Parašė Al1
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis
Collapse
X
-
Kol jūs čia ginčyjates apie VT užpildymą, tramvajus ir kt. Klaipėda įveda nemokamą stovėjimą senamiestyje.
Netolimoje ateityje laukia ir dar viena naujovė – nemokamas parkavimas pietų metu. Siekiant klaipėdiečius paskatinti aktyviau lankytis senamiestyje, nuo sausio 1 dienos, kiekvieną dieną nuo 12.00 val. iki 14.00 val. numatyta atsisakyti rinkliavos senamiestyje ir centrinėje miesto dalyje nuo Danės upės iki Liepų ir Naujojo Sodo gatvių. Šie pakeitimai numatyti įvertinus Klaipėdos verslininkų senamiesčio sąjungos bei Klaipėdos viešbučių ir restoranų asociacijos pasiūlymus.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąVilniuje vos 600 tūkst. Aglomeracijoje, jei ją galima taip vadinti, įtraukiant visą Vilniaus rajoną, Letvarį, Trakus, dalį Šalčininkų rajono gal ir susidarys apie 800-850 tūkst.
O dėl mokesčio, kodėl turi būti įvestas mokestis jeigu savivaldybės nesugeba užtikrinti susisiekimo rajono centruose. Čia kaip nesena istorija, kai sena moteris negali šeštadienį nuvažiuoti iš rajono centro į seniūnijos centrą aplankyti kapų, nes autobusai važiuoja tik darbo dienomis. Ir autobusų parko direktorius pakomentavo, kad šeštadieniais autobuso ir nebus nes neapsimoka dėl 4-6 keleivių jo leisti, kai atstumas į vieną pusę 40 km.
Comment
-
Vikipedija Vilniaus aglomeracijai duoda dar daugiau nei 800 tūkst. Ką jie įskaičiuoja, nesidomėjau. Vilnius oficialiai apie 600 tūkst. Aglomeracija tai ne priemiestis.
Parašė Julius.ste Rodyti pranešimąKol jūs čia ginčyjates apie VT užpildymą, tramvajus ir kt. Klaipėda įveda nemokamą stovėjimą senamiestyje.
LRT https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...tovejimo-zonosPaskutinis taisė Al1; 2024.09.17, 20:30.
Comment
-
Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą
800 tūkst. nesusidarys, nes tiek gyvena visoje Vilniaus apskrityje įskaitant Ukmergės ir Švenčionių raj., Elektrėnų sav. kurių tikrai Vilniaus priemiesčiais nepavadinsi. kaip ir Trakų, Šalčininkų raj. didesnės dalies. realiai su priemiesčiai apie 700 tks. gal ir bus.
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Planuojant eismą tikrai reikėtu priskaičiuoti. Pvz pažystu ne vieną kuris iš Trakų kasdien į darbą Vilniuje važinėja.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąNe, kol nebus sustabdyta ekstensyvi urbanizacija, tol bet koks automobilių transporto presavimas ves prie dar didesnės ektensyvios plėtros ir verslo, įstaigų, o vėliau ir gyventojų bėgimo iš senamiesčio ir centrinių miestų dalių...
- 7 patinka
Comment
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Koks kieno reikalas kur žmogus nori gyventi, jei jis sumoka adekvačius kaštus už savo norą? Reikia kelio? Nusitiesk. Asfaltuoto? Sumokėk, išasfaltuos. Reikia su savo auto atvažiuoti iki kontoros durų? Stovėjimas 5€/val.
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Nebūtų ir diskusijos, jei nebūtų "jei".
Comment
-
Įdomumo dėlei įdedu auto srautų 2023 09 žemėlapį ir trūkstamų jungčių schemą.
https://portal.sisp.lt/portal/apps/w...b631a2aac31b15Paskutinis taisė spekas; 2024.09.18, 16:54.
Comment
-
Mano manymu trūkstamos VT jungtys (ilgai negalvojau tad gali būti ko nereikia arba vertėtų kitaip daryti).
https://vplanas.maps.arcgis.com/apps...0623e2dae4f516
Comment
-
Oho, tai neseniai projektavo Helsinkio g. atkarpą, dabar stato, numatė ten VT įvažas, bet šituose oficialiuose planuose net nėra numatytas VT nei Helsinkio, nei Talino g. Trūlikus retina, o čia leis autobusus, kur net nenumatyta pagal planą.♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
Comment
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Koks kieno reikalas kur žmogus nori gyventi, jei jis sumoka adekvačius kaštus už savo norą? Reikia kelio? Nusitiesk. Asfaltuoto? Sumokėk, išasfaltuos. Reikia su savo auto atvažiuoti iki kontoros durų? Stovėjimas 5€/val.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą
Didelis. Jie su savo noru gyventi kažkur už miesto ar pakraštyje niekada nebus priversti susimokėti visos kainos. Tai viena medalio pusė. Yra ir kita - verslo kėlimasis į periferiją irgi yra blogis. Ir visą tai reikia spręsti kompleksiškai valstybės mastu, kad nebūtų tokio bardako kaip dabar, o pavyzdžių Europoje kaip reikia daryti, yra pakankamai. Ir daugiau nei taip, kaip nereikia.
Skirtumas tas, kad verslas yra pajėgus susikurti sau reikiamą infrastruktūrą ir ją išlaikyti, o į patvores pabėgę žmonės - ne.
Comment
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Verslas keliasi ten, kur jis gali optimizuoti savo sąnaudas. Žmonės irgi.
Skirtumas tas, kad verslas yra pajėgus susikurti sau reikiamą infrastruktūrą ir ją išlaikyti, o į patvores pabėgę žmonės - ne.
Eiliniai pvz.:
https://maps.app.goo.gl/ZCQbuydsLHHmvaP59
https://maps.app.goo.gl/vZjwDvud9cUVHe9LA
https://maps.app.goo.gl/k6BWScbAezTk2z377
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Toli gražu ne visur ir verslas pajėgus.
Eiliniai pvz.:
https://maps.app.goo.gl/ZCQbuydsLHHmvaP59
https://maps.app.goo.gl/vZjwDvud9cUVHe9LA
https://maps.app.goo.gl/k6BWScbAezTk2z377
Pasivaikštom:
https://www.google.com/maps/@54.8029...oASAFQAw%3D%3D
https://www.google.com/maps/@54.7326...oASAFQAw%3D%3D
https://www.google.com/maps/@54.8043...oASAFQAw%3D%3D
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimąAš jau seniai apie tai kalbu, kad priemiesčiuose gyvenantys turėtų kaip nors mokėti už savo automobiliais užkišamas miestų gatves. Nes dėl jų asmeninio patogumo (visada patogiau gyventi be kaimynų, su privačia BBQ ir pievute) kenčia tankiau gyvenantys miestiečiai.
* Didinant kuro akcizą
* Įvedant kelių mokestį visiems auto ( kaip yra uk )
* Įvedant kasmetinį kasmetinį auto taršos mokestį
* Mieste įvedant mažos taršos ir kamščių mokestį ( Londono congestion charge )
* Adekvatus parkavimo mokestis mieste ( t.y. didelis ir be didelių išimčių )
- 4 patinka
Comment
Comment