Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Taip, kraistytis į miestą. Kaimai gali būti savo sultyse verdantys ir niekam neriekalingi, reikia tik nustoti kišti į juos pinigus ir dirbtinai palaikyti kolūkius.
    Kaip dirbtinai palaikomi "kolūkiai"?

    Comment


      @Al1
      Taip jau gavosi, kad pastarasias kelias savaites teko PVM įstatyma perskaityti nuo pradžios iki pabaigos du kartus, ir dar teks bent kelis perskaityti.
      Pasakysiu tik tiek: tu aiškiai nesupranti, nei kas tai per mokestis, nei kaip jis veikia. Eilinės diletanto sapalionės.

      Jeigu tu nori, kad fiziniai asmenys nuo parduodamo auto skaičuotų pardavimo PVM, pagal absoliučiai bazinius PVM veikimo principus, privalai leisti jiems atskaityti sumokėtą PVM pirkimo atveju. Dėl ko tu visiškai nieko neišloštum. Tai, arba absoliučiai nuo pamatų keisti PVM veikimo principus.
      Tai, apie ką tu čia rašinėji, yra ne PVM, o kažkoks menamas "turto pardavimo mokestis", kuris nieko bendro su PVM neturi.
      Paskutinis taisė Riedutis; 2024.09.25, 09:56.

      Comment


        Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

        Čia labiau apie miestus kalbėjo, nors ir rajone nemažai kosmonautų, kurie ten kraustosi iš miesto nes kvadrato kaina mažesnė, o po to gadina orą stovėdami kamštyje nuo 6 ryto.

        Pasižvalgykite šalyse kurios jį turi - pvz. kokioje Danijoje, kur žmonės važinėja su tokia tr. priemone, kokios jiems iš tikrųjų reikia, nes niekas nenori per metus mokėti šimtų ar tūkstančių eurų „nu nes o jei sugalvosiu sofą parsivežti ir netilps“. Antrinėje rinkoje pas juos gerokai mažiau didžiatūrių variklių.
        Na tai ir įvardykite, kad kad pateikiami siūlymai dėl 2-3 miestų, bet jų problemas norima spręsti, sukeliant problemas ir užkraunant dar papildomą finansinę naštą visai likusiai šalies teritorijai. Tai gal tada ir sostinės gyventojai neprieštarautų susimokėti už bilietėlius brangiau, kad rajonai turėtų VT normaliai atvykti į Vilnių, o ne su automobiliu?
        Nes kažkaip labai neskaniai skamba: judėk, kaip nori, VT nėra... įsigyji transportą, tai dabar dar mokėk už Vilniaus kamščius...
        Sakai pvz. Danija.... tai gal tuo ir pabaikim... kai mūsų VT bus bent kaip pusės Danijos lygio, tada ir galėsim tęsti apie tai.

        Comment


          Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

          Na tai ir įvardykite, kad kad pateikiami siūlymai dėl 2-3 miestų, bet jų problemas norima spręsti, sukeliant problemas ir užkraunant dar papildomą finansinę naštą visai likusiai šalies teritorijai.
          Teršia visi automobiliai, ne tik kaimo ir ne tik miesto. Yra ir netaršių 15 metų senumo, pilnai įperkamų. Tik ne trijų litrų dyzelis.

          Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
          Tai gal tada ir sostinės gyventojai neprieštarautų susimokėti už bilietėlius brangiau, kad rajonai turėtų VT normaliai atvykti į Vilnių, o ne su automobiliu?
          Nes kažkaip labai neskaniai skamba: judėk, kaip nori, VT nėra... įsigyji transportą, tai dabar dar mokėk už Vilniaus kamščius...
          Sakai pvz. Danija.... tai gal tuo ir pabaikim... kai mūsų VT bus bent kaip pusės Danijos lygio, tada ir galėsim tęsti apie tai.
          Taršos mokestis tėra tik pirmas žingsnis tvarkos įvedime. Šitame žingsnyje niekas neatims iš kaimiečių automobilio ir nesuvarys į VT. Lygiai taip pat esu už parkavimo apmokestinimą miestiečiams, kad taip pat būtų nenaudojamų tr. priemonių mažinimas iš kiemų.

          Comment


            Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

            Taip, kraistytis į miestą. Kaimai gali būti savo sultyse verdantys ir niekam neriekalingi, reikia tik nustoti kišti į juos pinigus ir dirbtinai palaikyti kolūkius.

            Taip, dabar reikia skatinti urbanizaciją, nes natūraliai nebevyksta.
            Globalistai fanatikai surado derlingą dirva kai kurių smegenyse...

            Comment


              Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
              @Al1
              Taip jau gavosi, kad pastarasias kelias savaites teko PVM įstatyma perskaityti nuo pradžios iki pabaigos du kartus, ir dar teks bent kelis perskaityti.
              Pasakysiu tik tiek: tu aiškiai nesupranti, nei kas tai per mokestis, nei kaip jis veikia. Eilinės diletanto sapalionės.

              Jeigu tu nori, kad fiziniai asmenys nuo parduodamo auto skaičuotų pardavimo PVM, pagal absoliučiai bazinius PVM veikimo principus, privalai leisti jiems atskaityti sumokėtą PVM pirkimo atveju. Dėl ko tu visiškai nieko neišloštum. Tai, arba absoliučiai nuo pamatų keisti PVM veikimo principus.
              Tai, apie ką tu čia rašinėji, yra ne PVM, o kažkoks menamas "turto pardavimo mokestis", kuris nieko bendro su PVM neturi.
              Kiek dar kartų reikia kartoti, kad naudoto automobilio kaip prekės apmokestinimas PVM visus beveik 30 metų nebuvo sutvarkytas. Pradžioje iš viso jokio PVM niekas nemokėjo, visi sukčiavo, nors PVM buvo, bet jo surinkti už parduodamus naudotus automobilius valstybė nesugebėjo (o tiksliau buvo stiprus lobizmas ir sprendimų priimančių asmenų debilizmas šiuo klausimu). Paskutiniais metais situacija kiek pagerėjo, bet vis tiek, vieni moka už automobilį PVM'ą, kiti moka mokesčius tik už vykdomą autoverslą ir kitus mokesčius (sodrai, ir t.t.), o ne už parduodamus automobilius, treti iš viso nieko nemoka.
              Todėl aš ir sakau, apibendritai, kad parduodami automobiliai nėra normaliai apmokestinami, vieni pardavėjai moka, kiti nemoka. Nors turėtų mokėti visi ir vienodai, ir konkrečiai už kiekvieną parduotą automobilį, o ne bendrai už gautas pajamas (ir dar skirtingu tarifu, nei PVM'as).
              Paskutinis taisė Al1; 2024.09.25, 11:20.

              Comment


                Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą


                Pasižvalgykite šalyse kurios jį turi - pvz. kokioje Danijoje, kur žmonės važinėja su tokia tr. priemone, kokios jiems iš tikrųjų reikia, nes niekas nenori per metus mokėti šimtų ar tūkstančių eurų „nu nes o jei sugalvosiu sofą parsivežti ir netilps“. Antrinėje rinkoje pas juos gerokai mažiau didžiatūrių variklių.
                Tūkstančiai didžiatūrių , įskaitant penkialitrius antrinėje rinkoje Danijoje (ir tai čia vokiškas portalas, vietoje rastum daugiau)
                https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/s...&sb=rel&vc=Car

                Gal užtenka keliaklūpsčiauti prieš įsivaizduojamus "švytinčius Vakarus"?
                -

                Comment


                  Parašė dziugas99 Rodyti pranešimą

                  Kaip dirbtinai palaikomi "kolūkiai"?
                  Paskirstant miestų pajamos miesteliams, kaimams ir rajonams.

                  Comment


                    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                    Paskirstant miestų pajamos miesteliams, kaimams ir rajonams.
                    Tai vis dar laukiu matematine išraiška, kiek čia mes turim tų ale miestų, kuria čia kryptimi dabar emigruoti Net sąžinę užgraužė, pasijaučiau išlaikytiniu...

                    Comment


                      Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

                      Tai vis dar laukiu matematine išraiška, kiek čia mes turim tų ale miestų, kuria čia kryptimi dabar emigruoti Net sąžinę užgraužė, pasijaučiau išlaikytiniu...
                      Miestų turim 5, kas yra ir aklam aišku. Bet migruoti gali ir į miestelius, taip vadinamus rajonų centrus.

                      Comment


                        Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                        Paskirstant miestų pajamos miesteliams, kaimams ir rajonams.
                        Supratau. O jeigu ši praktika būtų sustabdyta, kas pasikeistų? Ar nebūtų taip, kad žmonės ir toliau gyventų provincijoje, tik daugiau jų mirtų nuo pagydomų ligų, mažiau žmonių turėtų tualetą su nuleidžiamu vandeniu, o VT apskritai išnyktų?

                        Comment


                          Parašė gerietis Rodyti pranešimą

                          Tūkstančiai didžiatūrių , įskaitant penkialitrius antrinėje rinkoje Danijoje (ir tai čia vokiškas portalas, vietoje rastum daugiau)
                          https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/s...&sb=rel&vc=Car

                          Gal užtenka keliaklūpsčiauti prieš įsivaizduojamus "švytinčius Vakarus"?
                          Keliaklūpsčiavimas tai kai viskas perimama ar ketinama įdiegti pas mus, neatsižvelgiant į vietines realijas, nepermąstant, o dažniausiai pasiimant ne tai kas geriausia, o kas labai abejotina ar netgi yra blogis.

                          Comment


                            Parašė gerietis Rodyti pranešimą

                            Tūkstančiai didžiatūrių , įskaitant penkialitrius antrinėje rinkoje Danijoje (ir tai čia vokiškas portalas, vietoje rastum daugiau)
                            https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/s...&sb=rel&vc=Car

                            Gal užtenka keliaklūpsčiauti prieš įsivaizduojamus "švytinčius Vakarus"?
                            Nueikime į tikrus Danijos portalus:
                            Biltorvet - 7379 iš 37819 (19,51% 2l ir daugiau)
                            Bilbasen - 3984 iš 47572 (8.37% 2l ir daugiau)

                            tuomet apsižvalgykime Lietuvoje:
                            Autoplius - 28631 iš 44749 (63,98%)
                            Autogidas - 5861 iš 11709 (50,06%)

                            Nesistebiu, kad mobile.de turi tiek daug didžiatūrių automobilių iš Danijos - namų rinkoje jų niekas neperka

                            Comment


                              Parašė dziugas99 Rodyti pranešimą

                              Supratau. O jeigu ši praktika būtų sustabdyta, kas pasikeistų? Ar nebūtų taip, kad žmonės ir toliau gyventų provincijoje, tik daugiau jų mirtų nuo pagydomų ligų, mažiau žmonių turėtų tualetą su nuleidžiamu vandeniu, o VT apskritai išnyktų?
                              Pasikeistu tokie dalykai, kaip pvz Vilniaus biudžetas padvigubėtu, kas reiškia atsirastų pinigų ne tik 30 metų troleibuso pakeitimui.

                              O dėl provincijos, tai manau kad žmonės toliau kraustytųsi ten, kur geriau gyventi.

                              Comment


                                Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

                                Nueikime į tikrus Danijos portalus:
                                Biltorvet - 7379 iš 37819 (19,51% 2l ir daugiau)
                                Bilbasen - 3984 iš 47572 (8.37% 2l ir daugiau)

                                tuomet apsižvalgykime Lietuvoje:
                                Autoplius - 28631 iš 44749 (63,98%)
                                Autogidas - 5861 iš 11709 (50,06%)

                                Nesistebiu, kad mobile.de turi tiek daug didžiatūrių automobilių iš Danijos - namų rinkoje jų niekas neperka
                                Grįžtant prie esmės. Kodėl pas mus taip ir neįvedami mokesčiai, priklausomai nuo kubatūros/galingumo?
                                Seimo nariai nenori mokėti už savo "bumerius"?

                                Comment


                                  Parašė Sula Rodyti pranešimą

                                  Grįžtant prie esmės. Kodėl pas mus taip ir neįvedami mokesčiai, priklausomai nuo kubatūros/galingumo?
                                  Seimo nariai nenori mokėti už savo "bumerius"?
                                  Seimo nariam svarbiau perrinkimas nei sveika visuomenė.

                                  Comment


                                    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                    Seimo nariam svarbiau perrinkimas nei sveika visuomenė.
                                    Be abejo, ir ne tik Seimo. Svarbiausia yra asmeninė gerovė. O visuomenei svarbiausia, kad nebūtų jokių mokesčių ir būtų visos nemokamos paslaugos.

                                    Comment


                                      Nemokamos buvo tarybiniais laikais. Bet už automobilius vis tiek reikėjo mokėti. Nepamenu kiek, bet metinis mokestis priklausė nuo automobilio markės ir modelio. Kadangi modelių buvo nedaug, tai šitaip buvo gan paprasta apmokestinti automobilius.

                                      Comment


                                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                        Nemokamos buvo tarybiniais laikais. Bet už automobilius vis tiek reikėjo mokėti. Nepamenu kiek, bet metinis mokestis priklausė nuo automobilio markės ir modelio. Kadangi modelių buvo nedaug, tai šitaip buvo gan paprasta apmokestinti automobilius.
                                        Kokios nemokamos paslaugos buvo tarybiniais laikais, kurios dabar mokamos?

                                        Comment


                                          Tema ne apie tai.
                                          Paskutinis taisė Al1; 2024.09.26, 13:15.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X