Šiek tiek įsiterpsiu. Kai diskutuojate apie VT padėtį ir automobilizaciją bei bendrą šių transporto rūšių mieste pasiskirstymą, ar turite mintyje ir atkreipiate dėmesį į tai, kad kol nebus nutiestos trūkstamos gatvės, kuriomis vyktų tiek VT, tiek automobiliai, tol gali didinti VT transporto priemonių kiekį kiek nori, bet tai mano manynu neduos esminio proveržio, nes trūkstamų jungčių nebuvimas iššaukia šias problemas (gal jų yra ir daugiau):
1. Negalima turėti išbaigto VT tinklo, kuris padengtų bene visą reikiamą plotą. Tai skatina sėsti į automobilius.
2. Negalima turėti vientiso VT juostų tinklo, nes jų fiziškai nėra kur įrengti kol nėra nutiestos gatvės. Tai skatina sėsti į automobilius.
3. I ir II punktai skatina esamo ir neužbaigto gatvių tinklo dar didesnį užkišimą. Tai skatina automobilizaciją, nes jau geriau kamštyje sėdėti automobilyje nei nekaip funkcionuojančiame VT (per toli, nepatogiose vietose stotelės ir tt).
4. Užbaigtu gatvių tinklu geriau pasiskirstytų jau esamas eismas taip atpalaiduojantis užkimštas gatves. Ypač aktualu kryptymi Vakarai-Rytai.
5. Nutiesus trūkstamą gatvių tinklą reikia masisko VT eismo juostų plėtimo, kuris būtų vientisas, o ne pertrūkiais.
1. Negalima turėti išbaigto VT tinklo, kuris padengtų bene visą reikiamą plotą. Tai skatina sėsti į automobilius.
2. Negalima turėti vientiso VT juostų tinklo, nes jų fiziškai nėra kur įrengti kol nėra nutiestos gatvės. Tai skatina sėsti į automobilius.
3. I ir II punktai skatina esamo ir neužbaigto gatvių tinklo dar didesnį užkišimą. Tai skatina automobilizaciją, nes jau geriau kamštyje sėdėti automobilyje nei nekaip funkcionuojančiame VT (per toli, nepatogiose vietose stotelės ir tt).
4. Užbaigtu gatvių tinklu geriau pasiskirstytų jau esamas eismas taip atpalaiduojantis užkimštas gatves. Ypač aktualu kryptymi Vakarai-Rytai.
5. Nutiesus trūkstamą gatvių tinklą reikia masisko VT eismo juostų plėtimo, kuris būtų vientisas, o ne pertrūkiais.
Comment