Oho, tai neseniai projektavo Helsinkio g. atkarpą, dabar stato, numatė ten VT įvažas, bet šituose oficialiuose planuose net nėra numatytas VT nei Helsinkio, nei Talino g. Trūlikus retina, o čia leis autobusus, kur net nenumatyta pagal planą.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis
Collapse
X
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Koks kieno reikalas kur žmogus nori gyventi, jei jis sumoka adekvačius kaštus už savo norą? Reikia kelio? Nusitiesk. Asfaltuoto? Sumokėk, išasfaltuos. Reikia su savo auto atvažiuoti iki kontoros durų? Stovėjimas 5€/val.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą
Didelis. Jie su savo noru gyventi kažkur už miesto ar pakraštyje niekada nebus priversti susimokėti visos kainos. Tai viena medalio pusė. Yra ir kita - verslo kėlimasis į periferiją irgi yra blogis. Ir visą tai reikia spręsti kompleksiškai valstybės mastu, kad nebūtų tokio bardako kaip dabar, o pavyzdžių Europoje kaip reikia daryti, yra pakankamai. Ir daugiau nei taip, kaip nereikia.
Skirtumas tas, kad verslas yra pajėgus susikurti sau reikiamą infrastruktūrą ir ją išlaikyti, o į patvores pabėgę žmonės - ne.
Comment
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Verslas keliasi ten, kur jis gali optimizuoti savo sąnaudas. Žmonės irgi.
Skirtumas tas, kad verslas yra pajėgus susikurti sau reikiamą infrastruktūrą ir ją išlaikyti, o į patvores pabėgę žmonės - ne.
Eiliniai pvz.:
https://maps.app.goo.gl/ZCQbuydsLHHmvaP59
https://maps.app.goo.gl/vZjwDvud9cUVHe9LA
https://maps.app.goo.gl/k6BWScbAezTk2z377
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Toli gražu ne visur ir verslas pajėgus.
Eiliniai pvz.:
https://maps.app.goo.gl/ZCQbuydsLHHmvaP59
https://maps.app.goo.gl/vZjwDvud9cUVHe9LA
https://maps.app.goo.gl/k6BWScbAezTk2z377
Pasivaikštom:
https://www.google.com/maps/@54.8029...oASAFQAw%3D%3D
https://www.google.com/maps/@54.7326...oASAFQAw%3D%3D
https://www.google.com/maps/@54.8043...oASAFQAw%3D%3D
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimąAš jau seniai apie tai kalbu, kad priemiesčiuose gyvenantys turėtų kaip nors mokėti už savo automobiliais užkišamas miestų gatves. Nes dėl jų asmeninio patogumo (visada patogiau gyventi be kaimynų, su privačia BBQ ir pievute) kenčia tankiau gyvenantys miestiečiai.
* Didinant kuro akcizą
* Įvedant kelių mokestį visiems auto ( kaip yra uk )
* Įvedant kasmetinį kasmetinį auto taršos mokestį
* Mieste įvedant mažos taršos ir kamščių mokestį ( Londono congestion charge )
* Adekvatus parkavimo mokestis mieste ( t.y. didelis ir be didelių išimčių )
- 4 patinka
Comment
-
Parašė bim_bam Rodyti pranešimą
Tai galima padaryti per mokesčius ( čia kai kurie persidengia, bet išvardinu tam , kad būtų aiškiau matyti, kiek yra tų priemonių ):
* Didinant kuro akcizą
sutinki pats papildomai daugiau susimokėti už prekes ir paslaugas, kad ale sumažėtų įvažiuojančių į Vilnių? Tai gal dar pasiūlyk ir vandens kainą padidinti visiems vartotojams. Nebeplaus mašinų, bus gėda į mietą įvažiuoti
Comment
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Aš irgi galiu pateikti daug skvotinimo pavyzdžių. Kalba apie tuos verslus, kurie patys keliasis, o ne kurie buvi išstumti ar bando patekti į rinką.
Norėjau tik pasakyti, kad ir su gyventojais ne viskas taip vienareikšmiška.
Bet tai gal kitos temos objektas.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąMaža ko nori verslas ar žmonės. Yra dar viešas interesas. Tam ir yra valstybė, kad apribotų savanaudiškus interesus.
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Demokratinė valstybė ir yra žmonės. Aišku būna ir kitokių valdymo formų
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
daug žmonių nori nusigerti bet kuriuo paros metu, bet kažkaip sveikas protas laimi prieš nesąmoningus norus. kodėl čia turėtų būti kitaip?
Lygiai tas pats ir šitu atveju. Turėtų būti sąžiningas apmokestinimas ir būtų (beveik) visi patenkinti. Sakau kaip priekaimietis.
- 1 patinka
Comment
-
Aš tai sakyčiau, kad nereikia kažkokių sąmoningai nutaikytų draudimų priemiesčiuose gyvenantiems žmonėms, reikia bendros situacijos gerėjimo. Daug automobilių gatvėse? Reikia gerinti VT, nutiesti tramvajų. Didelė tarša? Reikia įvesti LEZ. Per daug automobilių važiuoja per centrinę dalį? Reikia apmokestinti įvažiavimą. Nėra stovėjimo vietų, žmonės numeta mašinas kur papuola? Reikia didinti parkavimo kainą ir plėsti mokamą zoną.
O kas ir toliau norės važinėti automobiliais - tegul.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Koks kieno reikalas kur žmogus nori gyventi, jei jis sumoka adekvačius kaštus už savo norą? Reikia kelio? Nusitiesk. Asfaltuoto? Sumokėk, išasfaltuos. Reikia su savo auto atvažiuoti iki kontoros durų? Stovėjimas 5€/val.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą
Didelis. Jie su savo noru gyventi kažkur už miesto ar pakraštyje niekada nebus priversti susimokėti visos kainos. Tai viena medalio pusė. Yra ir kita - verslo kėlimasis į periferiją irgi yra blogis. Ir visą tai reikia spręsti kompleksiškai valstybės mastu, kad nebūtų tokio bardako kaip dabar, o pavyzdžių Europoje kaip reikia daryti, yra pakankamai. Ir daugiau nei taip, kaip nereikia.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąVikipedija Vilniaus aglomeracijai duoda dar daugiau nei 800 tūkst. Ką jie įskaičiuoja, nesidomėjau. Vilnius oficialiai apie 600 tūkst. Aglomeracija tai ne priemiestis.
Comment
-
Parašė Justiakas Rodyti pranešimąBuvau ne taip seniai pažiūrėti naujos statybos butų. Kai pamačiau kad per sieną gali susišnekėti su kaimynu net balso labai nekeldamas, praėjo noras pirkti.
Garso izoliaciją rekia dėti.
Comment
-
Parašė digital Rodyti pranešimąKuo garso izoliacija susijusi su tema?
Comment
Comment