad užkištų, bet jaučiasi.

                          Comment


                            Bet studentų mažiau nukenčia ar daugiau?

                            Comment


                              Eismo juostų liko tiek pat. Tiek 5, tiek 3 metrų pločio juostoje telpa tas pats vienas automobilis. Kaip tai gali įtakoti pralaidumą?

                              Comment


                                Yra skirtumas 5 m ar 3 m juostos. Gatvės pralaidumas tampa mažesnis, nes kuo siauresnė gatvė, tuo greitis mažesnis. Ir jei vietoj to, kad būtų galima važiuoti 50, yra velkamasi ant 40 ar net 30, tai kur čia pralaidumui nėra poveikio? Kitas momentas, kad Saulėtekio al. pakankamai intensyvus sunkiojo transporto ir VT eismas, o visiems jiems 3 metrai yra per mažai saugiai važiuoti leistinu 50 km/h. Kitas momentas, kad debilai susiaurino gatvę, bet nepadarė bent papildomų juostų posūkiui į kairę įsukimui į Niujorko parkingą, kuriame dar turi apsisukinėti ir iš NTFMC išvažiuojantys ir norintys važiuoti Nemenčinės plentan (abiem kryptimis, tiek iš miesto, tiek į Antakalnį). Analogiškai, įsukimui iš Saulėtekio al. (nuo Kamčiatkos pusės) į NTFMC būtų ne pro šalį juosta.

                                Parašė digital Rodyti pranešimą
                                Bet studentų mažiau nukenčia ar daugiau?
                                Nežinau, daugiau ar mažiau, bet pėstiesiems niekas nepasikeitė, išskyrus tai, kad viena juosta susiaurėjo nereguliuojama perėja ties "Viada" (likviduota stotelės įvaža).

                                Comment


                                  Saulėtekio al. juostos plotis 3,25m, A juostos - 3,5m. Skraidyt 90 kmh gal ir nėra labai patogu, bet 50 kmh važiuot per akis. Tai kur čia tas sudarkymas?

                                  Comment


                                    Deja, sunkvežimiams ir VT toks juostų plotis per mažas. Tuo labiau, kad beveik visa ta dalis yra kreivėje. Ypač žiemą, kai dėl sniego susiaurėja važiuojamoji dalis.Taip pat įvykus avarijai apvažiavimo gali ir nebūti... Dėl skiriamosios juostos.

                                    Comment


                                      Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
                                      Saulėtekio al. juostos plotis 3,25m, A juostos - 3,5m. Skraidyt 90 kmh gal ir nėra labai patogu, bet 50 kmh važiuot per akis. Tai kur čia tas sudarkymas?
                                      Netiesa. 3 ir 3,25 m, bet pagal STR A juosta gali būti tik 3,5 m.

                                      Antroj juostoj telpa "6" zebrai, A juostoj "6,5". Vienos juostos / tarpo plotis 0,5 m.
                                      Click image for larger version  Name:	Screenshot (5).png Views:	0 Size:	1,16 MB ID:	2156187
                                      https://e-seimas.lrs.lt/portal/legal...AIS.418377/asr
                                      Click image for larger version  Name:	Screenshot (4).png Views:	0 Size:	9,4 kB ID:	2156188
                                      Paskutinis taisė dondc; 2024.10.04, 07:35.
                                      ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                      Comment


                                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                        Yra skirtumas 5 m ar 3 m juostos. Gatvės pralaidumas tampa mažesnis, nes kuo siauresnė gatvė, tuo greitis mažesnis. Ir jei vietoj to, kad būtų galima važiuoti 50, yra velkamasi ant 40 ar net 30, tai kur čia pralaidumui nėra poveikio? Kitas momentas, kad Saulėtekio al. pakankamai intensyvus sunkiojo transporto ir VT eismas, o visiems jiems 3 metrai yra per mažai saugiai važiuoti leistinu 50 km/h. Kitas momentas, kad debilai susiaurino gatvę, bet nepadarė bent papildomų juostų posūkiui į kairę įsukimui į Niujorko parkingą, kuriame dar turi apsisukinėti ir iš NTFMC išvažiuojantys ir norintys važiuoti Nemenčinės plentan (abiem kryptimis, tiek iš miesto, tiek į Antakalnį). Analogiškai, įsukimui iš Saulėtekio al. (nuo Kamčiatkos pusės) į NTFMC būtų ne pro šalį juosta.



                                        Nežinau, daugiau ar mažiau, bet pėstiesiems niekas nepasikeitė, išskyrus tai, kad viena juosta susiaurėjo nereguliuojama perėja ties "Viada" (likviduota stotelės įvaža).
                                        Teko gyventi ten prieš siaurinimą ir porą kartų apsilankiau po siaurinimo. Dabar gerokai maloniau kirsti gatvę prie Viados ir ypatingai prie transporto žiedo. Prie transporto žiedo iš vis tragedija būdavo - labai plati gatvė, gatvės posūkis ir nuo Dvarčiuonių parlėkdavo automobiliai dideliu greičiu. Autobusai ten ir seniau važiavo lėčiau, juk ten kas kelišimtai metrų po stotelę ir šviesoforą.

                                        Dėl nusukimo juostų sutinku. Su jomis būtu sklandesnis eismas ir mažiau kritikos iš vairuotojų.

                                        Comment


                                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                          Deja, sunkvežimiams ir VT toks juostų plotis per mažas. Tuo labiau, kad beveik visa ta dalis yra kreivėje. Ypač žiemą, kai dėl sniego susiaurėja važiuojamoji dalis.Taip pat įvykus avarijai apvažiavimo gali ir nebūti... Dėl skiriamosios juostos.
                                          O del ko pvz kitose salyse toks plotis nera per mazas? Pvz Vokietijoje landesstraße dvi juostu gatves kuriuose vaziuoja visoks transportas - autobusai, sukvezimiai, traktoriai, etc - yra 3m plocio juostos ir maksimalus greitis yra 100km/h. Kodel Lietuvoje visi vairuotojai apsimeta slangomis ir atseit jiems visi plociai per mazi jeigu nevirsija 4+ metru?

                                          Click image for larger version

Name:	street.png
Views:	110
Size:	1,19 MB
ID:	2156213

                                          Comment

                                          Working...
                                          X