Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Nemokamos buvo tarybiniais laikais. Bet už automobilius vis tiek reikėjo mokėti. Nepamenu kiek, bet metinis mokestis priklausė nuo automobilio markės ir modelio. Kadangi modelių buvo nedaug, tai šitaip buvo gan paprasta apmokestinti automobilius.
    SSRS buvo transporto priemonės mokestis. Net už arklius ir dviračius iki 70-ųjų.
    Nuo 1981 m. mokestis paliktas tik motorinėms priemonėms, lengviesiems automobiliams sudarė:
    25 kap. už AG sostinėse
    15 kap. už AG kituose miestuose
    10 kap. už AG kitose vietoviese,
    motociklams ir motoroleriams mažesnis mokestis.

    Comment


      Dviračiai nebuvo registruojami, taip kad mokesčio surinkti buvo neįmanoma ir sukontroliuoti taip pat. Nebent buvo mokestis fiksuotas ir mokamas perkant dviratį (įtrauktas į jo kainą).

      Comment


        Nežinau gal jau buvo čia įdėta, bet netyčia užmačiau: Eurostat Judumo savaitės proga paskelbė naujieną apie kelionių pasiskirstymą ES šalyse 2022 m. (pagal keleivio km). Lietuva tvirtai pirmauja kelionėmis automobiliu, o pagal keliones traukiniu - antra nuo galo po Graikijos (žinoma, neskaitant Maltos ir Kipro, kuriose apskritai nėra geležinkelių):

        https://ec.europa.eu/eurostat/en/web...ddn-20240916-1

        Visas dataset'as: https://ec.europa.eu/eurostat/databr...00d5c6?lang=en

        Click image for larger version

Name:	6f5f6b39-faa5-1949-4596-22d936cdc074?t=1726230879253.jpg
Views:	509
Size:	576,8 kB
ID:	2154594

        Comment


          Na taip. Buvo čia kiek anksčiau kitokia statistika - 94 proc. Lietuvoje tenka automobiliams. Čia žiūrint kaip skaičuojama. Įtariu, kad 96 proc. tai vidaus kelionės. Įskaičius tarptautinį susisiekimą, kuris paprastai dažniausiai (ir didžiausias kiekis) lėktuvais, kažkiek keltais ir kitu viešuoju transportu, automobiliams tenka kiek mažiau.

          Comment


            Šiaip atidžiau pažiūrėjus įdomesnė statistika, ypač kroatų 40 proc. lėktuvu - tai reiškia, kad 4 iš 10 kartų, kai kroatas kažkur keliauja, jis sėda į lėktuvą? Kuo tuomet naudojasi maltiečiai - salos gyventojai? Nelenda laukan iš savo valstybės?
            Visgi kur veikiausiai pataikyta - tai su Lietuvos meile automobiliams

            Comment


              Ne, čia kažkokia mūtna statistika. Dėl Lietuvos tai pilnai sutinku. Bet dėl Kroatijos - nesąmonė, jei net salose gerokai (dvigubai) mažesnis skaičius kelionių lėktuvu...
              Ir dėl Bulgarijos nesąmonė...

              Comment


                Parašė dronthego Rodyti pranešimą
                Vilniaus svajonė ir pavyzdys kaip statyti tramvajų tinklą iš naujo: Tamperės tramvajus.

                https://youtu.be/vFCy6UsUz7M?si=ojUa64vLTKm9-BV6
                Vilniečių svajonė. Vilnius svajoja apie gondolas Kučkuriškės-Pilis Vilnelėje

                Comment


                  Parašė Palpatine Rodyti pranešimą

                  Vilniečių svajonė. Vilnius svajoja apie gondolas Kučkuriškės-Pilis Vilnelėje
                  Su gondolomis, šiaip, viskas būtų ok. Nišinis transportas nišinėms aplikacijoms. Vilniuje tokia aplikacija galima ir netgi tra nurodyta bendrąjame plane. Druskininkai turi, daug kitų miestų turi. Viskas čia tvarkoje.

                  O jeigu kalbėti apie realias vilniečių svajones, tai turbūt dominuojanti statistinio vilniečio svajonė, susijusi su transportu, būtų gatvių platinimas ir daugiau parkofkių, kurios, žinoma, turėtų išspręsti transporto problemas visame mieste

                  Comment


                    Parašė John Rodyti pranešimą

                    Su gondolomis, šiaip, viskas būtų ok. Nišinis transportas nišinėms aplikacijoms. Vilniuje tokia aplikacija galima ir netgi tra nurodyta bendrąjame plane. Druskininkai turi, daug kitų miestų turi. Viskas čia tvarkoje.

                    O jeigu kalbėti apie realias vilniečių svajones, tai turbūt dominuojanti statistinio vilniečio svajonė, susijusi su transportu, būtų gatvių platinimas ir daugiau parkofkių, kurios, žinoma, turėtų išspręsti transporto problemas visame mieste
                    Kalnuotoje ir skurdzioje Gruzijoje gondolas turi net miesteliai uz Tbilisio, Chiaturoje, pvz, mieste, kuris dar neseniai primine postakopolipsine postpramonine distopija, nesenriai atidarytos 4 naujos gondolu linijos, niekas nebankrutavo, zmones naudojasi, miestuo suteikimas identitetas. Juk viska galima gerokai pigiau, pergrustas autobusiukas kas 20 minuciu oficialiai ir boltas realiai, kam cia kazko geriau prasyti

                    Comment


                      Parašė TIME Rodyti pranešimą

                      Kalnuotoje ir skurdzioje Gruzijoje gondolas turi net miesteliai uz Tbilisio, Chiaturoje, pvz, mieste, kuris dar neseniai primine postakopolipsine postpramonine distopija, nesenriai atidarytos 4 naujos gondolu linijos, niekas nebankrutavo, zmones naudojasi, miestuo suteikimas identitetas. Juk viska galima gerokai pigiau, pergrustas autobusiukas kas 20 minuciu oficialiai ir boltas realiai, kam cia kazko geriau prasyti
                      Raktinis žodis - kalnuotoje. Vilnius nėra kalnuotas miestas, kur ta gondola kels? Nuo stadiono į Konstitucijos pr? T. y. iš vietos, kur žmonės negyvena, į vietą, kur gyvena mažai žmonių? Niekas iš Šeškinės komiblokų neis per miesto greitkelius ir parkingus iki gondolos, kuri juos nukels... realiai į niekur.

                      Comment


                        Pasipiktino gatvės atnaujinimu sostinėje: anksčiau ten niekada nebūdavo kamščių

                        Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/verslas/transpo...2307/diskusija

                        tulas "Vilnėtis" iš kokių Galgių: A juosta yra klaida.
                        Paskutinis taisė Stadionas; 2024.10.03, 12:31.

                        Comment


                          Parašė Stadionas Rodyti pranešimą
                          Pasipiktino gatvės atnaujinimu sostinėje: anksčiau ten niekada nebūdavo kamščių

                          Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/verslas/transpo...2307/diskusija

                          tulas "Vilnėtis" iš kokių Galgių: A juosta yra klaida.
                          Skaitytojas nepagalvoja, kad anksčiau kamščių nebuvo, nes įvairiuose Galgiuose ir Dvarčionyse (pastarieji išdidžiai NT skelbimuose vadinami Antakalniu) anksčiau tiesiog nebuvo tiek gyventojų

                          Comment


                            Pats esu nuolat tame gale miesto ir pastoviai važiuoju Saulėtekio alėja. Jokių nuolatinių kamščių ten nėra. Kažkiek srautas piko metu padidėja, bet niekad ten neteko ilgai stovėti. Toje alėjoje iki šviesoforų atsiradimo buvo nuolatinės avarijos dėl partrenktų studentų, ypač ties transporto žiedu.
                            Pylimėlių gyventojamas aka parketinių visureigių asociacijai aišku, jog norėtųsi kaip senais laikais praskristi per Saulėtekį ant 80, bet oh well, laikai keičiasi.

                            Comment


                              Parašė neoplan Rodyti pranešimą
                              Pats esu nuolat tame gale miesto ir pastoviai važiuoju Saulėtekio alėja. Jokių nuolatinių kamščių ten nėra. Kažkiek srautas piko metu padidėja, bet niekad ten neteko ilgai stovėti. Toje alėjoje iki šviesoforų atsiradimo buvo nuolatinės avarijos dėl partrenktų studentų, ypač ties transporto žiedu.
                              Pylimėlių gyventojamas aka parketinių visureigių asociacijai aišku, jog norėtųsi kaip senais laikais praskristi per Saulėtekį ant 80, bet oh well, laikai keičiasi.
                              laikai keičiasi, bet kai meras yra kaip tas "skaitytojas", kurio vienitelis tikslas būti perinktam (toks mini Nausėda), tai visko gali būti.

                              Comment


                                Parašė Stadionas Rodyti pranešimą

                                laikai keičiasi, bet kai meras yra kaip tas "skaitytojas", kurio vienitelis tikslas būti perinktam (toks mini Nausėda), tai visko gali būti.
                                Jeigu nori būti perrinktas, tai neturėtų planuoti tramvajaus linijų į tą patį saulėtekį, kad būtų rinkėjams, ką parodyti??
                                Flickr

                                Comment


                                  Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                  Jeigu nori būti perrinktas, tai neturėtų planuoti tramvajaus linijų į tą patį saulėtekį, kad būtų rinkėjams, ką parodyti??
                                  https://www.delfi.lt/verslas/transpo...2307/diskusija tokių plūgų dauguma, ką tu su tramvajumi nustebinsi, sakys tik kad trukdo pravažiuot.

                                  Comment


                                    Parašė Stadionas Rodyti pranešimą
                                    https://www.delfi.lt/verslas/transpo...2307/diskusija tokių plūgų dauguma, ką tu su tramvajumi nustebinsi, sakys tik kad trukdo pravažiuot.
                                    Bet meras turėtų būti priekyje jų, o ne lakstyti iš paskos. Daug kur, kur tramvajaus pastatytas ir pasiteisinęs, iš pradžių buvo daug priešininkų, kaip bet kurioms naujovėms, bet tam ir reikalingi politiniai lyderiai.
                                    Flickr

                                    Comment


                                      Parašė Stadionas Rodyti pranešimą
                                      Pasipiktino gatvės atnaujinimu sostinėje: anksčiau ten niekada nebūdavo kamščių

                                      Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/verslas/transpo...2307/diskusija

                                      tulas "Vilnėtis" iš kokių Galgių: A juosta yra klaida.
                                      Dar svarbiausia, kad tas "tūlas vilnietis" turbūt ten gyvena porą metų ir įsivaizduoja, kad atskaitos taškas tėra paskutinė gatvės rekonstrukcija. A juostos ten atsirado berods 2008 m. ir niekada nekėlė jokių problemų. Tai kažkaip apgailėtina išstoti ir sakyti, kad čia problemos, nes po atnaujinimo yra A juostos, o vat anksčiau kamčių nebuvo, nors siurprise - tos juostos ten kaip ir buvo.

                                      Jei žiūrėti logiškai, tai Vilniui trūksta rytinio "aplinkkelio", kuris jungtų Nemenčinės pr. su S.Batoro g., aplenkiant Saulėtekį ir Antakalnį, kad toje pačioje Antakalnio g. būtų galima įrengti A juostas abiejomis kryptimis.
                                      Paskutinis taisė sleader; 2024.10.03, 13:55.

                                      Comment


                                        Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                        Bet meras turėtų būti priekyje jų, o ne lakstyti iš paskos. Daug kur, kur tramvajaus pastatytas ir pasiteisinęs, iš pradžių buvo daug priešininkų, kaip bet kurioms naujovėms, bet tam ir reikalingi politiniai lyderiai.
                                        tai todėl ir sakau, kad meras kaip tas skaitytojas.

                                        Comment


                                          Parašė eigh Rodyti pranešimą

                                          Raktinis žodis - kalnuotoje. Vilnius nėra kalnuotas miestas, kur ta gondola kels? Nuo stadiono į Konstitucijos pr? T. y. iš vietos, kur žmonės negyvena, į vietą, kur gyvena mažai žmonių? Niekas iš Šeškinės komiblokų neis per miesto greitkelius ir parkingus iki gondolos, kuri juos nukels... realiai į niekur.
                                          tos kalvos ten nera aukstesnes nei Seskines kalnas, raktinis zodis buvo, kad tai pasitesine sprendimai, nors is primo zvilgsnio strodo, kad mikriukas butu logiskiau (nes laich prasse gaunasi panaisiai plus zymiai pigiau mikriukai)

                                          Comment

                                          Working...
                                          X