Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Oho, tai neseniai projektavo Helsinkio g. atkarpą, dabar stato, numatė ten VT įvažas, bet šituose oficialiuose planuose net nėra numatytas VT nei Helsinkio, nei Talino g. Trūlikus retina, o čia leis autobusus, kur net nenumatyta pagal planą.
    ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

    Comment


      Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

      Koks kieno reikalas kur žmogus nori gyventi, jei jis sumoka adekvačius kaštus už savo norą? Reikia kelio? Nusitiesk. Asfaltuoto? Sumokėk, išasfaltuos. Reikia su savo auto atvažiuoti iki kontoros durų? Stovėjimas 5€/val.
      Didelis. Jie su savo noru gyventi kažkur už miesto ar pakraštyje niekada nebus priversti susimokėti visos kainos. Tai viena medalio pusė. Yra ir kita - verslo kėlimasis į periferiją irgi yra blogis. Ir visą tai reikia spręsti kompleksiškai valstybės mastu, kad nebūtų tokio bardako kaip dabar, o pavyzdžių Europoje kaip reikia daryti, yra pakankamai. Ir daugiau nei taip, kaip nereikia.

      Comment


        Parašė Al1 Rodyti pranešimą

        Didelis. Jie su savo noru gyventi kažkur už miesto ar pakraštyje niekada nebus priversti susimokėti visos kainos. Tai viena medalio pusė. Yra ir kita - verslo kėlimasis į periferiją irgi yra blogis. Ir visą tai reikia spręsti kompleksiškai valstybės mastu, kad nebūtų tokio bardako kaip dabar, o pavyzdžių Europoje kaip reikia daryti, yra pakankamai. Ir daugiau nei taip, kaip nereikia.
        Verslas keliasi ten, kur jis gali optimizuoti savo sąnaudas. Žmonės irgi.

        Skirtumas tas, kad verslas yra pajėgus susikurti sau reikiamą infrastruktūrą ir ją išlaikyti, o į patvores pabėgę žmonės - ne.

        Comment


          Maža ko nori verslas ar žmonės. Yra dar viešas interesas. Tam ir yra valstybė, kad apribotų savanaudiškus interesus.

          Comment


            Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

            Verslas keliasi ten, kur jis gali optimizuoti savo sąnaudas. Žmonės irgi.

            Skirtumas tas, kad verslas yra pajėgus susikurti sau reikiamą infrastruktūrą ir ją išlaikyti, o į patvores pabėgę žmonės - ne.
            Toli gražu ne visur ir verslas pajėgus.
            Eiliniai pvz.:
            https://maps.app.goo.gl/ZCQbuydsLHHmvaP59
            https://maps.app.goo.gl/vZjwDvud9cUVHe9LA
            https://maps.app.goo.gl/k6BWScbAezTk2z377

            Comment


              Aš irgi galiu pateikti daug skvotinimo pavyzdžių. Kalba apie tuos verslus, kurie patys keliasis, o ne kurie buvi išstumti ar bando patekti į rinką.

              Pasivaikštom:
              https://www.google.com/maps/@54.8029...oASAFQAw%3D%3D

              https://www.google.com/maps/@54.7326...oASAFQAw%3D%3D

              https://www.google.com/maps/@54.8043...oASAFQAw%3D%3D

              Comment


                Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
                Aš jau seniai apie tai kalbu, kad priemiesčiuose gyvenantys turėtų kaip nors mokėti už savo automobiliais užkišamas miestų gatves. Nes dėl jų asmeninio patogumo (visada patogiau gyventi be kaimynų, su privačia BBQ ir pievute) kenčia tankiau gyvenantys miestiečiai.
                Tai galima padaryti per mokesčius ( čia kai kurie persidengia, bet išvardinu tam , kad būtų aiškiau matyti, kiek yra tų priemonių ):
                * Didinant kuro akcizą
                * Įvedant kelių mokestį visiems auto ( kaip yra uk )
                * Įvedant kasmetinį kasmetinį auto taršos mokestį
                * Mieste įvedant mažos taršos ir kamščių mokestį ( Londono congestion charge )
                * Adekvatus parkavimo mokestis mieste ( t.y. didelis ir be didelių išimčių )

                Comment


                  Parašė bim_bam Rodyti pranešimą

                  Tai galima padaryti per mokesčius ( čia kai kurie persidengia, bet išvardinu tam , kad būtų aiškiau matyti, kiek yra tų priemonių ):
                  * Didinant kuro akcizą

                  sutinki pats papildomai daugiau susimokėti už prekes ir paslaugas, kad ale sumažėtų įvažiuojančių į Vilnių? Tai gal dar pasiūlyk ir vandens kainą padidinti visiems vartotojams. Nebeplaus mašinų, bus gėda į mietą įvažiuoti
                  Paskutinis taisė digital; 2024.09.19, 14:57. Priežastis: pridėtas uždarantis [/quote]

                  Comment


                    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                    Aš irgi galiu pateikti daug skvotinimo pavyzdžių. Kalba apie tuos verslus, kurie patys keliasis, o ne kurie buvi išstumti ar bando patekti į rinką.
                    Dėkui!
                    Norėjau tik pasakyti, kad ir su gyventojais ne viskas taip vienareikšmiška.
                    Bet tai gal kitos temos objektas.

                    Comment


                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                      Maža ko nori verslas ar žmonės. Yra dar viešas interesas. Tam ir yra valstybė, kad apribotų savanaudiškus interesus.
                      Demokratinė valstybė ir yra žmonės. Aišku būna ir kitokių valdymo formų

                      Comment


                        Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                        Demokratinė valstybė ir yra žmonės. Aišku būna ir kitokių valdymo formų
                        daug žmonių nori nusigerti bet kuriuo paros metu, bet kažkaip sveikas protas laimi prieš nesąmoningus norus. kodėl čia turėtų būti kitaip?

                        Comment


                          Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

                          daug žmonių nori nusigerti bet kuriuo paros metu, bet kažkaip sveikas protas laimi prieš nesąmoningus norus. kodėl čia turėtų būti kitaip?
                          Nežinau kokioje aplinkoje sukatės, bet prisigerti bet kuriuo paros metu nori nykstamai maža dalis. Galima pasižiūrėt alkoholizmo statistiką. Ir demokratiškai ieškom kaip padaryt, kad ta nykstamai maža dalis netrukdytų kitiems. O išgeriantys saikingai susimokėtų akcizų, kad apsimokėtų juos gydyti.

                          Lygiai tas pats ir šitu atveju. Turėtų būti sąžiningas apmokestinimas ir būtų (beveik) visi patenkinti. Sakau kaip priekaimietis.

                          Comment


                            Aš tai sakyčiau, kad nereikia kažkokių sąmoningai nutaikytų draudimų priemiesčiuose gyvenantiems žmonėms, reikia bendros situacijos gerėjimo. Daug automobilių gatvėse? Reikia gerinti VT, nutiesti tramvajų. Didelė tarša? Reikia įvesti LEZ. Per daug automobilių važiuoja per centrinę dalį? Reikia apmokestinti įvažiavimą. Nėra stovėjimo vietų, žmonės numeta mašinas kur papuola? Reikia didinti parkavimo kainą ir plėsti mokamą zoną.

                            O kas ir toliau norės važinėti automobiliais - tegul.

                            Comment


                              Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                              Koks kieno reikalas kur žmogus nori gyventi, jei jis sumoka adekvačius kaštus už savo norą? Reikia kelio? Nusitiesk. Asfaltuoto? Sumokėk, išasfaltuos. Reikia su savo auto atvažiuoti iki kontoros durų? Stovėjimas 5€/val.
                              Nori gyventi didmiestyje susimokėk 300€/mėn papildomai...

                              Comment


                                Buvau ne taip seniai pažiūrėti naujos statybos butų. Kai pamačiau kad per sieną gali susišnekėti su kaimynu net balso labai nekeldamas, praėjo noras pirkti.

                                Comment


                                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą

                                  Didelis. Jie su savo noru gyventi kažkur už miesto ar pakraštyje niekada nebus priversti susimokėti visos kainos. Tai viena medalio pusė. Yra ir kita - verslo kėlimasis į periferiją irgi yra blogis. Ir visą tai reikia spręsti kompleksiškai valstybės mastu, kad nebūtų tokio bardako kaip dabar, o pavyzdžių Europoje kaip reikia daryti, yra pakankamai. Ir daugiau nei taip, kaip nereikia.
                                  Kokios būtų šios valstybinio mąsto priemonės? Jei jos sunkintų naujų namų statybą, bijau kad tai stipriai kirstų per NT įperkamumą, kuris jau dabar Vilniuje yra ne super geras.

                                  Comment


                                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                    Vikipedija Vilniaus aglomeracijai duoda dar daugiau nei 800 tūkst. Ką jie įskaičiuoja, nesidomėjau. Vilnius oficialiai apie 600 tūkst. Aglomeracija tai ne priemiestis.
                                    Aš kartą ant šito užšokau kažkokioje diskusijoje – jei paseki šaltinio nuorodas, Vikipedijos "Vilnius metro area" skaičius yra Vilniaus apskrities, o ne būtent aglomeracijos.

                                    Comment


                                      Parašė Justiakas Rodyti pranešimą
                                      Buvau ne taip seniai pažiūrėti naujos statybos butų. Kai pamačiau kad per sieną gali susišnekėti su kaimynu net balso labai nekeldamas, praėjo noras pirkti.
                                      Pas mane sename 1960-tų daugiabutyje tas pats. Ir dar pas mane plytinis, ten su garso izoliacija geriau, nei blokiniuose.
                                      Garso izoliaciją rekia dėti.

                                      Comment


                                        Kuo garso izoliacija susijusi su tema?

                                        Comment


                                          Parašė digital Rodyti pranešimą
                                          Kuo garso izoliacija susijusi su tema?
                                          Eilinį kartą "darnus judumas" nusivažiavo į priemiesčius

                                          Comment

                                          Working...
                                          X