Parašė MedinisStrazdas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis
Collapse
X
-
@Al1
Taip jau gavosi, kad pastarasias kelias savaites teko PVM įstatyma perskaityti nuo pradžios iki pabaigos du kartus, ir dar teks bent kelis perskaityti.
Pasakysiu tik tiek: tu aiškiai nesupranti, nei kas tai per mokestis, nei kaip jis veikia. Eilinės diletanto sapalionės.
Jeigu tu nori, kad fiziniai asmenys nuo parduodamo auto skaičuotų pardavimo PVM, pagal absoliučiai bazinius PVM veikimo principus, privalai leisti jiems atskaityti sumokėtą PVM pirkimo atveju. Dėl ko tu visiškai nieko neišloštum. Tai, arba absoliučiai nuo pamatų keisti PVM veikimo principus.
Tai, apie ką tu čia rašinėji, yra ne PVM, o kažkoks menamas "turto pardavimo mokestis", kuris nieko bendro su PVM neturi.Paskutinis taisė Riedutis; 2024.09.25, 09:56.
- 9 patinka
Comment
-
Na tai ir įvardykite, kad kad pateikiami siūlymai dėl 2-3 miestų, bet jų problemas norima spręsti, sukeliant problemas ir užkraunant dar papildomą finansinę naštą visai likusiai šalies teritorijai. Tai gal tada ir sostinės gyventojai neprieštarautų susimokėti už bilietėlius brangiau, kad rajonai turėtų VT normaliai atvykti į Vilnių, o ne su automobiliu?Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
Čia labiau apie miestus kalbėjo, nors ir rajone nemažai kosmonautų, kurie ten kraustosi iš miesto nes kvadrato kaina mažesnė, o po to gadina orą stovėdami kamštyje nuo 6 ryto.
Pasižvalgykite šalyse kurios jį turi - pvz. kokioje Danijoje, kur žmonės važinėja su tokia tr. priemone, kokios jiems iš tikrųjų reikia, nes niekas nenori per metus mokėti šimtų ar tūkstančių eurų „nu nes o jei sugalvosiu sofą parsivežti ir netilps“. Antrinėje rinkoje pas juos gerokai mažiau didžiatūrių variklių.
Nes kažkaip labai neskaniai skamba: judėk, kaip nori, VT nėra... įsigyji transportą, tai dabar dar mokėk už Vilniaus kamščius...
Sakai pvz. Danija.... tai gal tuo ir pabaikim... kai mūsų VT bus bent kaip pusės Danijos lygio, tada ir galėsim tęsti apie tai.
- 1 patinka
Comment
-
Teršia visi automobiliai, ne tik kaimo ir ne tik miesto. Yra ir netaršių 15 metų senumo, pilnai įperkamų. Tik ne trijų litrų dyzelis.Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
Na tai ir įvardykite, kad kad pateikiami siūlymai dėl 2-3 miestų, bet jų problemas norima spręsti, sukeliant problemas ir užkraunant dar papildomą finansinę naštą visai likusiai šalies teritorijai.
Taršos mokestis tėra tik pirmas žingsnis tvarkos įvedime. Šitame žingsnyje niekas neatims iš kaimiečių automobilio ir nesuvarys į VT. Lygiai taip pat esu už parkavimo apmokestinimą miestiečiams, kad taip pat būtų nenaudojamų tr. priemonių mažinimas iš kiemų.Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimąTai gal tada ir sostinės gyventojai neprieštarautų susimokėti už bilietėlius brangiau, kad rajonai turėtų VT normaliai atvykti į Vilnių, o ne su automobiliu?
Nes kažkaip labai neskaniai skamba: judėk, kaip nori, VT nėra... įsigyji transportą, tai dabar dar mokėk už Vilniaus kamščius...
Sakai pvz. Danija.... tai gal tuo ir pabaikim... kai mūsų VT bus bent kaip pusės Danijos lygio, tada ir galėsim tęsti apie tai.
- 2 patinka
Comment
-
Globalistai fanatikai surado derlingą dirva kai kurių smegenyse...Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Taip, kraistytis į miestą. Kaimai gali būti savo sultyse verdantys ir niekam neriekalingi, reikia tik nustoti kišti į juos pinigus ir dirbtinai palaikyti kolūkius.
Taip, dabar reikia skatinti urbanizaciją, nes natūraliai nebevyksta.
Comment
-
Kiek dar kartų reikia kartoti, kad naudoto automobilio kaip prekės apmokestinimas PVM visus beveik 30 metų nebuvo sutvarkytas. Pradžioje iš viso jokio PVM niekas nemokėjo, visi sukčiavo, nors PVM buvo, bet jo surinkti už parduodamus naudotus automobilius valstybė nesugebėjo (o tiksliau buvo stiprus lobizmas ir sprendimų priimančių asmenų debilizmas šiuo klausimu). Paskutiniais metais situacija kiek pagerėjo, bet vis tiek, vieni moka už automobilį PVM'ą, kiti moka mokesčius tik už vykdomą autoverslą ir kitus mokesčius (sodrai, ir t.t.), o ne už parduodamus automobilius, treti iš viso nieko nemoka.Parašė Riedutis Rodyti pranešimą@Al1
Taip jau gavosi, kad pastarasias kelias savaites teko PVM įstatyma perskaityti nuo pradžios iki pabaigos du kartus, ir dar teks bent kelis perskaityti.
Pasakysiu tik tiek: tu aiškiai nesupranti, nei kas tai per mokestis, nei kaip jis veikia. Eilinės diletanto sapalionės.
Jeigu tu nori, kad fiziniai asmenys nuo parduodamo auto skaičuotų pardavimo PVM, pagal absoliučiai bazinius PVM veikimo principus, privalai leisti jiems atskaityti sumokėtą PVM pirkimo atveju. Dėl ko tu visiškai nieko neišloštum. Tai, arba absoliučiai nuo pamatų keisti PVM veikimo principus.
Tai, apie ką tu čia rašinėji, yra ne PVM, o kažkoks menamas "turto pardavimo mokestis", kuris nieko bendro su PVM neturi.
Todėl aš ir sakau, apibendritai, kad parduodami automobiliai nėra normaliai apmokestinami, vieni pardavėjai moka, kiti nemoka. Nors turėtų mokėti visi ir vienodai, ir konkrečiai už kiekvieną parduotą automobilį, o ne bendrai už gautas pajamas (ir dar skirtingu tarifu, nei PVM'as).Paskutinis taisė Al1; 2024.09.25, 11:20.
Comment
-
Tūkstančiai didžiatūrių , įskaitant penkialitrius antrinėje rinkoje Danijoje (ir tai čia vokiškas portalas, vietoje rastum daugiau)Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
Pasižvalgykite šalyse kurios jį turi - pvz. kokioje Danijoje, kur žmonės važinėja su tokia tr. priemone, kokios jiems iš tikrųjų reikia, nes niekas nenori per metus mokėti šimtų ar tūkstančių eurų „nu nes o jei sugalvosiu sofą parsivežti ir netilps“. Antrinėje rinkoje pas juos gerokai mažiau didžiatūrių variklių.
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/s...&sb=rel&vc=Car
Gal užtenka keliaklūpsčiauti prieš įsivaizduojamus "švytinčius Vakarus"?-
- 2 patinka
Comment
-
Paskirstant miestų pajamos miesteliams, kaimams ir rajonams.Parašė dziugas99 Rodyti pranešimą
Kaip dirbtinai palaikomi "kolūkiai"?
Comment
-
Tai vis dar laukiu matematine išraiška, kiek čia mes turim tų ale miestų, kuria čia kryptimi dabar emigruotiParašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Paskirstant miestų pajamos miesteliams, kaimams ir rajonams.
Net sąžinę užgraužė, pasijaučiau išlaikytiniu...
Comment
-
Miestų turim 5, kas yra ir aklam aišku. Bet migruoti gali ir į miestelius, taip vadinamus rajonų centrus.Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
Tai vis dar laukiu matematine išraiška, kiek čia mes turim tų ale miestų, kuria čia kryptimi dabar emigruoti
Net sąžinę užgraužė, pasijaučiau išlaikytiniu...
Comment
-
Supratau. O jeigu ši praktika būtų sustabdyta, kas pasikeistų? Ar nebūtų taip, kad žmonės ir toliau gyventų provincijoje, tik daugiau jų mirtų nuo pagydomų ligų, mažiau žmonių turėtų tualetą su nuleidžiamu vandeniu, o VT apskritai išnyktų?Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Paskirstant miestų pajamos miesteliams, kaimams ir rajonams.
- 4 patinka
Comment
-
Keliaklūpsčiavimas tai kai viskas perimama ar ketinama įdiegti pas mus, neatsižvelgiant į vietines realijas, nepermąstant, o dažniausiai pasiimant ne tai kas geriausia, o kas labai abejotina ar netgi yra blogis.Parašė gerietis Rodyti pranešimą
Tūkstančiai didžiatūrių , įskaitant penkialitrius antrinėje rinkoje Danijoje (ir tai čia vokiškas portalas, vietoje rastum daugiau)
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/s...&sb=rel&vc=Car
Gal užtenka keliaklūpsčiauti prieš įsivaizduojamus "švytinčius Vakarus"?
- 1 patinka
Comment
-
Nueikime į tikrus Danijos portalus:Parašė gerietis Rodyti pranešimą
Tūkstančiai didžiatūrių , įskaitant penkialitrius antrinėje rinkoje Danijoje (ir tai čia vokiškas portalas, vietoje rastum daugiau)
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/s...&sb=rel&vc=Car
Gal užtenka keliaklūpsčiauti prieš įsivaizduojamus "švytinčius Vakarus"?
Biltorvet - 7379 iš 37819 (19,51% 2l ir daugiau)
Bilbasen - 3984 iš 47572 (8.37% 2l ir daugiau)
tuomet apsižvalgykime Lietuvoje:
Autoplius - 28631 iš 44749 (63,98%)
Autogidas - 5861 iš 11709 (50,06%)
Nesistebiu, kad mobile.de turi tiek daug didžiatūrių automobilių iš Danijos - namų rinkoje jų niekas neperka
- 6 patinka
Comment
-
Pasikeistu tokie dalykai, kaip pvz Vilniaus biudžetas padvigubėtu, kas reiškia atsirastų pinigų ne tik 30 metų troleibuso pakeitimui.Parašė dziugas99 Rodyti pranešimą
Supratau. O jeigu ši praktika būtų sustabdyta, kas pasikeistų? Ar nebūtų taip, kad žmonės ir toliau gyventų provincijoje, tik daugiau jų mirtų nuo pagydomų ligų, mažiau žmonių turėtų tualetą su nuleidžiamu vandeniu, o VT apskritai išnyktų?
O dėl provincijos, tai manau kad žmonės toliau kraustytųsi ten, kur geriau gyventi.
Comment
-
Grįžtant prie esmės. Kodėl pas mus taip ir neįvedami mokesčiai, priklausomai nuo kubatūros/galingumo?Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
Nueikime į tikrus Danijos portalus:
Biltorvet - 7379 iš 37819 (19,51% 2l ir daugiau)
Bilbasen - 3984 iš 47572 (8.37% 2l ir daugiau)
tuomet apsižvalgykime Lietuvoje:
Autoplius - 28631 iš 44749 (63,98%)
Autogidas - 5861 iš 11709 (50,06%)
Nesistebiu, kad mobile.de turi tiek daug didžiatūrių automobilių iš Danijos - namų rinkoje jų niekas neperka
Seimo nariai nenori mokėti už savo "bumerius"?
- 2 patinka
Comment
-
Seimo nariam svarbiau perrinkimas nei sveika visuomenė.Parašė Sula Rodyti pranešimą
Grįžtant prie esmės. Kodėl pas mus taip ir neįvedami mokesčiai, priklausomai nuo kubatūros/galingumo?
Seimo nariai nenori mokėti už savo "bumerius"?
- 9 patinka
Comment
-
Be abejo, ir ne tik Seimo. Svarbiausia yra asmeninė gerovė. O visuomenei svarbiausia, kad nebūtų jokių mokesčių ir būtų visos nemokamos paslaugos.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Seimo nariam svarbiau perrinkimas nei sveika visuomenė.
- 1 patinka
Comment
-
Kokios nemokamos paslaugos buvo tarybiniais laikais, kurios dabar mokamos?Parašė Al1 Rodyti pranešimąNemokamos buvo tarybiniais laikais. Bet už automobilius vis tiek reikėjo mokėti. Nepamenu kiek, bet metinis mokestis priklausė nuo automobilio markės ir modelio. Kadangi modelių buvo nedaug, tai šitaip buvo gan paprasta apmokestinti automobilius.
Comment
Comment